راهنمای خرید و ویژگی های انواع پوشک بزرگسال ایزی لایف

راهنمای خرید و ویژگی های انواع پوشک بزرگسال ایزی لایف


4 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پوشک بزرگسال ایزی لایف

عوامل مختلفی موجب می شود تا افراد بزرگسال قادر به کنترل ادرار و یا حتی مدفوع خود نباشند و ناچار به استفاده از پوشک شوند. در واقع بروز برخی بیماری ها در کنار مشکلاتی نظیر زوال عقل و آلزایمر موجب می شود تا افراد بزرگسال نیز به پوشک نیاز پیدا کنند. برای این افراد پوشک هایی خاص به شکل های مختلف طراحی شده است که یکی از بهترین آن ها پوشک بزرگسال ایزی لایف است. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد انواع پوشک بزرگسال و پوشک های بزرگسال ایزی لایف بدانید آشنا شوید.

 

 

پوشک بزرگسال چیست؟

 

پوشک بزرگسال چیست؟

 

پوشک بزرگسال نوعی پوشینه برای افراد بزرگسال است که به دلایل مختلفی قادر به کنترل ادرار و یا مدفوع خود نیستند. این پوشک ها برای افراد بزرگسال طراحی شده اند. استفاده از این پوشک ها موجب می شوند تا فرد بتواند با وجود مشکلاتی که در کنترل دفع یا ادرار دارد، به زندگی عادی خود باز گردد.

 

 

انواع پوشک بزرگسال

 

انواع پوشک بزرگسال

 

قبل از هر چیزی باید بدانید که استفاده از پوشک در بزرگسالان به هیچ عنوان امری خجالت آور و بد نیست. پس به جای احساس ناراحتی و شرمساری بهتر است با استفاده از این پوشینه ها زندگی سالم و راحتی را در پیش بگیرید. پوشک بزرگسال ایزی لایف به شکل های مختلفی تولید می شود. این پوشک ها هم برای مردان و هم بانوان مناسب هستند. موضوع مهمی که باید در زمان خرید پوشک بزرگسال به آن توجه کنید، اندازه و سایز آن است. پوشک ایزی لایف سایز کوچک برای افرادی با جثه کوچک تر و یا خانم هایی با سایز کوچک تر مناسب تر است و پوشک ایزی لایف متوسط برای افرادی با سایز مدیوم تا لارج مناسب است. پوشک های بزرگسال معمولاً دو نوع مختلف دارند. در ادامه می توانید بیشتر با انواع پوشک بزرگسال آشنا شوید.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

بیشتر بخوانید » ۶ روش موثر پیشگیری از آلزایمر در جوانی و میانسالی «

 

 

پوشک چسبی ایزی لایف

 

پوشک چسبی ایزی لایف

 

این نوع پوشک ها دارای دو عدد چسب در طرفین پوشک هستند. فرد می تواند با فیت کردن چسب به لباس زیر خود از تکان خوردن پوشک جلوگیری کند و مانع کثیفی لباس شود. پوشک بزرگسال چسبی درست حالتی شبیه به پوشک های کودک دارد و می توان با باز و بسته کردن چسب در کنار پوشک از آن استفاده نمود.

 

 

ویژگی پوشک چسبی بزرگسال ایزی لایف

 

  • این پوشک ها سایزهای مختلفی دارند و با اندازه های دور کمر متفاوتی تولید می شوند.
  • تعداد پوشک در هر بسته آن ۱۴ عدد است.
  • این پوشک ها هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب هستند.
  • چسب کناره های این پوشک ها قابلیت تنظیم کردن دارد.
  • سرعت جذب مایعات پد این پوشک ها بسیار زیاد است.
  • این پوشک ها ضد باکتری و ضد حساسیت هستند.
حتما بخوانید  راهنمای نحوه شستن انواع پالتو و بارانی با دست و ماشین

 

 

پوشک شورتی ایزی لایف

 

پوشک شورتی ایزی لایف

 

نوع دیگری پوشک مخصوص بزرگسال که فرد می تواند آن را به راحتی همانند شورت بپوشد، پوشک شورتی ایزی لایف است. یکی از بهترین انواع پوشک های بزرگسال که استفاده از آن بسیار ساده است. برای درآوردن این نوع پوشک ها نیز می توان به راحتی بسته را از کنار باز کرد. معمولاً آموزش بستن پوشک بزرگسال روی بسته آن مشخص شده است. اگر درست مثل دستور عمل کنید می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. از مهم ترین ویژگی های این نوع پوشک این است که هیچ گونه برجستگی به بیرون ندارد و بعد از پوشیدن لباس به هیچ عنوان قابل تشخیص نخواهد بود. قدرت جذب و استفاده از این پوشک ها بسیار راحت است و فرد می تواند بعد از استفاده به راحتی به امور روزمره زندگی بپردازد.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین و بدترین غذاها برای پیشگیری از پوکی استخوان «

 

 

ویژگی پوشک شورتی بزرگسال ایزی لایف

 

  • این پوشک ها معمولاً قیمت بیشتری نسبت به پوشک های چسبی دارند. معمولاً قیمت عمده پوشک بزرگسال ایزی لایف شورتی کمتر است و از همین رو بسیاری از افراد آن را به صورت عمده می خرند.
  • شما می توانید پوشک شورتی ایزی لایف را در سایزهای مختلفی تهیه کنید.
  • در هر بسته بزرگ آن ۱۰ عدد پوشک قرار دارد.
  • این پوشک ها ضد باکتری و ضد حساسیت هستند.
  • وجود کش ۳۶۰ درجه در دور کمر موجب می شود که فرد راحت تر بتواند به امور روزمره و فعالیت بدنی بپردازد.
  • استفاده از این پوشک ها و همچنین درآوردن آن بسیار راحت است.

