۱۰ رنگ مو که در سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ ترند هستند

۱۰ رنگ مو که در سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ ترند هستند


20 فروردین 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
10 رنگ مو که در سال 2020 یا 99 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

رنگ مو از آن دسته مقولاتی است که خانم‌ها ترجیح می‌دهند برای استفاده از آن طبق مد روز پیش بروند. معمولا هر سال تعداد زیادی  رنگ مو ترند می‌شوند (در مورد مقوله ترند شدن و چرایی و چگونگی آن در اینجا گفته‌ایم) و این رنگ موهای ترند شده در اغلب موارد تبدیل به رنگ موی مورد علاقه خانم‌ها شده و وارد جریان مد رنگ مو می‌شوند. به عقیده کارشناسان مد در کنار رنگ موهایی مثل شکلاتی و قهوه‌ای بلوند و شرابی که معمولا مورد اقبال همیشگی خانم‌ها هستند انواع رنگ مو سال ۱۴۰۰ یا ۲۰۲۱ از میان این رنگ مو ترند مد می‌شوند. در مورد ۹ رنگ مو که در سال ۲۰۲۱ ترند هستند و به احتمال زیاد هم در فصل‌های مختلف سال مد می‌شوند در مجله کوروش بخوانید.

 

 

رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۰/ ۲۰۲۱

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

تا آنجا که روند مد شدن و ترند شدن رنگ مو در سال‌های اخیر پیش رفته در سال‌های اخیر تکنیک رنگ موی بالیاژ با استقبال بی‌نظیر خانم‌ها روبرو بوده و از آن بسیار استقبال شده است. تکنیک رنگ موی بالیاژ در واقع بالیاژ فقط یک رنگ نیست، بلکه یک تکنیک رنگ موی فرانسوی است که برای هایلایت کردن استفاده می شود و نخستین بار در دهه ۹۰ میلادی وارد جریان مد رنگ مو شد. لغت بالیاژ در زبان فرانسه به معنای از این به آن سو حرکت کردن است و همانطور که رنگ ها روی موها در بالیاژ حرکت می کنند. آرایشگرها برای این تکنیک از براش های بسیار ظریف استفاده می‌کنند. در تکنیک بالیاژ بدون فویل می‌توانید یک هایلایت زیبا روی موها داشته باشید. اما با شروع دهه جدید و سال ۲۰۲۱ کارشناسان زیبایی پیش بینی می‌کنند که تکنیک بالیاژ احتمالا کم کم از چرخه مد خارج خواهد شد. به نظر می‌رسد رنگ‌های پاستلی باز هم در دهه جدید میلادی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند اگر چه تکنیک بالیاژ هم همیشه طرفداران خود را خواهد داشت. البته آنچه که بیشتر از رنگ مو اهمیت دارد سلامت موهای شماست. آنچه که موهای شما را زیبا و چشم نواز نشان می‌دهد به جز رنگ مو، درخشش موهای شماست که باید سالم، لوکس و بر پایه مراقبت زیاد رنگ شده باشند؛ حالا می‌خواهد این رنگ مو شکلاتی تیره باشد یا بلوند خیلی خیلی روشن و یا هر رنگ دیگری.

 

 

 

حتما بخوانید: ترندهای رنگ مو زنانه و دخترانه بهار ۱۴۰۰/۲۰۲۱ برای عید امسال

 

 

۱-برونته زنجبیلی

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

ظاهرا قرار است مدل رنگ مو سال ۱۴۰۰ رنگ‌های قاطع‌تر و قوی‌تر با مقاومت و پایداری بیشتر یک حرکت رو به جلو باشد. این طیف رنگی شامل رنگ‌های قهوه‌ای، بور و بلوند اما در سایه‌های کمرنگ‌تر. به عقیده جاش وود، مشاور رنگ موی بسیاری از ستاره‌های هالیوود، این رنگ موها در واقع پاسخی به بالیاژها و بلوندهای سنگین در سال‌های اخیر بوده‌اند و امسال قرار است کمی ملایم‌تر و سبک‌تر در مقوله رنگ مو پیش برویم. در واقع قرار نیست امسال صد در صد به سمت رنگ موهای تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای سیر و دارچینی پیش برویم بلکه اولویت نخست داشتن موهای براق و سالم در هر رنگی است. ظاهرا امسال قرار است با موهای خشک و کدر به خاطر دکلره خداحافظی کنیم. یکی از رنگ‌های ترند امسال زنجبیلی به سبک و سیاق «برونته» است. رنگ موهای قهوه‌ای (برونته Bruntte ) در طیف وسیعی با تناژهای متفاوت وجود دارند که این روزها جزو ترندها هستند، از رنگ موی ماهاگونی تیره تا هایلایت‌های خاکستری دودی. اما برای رنگ موی سال ۲۰۲۱ ظاهرا رنگ برونته با تناژ زنجبیلی یکی از رنگ موهای جدید سال ۱۴۰۰ است که ترند شده و برای افرادی با تن پوست گرم به خصوص برای فصل زمستان بسیار مناسب است.

حتما بخوانید  این 10 اشتباه رنگ موی جدید را به سرعت کدر و بد رنگ می‌‌کند

 

 

۲-بلوند مرواریدی و صدفی

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

یکی از پرطرفدارترین تناژهای رنگ بلوند، بلوند مرواریدی و صدفی است که برای سال ۲۰۲۱ هم جز ترندهای رنگ مو محسوب می‌شود. بلوند مرواریدی و صدفی (در صورتی که موهای شما به پایه دکلره ۱۰ برسد) نسبت به بلوندهای طلایی نیاز کمتری به رنگساژ و رسیدگی مرتب دارند. یک رنگ بلوند ترند دیگر برای زمستان امسال بلوند یخی یا بلوند روشن روی زمینه قهوه‌ای تیره با تکنیک بالیاژ است که به احتمال زیاد مثل همیشه محبوب خواهد بود.

