۱۲ مدل شلوار زنانه که همیشه ترند هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند

۱۲ مدل شلوار زنانه که همیشه ترند هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند


1 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
شلوار زنانه که همیشه مد و ترند هستند

برخی از انواع شلوار زنانه همیشه مد هستند و هیچگاه از مد خارج نمی‌شوند. داشتن این مدل شلوارها به شما کمک می‌کند تا همیشه خوش استایل و به روز به نظر برسید. بهتر است قبول کنید که خریدن شلوارهایی که تحت تأثیر مد هستند، تنها برای چند ماه قابل پوشیدن خواهند بود. و بعد از آن دیگر زیبا به نظر نمی‌رسند. اما در این مقاله می‌توانید مدل شلوار زنانه جدید را که همیشه مد هستند در سرویس سبک زندگی مجله کوروش بخوانید.

 

 

۱- شلوارهای راسته از مدلهای شلوار مد روز

 

شلوار پارچه ای زنانه راسته از زیباترین انواع شلوار است که از سال‌ها پیش وارد دنیای مد شدند و هنوز هم به عنوان یک شلوار زنانه شیک مجلسی محسوب می‌شوند. این شلوارها باید در کمد هر خانم شیک پوشی وجود داشته باشند.

شما می‌توانید از شلوار راسته پارچه‌ای هم برای سر کارتان استفاده کنید و هم در یک مهمانی آن را همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید. به هر حال این مدل شلوار زنانه جدید از آن مدل‌هایی است که همیشه زیبایی خود را حفظ می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین عطر و ادکلن های مردانه در سال ۲۰۲۱

 

 

۲- شلوار گشاد کوتاه

 

شلوار گشاد کوتاه برای شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

یکی دیگر از مدل‌های شلوار مد روز دخترانه که از دهه ۷۰ پا به عرصه مد گذاشت، شلوارهای گشاد و کوتاه هستند. این مدل شلوار زنانه جدید یکی دیگر از انواع شلوار پارچه ای است که خیلی از خانم‌ها برای اینکه کوتاه قد به نظر نرسند، از پوشیدن آن اجتناب می‌کنند. اما باید بدانید که اگر دور کمر شما باریک است و پاهای خوش فرمی دارید، این شلوار گزینه جذابی برای شما است.

می‌توانید این شلوار را همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید. توجه داشته باشید که برای پوشیدن این لباس باید حتماً بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد.

 

 

۳- شلوار گشاد یا بگ از مدل‌های شلوار مد روز

 

شلوار بگ یکی از راحت‌ترین انواع مدل شلوار زنانه جدید است که حس و حال متفاوتی به استایل شما می‌بخشد و آن را از حالت یکنواخت و همیشگی خارج می‌کند. برای پوشیدن شلوارهای گشاد بهتر است بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید یا از یک بلوز کوتاه استفاده کنید تا پاهایتان بلند و جذاب‌تر به نظر برسد. پوشیدن شلوار گشاد یک انتخاب فوق العاده برای شلوار زنانه مجلسی است.

 

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای انتخاب کفش و لباس برای قد بلند دیده شدن

 

 

۴- شلوار دمپا گشاد

 

شلوار دمپا گشاد شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

شلوار دمپا گشاد ظاهری کلاسیک و شیک به استایل شما می‌دهد. شلواری که در دسته مدلهای شلوار مد روز قرار می‌گیرد و از دهه ۷۰ همیشه به عنوان مدلی همیشگی در نظر گرفته می‌شود. می‌توانید این شلوار زنانه مجلسی را همراه با یک تاپ یا بلوز ساده و شیک بپوشید و یک استایل ایده آل برای خودتان رقم بزنید.

برای پوشیدن این مدل شلوار زنانه جدید بهتر است حتماً از یک کمربند زیبا نیز استفاده کنید. این شلوار معمولاً هم با کفش پاشنه بلند و هم کفش تخت شکیل و جذاب است.

 

 

۵- شلوار چسبان یا لگینگ

 

شلوار چسبان یا لگینگ شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

از زمانی که لگ‌ها و شلوارهای چسبان وارد دنیای مدلهای شلوار مد روز شدند، دیگر به یکی از بهترین ترندهای شلوار در دنیا تبدیل شدند. بسیاری از خانم‌ها عاشق پوشیدن لگ هستند. این نوع شلوار یکی از ضروری ترین انواع شلوار مد روز دخترانه است که باید حتماً چند مدل از آن را در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. این شلوارها حالتی استرچ و کشی دارند و از همین رو جلوه زیباتری به پاها می‌بخشند.

