جدیدترین ترندها و مدل های لباس عروس سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰

جدیدترین ترندها و مدل های لباس عروس سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰


16 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 15 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
مدل لباس عروس جدید
فهرست محتوا پنهان

همه خانم ها دوست دارند روز عروسی، زیباترین و جدیدترین مدل لباس عروس را بپوشند و برای یک شب، درست مثل یک پرنسس رؤیایی به نظر برسند. روزی که با تمام لحظات دیگر در زندگی یک دختر فرق دارند و خبر از شروع یک زندگی جدید و عاشقانه را می‌دهد. اگر در شرف ازدواج هستید، احتمالاً دوست دارید با جدیدترین مدل لباس عروس سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ آشنا شوید و یک مدل به روز و مدرن را برای روز ازدواج تان انتخاب کنید. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با چند مدل لباس عروس جدید ایرانی و خارجی و ترفندهایی برای انتخاب این لباس آشنا شوید. با ما در سرویس سبک زندگی همراه باشید.

 

 

ترفندهایی برای انتخاب لباس عروس

 

ترفندهایی برای انتخاب لباس عروس

 

انتخاب یک لباس عروس ایده آل به عوامل متعددی وابسته است. زمان عروسی شما، مقدار بودجه، فرم بدنتان و بسیاری عوامل دیگر همه در انتخاب مدل لباس عروس شما مؤثر هستند. در ادامه می توانید با ترفندهایی برای انتخاب یک لباس عروس جذاب برای روز عروسیتان آشنا شوید.

 

 

برای انتخاب لباس عروس به مکان و زمان عروسی توجه کنید

 

اینکه عروسی شما در چه زمان و مکانی برگزار می شود، نقش مهمی بر انتخاب شما خواهد داشت. اگر قرار است در فصل تابستان یک عروسی در باغ یا کنار ساحل برگزار کنید، احتمالاً مدل لباس عروس پرنسسی چندان مناسب نخواهد بود و می توانید لباسی خنک تر و راحت تر از زمانی بپوشید که عروسی شما در یک تالار برگزار می شود. سعی کنید حتماً به زمان و مکان عروسی توجه داشته باشید و انتخابی متناسب با شرایط داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید: زیباترین و جدیدترین دسته گل عروس برای فصل تابستان

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

برای انتخاب لباس عروس به موقع اقدام کنید

 

بهتر است زمان مشخصی را برای انتخاب لباس عروستان در نظر بگیرید. معمولاً روند انتخاب کردن لباس عروس و همچنین تنگ و گشاد کردن آن ممکن است چندین روز تا چندین هفته طول بکشد. از همین رو بهتر است به موقع برای انتخاب لباس عروس اقدام کنید در نظر داشته باشید که احتمال چاق یا لاغر شدن شما تا روز عروسی وجود دارد. بنابراین از جستجوی زود هنگام لباس و سایز کردن آن چند ماه قبل از عروسی نیز اجتناب کنید. معمولاً بهتر است انتخاب لباس عروس خود را چند هفته زودتر انجام دهید تا فرصت کافی برای اندازه کردن لباس نیز وجود داشته باشد.

 

 

قبل از انتخاب لباس عروس مقدار بودجه تان را مشخص کنید

 

 قبل از انتخاب لباس عروس مقدار بودجه تان را مشخص کنید

 

اگر تا به حال برای خرید و کرایه لباس عروس رفته باشید، متوجه می شوید که لباس های زیادی با قیمت ها و مدل های متفاوت در مزون ها یافت می شوند. بهتر است قبل از این که شروع به گشتن برای لباس‌ عروس کنید، مقدار بودجه خودتان را مشخص کنید. سعی کنید برای انتخاب لباس عروس به دنبال مدل هایی باشید که قیمت آن ها با آن چیزی که مد نظرتان است همخوانی داشته باشد. به طور معمول هر چقدر پارچه لباس عروس کار کرده تر باشد و سنگ دوزی بیشتری روی آن وجود داشته باشد، قیمت بالاتری دارد. معمولاً قیمت لباس عروس ساده نیز به نسبت پایین تر و ارزان تر از سایر لباس های پر زرق و برق و پر کار است.

