بهترین راه های درمان آنفولانزا جدید و فصلی

بهترین راه های درمان آنفولانزا جدید و فصلی


26 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین راه‌های درمان سریع آنفولانزا جدید

سرماخوردگی و آنفولانزا فصلی یا جدید دوره دارد. حتما این جمله را شما هم شنیده‌اید. از سوی دیگر این یک حقیقت ثابت شده است که درمان سریع و قطعی سرماخوردگی و آنفولانزا فصلی و جدید و البته ابتلا به کروناویروس که این روزها حسابی باعث نگرانی مجامع جهانی شده فقط با خوردن دارو امکان پذیر نیست. برای اینکه خیلی زود از شر سرماخوردگی راحت شوید و به کار و زندگی‌تان برسید باید غذاها و نوشیدنی‌هایی میل کنید که سبب شوند عملکرد سیستم ایمنی بدن بهبود پیدا کند. اما برای درمان آنفولانزا و سرماخوردگی چی خوبه؟ ما برای شما پیشنهاداتی برای درمان سریع و خانگی سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی و البته تقویت سیستم بدن برای پیشگیری از بیماری کرونا (ویروس کرونا از انواع ویروس‌های سرماخوردگی است) داریم. طرز تهیه ۲ نمونه از بهترین دمنوش‌ها برای درمان سریع سرماخوردگی و آنفولانزای جدید و فصلی و کرونا ویروس بزرگسالان طبق طب سنتی در منزل را از سرویس سلامت و در مجله کوروش بخوانید.

 

 

در فصل زمستان با بیماری‌های آزار دهنده‌ای مثل سرماخوردگی، آنفلوآنزا، گلودرد، تب، آبریزش بینی و سرفه‌های طولانی مدت و دیگر بیماری‌هایی که در این فصل سرما رواج دارد مواجه می‌شوید. اما قبل از ابتلا به این مشکلات و بیماری‌ها، باید راه‌های پیشگیری و مقابله با آن را یاد بگیرید تا با این مریضی‌ها مبارزه کنید. دمنوش‌ها سالیان درازی است که با زندگی ما انسان‌ها عجین شده و در درمان بیماری‌های متعددی به طب ‌سنتی یاری رسانده‌اند. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان به جای واکسن آنفلوآنزا، از سرماخوردگی‌های شدید جلوگیری کرد، استفاده از دمنوش‌های کاملاً گیاهی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی است.

 

 

یک فنجان شفابخش برای درمان فوری انواع ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا

 

یک فنجان شفابخش برای درمان فوری انواع ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا

 

بیشتر بخوانید: درمان سریع سرماخوردگی و آنفولانزا در خانه

 

یک مسئله مهم در پیشگیری از ابتلا به علائم ویروس‌های عامل سرماخوردگی و آنفولانزا (کرونا هم از انواع ویروس‌های سرماخوردگی است) تقویت کردن سیستم ایمنی بدن از طریق خوردن و نوشیدن مواد غذایی مقوی است. در این میان یکی از بهترین راه‌های سریع درمان آنفولانزا جدید و فصلی و البته مقابله با کرونا ویروس نوشیدن مایعات فراوان و مقوی به صورت دمنوش است. برای درست کردن یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین نوشیدنی‌ها به مواد زیر نیاز دارید:

حتما بخوانید  طرز تهیه لایم چری آلبالو به ۲ روش کافی شاپی

 

آب: ۲ لیوان

بوته سیر: ۱ عدد

ریشه تازه زنجبیل: به اندازه ۳ سانتی‌مت

شوید تازه: ۲ شاخه

زردچوبه: ½ قاشق چایخوری

چای کیسه‌ای سیاه: ۱ عدد

لیموترش: ۱ عدد

عسل: به مقدار لازم

 

طرز تهیه

 

دمنوش عسل و لیمو برای درمان آنفولانزا

 

آب را در قوری بریزید و جوش بیاورید. بوته سیر را پوست بگیرید و له کنید. سپس ریشه زنجبیل و سیر را به آب در حال جوش اضافه کنید. حالا زردچوبه، چای، شوید و آب لیموترش را هم به آب اضافه کنید و بعد از چند ثانیه شعله گاز را خاموش کنید. اجازه دهید تمام مواد به مدت ۵ دقیقه در قوری دم بکشند. دمنوش را در لیوان بریزید و با عسل به مقدار دلخواه شیرین کنید. یادتان باشد عسل را به دمنوش در حال جوش اضافه نکنید. اجازه دهید دمنوش از جوش بیفتد و سپس عسل را اضافه کنید. برای درمان فوری سرماخوردگی روزانه دو لیوان از این دمنوش را میل کنید.

