بهترین ابزار ارزان قیمت برای خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱

بهترین ابزار ارزان قیمت برای خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱


9 تیر 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ابزار ارزان خانه هوشمند

اگر با مجله کوروش همراه بوده باشید، در گذشته به اهمیت و جذابیت خانه هوشمند پرداختیم. بهترین دستگاه های ارزان قیمت خانه های هوشمند به شما کمک می کنند تا نبض زمان را در دست بگیرید و هوشمندانه زندگی کنید. تعدادی گجت مقرون به صرفه وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید چراغ ها را روشن کنید ، دمای خانه را تغییر دهید ، موسیقی پخش کنید و حتی در زمانی که در منزل نیستید خانه را تحت نظر داشته باشید. در سرویس سبک زندگی بهترین ابزار و گجت های ارزان قیمت خانه هوشمند با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار را به شما معرفی کنیم.

 

 

Google Nest Mini بهترین ابزار ارزان خانه هوشمند

 

اگر شما سادگی دستیار Google را به Amazon Alexa ترجیح می‌دهید، Google Nest Mini یکی از بهترین دستگاه های ارزان قیمت خانه هوشمند برای شما است. پارچه روی Google Nest Mini در انواع رنگ های سفید، خاکستری ذغالی، نارنجی مرجانی و آبی آسمانی موجود است. مجموعه ای از کنترل‌های صفحه لمسی را پوشش می‌دهد که به شما امکان پخش و مکث موسیقی و ارتباط دستیار Google را می‌دهد. به لطف میکروفون اضافه شده، می‌تواند دستورات “Hey Google” را روی صداهای دیگر حتی از فاصله نسبتا دور در خانه نیز اجرا کند. اگر در حال راه اندازی خانه هوشمند خود هستید، Nest Mini یک نقطه شروع عالی برای راه‌اندازی یک خانه هوشمند با قیمت ۴۹ دلار است.

 

 

اسپیکر هوشمند الکسا – Echo Dot

 

اسپیکر هوشمند الکسا - Echo Dot

 

Echo Dot ، نسل چهارم بلندگوی آمازون بهترین اسپیکر هوشمند و البته ارزان قیمت این شرکت است. ویژگی‌ها و کیفیت آن بسیار خوب و جالب است. با پرداخت ۵۰ دلار، می‌توان راه حلی هوشمند برای کنترل همه وسایل خانه داشت اگر چند چراغ هوشمند دارید یا می‌خواهید موسیقی پخش کنید. همچنین با دستیار هوشمند الکسا می‌توانید ارتباط جالبی با این ابزار و دیگر ابزارهای موجود در شبکه داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید:‌ بهترین ابزار خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱ که زندگی شما را آسان می‌کنند

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

پریز هوشمند Wemo WiFi، جالب‌ترین ابزار ارزان خانه هوشمند

 

پریز هوشمند Wemo WiFi، جالب‌ترین ابزار ارزان خانه هوشمند

 

روش استفاده از این پریز هوشمند ۲۵ دلاری ساده است و با همه دستیارهای هوشمند اصلی کار می‌کند. این وسیله یکی از بهترین دستگاه های ارزان قیمت خانه هوشمند است. این دستگاه بهترین انتخاب در دسته پریزهای هوشمند است. این پلاگین هوشمند دارای یک سوئیچ فیزیکی است، بنابراین اگر نمی‌خواهید از صدای خود یا برنامه‌ای برای روشن یا خاموش کردن دستگاه استفاده کنید، می‌توانید روی از سوییچ Wemo استفاده کنید. همچنین یک حالت هوشمند دارد که باعث می‌شود با خاموش کردن یک لامپ به طور متناوب، به نظر برسد که شما در خانه هستید. این امکان جالب برای کسانی مفید است که قصد مسافرت دارند. یا می‌خواهند جوری القا کنند که انگار در خانه هستند.

حتما بخوانید  3 استراتژی موثر در رشد پادکست که کارآفرینان باید بدانند

 

 

دوربین هوشمند Wyze Cam یکی از ضروری‌ترین ابزار ارزان خانه هوشمند

 

دوربین هوشمند Wyze Cam یکی از ضروری‌ترین ابزار ارزان خانه هوشمند

 

این دوربین هوشمند یک وسیله خانگی ارزان قیمت است و با الکسا و دستیار Google هماهنگ است. همچنین این وسیله به عنوان یکی از بهترین دوربین های امنیتی خانگی است که به شما امکان می‌دهد فیلم با وضوح ۱۰۸۰p به اندازه کافی واضح داشته باشید. قیمت این دوربین کمتر از ۳۰ دلار است. میدان دید ۱۱۰ درجه و دید در شب از ویژگی های خوب این دوربین هوشمند است.

