معرفی بهترین اپلیکیشن های کاربردی سفر ios در سال ۲۰۲۰

معرفی بهترین اپلیکیشن های کاربردی سفر ios در سال ۲۰۲۰


1 دی 1399 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

آیا تا به حال پیش از سفر به این فکر کرده‌اید که چه اپلیکیشن ‌های کاربردی در تلفن همراهتان می‌توانند بهترین همیار سفر شما باشند. اینکه این با کمک این اپلیکیشن‌ها چقدر فرایند سفر شما سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود؟ در این مقاله از مجله کوروش برخی از بهترین اپلیکیشن‌‌های کاربردی سفر در سال ۲۰۲۰ برای iOS را معرفی می‌کنیم.

 

«لانگ بادی»، یک اپلیکیشن کاربردی سفر iOS

 

معرفی بهترین اپلیکیشنهای کاربردی سفر ios در سال 2020

 

بسیاری از ما جزو آن دسته از افرادی هستیم که زیاد سفر می‌کنیم . سفرهای کاری پشت سر هم و معمولا خسته‌کننده. گاهی برخی از سفر‌ها آنقدر پشت سر هم هستند که تنها به دنبال یک جای استراحت در فرودگاه هستید. جایی که مجهز به وای‌فای باشد. صندلی‌ها کثیف نباشد و بتوان ساعاتی در آنجا با خیال راحت استراحت کرد. اما معمولا چنین جاهایی درفرودگاه مخصوص کسانی‌ست که بلیت‌های کلاس تجاری دارند. بنابر این برای بلیط‌های معمولی کاربردی ندارند.

 

این که معمولا ناچارید از کارمندهای سالن مدام سئوال کنید که جایی برای اجازه ورود و استراحت هست یا نه.  این سخت‌ترین کار ممکن است. شما با استفاده از اپلیکیشن «LoungeBuddy» که یکی بهترین از اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه سفر استب، انتخاب مناسبی را پیش رویتان قرار می‌دهید. پس از وارد کردن کارت اعتباری و وضعیت بلیط به بهترین فضا در فرودگاه‌های دنیا دسترسی خواهید داشت. در این اپلیکیشن به شما اطلاعات فضای استراحت، غذا و وای‌فای داده می‌شود. حتی اگر بلیط شما ارزان قیمت باشد به شما نزدیک ترین مکان که می‌توانید از بهترین این امکانات استفاده کنید، معرفی می‌شود.

 

«هاستل‌ورد»  یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

«هاستل‌‌ورد» یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر است که تمامی کارهای مربوط به رزرو محل اقامت را برای شما انجام می‌دهد. اپلیکیشن Hostel World که هم برای سیستم عامل ios و هم اندروید قابل نصب است، تمام جزئیات اقامت در سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن با به کارگیری هوش مصنوعی و رصد انتخاب‌های شما، اقامتگاه‌های مورد پسندتان را پیشنهاد می‌دهد. هاستل‌ورد یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در زمینه رزرو بلیط سفر، هتل و اقامتگاه است. شعار  اپلیکیشن هاستل ورد این است: فقط با یک ضربه به دنیای اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

 

با اپلیکیشن کاربردی «ایربی‌ان‌بی» نگران محل اقامت در سفر نباشید

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

اکثر ما با نام «ایربی‌ان‌بی» آشنا هستیم. Airbnb یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن‌های موجود برای سفر است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بهترین فضای مورد نیاز برای اقامت خود را از اتاق گرفته تا آپارتمان و حتی هتل برای خود رزرو کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد ایربی‌ان‌بی قیمت‌های مناسب است. شما می‌توانید به جیب خود نگاه کرده و انتخاب کنید. اینکه یک اتاق در یک هاستل می‌خواهید و یا یک اتاق مجلل در یک هتل.

 

پیدا کردن اقامتگاه‌های محلی کار چندان ساده‌ای نیست. شما از طریق ایربی‌ان‌بی می‌توانید اقامتگاه‌های محلی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.در واقع شما با استفاده از یک اپلیکیشن می‌توانید ارتباطات جدیدی هم بگیرید. چرا که معمولا فضاهای دوستانه‌ای در لیست پیشنهادی اپلیکیشن کاربردی ایربی‌ان‌بی وجود دارد. معمولاً افراد ترجیح می‌دهند زمانی به این اپلیکیشن مراجعه کنند که ذهنیت‌شان کشف فضای محلی محل اقامت است.