 

 

از انتخاب لباس عروس با سایز کوچک و تنگ اجتناب کنید

 

انتخاب مدل لباس عروس جدید احتمالاً همان چیزی است که شاید از کودکی تا به امروز برایش برنامه ریزی کرده اید. یک لباس زیبا و سفید که شما را درست مثل یک ملکه نشان می دهد. اما این موضوع به این معنا نیست که برای لاغرتر یا زیباتر به نظر رسیدن می توانید از لباس تنگ تری استفاده کنید. شما باید لباس عروس خود را حتی یک سایز بزرگ تر از آن چیزی که هستید بردارید تا هم جلوه زیباتری در تن داشته باشد و هم در روز عروسی تان دچار مشکل نشوید.

 

مطمئن باشید جز شما هیچ کس سایز لباس تان را نمی‌دانند. پس روی سایزهای کوچک تأکید نکنید. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی بیشتری دارید و در عین حال نیز ظاهر آن کاملاً اندازه و مناسب است. در واقع نکته مهمی که باید در مورد انتخاب لباس عروس بدانید این است که ممکن است لباس عروس شما دقیقاً همان سایز همیشگی تان نباشد. از همین رو بهتر است لباس را پرو کنید و مطمئن شوید که لباس کاملاً متناسب و مناسب فرم بدنتان است.

 

 

برای خرید یا کرایه لباس عروس قیمت مناسب از لباس های یک بار پوشیده شده استفاده کنید

 

برای خرید یا کرایه لباس عروس قیمت مناسب از لباس های یک بار پوشیده شده استفاده کنید

 

بسیار از مزون ها لباس های عروس را چندین بار به عروس های مختلف کرایه می دهند. بعد از اولین بار که یک لباس توسط یک فرد پوشیده شد، از بار دوم هزینه کرایه و یا حتی خرید آن لباس به شدت پایین می آید. اگر به دنبال خرید کرایه یک لباس با قیمت مناسب هستید، بهتر است از لباس های استفاده کنید یک‌ بار پوشیده شده اند. گاهی اوقات قیمت یک مدل لباس عروس پرنسسی که تنها یک بار پوشیده شده ۸۰ درصد کمتر از قیمت اصلی لباس است و این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی به نفع شما باشد.

 

 

 

 

در زمان پرو لباس عروس از کفش مناسب استفاده کنید

 

یکی از مهم ترین ترفندهایی که باید برای انتخاب مدل لباس عروس پرنسسی خودتان بدانید، این است که در زمان پرو کردن حتماً از کفش مناسبی استفاده کنید. بهتر است تصمیم بگیرید که قرار است پاشنه کفش شما چقدر بلند باشد و سپس لباستان را با همان کفشی که قرار است در روز عروسی بپوشید امتحان کنید. مطمئناً مدل لباس عروس پرنسسی با کفش اسپرت صندل بدون پاشنه جذاب به نظر نمی رسد. پس سعی کنید قد لباس تان را دقیقاً با کفشی که برای عروسی مد نظر دارید تنظیم کنید. اگر دوست دارید روز عروسی کفش راحتی یا تخت بپوشید بهتر است از خیاط مزون درخواست کنید بعد لباس را برایتان اندازه‌گیری کند و متناسب با کفش عروسی تان تنظیم نماید. توجه داشته باشید که معمولاً لباس عروس ساده یا اندامی برای پوشیدن با کفش تخت مناسب تر است.

 

 

برای انتخاب لباس عروس حتماً آن را پرو کنید

 

برای انتخاب لباس عروس حتماً آن را پرو کنید

 

حتی اگر سایز و اندازه مشخصی دارید و اندام شما کاملاً ایده ‌آل است، بهتر است برای انتخاب لباس عروس حتماً آن را پرو کنید. معمولاً لباس های عروس زمانی که روی جالباسی یا آویز هستند با چیزی که در تن مشاهده می شود متفاوت ‌اند. از همین رو شما هیچ وقت نمی توانید لباسی را بدون اینکه بپوشید انتخاب کنید. شاید یک مدل لباس عروس گیپور روی جالباسی بسیار زیبا به نظر برسد، اما حالت لباس و سرشانه آن با فرم بدن شما هماهنگ نباشد. بنابراین قبل از انتخاب لباس حتماً آن را بپوشید و مطمئن شوید برای شما مناسب است.

