معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری سریع زبان فرانسه برای ios و اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری سریع زبان فرانسه برای ios و اندروید


11 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

احتمالاً هر روز ساعت‌ها با تلفن هوشمند خود می‌گذرانید و با تعداد زیادی برنامه مشغول هستید. چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی برای ساعات طولانی قطعا برای عمر و دانش شما مفید نیست. بهتر است کمی از این فضای تکراری فاصله بگیرید و یک مهارت یا زبان بیاموزید. برای کسانی که در آغاز راه هستند و به دنبال یک برنامه آموزش زبان برای شروع کار هستند در ادامه راهکارهای جالبی در همه سطوح معرفی خواهد شد. در این مقاله از مجله کوروش بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسه برای سیستم عامل اندروید و آیفون یا همان iOS لیست شده است.

 

Duolingo اپلیکیشن جالب زبان فرانسه

 

بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

 

حتما اسم اپلیکیشن یادگیری زبان دولینگو را شنیده‌اید. این اپلیکیشن سرگرم‌کننده در یک محیط بازی مانند فضایی عالی برای شروع یادگیری زبان فرانسه است. شما می‌توانید مهارت‌های واژگان، صرف، خواندن، نوشتن، تلفظ و گوش دادن را در برنامه به روشی رقابتی و سرگرم‌کننده بیاموزید.

 

Duolingo بالاترین رتبه در برنامه اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسوی در فروشگاه برنامه‌های اپل را داراست. این برنامه رایگان و سرگرم‌کننده بوده و استفاده آسانی برای شما خواهد داشت. اگر شما یک زبان آموز معمولی هستید و در سطح مبتدی هستید Duolingo برنامه خوبی برای یادگیری سریع زبان فرانسوی است. این برنامه همچون دیگر اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه، در نسخه اندروید هم عرضه شده است.

 

فقط توجه داشته باشید که گرچه ممکن است یادگیری در یک مسابقه (همراه با نشان‌های جایزه و همه چیز! ) سرگرم‌کننده باشد، اما این برنامه برای یادگیری سریع و واقعی گرامر یا حفظ آنچه یاد می‌گیرید خیلی عالی نیست. این برای زبان آموزان معمولی و تازه کار بسیار مناسب است. اگر واقعاً می‌خواهید زبان فرانسه یاد بگیرید، باید Duolingo را با سایر فعالیت‌های فرانسوی تکمیل کنید.

 

 

Busuu بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه

 

بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

 

Busuu یک برنامه یادگیری سریع زبان فرانسوی است که عملکرد بیشتری نسبت به Duolingo دارد. در حالی که فعالیت‌های تمرینی‌اش همانند Duolingo است، اما در یک جنبه جامعه زبان بهتری ایجاد می‌شود که در آن می‌توانید با فرانسوی زبانانی که انگلیسی یاد می‌گیرند ارتباط برقرار کنید. همچنین بهتر است اگر به شما اجازه دهیم آنچه را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید: فرانسوی برای کار یا مسافرت. این قابلیت شخصی‌سازی برنامه باعث می‌شود تا از بعضی جهات از Duolingo بهتر باشد.

 

با این حال، این برنامه در چند سال گذشته مدل خود را تغییر داده است. در حالی که در گذشته این امکان را برای شما فراهم می‌کرد که به زبان فرانسوی های بومی که به شما گوش می‌دهند و کارهای نوشتاری شما را تصحیح می‌کنند دسترسی داشته باشید، اما دیگر این کار را نمی‌کنند. در عوض، آنها اکنون از یک ابزار تشخیص گفتار استفاده می‌کنند.

 

در حالی که برنامه Busuu از Duolingo برتر است، اما گران‌تر است. می‌توانید استفاده از برنامه را به صورت رایگان شروع کنید، اما برای ویژگی‌های واقعی، از جمله صحبت با زبان مادری و فعالیت‌های پیشرفته تر، باید یک عضویت خریداری کنید. عضویت شما در نسخه حرفه‌ای این برنامه از اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه با پرداخت ۱۰ یورو در ماه شروع می‌شود.

 

نکته منفی دیگر این اپلیکیشن در آموزش زبان فرانسه، تمرکز اصلی آن روی تمرین‌های دستور زبان و روش‌های سنتی است. گیمیفیکیشن (بازی‌وارسازی) برای یادگیری زبان همیشه موثرترین راه برای آموزش نیست. هنوز هم این برنامه می‌تواند برای یک حرفه مشغول که فقط می‌خواهد به مدت ده دقیقه در روز فرانسه یاد بگیرد، مفید باشد. برای مبتدیان ممکن است، این برنامه در میان دیگر اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه بیشترین بهره را داشته باشد.