 

«اسکای اسکنر»، بهترین بلیط‌ها را برای سفر پیشنهاد می‌دهد

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

قطعا پیش از سفر یکی از دغدغه‌های ما هزینه آن است. از هزینه پرواز گرفته تا اقامتگاه و یا هتل. «اسکای اسکنر» یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه گردشگری است که با عضویت در آن می‌توانید از ارزانترین پروازها و بلیط‌ها مطلع شوید. این اپلیکیشن iOS با جستجو در میلیون‌ها پرواز و بیش از ۱۲۰۰ منابع تامین این پروازها به شما بهترین گزینه را ارائه می‌دهد. بنابراین شاید بتوانید با استفاده از یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کاربردی iOS در زمینه خرید بلیط،سفر ارزان‌تری را برای خود رقم بزنید.

 

از بهترین تخفیف‌ها برای سفر در «هتل‌تونایت» باخبر شوید

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

«هتل‌تونایت» یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه گردشگری و سفر است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید از آخرین تخفیفات در زمینه هتل و اقامتگاه با خبر شوید. حتی می‌توانید اگر اقامتگاه خاصی را مد نظر دارید از تعداد اتاق‌های خالی آن اقامتگاه و یا حتی هتل‌های نزدیک به محل مورد نظر خود مطلع شوید.

تنها کافی است تا لوکیشن مورد نظر خود را در اپلیکیشن کاربردی Hotel Tonight مشخص کنید تا بهترین دیتا‌ها در اختیار شما قرار گیرند. این اپلیکیشن کاربردی راه پیدا کردن هتل و اقامتگاه در سفر را برای شما آسان می‌کند.

 

«گوگل مپس»، اپلیکیشن مسیر یابی کاربردی

 

یکی از معضلات سفر به جایی که قبلا آنجا نرفته‌ایم، بحث مسیریابی است. شکی نیست که یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن های مسیریابی در تمام دنیا گوگل مپس است. شما از طریق «گوگل مپس» می‌توانید با خیال راحت از اقامتگاه و یا هتل خود خارج شوید و بدون گم شدن دوباره به آنجا برگردید.

حتی اگر به پمپ بنزین احتیاج داشتید و یا می‌خواستید بدانید که نزدیکترین سوپرمارکت برای به شما کجا است، می‌توانید با مروری در این اپلیکیشن کاربردی بهترین انتخاب را داشته باشید. در گوگل مپس امکانات زیادی وجود دارد از پیدا کردن رستوران تا مترو، پمپ بنزین،سوپرمارکت و … .

 

بهترین اپلیکیشن پیشنهاد غذا و رستوان در سفر با «اوپن‌رایس»

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

قطعاً وقتی به یک جای جدید سفر می‌کنیم، یکی از تفریحات ما امتحان کردن غذاهای مخصوص آن فضای جغرافیایی است. اما طبیعتاً اعتماد به رستوران‌ها و کافه‌ها کار سختی است. مخصوصاً اگر کمی در انتخاب غذا وسواس داشته باشیم. اپلیکیشن «اوپن‌رایس» یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه پیدا کردن بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها است. با استفاده از اپلیکیشن Open Rice شما می‌توانید بهترین رستوران‌ها را در نزدیکی خود پیدا کنید.

 

همچنین غذاهای محلی آن رستوران‌ها به شما پیشنهاد داده می‌شود. در عین حال رتبه‌بندی رستوران‌ها و کافه‌ها با توجه به تجربه کاربری در زیر آن‌ها مشخص شده است.این اپلیکیشن که هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای IOS در دسترس است، تنها کافه‌ها و رستوران‌های کشورهای محدوده حوزه آسیا را پوشش می‌دهد.

 

«تریل‌والت» (Trail Wallet)، یک کیف پول کنترل‌گر کاربردی در سفر

 

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سفر

 

یکی از نگرانی‌های ما پیش از سفر و یکی از ترس‌های ما پس از سفر ، فکر کردن به هزینه آن است. اما «تریل والت» این کار را ساده کرده است. اپلیکیشن کاربردی «تریل‌والت» یک دفترچه یادداشت و یک ماشین‌حساب است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید و خرج روزانه خود را در سفر ثبت کنید. همچنین محدوده مالی که خط قرمز شماست، می‌تواند در این اپلیکیشن ثبت شود. پیش از رسیدن به آن خط خط قرمز به شما اخطار داده می‌شود.

اگر کمی صرفه‌جویی کرده باشید، به شما پیشنهاد داده می‌شود که از این مبلغ صرفه جویی شده در سفر چطور و در چه جاهایی می‌توانید بهترین استفاده را داشته باشید.

 

کالابرگ الکترونیک