 

 

برای انتخاب لباس عروس وقت بگذارید

 

اگر راستش را بخواهید انتخاب لباس عروس هیچ وقت کار ساده ای نبوده و نخواهد بود. شما باید از میان هزاران مدل لباس، یک لباس عروس را انتخاب کنید که تا حدود زیادی شبیه به لباس عروس رویاییتان است. از طرف دیگر شما باید در هنگام پوشیدن لباس احساس خوبی داشته باشید و بتوانید آن لباس را با سایز اندازه و بودجه مورد نظرتان پیدا کنید. از همین رو بهتر است ناامید نشوید و برای انتخاب لباس عروستان کمی بیشتر وقت صرف کنید.

 

 

برای انتخاب لباس عروس مطمئن شوید که در همه حالت ها برای شما مناسب است

 

برای انتخاب لباس عروس مطمئن شوید که در همه حالت ها برای شما مناسب است

 

بعد از انتخاب لباس عروس بهتر است آن را به تن کنید و در حالات مختلف ژست بگیرید. مطمئن شوید وقتی که خم می شوید گوشت های اضافی پهلویتان در لباس مشخص نمی شود و یا اینکه هم از جلو و هم از پشت جلوه زیبایی دارد. اطمینان حاصل کنید که در هنگام ژست گرفتن و یا رقصیدن در لباس راحت هستید و شما کاملا مناسب است.

 

 

 

 

مدل لباس عروس جدید ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰

 

مدل لباس عروس جدید 2021

 

سال ۲۰۲۱ با ادامه همه گیری بیماری کووید-۱۹ همراه بود و همین موضوع موجب شد تا بسیاری از افراد از برگزاری جشن عروسی و مهمانی اجتناب کنند. اما به هر حال شروع سال ۲۰۲۱ با امیدواری برای واکسیناسیون همراه بود از همین رو طراحان مد و زیبایی مدل های جذابی را برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفتند در ادامه می‌توانید با چند مدل لباس عروس جدید و ترند ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ آشنا شوید.

 

 

لباس عروس با آستین های پفی و گشاد، ترند لباس عروس ۲۰۲۱

 

لباس عروس با آستین های پفی و گشاد، ترند لباس عروس 2021

 

آستین های پفی و گشاد که گاهی نیز به صورت جدا از پیراهن روی بازوها قرار می گیرند، در لباس عروس ۲۰۲۰ نیز مشاهده می شد، در سال ۲۰۲۱ نیز یکی از جذاب ترین مدل ها تبدیل شده اند. این آستین های پفی به صورت جدا یا سر هم، روی بازوها قرار می گیرند و ظاهری جذاب و فوق العاده زیبا به لباس عروس شما می بخشند. برای تهیه این لباس عروس جدید ایرانی می توانید به مزون های معتبر سر بزنید و یا به خیاط مزون بگویید تا مدل آستین لباس هایتان را به شکل گشاد و پفی طراحی کند. شما می توانید از این مدل برای طراحی مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱ یا ۱۴۰۰ نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

پیراهن های کوتاه از مدل لباس عروس جدید ۱۴۰۰

 

در لیست مدل لباس عروس جدید امسال لباس های کوتاهی وجود دارند که معمولاً به صورت آستین حلقه ای هستند. برخی از لباس عروس های کوتاه امسال دارای دنباله هستند و این موضوع موجب طراحی خاص و جذاب این لباس ها می شود.

 

 

لباس عروس پشت باز، مدل لباس عروس جدید امسال

 

یکی دیگر از مدل های جذاب لباس عروس ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ مربوط به لباس هایی با پشت باز است. این مدل ها که در سبک های کلاسیک نیز مشاهده می شوند، امسال بیشتر از همیشه در بورس و ترند هستند و در کنار آستین های پفی یا جداگانه جلوه فوق العاده مدرن و زیبایی پیدا می کنند.

 

 

لباس عروس با چین های آبشاری، ترند لباس عروس ۲۰۲۱

 

لباس عروس با چین های آبشاری، ترند لباس عروس 2021

 

امسال مدل لباس عروس پرنسسی پف دار با دامن پر از چین و پارچه های چین دار شلوغ بیشتر از هر زمان دیگری ترند شده است. لباس هایی با دامن چین دار فوق العاده جذاب که شما را واقعاً به یک پرنسس رؤیایی تبدیل می کند و همه چشم ها را به شما خیره می سازد.