 

 

بیشتر بخوانید » نکات مهم ایمن کردن خانه برای سالمندان «

 

 

چه افرادی به پوشک بزرگسال نیاز دارند؟

 

چه افرادی به پوشک بزرگسال نیاز دارند؟

 

استفاده از پوشک بزرگسال در برخی بزرگسالان که به بیماری ها و یا مشکلات خاص مبتلا هستند، کمک می کند تا به روال عادی زندگی بازگردند. حدود ۱۰ درصد از مردم جهان به مشکل بی اختیاری ادرار روبرو هستند. این مشکل در برخی افراد شدیدتر است و در برخی دیگر به صورت محدود اتفاق می افتد. معمولاً دیابت مهم ترین بیماری پوشک خواهی است که موجب می شود فرد کنترل خود را در زمان ادرار از دست بدهد. در این وضعیت استفاده از پوشک بزرگسال ایزی لایف می تواند مشکل را به سادگی برطرف کند و حداکثر ایمنی را برای فرد فراهم نماید. در ادامه می توانید با مهم ترین دلایلی که موجب می شود افراد از این پوشینه ها استفاده کنند آشنا شوید.

 

  • افرادی که به بی اختیاری مدفوع و ادرار مبتلا هستند و کنترلی به مثانه و دفع خود ندارند.
  • افرادی که بستری هستند و یا از صندلی چرخ دار استفاده می کنند.
  • کلیه افرادی که قادر به استفاده از توالت نیستند.
  • افراد ابتلا به اختلالات شناختی و عقب ماندگی
  • افراد مبتلا به زوال عقل یا آلزایمر
  • برخی از خانم ها بعد از زایمان
  • فضانوردان در سفرهای فضایی
  • سربازانی که قادر به ترک پست نیستند.
  • زندانیانی که باید اعدام شوند.
  • غواصانی که به مدت طولانی زیر آب هستند.
  • خلبانانی که پروازهای طولانی را هدایت می کنند.
حتما بخوانید  چگونه از روی عطر مورد علاقه ویژگی‌های شخصیتی افراد را تشخیص دهیم

 

 

ویژگی های پوشک بزرگسال ایزی لایف

 

ویژگی های پوشک بزرگسال ایزی لایف

 

پوشک شورتی ایزی لایف طوری طراحی شده است که برای مدت طولانی بدن را خشک نگه می دارد و از نشت ادرار به بیرون جلوگیری می کند. به علاوه لایه های موجود در این پوشک از بروز حساسیت جلوگیری می کند و به دلیل قابلیت تبادل هوا از ایجاد بو نیز جلوگیری می نماید. پوشک بزرگسال ایزی لایف طوری طراحی شده است که فرد می تواند بعد از استفاده از آن به راحتی به فعالیت های روزانه خود بپردازد. این پوشک متناسب با آناتومی بدن افراد بزرگسال طراحی شده است و هم مردان و هم خانم ها می توانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

این پوشک مردانه و زنانه قدرت جذب بالایی دارد و جنس آن طوری طراحی شده است که موجب ایجاد زخم، حساسیت و ناراحتی های پوستی نمی شود. نشانگر پر شدن حجم پوشک یکی از مزیت های این پوشک ها محسوب می شود. این نشانگرها زمان تعویض پوشک بزرگسال را مشخص می کند و فرد می تواند در زمان مناسب اقدام به تعویض پوشک نماید. معمولاً قیمت ایزی لایف درب کارخانه یا از فروشگاه های معتبری که تخفیف ارائه می دهند، بسیار به صرفه تر و ارزان تر است.

 

 

بیشتر بخوانید » آموزش تصویری ۱۰ حرکت ورزشی ساده برای درد زانو «

 

 

زمان تعویض پوشک بزرگسال

 

زمان تعویض پوشک بزرگسال

 

قبل از هر چیز باید بدانید که عوامل متعددی در مشخص کردن زمان تعویض پوشک بزرگسال دخیل هستند. به طور کلی هر چقدر میزان فعالیت بدنی شما بیشتر باشد و یا از مایعات بیشتری استفاده کنید، باید زودتر پوشک را تعویض نمایید. مطالعاتی که روی افرادی که به بی اختیاری ادرار مبتلا هستند، انجام شد. نتایج این مطالعه نشان داد که هر فرد باید هر ۵ تا ۶ ساعت پوشک خود را تعویض کند. از طرف دیگر اگر فرد در هر زمان از روز مدفوع کند، باید به سرعت پوشینه خود را تعویض کند و از پوشک دیگری استفاده نماید.

 

 

جمع بندی نهایی

 

با افزایش سن و ابتلا به برخی بیماری ها، استفاده از پوشک در بزرگسالان امری معمول و رایج است. انتخاب سایز و اندازه و نوع پوشک مناسب به این افراد کمک می کند تا راحت تر این دوران را پشت سر بگذارند و در روند زندگی کمتر با مشکل روبرو شوند. ایزی لایف یک برند معتبر در تولید انواع پوشک های بزرگسال است که می توانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

 

کالابرگ الکترونیک