معرفی ۷ کتاب صوتی پرفروش و محبوب در بازار ایران

معرفی ۷ کتاب صوتی پرفروش و محبوب در بازار ایران


3 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی ۷ کتاب صوتی پرفروش و محبوب در بازار ایران

حالا دیگر پادکست‌ها و کتاب های الکترونیک کار را برای مطالعه انسان معاصر آسان کرده‌اند. ممکن است بعضی از افراد، برای کتاب نخواندنشان دلیل و بهانه بیاورند که «وقت ندارند» یا حوصله ورق زدن کتاب و «چشم‌فرسایی» را ندارند. درست است که همه اینها بهانه‌های غیرموجه و خنده‌داری است؛ اما دنیای مدرن امروز، دیگر به بهانه‌های بیهوده‌ای از این دست، مجال نمی‌دهد. تهیه کتاب صوتی کار آسانی است. امروزه به ‌راحتی می‌توانید کتاب صوتی مورد علاقه خود را بخرید و در تاکسی، اتوبوس یا در آرامش شباهنگام خانه‌تان از آن لذت ببرید. در این مقاله مجله کوروش ما پرفروش ترین کتاب‌های صوتی و الکترونیک در بازار ایران به عنوان پیشنهاد دانلود کتاب و رمان صوتی را به شما معرفی می‌کنیم. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

 

۱- کتاب صوتی دنیای سوفی؛ دنیایی اسرارآمیز و پر از نکته و درس‌های آموزنده

 

کتاب صوتی دنیای سوفی

 

«دنیای سوفی» دنیایی اسرارآمیز و پر از نکته و درس‌های آموزنده است. «یوستین گردر» نویسنده معروف نروژی و معلم فلسفه، در این کتاب برای شما تاریخچه مختصری از فلسفه را بیان می‌کند. کتاب صوتی دنیای سوفی نیز مانند اثر چاپ شده‌اش، بسیار محبوب است و جزو پرفروش ترین کتابهای صوتی در بازار ایران است. اگر برای تهیه کتاب صوتی هنوز به نتیجه نرسیده‌اید پیشنهاد ما تهیه و دانلود کتاب رمان صوتی دنیای سوفی است.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ کتاب و رمان پرفروش خارجی ترجمه شده در در ایران

 

 

۲- کتاب صوتی وقتی نیچه گریست؛ معروف‌ترین کتاب‌ روان شناختی و فلسفی در جهان

 

کتاب صوتی وقتی نیچه گریست؛ معروف‌ترین کتاب‌ روان شناختی و فلسفی در جهان

 

یکی از معروف‌ترین و پرمخاطب‌ترین کتاب‌های روانشناختی و فلسفی در جهان، کتاب «وقتی نیچه گریست» اثر «اروین د.یالوم» است. یالوم که خود روانپزشک و روان‌درمان‌گری فوق‌العاده است و آثار منحصربه‌فرد زیادی درباره روانشناسی نوشته است؛ در این کتاب ما را با افکار فیلسوف بزرگی چون نیچه آشنا می‌کند. البته داستان این کتاب، خیالی است ولی از واقعیت و افکار نیچه الهام گرفته شده است. شاید متن این کتاب، برای شما نیز سنگین باشد؛‌ بنابراین شنیدن این کتاب و لذت بردن از نسخه صوتی آن، پیشنهاد ما به شماست. در این صورت می‌توانید بارها جملات کتاب را بشنوید و برای درک بهتر، به عقب برگردید.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه کتاب «در سوم» اثر «الکس بنایان»

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین و کامل‌ترین پادکست‌های فارسی

 

 

۳- کتاب صوتی تسلی‌بخش‌های فلسفه

 

کتاب صوتی تسلی‌بخش‌های فلسفه

 

اگر طرفدار پروپاقرص فلسفه هستید ولی هنوز موفق نشده‌اید آثار زیادی در این باره مطالعه کنید؛ کتاب صوتی «تسلی‌بخش‌های فلسفه» اثر نویسنده نام آشنای همیشگی «آلن دوباتن» یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. دوباتن همیشه در کتاب‌هایش زبانی ساده و گیرا دارد و در مجموعه «مدرسه زندگی» خود، همیشه سعی می‌کند درس‌هایی مهم و کاربردی از فلسفه را به مخاطبانش بدهد. این کتاب صوتی را که یکی از پرفروش ترین کتابهای صوتی است، به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

