چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم


19 دی 1398 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم

 

نحوه انتخاب رنگ لباس و داشتن یک جدول ست رنگ لباس که در مواقع لزوم بتوانید به آن مراجعه کنید نقش ریادی در جذاب‌تر به نظر رسیدن شما دارد. رنگ پوست افراد از تن گرم مثل زرد یا زیتونی تا تن سرد مثل صورتی یا سفید مهتابی متفاوت است. بعضی افراد هم خوش شانس هستند و رنگ پوست‌شان خنثی است که در این صورت با هر تمام رنگ‌هایی که برای رنگ پوست‌های گرم و سرد می‌خواند تطابق دارد. البته در این میان چند رنگ هم وجود دارند که فارغ از این‌که رنگ سال هستند یا نه تقریبا با تمام تناژهای رنگ پوست هماهنگ می‌شوند و به قول معروف به همه می‌آیند. این رنگ‌ها عبارتند از: قرمز روشن، صورتی کم رنگ و پاستلی، سبز کله اردکی و بنفش بادمجانی. در این مقاله در مورد انتخاب بهترین رنگ لباس با توجه به رنگ پوست بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

قانون کلی: چه رنگی بپوشیم و چه رنگی نپوشیم؟

https://blog.okcs.com/2019/06/sabke-zendegi/%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d9%82%d8%af-%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86/

چگونه رنگ پوست‌مان را تشخیص بدهیم؟

 

چگونه رنگ پوست‌مان را تشخیص بدهیم؟

 

برای این‌که بدانید وقتی از رنگ پوست حرف می‌زنیم دقیقا از چه چیزی صحبت می‌کنیم باید روش تشخیص رنگ پوست را بلد باشید. آسان‌ترین روش برا یتشخیص رنگ پوست این است:

به رگ‌های روی مچ دست‌تان نگاه کنید. آبی به نظر می‌رسند یا سبز؟

*اگر رگ‌های روی مچ دست، به نظر آبی می‌رسند، پوست شما زمینه‌ رنگی سرد دارد.

حتما بخوانید  6 ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی

*اگر رگ‌ها به نظر سبز هستند شما پوست گرمی دارید. در واقع این رگ‌ها نیستند که در افراد با تناژ رنگی پوست گرم سبز می‌شوند بلکه هاله زرد پوست، روی رنگ آبی رگ باعث می‌شود رنگ رگ‌های شما سبز دیده شود.

 

رنگ پوست بور و سفید

 

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

بهترین رنگ لباس برای پوست بور و  سفید مردانه و زنانه رنگ‌هایی هستند که با رنگ پوست شما در تضادند. در واقع انتخاب این رنگ‌ها به پوست شما رنگ و گرمی می‌بخشد. در این میان به نظر می‌رسد بهترین رنگ‌ها قهوه‌ای، نارنجی، خاکستری، آبی کلاسیک و آبی ملوانی هستند. در مورد رنگ پوست بور و سفید بهتر است از انتخاب رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های خیلی ملایم و سفید خودداری کنید چون این رنگ‌ها چهره شما را بی‌روح و رنگ پریده می‌کنند. بهترین رنگ لباس مجلسی برای پوست بور و سفید هم همین رنگ‌ها هستند و کنتراست زیبایی با رنگ پوست شما ایجاد می‌کنند. اگر پوست بور و سفید دارید به رنگ‌های شنی، شتری، خاکی و طوسی تیره، سبز کله اردکی، سرخابی و بنفش بادمجانی هم فکر کنید.

 

رنگ پوست زیتونی و گندمی و سبزه روشن

 

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم

 

بهترین رنگ برای انواع لباس مردانه و زنانه برای رنگ پوست گرم مثل گندمی و زیتونی و حتی سبزه روشن رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای، زرشکی، سبز، سرمه‌ای و انواع آبی تیره و رنگ آبی کلاسیک که همان رنگ سال ۲۰۲۰/۹۹ است. رنگ‌های مناسب پوست گرم طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را تشکیل می‌دهد چون پوست شما با اغلب رنگ‌ها کنتراست ایجاد می‌کند و تضاد خوبی ایجاد می‌کنند. در واقع اگر شما وقتی آفتاب می‌گیرید یا در آفتاب می‌ایستید به جای این‌که قرمز شوید، برنزه می‌شوید رنگ پوست شما یکی از تن‌های زیتونی، گندمی یا سبزه روشن است. رنگ‌هایی مثل خردلی، پاستلی، سبز یا زرد، سبز زیتونی، کاراملی، سبز پسته‌ای و رنگ‌هایی از این دست رنگ شما را پژمرده نشان می‌دهند و کنتراستی ایجاد نمی‌کنند.

حتما بخوانید  چگونه از روی عطر مورد علاقه ویژگی‌های شخصیتی افراد را تشخیص دهیم

 

رنگ پوست تیره و سبزه تیره

 

چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسیم

 

بهترین رنگ لباس برای رنگ پوست تیره مردانه و زنانه سفید است که کنتراست زیبایی را ایجاد می‌کنند. اما اگر می‌خواهید رنگ‌های دیگر را هم امتحان کنید تناژهای مختلف رنگ بنفش، صورتی، هلو یا رنگ مرجانی، نارنجی، زرد و سبز هم انتخاب‌های خوبی هستند. بدترین رنگ‌ها برای رنگ پوست تیره و سبزه تیره هم رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای است. رنگ قهوه‌ای برای پوست تیره مثل رنگ‌های پاستلی برای رنگ بور و سفید است. قهوه‌ای به اندازه کافی با رنگ پوست شما تضاد ندارد و کنتراست خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر رنگ پوست شما تیره و سبزه تیره است هر رنگی که دوست داشته باشید به جز رنگ مشکی و قهوه‌ای برای شما عالی هستند و به اصطلاح به شما می‌آیند.

 

کالابرگ الکترونیک