بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی جدید سال ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی جدید سال ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف


6 آذر 1399 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی جدید سال ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

دیدن فیلم‌ها و سریال‌های تأثیرگذار و الهام‌بخش برای زندگی شخصی و حرفه‌ای بسیار مهم است. می‌توانید شب‌ها که می‌خواهید استراحت کنید، ژانر سریال مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سریال مورد نظر را تماشا کنید. اگر هنوز نمی‌دانید که چه سریالی دوست دارید؛ ما در مجله کوروش بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف از نگاه تماشاگران و منتقدان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

۱- پیشتازان فضا: پیکارد (Star Trek: Picard)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

یکی از پرطرفدارترین سریال‌های امسال سریال «پیشتازان فضا: پیکارد» سریالی در ژانر علمی و تخیلی است و طرفداران زیادی دارد. این سریال که ادامه مجموعه پیشتازان فضاست، پس از ۲۰ سال انتظار پخش می‌شود و جذابیت زیادی دارد. اگر به ژانر علمی-تخیلی علاقه‌مند هستید؛ تماشای این سریال را از دست ندهید. در خلاصه سریال آمده است: در آخرین سال‌های قرن بیست و چهارم میلادی و چهارده سال پس از بازنشستگی ژان لوک پیکارد،  زنی مرموز به نام داهج تاو را تعقیب می‌کند. ظاهراً این زن ناامیدانه به کمک پیکارد احتیاج دارد و در ادامه وقایع هیجان‌انگیز و نفس‌گیری رقم می‌خورد.

 

۲- وفاداری بزرگ (High Fidelity)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

سریال «وفاداری بزرگ» جزو بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ از نظر کاربران است. این سریال کمدی عاشقانه که اقتباسی از کتاب «نیک هورن‌بای» (Nick Hornby) است و فیلم‌های سینمایی با این موضوع از روی آن ساخته شده است؛ نسخه جدیدتر و مدرن‌تری از این داستان است و نکات مثبت بیشتری دارد. بازیگر اصلی این سریال، زویی کراویتز (Zoë Kravitz) است. این سریال در ژانر رمانتیک و کمدی است. وفاداری بزرگ داستان «راب»، یک دختر طرفدار موسیقی و فرهنگ عامه است که در بروکلین ایالات متحده یک فروشگاه موسیقی دارد و در تلاش است تا عشق واقعی زندگی‌اش را پیدا کند.

 

۳- شکارچی‌ها (Hunters)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

سریال «شکارچی‌ها» با بازی فوق‌العاده «آل‌پاچینو» (Alfredo James Pacino‎) در ژانر کمدی سیاه و درام دوره‌ای است. این سریال پیوند دوباره آل‌پاچینو با تلوزیون و بازی دوباره او پس از فیلم موفق «مرد ایرلندی» (Irish man) است. جالب است بدانید که این سریال تکان‌دهنده را از روی واقعیت ساخته‌اند. شکارچی‌ها در واقع شکارچیان نازی‌ها هستند! این فیلم تخیلی نیست. اگر به دنبال سندی تاریخی درمورد این وقایع هستید، این سریال که جزو بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ است را از دست ندهید.

 

 

۴- هالیوود (Hollywood)

 

سریال پرطرفدار «هالیوود» با کارگردانی «رایان مورفی» (Ryan Patrick Murphy) یکی از تماشایی‌ترین سریال‌های ژانر درام نتفلیکس است. او در سریال هالیوود، داستان گروهی از بازیگران پس از جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند و تاریخ را به درام نزدیک می‌کند. اگر از دیدن نمادها در فیلم لذت می‌برید، تماشای این سریال محبوب را از دست ندهید.

 

۵- مردگان متحرک؛ دنیای آینده (Walking Dead: The World Beyond)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

حتما قبلا اسم سریال معروف «مردگان متحرک» یا «واکینگ‌ دد» را شنیده‌اید. این سریال که هنوز هم ساخته می‌شود؛ با عنوان دنیای آینده، به اتفاقات پس از دنیای مردگان می‌پردازد و اسکلت‌ها و زامبی‌ها حال و هوای آخرالزمانی دارند. اگر از دیدن مجموعه مردگان متحرک لذت برده‌اید، تماشای این سریال معروف را از دست ندهید. این در حالی است که سازندگان این سریال در ژانر زامبی گفته‌اند که ظاهرا فصل بعدی آخرین فصل این سریال است اما مژده هم دادند که دو اسپین‌آف دیگر هم در ادامه از این سریال ساخته خواهد شد.