 

 

۴- کتاب صوتی مسخ؛ رمان صوتی با تم معاصر

 

کتاب صوتی مسخ؛ رمان صوتی با تم معاصر

 

اگر به دنبال دانلود یک رمان صوتی با تم معاصر هستید می‌توان گفت که «فرانتس کافکا» یکی از عجیب‌ترین نویسنده‌های دنیا بود. او که مأمور بیمه بود و اصرار داشت همه نوشته‌هایش را بسوزانند تا کسی آنها را نخواند، خالق شاهکارهایی مانند «قصر»، «مسخ» و «محاکمه» است. تمام این داستان‌ها، حالتی بین خواب و بیداری دارند و مخاطب را در تعلیق نگه می‌دارند. البته باید گفت که داستان مسخ، داستان انزوا و دور افتادگی انسان امروزی از جامعه و خانواده‌اش است و نکاتی بسیار فراتر از داستان ظاهری‌اش دارد. این اثر مهم را یکی از تأثیرگذارترین داستان‌نویسان قرن، «صادق هدایت» ترجمه کرد و کتاب صوتی مسخ نیز به یکی از پر فروش ترین کتابهای صوتی تبدیل شده است.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین داستان‌های کوتاه ایرانی تاریخ ادبیات معاصر ایران

 

 

۵- کتاب صوتی پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ

 

کتاب صوتی پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ

 

دانشمند معروف و یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانان دنیا که با نظریاتش دید ما را نسبت به کیهان و هستی تغییر داد، «استیون هاوکینگ» این کتاب را نوشته است. در واقع این کتاب، پس از مرگ او منتشر شد و از دست‌نوشته‌های او گردآوری شده است. در این کتاب، او به پرسش‌های بزرگ و همیشگی بشر پاسخ می‌دهد. محال است که علاقه‌مندان به فیزیک و منجمان آماتور، از این کتاب صوتی لذت نبرند. به هر حال، این کتاب حاوی سخنان ارزشمند دانشمندی بزرگ و نظریه‌پردازی نابغه است.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه مجموعه کتاب های هری پاتر

 

 

۶- کتاب صوتی غریبانه با صدای احمد شاملو

 

آشنایی با شاعری چون «احمد شاملو» بر هر انسان صاحب اندیشه و فکوری واجب است. اشعار او، صدای گیرای او و سبک زندگی او همه می‌تواند تأثیر و لذت ژرفی در تمام لحظات ما داشته باشد.

 

این شاعر ارجمند در کتاب صوتی «غریبانه» صدای گرم خودش را مهمان ذهن ما می‌کند و بعضی از اشعارش را می‌خواند. این کتاب که یکی دیگر از پرفروش ترین کتابهای صوتی بازار ایران است، حدودا ۱ ساعت است و برای استفاده مفید از شبی زمستانی، بهترین گزینه ممکن است. مطمئن باشید.

 

 

۷- کتاب صوتی عقاید یک دلقک

 

کتاب صوتی عقاید یک دلقک

 

یکی دیگر از پر فروش ترین کتابهای صوتی، کتاب «عقاید یک دلقک» است. زوایای مختلفی از اتفاقات اجتماعی، سیاسی، روابط انسان‌ها، تنش بین کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها و جسارت بیان برخی مطالب در این کتاب، آن را به اثری مهم تبدیل کرده است. «شنیر» دلقکی مانند تمام دلقک‌های دنیا نیست؛ از مرحله‌ای به بعد، او دیگر نمی‌تواند مثل سابق روی صحنه برود. او افسرده و تنهاست و یگانه شخصی که می‌تواند حال او را خوب کند، دیگر در کنارش نیست. «هاینریش بل» نویسنده این کتاب، در جایی از آن گفته است:

 

«هرگز نباید سعی در تکرار لحظات داشت، بلکه باید آنها را همان گونه که یک بار اتفاق افتاده‌اند، فقط تنها به خاطر آورد.»

 

همین جمله، عمق اثر او را نشان می‌دهد و زندگی گره‌خورده در گذشته‌های شنیر را به ما نشان می‌دهد. شنیر ناامید و ویران. پیشنهاد دانلود این رمان صوتی بی‌نظیر را از ما بپذیرید.

 

 

کالابرگ الکترونیک