به علاوه نکته مهمی که باید در انتخاب لگینگ در نظر بگیرید، این است که آن را نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد انتخاب کنید. با این مدل شلوار معمولاً می‌توانید یک تونیک یا تی شرت بلند بپوشید. پوشیدن لگینگ ایده خوبی برای ست کردن با ژاکت‌های بافت بلند و پانچ‌های زمستانی است.

نکته جالبی که در مورد لگینگ وجود دارد این است که می‌توانید آن را هم به صورت اسپرت و هم مجلسی بپوشید و در همه حال شیک و متناسب به نظر برسید.

 

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل و ترندهای شال و روسری سال ۲۰۲۱/۱۴۰۰

 

 

۶- شلوار جین از مدل‌های شلوار مد روز

 

شلوار جین از مدل‌های شلوار مد روز شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

مهم نیست چاق باشید یا لاغر و قدتان کوتاه باشد یا بلند، به هر حال شلوار جین یکی از بهترین شلوار مد روز دخترانه است که در هر سن و استایلی برای شما مناسب خواهد بود. یکی از پر طرفدارترین مدلهای شلوار مد روز که می‌توانید هم در محیط کار، هم در مهمانی و هم برای رفتن به خرید از آن استفاده کنید. می‌توانید به همراه شلوار جین کفش اسپرت یا کتانی بپوشید یا آن را با یک کفش پاشنه بلند ست کنید. ست کردن این شلوار نیز با انواع بلوز و تونیک راحت است و جلوه زیبایی به استایل شما می‌بخشد.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

 

 

۷- شلوار سرهمی یا پیش بندی

 

شلوار سرهمی یا پیش بندی شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

یکی دیگر از انواع شلوار زنانه شیک مجلسی شلوار سرهمی است. این مدل شلوار زنانه جدید هم برای روزهای سرد زمستانی و هم در تابستان استایلی خاص به شما می‌بخشند. بسیار راحت هستند و حتی برای پوشیدن در مهمانی نیز مناسب هستند. شما می‌توانید شلوار پیش بندی خودتان را به هر سبکی که دوست دارید، بپوشید و هر بار استایلی متفاوت با آن بسازید.

 

 

۸- شلوار پانکی

 

این سبک شلوار از انواع شلوار پارچه ای یا جین است که معمولاً تزئینات و جیب‌های زیادی دارد. این شلوارها برای عده خاصی با سلیقه‌ای منحصر به فرد طراحی شده‌اند. معمولاً این سبک شلوارها برای جوانان و نوجوانان مناسب است.

 

 

۹- شلوار دمپا تنگ

 

یکی دیگر از انواع شلوار پارچه ای یا جین که قسمت زیر و انتخاب شلوار نسبت به بدنه آن تنگ‌تر است. این شلوارها معمولاً در بخش بالا آزاد و گشاد هستند و حالتی مخروطی در تن دارند. در اکثر مواقع نیز قد شلوار کمی کوتاه در نظر گرفته می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب بهترین رنگ لباس متناسب با رنگ پوست شما

 

 

۱۰- شلوار ارتشی

 

شلوار ارتشی که با الهام از شلوارهای مورد استفاده از ارتش طراحی شده است، معمولاً رنگ سبزی خاص دارد که به آن رنگ سبز ارتشی گفته می‌شود. این شلوارها جیب زیادی دارند و از زمانی که به دنیای مد وارد شدند، هنوز هم عده زیادی از این شلوارها استفاده می‌کنند. این شلوار جلوه‌ای اسپرت به ظاهر شما می‌بخشد و برای تیپ‌های خاصی از افراد مناسب است.

 

 

۱۱- شلوار سرهمی از مدل‌های شلوار مد روز

 

شلوار سرهمی شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

شلوار سرهمی از جذاب‌ترین شلوار زنانه شیک مجلسی است که استایل شما را کاملاً خاص و منحصر به فرد می‌کند. این  مدل شلوار زنانه جدید بالا تنه متصل به خود دارد و هم به صورت اسپرت و هم مجلسی قابل استفاده هستند.

 

 

۱۲- شلوار یوگا

 

شلوار یوگا شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

شلوار یوگا از آن دسته شلوارهایی است که معمولاً در کمد لباس هر خانمی یافت می‎شود. این شلوارها بسیار راحت هستند و برای ورزش و پوشیدن در خانه انتخاب فوق العاده‌ای محسوب می‌شوند. این مدل از انواع شلوار پارچه ای هیچگاه از مد نمی‌رود و همیشه به عنوان یک شلوار ایده‌آل برای ورزش زیبا به نظر می‌رسد.

 

منابعtrendypins/sewguide

 

 

کالابرگ الکترونیک