رادیو افق کوروش | یک خرید خوب هزاران خاطره خوش

رادیو افق کوروش | یک خرید خوب هزاران خاطره خوش


5 آبان 1400 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
رادیو افق کوروش؛ یک خرید خوب هزاران خاطره خوش

خداوند را شاکریم که توفیقی عنایت فرمود تا لحظه های ناب کنار هم بودن را با شنوندگانی عزیز و یارانی گرامی  گره بزنیم و در ناب ترین لحظه ها از نوایی خوش ، صدایی دلنشین به سمع همگان برسانیم و لبخندی از سر رضایت دریافت کنیم. رادیو افق کوروش با در نظر گرفتن برنامه های متعدد و متنوع شامل ترانه های با کلام و بی کلام سنتی و پاپ ، میان برنامه های متنوع و تخصصی در زمینه جشنواره ها و تخفیف های افق کوروش در کنار بازدیدکنندگان عزیز و همکاران خوب خواهد بود که در شعبات سراسر ایران شنونده رادیو هستند. باعث افتخار است که لحظه های شاد همراه با خرید خوب و تخفیف های ویژه را در فروشگاه های افق کوروش به خاطراتی دلنشین تبدیل کنیم. در مجله کوروش همراه ما باشید در سرویس علم و تکنولوژی با رادیو افق کوروش بیشتر آشنا شوید.

 

 

رادیو افق کوروش دوستی صمیمی و آشنا برای شما

 

باتوجه به اینکه رادیو افق کوروش از خرداد ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است همراهی مخاطبین با رادیو بسیار مسرت بخش بوده و ارتباط نزدیکی بین این رسانه صوتی و شنونده ها برقرار گشته است.

 

یکی از پل های ارتباطی رادیو افق کوروش سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۲۹۳۰۱۰۱۹۳ می باشد که با دریافت پیامک های حاوی ترانه های درخواستی ، جملات زیبای مخاطبین ، پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد سبب می شود رادیو برنامه های متنوع تر و مطابق با ذائقه مخابین خود ارائه کند .

 

همچنین آیتم “شما و رادیو افق کوروش” عنوان برنامه ای است که در طول هفته به خوانش پیامک های دریافتی می پردازد.

‫شما و رادیو افق کوروش‬‎

از صبحی زیبا تا شبی دل انگیز با رادیو افق کوروش

 

رادیو افق کوروش به صورت ۲۴ ساعته پخش می شود که ازساعت  ۸:۳۰  با صبح بخیر و اجرای برنامه های پر انرژی صبحگاهی روز خود را با شنوندگان دوست داشتنی اش آغاز می کند. در طول روز با آیتم های متنوع که در کنداکتور پخش قرار گرفته است و همچنین ترانه های شاد و اطلاع رسانی های جشنواره و تخفیف ها با مخاطبین گرامی همراه خواهد بود و در ساعت ۲۲:۳۰ با خداحافظی و پخش تیتراژ پایانی وارد بخش شبنگاهی خواهد شد که از ترانه های بی کلام و ملایم استفاده گردیده است و به زودی آیتم های دیگری که مناسب اجرای شب می باشد به این بخش اضافه خواهد شد.

 

 

رادیو افق کوروش به رنگ جشنواره

 

تولید و پخش آنونس و اجراهای مربوط به اطلاع رسانی در زمینه جشنواره های متعدد افق کوروش از دیگر بخش های مهم رادیو است که ضمن ایجاد شور و حالی بیش تر و گرم تر در زمینه اجرای جشنواره به اطلاع رسانی عموم هم در شعب توجه می شود.

 

 

رادیو افق کوروش و ارتباط با مخاطبین

 

با توجه به اینکه نیاز به پیوندی محکم با مخاطبین وجود دارد رادیو افق کوروش در اولین راه ارتباطی سامانه پیامکی را در نظر گرفته است تا شنونده های این رادیو در هر منطقه ای از ایران عزیزمان و در هر ساعتی امکان ارسال پیامک و ارتباط با رادیو را داشته باشند.

 

 

بیشتر بخوانید: با رادیو افق کوروش ساده اما بهترین باشید

رادیو افق کوروش به وسعت جهان شنیده می شود

 

با توجه اینکه رادیو افق کوروش از طریق لینک هایی که در وب سایت افق کوروش (قسمت رادیو افق کوروش )، وب سایت رادیو (پخش آنلاین) ، کانال تلگرام افق کوروش و کانال تلگرام رادیو در اختیار عموم شنوندگان عزیزقرار گرفته است و به صورت اینترنتی قابل دریافت می باشد ، وسعت شنوندگان خود را به گستردگی نه تنها ایران عزیزمان بلکه این کره خاکی رسانده است و باعث افتخار خود می داند که در هر زمان و هر مکانی در کنار دوستان خود با نوایی خوش خواهد بود.

‫ارتباط جهانی با رادیو افق کوروش‬‎

 

 

این دوستی را ارج می نهیم و افتخار می کنیم به ثانیه هایی که در کنار شما خوبان سپری می شود. رادیو افق کوروش تجربه ای از بودن با یک نوای خوش و یک دوستی از جنس صدایی لطیف است که امیدواریم این دوستی صمیمانه و صادقانه به یاری خداوند همیشه پابرجا و مستحکم بماند.

 

 

بیشتر بخوانید: رادیو افق کوروش را روی اپلیکیشن باشگاه افق کوروش بشنوید

 

کالابرگ الکترونیک