 

 

لباس عروس با پاپیون بزرگ؛ ترند لباس عروس و مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱

 

لباس عروس با پاپیون بزرگ؛ ترند لباس عروس و مدل لباس مجلسی 2021

 

یکی دیگر از جدید ترین ترندهای مدل لباس عروس ایرانی و خارجی مربوط به پاپیون های بزرگی است که معمولاً پشت لباس نصب می شوند. این ترند بیشتر مربوط به لباس عروس ساده و از جنس ساتن است. پاپیون بزرگ لباس نیز معمولاً در پشت لباس و دقیقاً پشت کمر قرار می گیرد و جلوه ای خاص و جذاب به لباس شما می بخشد.در اکثر مدل هایی که پشت لباس آن ها پاپیون بزرگ به کار رفته، معمولاً پشت لباس تا کمر باز است و زیر کمر پاپیون نصب می شود. پاپیون های بزرگ امسال در مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱ نیز به وفور دیده می شود و یکی از پرطرفدارترین ترندهای لباس مجلسی و عروس در سال ۲۰۲۱ است. در برخی از مدل های لباس عروس ساده امسال نیز یک پاپیون بزرگ در جلوی لباس نصب شده و ظاهر متفاوت و خاصی به آن بخشیده است.

 

 

لباس عروس متفاوت با شلوار، ترند  عجیب سال ۲۰۲۱

 

لباس عروس متفاوت با شلوار، ترند  عجیب سال 2021

 

از آنجایی که در سال ۲۰۲۱ احتمال این موضوع وجود دارد که شما به خاطر شیوع کرونا جشن خودتان را خیلی کوچک و خودمانی برگزار کنید، لباس عروس با شلوار نیز امسال به یکی از ترندهای سال تبدیل شده است. پوشیدن یک لباس پر زرق و برق و زیبا که بیشتر شبیه به یک کت مجلسی و اتفاقا مناسب لباس عروس جدید ایرانی است. در کنار شلوار سفید که یک استایل شیک و متفاوت به شما می بخشد. بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا از این ترند جدید سال در مهمانی ها و به عنوان مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱ استفاده می کنند.

 

برای جذاب تر شدن این لباس شما می توانید از یک کت که در واقع پایین آن کاملاً شبیه به یک پیراهن عروس طراحی شده و پف زیادی دارد، به همراه یک شلوار راسته سفید استفاده کنید. به طور معمول کت و لباسی که روی این شلوار پوشیده می شود، در بخش جلو کاملاً باز است و مدل و بلندی آن بیشتر در قسمت دو طرف و پشت قرار می گیرد.

 

 

لباس عروس رنگی، ترند لباس عروس و مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱

 

یکی از عجیب‌ترین و یا شاید جالب ترین ترندهای لباس عروس سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ مربوط به لباس های رنگی است. امسال شما می توانید لباس عروس خود را به هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. مدل لباس عروس پرنسسی با رنگ قرمز و صورتی کمرنگ که توسط برندهای معروفی تولید شده و احتمالاً افراد مشهور زیادی از آن استفاده می کنند. یکی از رایج ترین رنگ های که احتمالاً امسال در لباس عروس سال ۲۰۲۱ مشاهده می کنید مربوط به رنگ های هلویی و قرمز مایل به نارنجی و آبی است. اگر دوست دارید روز ازدواج تان کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشید می توانید از این لباس های رنگی استفاده نمایید. از این رنگ ها می توانید به عنوان مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱ نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

استفاده از تور بلند که به سرشانه یا گردن متصل است، از ترندهای لباس عروس ۲۰۲۱

 

استفاده از تور بلند که به سرشانه یا گردن متصل است، از ترندهای لباس عروس 2021

 

شاید این مدل تور را در ترندهای مربوط به لباس عروس ۲۰۲۰ نیز مشاهده کرده باشید.  یک تور بلند که قسمت بالای آن به یک گیپور زیبا وصل می شود و روی سرشانه قرار می گیرد. یا با وصل شدن به یک گردنبند مروارید، این تور به دور گردن شما نصب می شود و جلوه ای فوق العاده جذاب به لباس عروستان می بخشد. به جرات می توان گفت که این ترند جلوه بی نظیری دارد و درست مثل یک پرنسس، وقار و زیبایی چشمگیری را به لباستان می بخشد. از این مدل تورهای جذاب بیشتر برای مدل لباس عروس اندامی و لباس هایی با پف کمتر استفاده می شود.

 

 

منابع: mountainhouseestate، thailandtatler، dress-trends

 

کالابرگ الکترونیک