تکنیک‌های جذاب بودن ؛ ۷ نشانه دوست داشتن واقعی در زنان و مردان از روی زبان بدن

تکنیک‌های جذاب بودن ؛ ۷ نشانه دوست داشتن واقعی در زنان و مردان از روی زبان بدن


27 خرداد 1398 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
تکنیک‌های جذاب بودن ؛ 7 نشانه دوست داشتن واقعی در زنان و مردان از روی زبان بدن

این صحنه را تصور کنید: شما در یک مهمانی هستید و اطرافیان فرد بسیار جذابی را به شما نشان می‌دهند. شما به سمت او می‌روید و سر صحبت را باز می‌کنید. شما جذب این فرد شده‌اید اما نمی‌دانید او هم علاقه‌ای به صحبت با شما دارد و برایش جذاب هستید یا خیر. گاهی به خاطر همین سردرگمی به مکالمه پایان می‌دهید و سر جای اول‌تان بازمی‌گردید. حالا تصور کنید شما نشانه‌هایی را که حاکی از جذاب بودن فردی برای یک زن یا یک مرد است را بشناسید. در این صورت دیگر سردرگم نمی‌شوید و می‌توانید برای ادامه مکالمه تصمیم بگیرید. از طرفی چه مجرد باشید و قصد ازدواج داشته باشید و چه متاهل هستید و دوست دارید یک رابطه پویا و متعادل با همسرتان داشته باشید شما باید تکنیک‌های جذاب بودن برای طرف مقابل را هم بلد باشید تا بتواند توجه او را به خودتان جلب کنید. ۷ نشانه متفاوت زبان بدن زنان و مردان در برخورد با افراد جذاب و کسی که دوستش را دارند را بخوانید تا از این به بعد بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید.

 

نشانه‌های زبان بدن در مردان هنگام برخورد با زنی که واقعا دوستش دارند

 

نشانه‌های زبان بدن در مردان هنگام برخورد با زنی که واقعا دوستش دارند

 

مردان اغلب از نشانه‌ها و سیگنال‌های مشابه هنگام برخورد با زنانی که برایشان جذاب هستند استفاده می‌کنند. اگر دوست دارید بدانید مردی شما را دوست دارد و جذب شما شده است یا نه این ۴ نشانه را دنبال کنید.

 

۱-تماس چشمی پیوسته و غیر منقطع

اگر می‌خواهید بدانید مردی شما را دوست دارد یا نه به چشم‌های او نگاه کنید. اگر مردی واقعا به شما علاقمند باشد و برایش جذاب باشید از شما چشم برنمی‌دارد. تحقیقات علمی ثابت کرده‌اند مردمک چشم در زمان برخورد با کسی که دوستش دارید گشادتر می‌شود. اگر مردی نتواند چشم از شما بردارد و در تغییر در مردمک چشمانش را مشاهده کردید این مرد جذب شما شده است. اتفاقا این از نظر زنان یکی از تکنیک‌های جذاب بودن است. زن‌ها از توجه گرفتن از فردی که به او علاقه دارند و این‌که بدانند کسی از روی علاقه به آن‌ها نگاه می‌کند لذت می‌برند.

 

۲-در برخورد با شما اعتماد به نفس دارد

در مورد مردی که در ارتباط با شما خیلی خجالتی و کمرو برخورد می‌کند و به نحوی از زبان بدن استفاده می‌کند که نشان دهنده این است که اعتماد به نفس ندارد دو حالت وجود دارد: یا بسیار خجالتی است یا تمایلی برای ایجاد تغییر و پیشرفت در رابطه ندارد. این در حالی است که اگر مردی اعتماد به نفس بالایی داشته باشد از نظر خانم‌ها بسیار جذاب و تو دل برو است و شاید به جرات بتوان گفت که یکی از تکنیک‌های جذاب بودن داشتن اعتماد به نفس معقول و کافی است.

اما چگونه می‌توان از طریق زبان بدن متوجه اعتماد به نفس مردان شد؟ به نظر می‌رسد کار چندان سختی نباشد. این مسئله معمولا از طریق تغییر در ظاهر مردان اتفاق می‌افتد: شق و رق ایستادن و قوز نکردن، دادن سینه به جلو و صاف ایستادن به گونه‌ای که انگار تاکید دارد به من نگاه کنید، همگی بر این مسئله تاکید می‌کنند که مردی اعتماد به نفس دارد.