 

 

حتما بخوانید: جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها تابستان سال ۹۹/۲۰۲۰ برای انواع رنگ پوست

 

 

 

۳-قهوه شکلاتی مایل به قرمز یا ماهگونی تیره و روشن

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

اگر کمی ظریف و نکته سنج باشید به احتمال زیاد از زیبایی تناژ رنگ قرمز موجود در این رنگ قهوه‌ای شکلاتی با تناژهای قرمز یا ماهگونی به سادگی نخواهید گذشت. در واقع به نظر می‌رسد تناژهای قرمز این رنگ آن را تبدیل به یک رنگ هیجان‌انگیز و تند و تیز در سال ۲۰۲۱ می‌کنند.

این رنگ موی خاص را حتما روی موهای خود امتحان کنید تا رنگ موی بسیار متفاوتی را تجربه کنید.

 

 

۴-رنگ موی قرمز زردآلویی یا بلوند زرد با تناژ قرمز

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

به نظر می‌رسد امسال هم رنگ موهای بلوند با سایه‌های قرمز مثل مسی، هلویی و رزگلد و زردآلویی ترند هستند یعنی تقریبا همان تناژهای رنگ موی مشهور خرم سلطان در میان ایرانی‌ها.

اگر رنگ پوست شما روشن است حتما از این رنگ مو استفاده کنید. این رنگ مو برای افراد با پوست تیره خیلی توصیه نمی شود.

 

 

۵-کاراملی سوخته

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

رنگ موی کاراملی از جمله بهترین انتخاب‌ها برای رنگ پوست گندمی و سبزه و به خصوص برای پوست‌های برنز در فصل تابستان است. رنگ موی کاراملی نیاز به نگهداری زیادی از نظر تکرار رنگساژ ندارد و به همین خاطر هم بسیار محبوب است.

حتما بخوانید  بهترین روش های از بین بردن تناژ نارنجی مو بعد از رنگ و دکلره

 

 

۶-بلوند با ریشه‌های تیره

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

هنوز هم کمتر کسی پیدا می‌شود که دوست داشته باشد هر سه هفته یک بار به آرایشگاه برود و موهایش را ریشه‌گیری کند. به همین خاطر آرایشگرها معمولا موهای بلوند با رنگ ریشه طبیعی یا تیره را پیشنهاد می‌کنند. رنگ موی بلوند با ریشه تیره بازه هم به سبک سال‌های اخیر خوشبختانه از جمله رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۱ هستند.

مهترین مزیت این نوع رنگ مو تنوع در انتخاب رنگ آن است. بالیاژ را با رنگهای متفاوت امتحان کنید تا از خیره شدن همه به موهای خود حیرت زده شوید.

 

 

۷-بالیاژ قهوه‌ای روشن

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

به سردترین رنگ برونته سال ۲۰۲۱ سلام کنید. رنگ پایه قهوه‌ای تیره با یک رنگ قرمز مایل به توت فرنگی به سبک بالیاژ یکی از رنگ‌های ترند امسال رنگ مو و یکی از شیک‌تربن مدل‌های رنگ مو سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ است.

 

 

۸-بلوند شنی ماسه‌ای

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

امسال هم مثل سال‌های گذشته رنگ بلوند شنی ماسه‌ای قرار است یکی از رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ باشند. در واقع اگر مطمئن نیستید رنگ گرم بلوند عسلی یا رنگ بلوند خاکستری سرد را دوست دارید بهتر است این بلوند را انتخاب کنید.

این رنگ مو که به ظاهر شما جذابیت خاصی می دهد یکی از بهترین انتخابها برای تغییر ظاهر است. رنگ موی شنی چهره را باز می کند و انتخاب خوبی برای فصل بهار و تابستان است.

 

 

۹-قهوه‌ای موکا

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

این رنگ قهوه‌ای برونته رنگ محبوب ستاره‌های هالیوود است. یک رنگ قهوه‌ای گرم به رنگ قهوه موکا که به خصوص برای پوست‌های سبزه و گندمی بسیار مناسب است.

اگر میخواهید هم ظاهر شیکی داشته باشید و هم نیازی به رنگ کردن دائمی موهای خود نداشته باشید این رنگ مو یکی از بهترین انتخابهاست. شما میتوانید بدون نیاز به ریشه گیری موها مدها از داشتن موهای تیره ای که مانند سایر رنگ موها نیست لذت ببرید.

یکی دیگر از مزیتهای انتخاب این رنگ عدم نیاز به دکلره کردن و آسیب دیدن موهاست.

 

 

۱۰-بلوند عسلی چرک

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

رنگ موی بلوند چرک در واقع بلوند تیره و روشن را درکنار هم دارد یعنی به عبارتی یک سبک ترکیبی و میانه برونته و بلوند. رنگ بلوند عسلی چرک برای تمام افراد با هر رنگ پوستی، چه روشن، چه متوسط و چه تیره مناسب است (قابل توجه خانم‌هایی دنبال رنگ موی روشن برای پوست سبزه هستند)، از طرفی با هر رنگ مویی که باشید نیز می توانید بلوند چرک را دربیاورید حتی اگر رنگ موهایتان قهوه ای باشد. یکی از بهترین دلایلی برای استفاده از رنگ بلوند چرک این است که می توانید بهترین رنگ که به پوستتان می آید را انتخاب کنید. یکی دیگر از مزایای موی بلوند چرک این است که می توانید به موهایتان استراحت بدهید – دکلره نکردن – و یک هایلایت زیبا با رنگ طلایی و عسلی به دست بیاورید.

 

 

منبع: Southern living

 

کالابرگ الکترونیک