معرفی بهترین و جذاب‌ ترین سریال‌ های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰

معرفی بهترین و جذاب‌ ترین سریال‌ های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰


12 آذر 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

با وجود سریال‌هایی همیشه محبوب؛ از سریال‌های اصلی و بسیار معروف «دوستان» (Friends) و «شرلوک» (Sherlock)  گرفته تا سریال‌های جدیدتر که بسیار طرفدار دارند؛ شبکه نتفلیکس (Netflix) همیشه می‌درخشد. در این روزهای شیوع ویروس و پاندمی کرونا که بیشتر از قبل در خانه هستیم و وقت آزاد بیشتری داریم؛ بهتر است سریال‌های جذاب این شبکه را انتخاب کنیم و ببینیم. ما در مجله کوروش طبق اطلاعات مقاله‌ای از سایت radio times بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

۱- با نماینده من تماس بگیر (Call My Agent)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۰

 

این مجموعه کمدی فرانسوی به تازگی پس از ۴ فصل اجرا به پایان رسیده است؛ ۳ فصل اول آن در حال حاضر از شبکه نت فلیکس در دسترس است. این نمایش حول آژانس خیالی استعدادیابی «ساموئل کر» (Samuel Kerr) و ۴ نماینده آن یعنی «آندره» (Andrea)، «ماتیاس» (Mathias)، «گابریل» (Gabriel) و «آرلت» (Arlette) است که هر یک سعی در دفاع از دیدگاهشان درمورد تجارت دارند. زندگی خصوصی و حرفه‌ای نمایندگان اغلب درگیری ایجاد می‌کند؛ در حالی که کار آنها با مرگ ناگهانی بنیان‌گذار آژانس دشوارتر می‌شود. این سریال همچنین شامل میهمانانی از برخی از مشهورترین و بهترین بازیگران سینمای فرانسه، از جمله «ژولیت بینوش» (Juliet Binnoche)، «ایزابل هوپرت» (Isabelle Huppert) و «ژان دوژاردین» (Jean Dujardin) بوده است.

 

۲. مخفی (Undercover)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

 

تریلر جنایی سریال «مخفی» به زبان هلندی، ۲ مأمور مخفی را که در عملیات  مواد مخدر نفوذ می‌کنند، نشان می‌دهد.

در یک پیچ‌و‌تاب و روند داستان، جفت عوامل مخفی، «باب لمنز» (Bob Lemmens) با بازی «تام وائس» (Tom Waes) و «کیم دو رویج» (Kim de Rooij) با بازی «آنا درایور» (Anna Drijver)، به‌عنوان یک زوج ظاهر می‌شوند و زندگی در اردوگاهی را که هدف آنها آخر هفته‌های خود را در آن می‌گذراند، آغاز می‌کنند.

این سریال همچنین با الهام از یک داستان جنایی واقعی، دستگیری یک پخش‌کننده مواد مخدر در هلند را نشان می‌دهد که در بلژیک مخفی شده است.

 

۳. ۳٪ (۳%)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

 

سریال «۳٪» اولین سریال اصلی برزیلی در شبکه نتفلیکس است. ۳٪ دنیایی دورتر از شهرهای دیگر را نشان می‌دهد که به ۲ قسمت ویران و آباد تقسیم شده است. تمام آدم‌های این سریال سعی دارند به قسمت پیشرفته و آباد بروند؛ اما فقط ۳٪ از آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. ایده این سریال جالب و نمادین است. این سریال اکشن-درام از سال ۲۰۱۶ ساخته شده و اکنون در نتفلیکس در دسترس است. این سریال جزو بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۰ است.

 

۴. دش و لیلی (Dash & Lily)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

 

طرفداران داستان‌های خوب و عاشقانه کریسمس، جذب سریال «دش و لیلی» می‌شوند. این سریال، سریالی ۸ قسمتی و جدید در شبکه نتفلیکس است که در آن دو غریبه با نگاه کاملا متفاوت به زندگی، پیام‌هایشان را در یک دفتر یادداشت مبادله می‌کنند و از شهر نیویورک عبور می‌کنند. این سریال در واقع بر اساس رمان «دش و لیلی»؛ نوشته دیوید لویتان (David Levithan) و راشل کوهن (Rachel Cohn) و با بازی «آستین آبرامز» (Austin Abrams) است. تماشای این سریال که جزو جذاب‌ترین و بهترین سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۰ است را از دست ندهید.

 

۵. مهمان بعدی من نیازی به معرفی ندارد، با دیوید لترمن (My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

 

«دیوید لترمن» (David Letterman)، مجری افسانه‌ای برنامه‌های گفت‌وگو، در فصل سوم سریال «مهمان بعدی من نیازی به معرفی ندارد» دوباره به گفت‌وگو با برخی از بزرگ‌ترین افراد و شخصیت‌ها می‌پردازد.

این سریال مصاحبه‌هایی را با برخی از مشهورترین افراد در موسیقی پاپ انجام می‌دهد و تمام این مصاحبه‌ها، که توسط لترمن با تجربه انجام می‌شود؛ او از چیزی نمی‌ترسد، فضای شوخ‌طبعانه را حفظ می‌کند و سؤالات سختی از مهمانان می‌پرسد.

 

۶. سفید دندان (White Teeth)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2020

 

این مجموعه چهار قسمتی در ابتدا در سال ۲۰۰۲ از شبکه‌های پخش شد، اما اخیرا به شبکه نتفلیکس اضافه شده است. این مجموعه از رمانی برنده جایزه به همین نام توسط زادی اسمیت (Zadie Smith) اقتباس شده است، داستان ۳ خانواده مختلف را روایت می‌کند که زندگی آنها بیش از ۲۰ سال در هم آمیخته است.

این سریال در زمان پخش اولیه، مورد تحسین و توجه منتقدان قرار گرفت. تقریبا ۲۰ سال بعد از آن، این اثر همچنان یک اثر قدرتمند و جذاب است و یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۰ شناخته می‌شود.

 

۷. نفرین‌شده (Cursed)

 

معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در ۲۰۲۰

 

در سریال فانتزی شبکه نتفلیکس، «نفرین‌شده»، «کاترین لنگفورد» (Katherine Langford) معروف نقش «نیمو» را بازی می‌کند، زن جوانی نفرین شده با توانایی های جادویی که قرار است بانوی افسانه‌ای دریاچه شود. قهرمان داستان، نیمو، مصمم به محافظت از مردم خود و نجات آنها از آزار و شکنجه است. او با شخصیت‌های دیگر همکاری می‌کند و شمشیری مرموز را پیدا می‌کند و … .

 

اگر برای آخر هفته‌ها قصد دارید سر خودتان را گرم کنید پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های رمان تاریخ ادبیات دنیا را هم مطالعه کنید.

 

کالابرگ الکترونیک