 

 

Classics۲Go بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه با رویکرد داستانی

 

بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

 

خواندن به زبانی که سعی در یادگیری آن دارید یک امر ضروری است. به همین دلیل برنامه رایگان مجموعه Classics۲Go فرانسه بسیار عالی است. این مجموعه انتخاب بزرگی از افسانه‌ها و سایر داستان‌های ساده و کلاسیک کودکانه را دارد که می‌توانید در مراحل اولیه یادگیری زبان فرانسه بخوانید.
این داستان‌ها نه تنها آشنا هستند، که آموختن واژگان و دستورات جدید را آسان می‌کنند.

 

به علاوه، زمانی که به قدرت بیشتری در زبان فرانسه دست پیدا کنید، می‌توانید به راحتی کتابخانه پیشرفته‌تری را برای مطالعه و افزایش سطح خود در زبان فرانسوی بیابید. این برنامه مناسب کسانی است که به خواندن نیاز دارند. اپلیکیشن Classics۲Go احتمالاً جایگزین برنامه هایی نیست که در واقع زبان فرانسه را آموزش می‌دهند. اما این یک مجموعه خوب برای مجموعه برنامه‌های یادگیری و تسلط زبان فرانسه شما است.

 

 

اپلیکیشن فرهنگ لغت و مترجم زبان فرانسه Vidalingua

 

بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

 

هر زبان آموز به یک همراه دیکشنری محکم برای ابزار یادگیری و مطالعه خود نیاز دارد. و همانطور که Google Translate را دوست داریم، برای معانی واقعی کلمات یا زبان عامیانه همیشه قابل اعتماد نیست. ابزار ترجمه فرانسوی مورد علاقه ما فرهنگ لغت مترجم فرانسه Vidalingua است. مترجم ترجمه دقیق عباراتی را ارائه می‌دهد. این همچنین شامل یک ویژگی فرهنگ لغت است که انبوهی از ترجمه‌ها و مثالهایی را برای کلمات اصلی از جمله عامیانه و گویش‌های منطقه‌ای فراهم می‌کند. و تقریباً می‌توانید روی هر چیزی ضربه بزنید تا با سرعت و لهجه‌ای که انتخاب می‌کنید تلفظ شود.

 

این برنامه همچنین شامل یک ترکیب صرف فعل با بیش از ۴۰۰۰۰۰ شکل فعل، و همچنین آزمون‌ها و فلش کارت‌هایی برای کمک به شما در ساخت واژگان خود است. دیکشنری مترجم فرانسوی Vidalingua برای هر کس ایده آل است. دانش آموزانی که می‌خواهند کلاس‌های خود را بگذرانند، مهاجرانی که برای یک قرار ملاقات آماده می‌شوند، یا کسی که سعی دارد یک دستورالعمل فرانسوی را در آشپزخانه خود دنبال کند. برای سفر سریع به پاریس نیز بسیار مناسب است! این اپلیکیشن به شما خیلی سریع زبان فرانسه یاد نمی‌دهد، اما یک مرجع عالی است!

 

 

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه با فلش کارت Brainscape

 

بهترین-اپلیکیشن-زبان-فرانسه

 

برنامه فلش کارت‌های تطبیقی فرانسوی Brainscape، موثرترین راه برای یادگیری زبان فرانسه (یا هر زبان دیگر) است. Brainscape با استفاده از فناوری یادگیری تطبیقی سفارشی خود، هزاران کلمه واژگان، تلفظ و اصطلاحات دستوری فرانسوی را به شما آموزش می‌دهد. به این ترتیب که وقت بیشتری را صرف کلماتی می‌کنید که نمی‌دانید و کمتر به واژه‌هایی که قبلاً تسلط داشتید، می‌پردازید. طبق تحقیقات گسترده علمی، کلید حفظ زبان خارجی تکرار با فاصله است و Brainscape تنها برنامه موجود در بازار است که بهترین مدل برای پرورش این نوع یادگیری است.

 

علاوه بر این، اپلیکیشن Brainscape فرانسوی دارای هزاران صوت آموزشی در ساختار زبان فرانسه است. با این اپ گوش دادن، درک مطلب و همچنین نکات مهم واژگان و فعل‌های زبان فرانسه در دسترس است. همچنین با این اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسوی، فرهنگ عامه مردم فرانسه در برابر شماست. برنامه درسی تجمعی Brainscape با استفاده از علوم شناختی طراحی شده است تا به شما در یادگیری کارآمدتر فرانسه کمک کند. اگر زبان آموز جدی هستید، این بهترین برنامه برای یادگیری سریع زبان فرانسه است.

 

کالابرگ الکترونیک