اگر طعم چای را دوست ندارید یا فکر می‌کنید اگر این دمنوش را شب میل کنید به خاطر وجود چای سیاه خواب را از سرتان می‌پراند می‌توانید این دمنوش را به یک روش دیگر درست کنید.

این دمنوش سیستم ایمنی بدن‌تان را تقویت کرده، حسابی بدن‌تان را گرم می‌کند و باعث درمان فوری سرماخوردگی و درمان آبریزش بینی در شما می‌شود.

برای تهیه این دمنوش سه سانتی‌متر زنجبیل تازه را در یک فلاسک حاوی یک لیوان آب جوش بیندازید. یک عدد لیموترش را هم آب بگیرید و به آن اضافه کنید. سه قاشق غذاخوری عسل برای این دمنوش کافی است. درب لیوان دمنوش را بگذارید و بعد از ۲۰ دقیقه بنوشید و از طعم آن لذت ببرید. تمام عناصر موجود در این دمنوش از سیر گرفته تا زنجبیل و زردچوبه برای درمان و پیشگیری ویروس‌های مختلف به خصوص ویروس جدید کرونا و آنفولانزا معجزه می‌کنند. البته این در صورتی است که نقص سیستم ایمنی و بیماری‌های زمینه‌ای نداشته باشید چون در آن صورت به اقدامات درمانی بیشتری نیاز است.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ دمنوش و چای برای پیشگیری از سرماخوردگی (آنفولانزای، کرونا…)

حتما بخوانید  طرز تهیه کیک لبو با پف زیاد به 3 روش در فر و بدون فر

 

 

دمنوش چای سبز،لیمو ترش و عسل؛ درمان سریع آنفولانزای جدید و فصلی

 

دمنوش چای سبز،لیمو ترش و عسل؛ درمان سریع آنفولانزای جدید و فصلی

 

یکی دیگر از بهترین راه‌های درمان سریع آنفولانزا جدید و فصلی ترکیب جادویی چای سبز و عسل و لیموترش است. اگر اهل خوردن چای سبز هستید هنگام سرماخوردگی آن را با عسل و لیموترش ترکیب و میل کنید. دمنوش چای سبز، لیموترش و عسل یکی از بهترین دمنوش‌ها برای درمان سریع و گیاهی برای سرماخوردگی در خانه است. چرا؟ به دلایل مختلف. لیموترش که سرشار از ویتامین c است و التهاب را هم کاهش می‌دهد.

تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد که مصرف منظم و روزانه چای سبز در پیشگیری از سرماخوردگی و حتی آنفولانزا بسیار موثر است. سازوکار چای سبز در پیشگیری از آنفولانزا به این ترتیب است که مصرف مداوم چای سبز ابتدا به طور موثر سلول‌های ویروس آنفولانزا را افزایش می‌دهد و سپس به صورت عمده آن‌ها را از بین می‌برد. به این ترتیب به نظر می‌رسد چای سبز مثل واکسن آنفولانزا عمل می‌کند. علاوه بر این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از آن در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های محافظت می‌کند. نقش چای سبز در کنترل بیماری‌های قلبی و دیابت هم که ثابت شده است.

 

دمنوش چای سبز و لیمو ترش برای درمان آنفلونزا

 

بیشتر بخوانید: ۲۰ درمان سریع و قطعی انواع آنفولانزا فصلی و جدید

 

از سوی دیگر طبق تحقیقی که روی ۱۰۵ کودک انجام شده، تاثیر یک دوز عسل طبیعی معادل تاثیر یک دوز شربت «دکسترومتورفان» به عنوان شربت ضد‌سرفه برای کاهش سرفه و درمان سرماخوردگی، تشخیص داده شده است. علاوه بر این کودکان تحت درمان بعد از خوردن این خوراکی درمانگر شیرین خواب راحت‌تری داشته‌اند، این در حالی است که دکسترومتورفان تاثیرات خواب‌آور دارد. این در حالی است که عسل سرشار از فلانوئید و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است و همین امر سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود

اما برای درمان آنفولانزا چه باید کرد؟ از آن‌جایی که عامل اصلی سرماخوردگی و آنفولانز انتشار ویروس این بیماری‌ها است، عسل در از بین بردن عفونت‌های تنفسی ناشی از این ویروس‌های مضر به بدن کمک می‌کند. بهترین نوع عسل برای درمان ویروس سرماخوردگی عسل گندم سیا (تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و ضد سرف قوی) و عسل شبدر هستند.

فروش ویژه حصولات صبحانه افق کوروش

 

 

منبع: Visi How 

 

کالابرگ الکترونیک