 

۶- بوجک هورس‌من (BoJack Horseman)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

اگر اهل دیدن فیلم و سریال هستید، حتما تابه‌حال صحنه‌ها یا دیالوگ‌های این انیمیشن فوق‌العاده را دیده یا شنیده‌اید. انیمیشن «بوجک هورس‌من» که مخصوص بزرگسالان است، زندگی و مشکلات انسانی را در قالب یک اسب به تصویر می‌کشد. فصل ششم این سریال که عمیق‌تر، زیرکانه‌تر و چندلایه‌تر است، یکی از بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ به حساب می‌آید و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین سریال‌های است که تا در طول زندگی خود تماشا خواهید کرد. اگر هم اپیزودهای اول آن را دوست نداشتید لطفا از تماشای آن دست نکشید، آقای بوجک هورس‌من قطعا شما را هم در ادامه غافلگیر خواهد کرد.

 

 

۷- پسران (The Boys)

 

اگر طرفدار فیلم‌ها و سریال‌های اکشن و ابرقهرمانی هستید، سریال «پسران» گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این سریال اکشن و جذاب، طرفداران زیادی دارد؛ زیرا داستان این سریال با سایر سریال‌های قهرمانی و ضدقهرمانی دیگر متفاوت است. بسیاری‌ از قهرمانان در این سریال، تنها با نقابشان قهرمان‌اند؛ اما وقتی نقاب از چهره برمی‌دارند و خودشان می‌شوند، انسان‌های متفاوت و متضاد با شخصیت قهرمانی خودشان می‌شوند. ابرقهرمان‌های این سریال، به دنیای مدرن امروز نزدیک‌ترند. تماشای این سریال که جزو بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ است را از دست ندهید.

 

۸- پیکی‌بلایندرز (Peaky Blinders)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

سریال محبوب و پرطرفدار «پیکی بلایندرز» که از سال ۲۰۱۳ در حال ساخت است، امسال فصل ششم و هفتمش پخش می‌شود. این سریال در زمان جنگ جهانی اول و در کشور انگلستان روایت می‌شود و پیچ‌وخم‌های داستانی شما را با حقایق و تاریخ دوره‌های بعد از جنگ جهانی اول آشنا می‌کند. البته اگر می‌خواهید این سریال را تماشا کنید، بهتر است از فصل اول شروع کنید تا سردرگم نشوید. اگر می‌خواهید زبان انگلیسی و لهجه انگلیسی خود را نیز تقویت کنید، تماشای این سریال توصیه می‌شود. همچنین این سریال در ژانر جنایی- درام  و یکی از بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ است.

 

۹- سریال تاج (The Crown)

 

بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۰ در ژانرهای مختلف

 

یکی از بهترین سریال‌های تاریخی خارجی سال ۲۰۲۰. سریال «تاج» سریالی تاریخی است و در حوالی سال ۱۹۴۷ روایت می‌شود. این سریال درباره «ملکه الیزابت دوم» است که در سن ۲۵سالگی؛ با چالش‌های بزرگی روبه‌روست؛ از زمانی که چرچیل نخست وزیر بود تا روابط در هم تنیده، رسوایی‌های خانوادگی، تراژدی‌ها و چالش اداره‌کردن سلطنت و ازدواج با «فیلیپ دوم». اگر به وقایع تاریخی و سلطنتی دوران قدیم علاقه دارید؛ حتما از تماشای این فیلم لذت خواهید برد.

 

۱۰- سریال فروپاشی (The Undoing)

 

سریال «فروپاشی» که به‌تازگی در حال ساخت است و فصل اول آن منتشر شده، در ژانر درام- هیجان‌انگیز است. این سریال در واقع الهام‌گرفته از کتابی به نام «تو باید می‌دانستی» (You Should Have Known) است. محبوبیت و اثرگذاری این کتاب به‌قدری بوده که در سراسر دنیا، به ۱۸ زبان زنده دنیا ترجمه شده و فروش بسیار خوبی را داشته است. بنابراین می‌توانید از جریان هیجان‌انگیز داستان، مطمئن باشید. این سریال محصول کشور آمریکاست و بازیگر فوق‌العاده‌ای مثل «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman) در آن نقش آفرینی کرده است. تماشای این سریال هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

 

 

کالابرگ الکترونیک