معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید در سال ۲۰۲۰

معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید در سال ۲۰۲۰


22 آذر 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

در دنیایی که هر لحظه در حال پیشرفت است، هر روز تکنولوژی‌های جدیدی برای راحتی و آسایش ما ایجاد می‌شود. سفر یکی از لذت‌ بخش‌ترین تجربه‌ بشر است که امروزه با وجود اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهایی که برای آن ایجاد شده روندی ساده‌تر پیدا کرده است. امروزه کشف و اکتشافات در سرزمینی دور یا شهری که تا به حال به آن سفر نکرده‌اید، دیگر کار سختی نیست و تنها با یک اشاره در تلفن همراهتان امکان پذیر است. اما به هر حال تنوع این اپلیکیشن‌ها و شناخت بهترین آن‌ها کار راحتی نیست. در این مقاله می‌توانید بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید ۲۰۲۰ را از وب‌سایت travelinglifestyle را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

اپلیکیشن TRAVELSPEND

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

 

یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید ۲۰۲۰ مربوط به همین برنامه است. این برنامه برای تنظیم بودجه سفر بسیار مفید است و شما می‌توانید در این اپلیکیشن برای هر کاری بودجه مشخصی در نظر بگیرید. می‌توانید هزینه‌های خود را با ارز کشور مقصد وارد کنید و برنامه به طور خودکار ارز را به واحد پول شما تبدیل می‌کند. هزینه‌های کلی انجام شده و مقدار هزینه باقی مانده به ارز و واحد پول کشور خودتان به راحتی در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

 

اپلیکیشن TRIPADVISOR

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

 

برای برنامه ریزی یک سفر هیجان انگیز یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های‌ برنامه ریزی سفر موجود TRIPADVISOR است. در این برنامه شما می‌توانید با همه تفریحگاه‌ها و مکان‌های دیدنی مقاصد مختلف آشنا شوید و نظرات افراد مختلف در مورد این مکان‌ها را بخوانید. بهترین غذاها و بهترین ماجراجویی‌ها را شناسایی و کنید و حتی با ورودی قیمت اماکن دیدنی آشنا شوید. بیشتر از میلیون‌ها نفر در این برنامه تجربیات خود را به اشتراک گذاشته‌اند. از طرف دیگر شما در این اپلیکیشن می‌توانید قیمت و کیفیت غذاهای رستوران‌ها و همچنین هتل‌های مختلف را مقایسه کنید و بهترین برنامه را برای سفر خود رقم بزنید. اگر تنها کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید این برنامه از اپلیکیشن‌های ایرانی سفر بهتر به شما کمک می‌کند.

 

اپلیکیشن WANDERLOG

 

این اپلیکیشن کاربردی که در لیست بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید ۲۰۲۰ جای دارد، در واقع یک راهنمای سفر است. افراد تجربه‌های خود از سفرهای مختلف دنیا را در این اپلیکیشن به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید در مورد مقاصد مختلف، تفریحات و فعالیت‌های مختلف در هر مقصد جستجو کنید و خودتان نیز خاطرات سفرهایتان را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که می‌توان اطلاعات را به صورت آفلاین ذخیره کرد و بعداً در طول سفر بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده نمود و برای سفرهای جاده‌ای و محاسبه فاصله و زمان نیز می‌توانید از این اپلیکیشن متصل به گوگل مپ استفاده کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید با افرادی که تجربه سفر به مقصد شما را داشتند، چت کنید و از آن‌ها سوال بپرسید.

 

 

اپلیکیشن SKRATCH

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

 

دومین اپلیکیشنی که در لیست بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید ۲۰۲۰ قرار گرفته‌ است، مربوط به برنامه Skratch است. این برنامه کاربردی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ردیابی مسیرها در سفر است. شما می‌توانید با این برنامه و سایت برنامه ریزی سفر، نقشه تمام مکان‌هایی را که به آنجا رفته‌اید را ایجاد کنید. امکان پیاده کردن همه عکس‌ها و فیلم‌ها روی محل دقیقه نقشه وجود دارد. از طرف دیگر می‌توانید به صورت آفلاین نقشه Skratch خودتان را علامت گذاری کنید. امکان به اشتراک گذاشتن این نقشه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز وجود دارد.

 

اپلیکیشن HOPPER

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

 

یکی دیگر از برنامه‌های ضروری برنامه ریزی سفر اپلیکیشن HOPPER است. این برنامه با دقت ۹۵ درصد قیمت انواع پرواز و هتل را تجزیه و تحلیل می‌کند. نحوه کار با این اپلیکیشن به این صورت است که شما مقصد خود را مشخص می‌کنید و سپس لیستی از ارزان‌تر و گران‌ترین قیمت‌ها را مشاهده می‌کنید. برنامه به شما می‌گوید چه زمانی با پایین‌ترین قیمت، بلیط خود را خریداری کنید. تنها لازم است کمی منتظر بمانید. امکان بررسی هتل‌ نیز با قیمت‌هایی مناسب و پایین در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

 

اپلیکیشن SKYSCANNER

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید در سال 2020

 

بیشتر از ۹۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و به همین دلیل این برنامه در لیست بهترین اپلیکیشن‌های‌ برنامه ریزی سفر اندروید ۲۰۲۰ جای گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی پیشنهادات جذابی در مورد پروازها، هتل‌ها و اجازه اتومبیل در نقاط مختلف دنیا دریافت کنید. تنها کافی است که مقصد خود را مشخص کنید و لیست پیشنهادات تا مشاهده کنید.

 

اپلیکیشن AIRBNB

 

اگر دوست ندارید در سفرهای خارجی‌تان همیشه در هتل اقامت کنید و دلتان می‌خواهد تجربه ماندن در یک آپارتمان یا خانه را در سفر داشته باشید، بهتر است از این اپلیکیشن استفاده کنید. در این برنامه که از اپلیکیشن‌های برنامه ریزی کاربردی سفر است، می‌توانید فضاهای مختلف خانه‌ها، اتاق‌ها و آپارتمان‌های مختلف را به طور دقیق و کامل ببینید و در مورد همه تجهیزات و امکانات آن بخوانید و با میزبان خود ارتباط برقرار کنید و یک سفر متفاوت را تجربه کنید.

 

کالابرگ الکترونیک