 

این وسیله ضمن داشتن فضای ذخیره سازی محلی، قابلیت ذخیره سازی ابری به مدت ۱۴ روز را دارا است. از ویژگی‌های بد این ابزار، در برابر هوای نامناسب و بارندگی مقاوم نیست و با باتری نیز کار نمی‌کند. بنابراین باید این دوربین هوشمند را در فضایی امن به برق متصل کنید. اما با همه تفاسیر این ابزار بدون تردید یکی از بهترین تجهیزات خانه هوشمند است.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های خانه هوشمند

 

 

لامپ هوشمند Lifx Mini

 

لامپ هوشمند Lifx Mini بهترین ابزار ارزان قیمت

 

لامپ هوشمند ۴۰ دلاری Lifx Mini می‌تواند مستقیماً به شبکه Wi-Fi شما متصل شود، که این امر می تواند نصب را بسیار آسان کند. با استفاده از الکسا، دستیار Google یا Siri می‌توانید چراغ های Lifx را روشن و خاموش کرده کنید. تنظیم روشنایی خانه و مدت زمان آن و دیگر قابلیت‌ها در برنامه این لامپ هوشمند وجود دارد. با قیمت ۴۵ دلار، می‌توانید نسخه رنگی این لامپ هوشمند را بخرید. این ابزار به نظر ما یکی از بهترین تجهیزات خانه هوشمند تلقی می‌شود.

 

همچنین این ابزار با آپشن ۴۵ دلاری به شما امکان می‌دهد تعدادی جلوه جالب ایجاد کنید و حتی با ریتم موسیقی مد نظر تغییر رنگ دهد. این ابزار خانه هوشمند با دستیار Amazon، دستیار Google و دستیار هوشمند  HomeKit کار می‌کند و طول عمری ۲۰۰۰۰۰ ساعتی دارد. روشنایی در بازه ۶۵۰-۸۰۰ لومن داشته و مصرف برقی بین ۹-۱۱ وات دارد.

 

 

حتما بخوانید  4 روش ایمن برای تمیز کردن کفپوش پارکت چوبی و لمینت

لامپ هوشمند Wyze Bulb

 

لامپ هوشمند Wyze Bulb بهترین ابزار ارزان قیمت

 

یک لامپ هوشمند ارزان قیمت است که به شما کمک می‌کند روشنایی خانه را به دست بگیرید و کنترل کنید. اگر به دنبال یک لامپ هستید که می‌تواند سایر دستگاه‌های خانه هوشمند را کنترل کرده و به آن متصل شوید، Wyze Bulb یکی از بهترین دستگاه‌های ارزان قیمت خانه هوشمند است. شما می‌توانید این لامپ هوشمند را از طریق برنامه Wyze یا الکسا، دستیار Google و IFTTT میزان روشنایی و درجه حرارت رنگ خانه را تغییر دهید.

 

این ابزار طول عمری ۲۵۰۰۰ ساعته داشته و بازه روشنایی آن ۸۰۰ لومن بوده و مصرف برقی ۹.۵ واتی دارد. بزرگترین مشکل چراغ‌های هوشمند گران قیمت بودن آنهاست، حتی در مقایسه با سایر لامپ‌های LED هوشمند موجود در بازار. به همین دلیل لامپ هوشمند Wyze برای کسانی که بودجه کمی در نظر گرفته‌اند، بسیار جالب و مناسب است. به طور خلاصه می‌توان گفت این ابزار یکی از بهترین تجهیزات خانه هوشمند است.

 

 

بیشتر بخوانید: اتوماسیون خانگی چیست

 

 

ترازو هوشمند Wyze

 

ترازو هوشمند Wyze

 

ترازو هوشمند Wyze بسیار مقرون به صرفه و ضروری برای هر خانه است. این ابزار از حداکثر از هشت پروفایل Apple Health و Google Fit پشتیبانی می‌کند. یکپارچه سازی و حالت ایمن برای کاربران مخصوصا افراد باردار از دیگر قابلیت‌های این وسیله هوشمند است. این ترازو به راحتی به موبایل شما متصل شده و داده‌های مفیدی به شما عرضه می‌کند.

 

از بین بهترین ترازو‌های هوشمند،  Wyze بهترین انتخاب با قیمت مناسب است زیرا با ویژگی‌های زیادی همراه است و فقط ۲۰ دلار قیمت دارد. ترازوی Wyze از ۱۲ معیار سلامتی مطلع می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: وزن، شاخص توده بدن (BMI)، ضربان قلب، توده عضلانی، درصد آب بدن، توده بدون چربی بدن و توده استخوان. گرچه نمایشگر و برنامه آن کمی ابتدایی است، اما می‌توانید اطلاعات لازم را با اتصال بلوتوث روی موبایل ببینید. اندازه: ۱۲ * ۱۲ است و این وسیله ارزان قیمت خانه هوشمند با سیستم عامل Android و iOS سازگار است.

 

 

کلیدهای روشنایی هوشمند: Lutron Aurora

 

کلیدهای روشنایی هوشمند: Lutron Aurora

 

اگر فاصله از کلید و پریز شما را آزار داده و خانه هوشمند را به‌خاطر داشتن کلید و پریز هوشمند انتخاب کرده‌اید، این وسیله مطلوب شماست. Amazon Alexa، Apple HomeKit، دستیار Google، Philips Hue با این ابزار هماهنگ می‌شود. سنسور حرکت در این ابزار وجود ندارد که البته در دسته کلیدهای هوشمند خانگی عادی است. زیرا این وسیله ارزان قیمت خانه هوشمند با قیمت حدود ۴۰ دلار عرضه می‌شود.

 

 

منبع: tomsguide

 

کالابرگ الکترونیک