 

۳-در زمان صحبت کردن نزدیک به شما می‌ایستد

زمانی که ما جذب کسی می‌شویم نخستین مسئله‌ای که برایمان مهم است این است که توجه او را جلب کنیم و تا آن‌جا که ممکن است او را نزدیک خودمان نگه داریم. مردی که به شما علاقمند شده تمام تلاشش را می‌کند که شما را نزدیک به خودش نگه دارد. آیا او بلند بلند حرف می‌زند تا توجه شما را جلب کند؟ در مورد چیزهایی که برایش جالب است صحبت می‌کند و برایش مهم است که چه چیزهایی برای شما جالب است و شما چه چیزهایی را دوست دارید؟ آیا تمام تلاشش را می‌کند که فقط به او توجه کنید و سعی می‌کند شما را نزدیک خودش نگه دارد؟ اگر این چنین است شما برای او جذاب هستید و آن مرد به شما علاقه دارد.

 

۴-سعی می‌کند اعمالش را شبیه شما کند

یکی دیگر از تکنیک‌های جذاب بودن شبیه‌سازی است. فرض کنید شما در کلام خود معمولا از یک اصطلاح خاص استفاده می‌کنید. برای مثال معمولا در جملات خود از کلمه «حقیقتا» استفاده می‌کنید به مرور زمان متوجه خواهید شد که مرد مورد نظر اگر چه قبلا از این اصطلاح استفاده نمی‌کرده حالا در جملات خود آن را زیاد به کار می‌برد. این فقط یک مثال کوچک است. شما این شبیه‌سازی را در بسیاری از حرکات و رفتار مرد مورد نظرتان می‌توانید به مرور ملاحظه کنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

نشانه‌های زبان بدن در زنان در برخورد با مردی که واقعا دوستش دارند

 

نشانه‌های زبان بدن در زنان در برخورد با مردی که واقعا دوستش دارند

 

زنان هم مثل مردان در برخورد با کسی که به او علاقمند هستند سیگنال‌های مشابهی دارند که جذاب بودن فرد مقابل را برای آن‌ها نشان می‌دهند.

 

۱-خندیدن

ممکن است شما یک حرف بامزه بزنید و شاید هم اصلا حرف‌تان بامزه نباشد. در هر صورت زنی که به شما علاقمند است هر چه که بگویید یک لبخند به شما می‌زند و سپس پاسخ شما را می‌دهد. این در حالی است که در برخورد با سایر مردان چنین حرکتی از او سر نمی‌زند. می‌توانید این مسئله را امتحان کنید. ببینید سایرین هم به این جمله شما خندیدند یا خیر. به این ترتیب متوجه می‌شود آیا جمله شما واقعا خنده‌دار بوده یا آن زن واقعا به شما علاقمند است. علاوه بر این یک نشانه دیگر از سوی زنی که به شما علاقه دارد بازی کردن با موها یا لباسش است. معمولا فقط زنی در مقابل مردی قرار می‌گیرد که به او علاقه دارد به صورت ناخودآگاه با موهایش یا گوشه لباسش (موها یا لباس خودش) بازی می‌کند.

 

۲-به جای یک مکالمه سطحی سعی می‌کند یک مکالمه عمیق با شما داشته باشد

داشتن مکالمه سطحی با تمام افراد کار آسانی است. اگر یک خانم با شما فقط مکالمات سطحی و روزمره دارد و برای عمق بخشیدن به این مکالمات تلاش نمی‌کند به احتمال زیاد به شما واقعا علاقمند نیست. از سوی دیگر اگر یک خانم سعی می‌کند در مورد شما کمی بیشتر بداند به احتمال زیاد دوست دارد شما را بیشتر بشناسد و این نشانه علاقه او به شماست. در واقع هر گاه یک زن بخواهد در مورد شما اطلاعات بیشتر و عمیق‌تری به دست بیاورد به احتمال زیاد شما را دوست دارد.

 

۳-زمانی که با شما صحبت می‌کند تُن صدایش قوی و رساست

زمانی که مردی زنی را دوست دارد تُن صدایش پایین می‌آید، اما زمانی که زنی یک مرد را دوست دارد ناخودآگاه تُن صدایش بالا می‌رود. اگر می‌خواهید مطمئن شوید زنی شما را دوست دارد یا خیر به مکالمه او با دیگران توجه کنید و ببینید تُن صدایش زمانی که با شما صحبت می‌کند با زمانی که با دیگران صحبت می‌کند چه تفاوتی دارد.  اگر در این زمینه تفاوتی مشاهده کردید این مسئله احتمالا نشانه علاقه آن زن به شماست.

 

 

کالابرگ الکترونیک