معرفی جواهرات و زیورآلاتی که در سال ۲۰۲۱ احتمالاً ترند می شوند

معرفی جواهرات و زیورآلاتی که در سال ۲۰۲۱ احتمالاً ترند می شوند


24 دی 1399 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
جواهرات-و-زیورآلات-ترند-سال-2021

هر ساله با ورود به سال جدید، ترندهای حوزه‌های مختلف استایل و فشن با توجه به نمادهایی که از سوی دنیای مد تعیین می‌شوند، تغییر می‌کنند. در این میان جواهرات یکی از ارزشمندترین اکسسوری‌هایی است که تأثیر زیادی بر زیبایی ما دارد و همواره مورد توجه دنیا قرار دارند. اگر به دنیای مد و ترندهای سال علاقه دارید، آشنایی با ترند جواهرات سال ۲۰۲۱ می‌تواند تأثیر زیادی بر خرید سرویس عروسی شما بگذارد و یا به شما کمک کند تا امسال یک انگشتر زیبا و مطابق مد سال برای خودتان خریداری کنید. در این مقاله می‌توانید ترند جواهرات سال ۲۰۲۱ را از وب‌سایت‌های sunnydiamonds و bizzita را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

 

استفاده از چند انگشتر ست در یک انگشت

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

یکی از اصلی‌ترین ترند زیورآلات و جواهرات سال ۲۰۲۱ مربوط به حلقه‌هایی است که در کنار هم استفاده می‌شوند. استفاده از چند انگشتر و حلقه در یک انگشت که در چند سال اخیر به کل از دنیای مد فاصله گرفته بود، حال در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. برای استفاده از این نوع انگشترها هیچ قانون خاصی وجود ندارد. تنها لازم است از یک انگشتر و حلقه هماهنگ در یک انگشت خود استفاده کنید. معمولاً برای این نوع انگشترها را در انگشتت حلقه قرار می‌دهند. این ترند گزینه فوق‌العاده‌ای برای انتخاب حلقه ازدواج و نامزدی ۲۰۲۱ است. برای ایجاد چنین ستی می‌توانید از یک انگشتر نگین‌دار در کنار یک رینگ ساده استفاده کنید.

 

 

حلقه‌های کوکتل

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

یکی دیگر از ترندهای مدل جواهرات جدید انگشتر کوکتل است. نوعی انگشتر بزرگ با سنگ‌های سفید یا رنگی که نمای فوق‌العاده زیبایی دارد و معمولاً از آن در همه انگشتان دست به جز انگشت کوچک و شست استفاده می‌‌شود. توجه داشته باشید که سایز و اندازه انگشتر کوکتل معمولاً بزرگ‌تر از حلقه‌های عادی است و از همین رو بهتر است بدون هیچ انگشتر دیگری در دست استفاده شود.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

گردنبندهای کوتاه

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

استفاده از گردنبندهای کوتاه که کاملاً روی گردن قرار می‌گیرند، دیگر ترند جواهرات سال ۱۴۰۰/۲۰۲۱ است. این گردنبندهای کوتاه با هر لباسی زیبا هستند و به دلیل کوتاه بودن زنجیر آن معمولاً با طرح‌های مینیمالیستی و ساده انتخاب می‌شوند.

 

 

جواهرات بزرگ

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

مدل جواهرات طلای امسال کمی بزرگ‌تر از همیشه است و شامل گردنبندهایی با اندازه بزرگ و گوشواره، دستبند و انگشترهایی درشت‌تر طراحی می‌شود.

 

 

گردنبندهای مروارید

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

امسال گردنبندهای مروارید باز هم بخشی از ترند جواهرات سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند. جواهراتی جذاب که هر چند سال یک بار دوباره مد می‌شوند و از زمان مادربزرگ‌های ما هم طرفداران زیادی داشتند. امسال گردنبندهایی با سبک‌های متفاوت و خاص از بلند تا کوتاه و در ترکیب با طلا، همه جز ترندهای ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند.

 

 

زنجیرهای خیلی درشت

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

از دیگر ترندهای جواهرات جدید و زیبا زنجیرهای فوق‌العاده درشتی هستند که هم به عنوان گردنبند و هم دستنبد و انگشتر طراحی می‌شوند و سبکی خاص به استایل ما می‌بخشند. جذابیت این نوع زنجیرها آن قدر زیاد است که احتمالاً به یکی از رایج‌ترین ترندهای دنیا در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد.

 

 

جواهراتی با نمادهای مذهبی و اعتقادی و کلمات امیدبخش

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

جالب است بدانید که امسال جواهراتی با نمادهای مذهبی، اعتقادی و کلماتی که انرژی خوبی به افراد می‌دهد، به یکی از ترندهای سال تبدیل شده است. گردنبندهایی با طرح‌های صلیب و چشم نقش پررنگی در طراحی‌های جواهرات ۲۰۲۱ دارند. استفاده از نوشته‌هایی مثل عشق، امید، مادر و هر کلمه امید بخش دیگری نیز به عنوان ترند جواهرات سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته می‌شود.

 

 

انواع گوشواره‌های حلقه‌ای

 

جواهرات-زیورآلات-ترند-سال-2021

 

امسال دوباره سال گوشواره‌های حلقه‌ای است. گوشواره‌هایی که از قدیم به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شدند و امسال با جذابیت بیشتر و طرح‌هایی خاص‌تر در بازار یافت می‌شوند.

 

 

گوشواره‌های بلند و خاص

 

شاید هیچ سالی به اندازه امسال گوشواره‌ها اهمیت نداشتند. گوشواره‌هایی که با ماسک‌هایی که به کرونا به دهانمان زده‌ایم، بیشتر از هر چیزی در قاب صورت ما می‌درخشند و حتی ما را از استفاده از گردنبند بی‌نیاز می‌کنند. امسال می‌توانید از گوشواره‌هایی بلند، بزرگ و حتی شلوغ استفاده کنید و کمی درخشش به چهره خودتان ببخشید.

 

کالابرگ الکترونیک