پردانلودترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌‌ های Android و iOS در سال ۲۰۲۱

پردانلودترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌‌ های Android و iOS در سال ۲۰۲۱


29 تیر 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پردانلودترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌‌های Android و iOS در سال ۲۰۲۱

فروشگاه Google Play شامل بیش از ۲.۹ میلیون برنامه است. برخی از این برنامه‌ها شاهکار هستند و نیاز کاربر را به‌درستی برطرف می‌کنند. اپلیکیشن‌های iOS جذاب و مفید زیادی نیز در زمینه‌های مختلف وجود دارند. ما در سرویس علم و تکنولوژی می‌خواهیم پردانلودترین و بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ های Android و iOS‌ در ۲۰۲۱ را در زمینه‌های مختلف ورزشی، آشپزی، چت و غیره به شما معرفی کنیم. در مجله کوروش با ما همراه شوید.

بخش اول؛ پردانلودترین اپلیکیشن‌ های Android

 

 

۱- اسنپ‌چت (Snapchat)؛ اپلیکیشن سرگرم کننده برای ارسال عکس

 

اسنپ‌چت (Snapchat)؛ اپلیکیشن سرگرم کننده برای ارسال عکس 

 

در ابتدا، «اسنپ‌چت» کمی غلط‌انداز بود؛ در بین جوانان محبوب بود ولی برای همه، کاملا گیج‌کننده بود. امروزه با اسنپ‌چت می‌توانید با یک یا چند نفر از دوستان خود عکس بگیرید و به بقیه رد و بدل کنید. این برنامه همچنین از ضبط ویدئو و همچنین تماس صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. جذابیت این اپلیکیشن این است که هرچیزی را که ارسال کنید؛ بعد از یک روز از بین می‌رود. این کار فقط روشی سرگرم‌ کننده و زود گذر برای به اشتراک گذاشتن دنیای اطراف شماست. البته این اپلیکیشن در هر ۲ سیستم عامل محبوب است و یکی از بهترین و پرطرفدارترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن‌ های Android و iOS در ۲۰۲۱ و یکی از بهترین و پردانلودترین اپلیکشن‌ های اندروید ۲۰۲۱ به حساب می‌آید.

 

 

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای مبتدی‌ها

 

 

۲- کوک‌پد (Cookpad) برای دستورالعمل‌های جذاب آشپزی

 

کوک‌پد (Cookpad) برای دستورالعمل‌های جذاب آشپزی

 

«کوک‌پد» شما را با مجموعه‌ای از دستور‌العمل‌های جذاب آشپری آشنا می‌کند. می‌توانید به ‌راحتی دستورهای غذایی مورد علاقه خود را اضافه کنید، لیست‌های خرید را مدیریت کنید و دستورالعمل‌های جدیدی را که دوست دارید، بر اساس آنهایی که قبلا دوست داشته‌اید، پیدا کنید. به محض شروع استفاده از آن، یک عذر کمتر برای غذاخوردن در بیرون از خانه خواهید داشت. این برنامه نیز جزو بهترین و پردانلودترین اپلیکیشن ‌های Android‌ در سال ۲۰۲۱ است.

 

 

۳- کلو (Clue) برای پیش بینی زمان قاعدگی زنان

 

کلو (Clue) برای پیش بینی زمان قاعدگی زنان

 

«کلو» یک برنامه ساده با طراحی زیبا برای ردیابی دوره قاعدگی و پیش‌بینی زمان بعدی است. این اپلیکیشن که یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌های Android‌ در سراسر جهان است، به زنان زیادی کمک کرده تا دوران قاعدگی کم‌دردتری را داشته باشند. با استفاده از داده‌هایی که درمورد قاعدگی خود وارد می‌کنید، می‌توانید از کلو استفاده‌های زیادی کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های آموزش و بازی کودک برای اندروید و iOS

 

 

۴- انکور (Anchor) برای ضبط صدا و ساخت پادکست

 

انکور (Anchor) برای ضبط صدا و ساخت پادکست

 

اگر می‌خواهید پادکست خود را ضبط کنید، «انکور» یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام آن است. این برنامه به شما امکان می‌دهد توسط صدای خودتان یا دوستان خود را ضبط کنید و تمام قسمت‌های پادکست خود را با تلفن خود بسازید. حتی برای به کمال‌رساندن هر کلیپ در برنامه، انکور برخی از ابزارهای اساسی ویرایش صدا را پیاده‌سازی کرده است.

 

 

۵- اورنوت (Evernote)؛ اپلیکیشن جذاب برای یادداشت برداری

 

اورنوت (Evernote)؛ اپلیکیشن جذاب برای یادداشت برداری

 

«اورنوت» یکی از بهترین و پرطرفدارترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن ‌های Android در ۲۰۲۱ است. هنگامی که شروع به استفاده از اپلیکیشن «اورنوت» می‌کنید، این برنامه یادداشت‌برداری به ابزاری قدرتمند برای سازماندهی همه موارد تبدیل می‌شود. این یادداشت‌ها می‌توانند شامل هر چیزی باشند؛ از متن و عکس گرفته تا صدا و ترکیب همه این موارد باهم. یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز اورنوت، تشخیص نوری کاراکتر است که باعث می‌شود متن در تصاویر قابل جست‌وجو باشد. فضای ذخیره‌سازی ابری، آن را به ابزاری مناسب برای سازماندهی قطعات کوچک یک پروژه به‌عنوان پیش‌نویس تبدیل می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios

 

 

۶- فلیکر (Flickr)؛ سرویس اشتراک عکس قابل ویرایش

 

اپلیکیشن «فلیکر» سرویس اشتراک عکس قابل ویرایش است. فلیکر بیشتر به هنر عکاسی مربوط می‌شود تا اینستاگرام و سلفی. با ارائه یک رابط کاربری خوب و ابزار عالی برای ویرایش عکس و فیلم، فلیکر از هر زمان دیگری از ارزش بیشتری برخوردار است.

 

به علاوه، این برنامه شما را به جامعه پر جنب‌وجوش عکاسان متصل می‌کند. از همه بهتر، می‌تواند به طور خودکار از تلفن شما پشتیبان تهیه کند. کاربران رایگان می‌توانند حداکثر ۱۰۰۰ عکس بارگذاری کنند و اشتراک ۵۰ دلار در سال، فضای ذخیره‌سازی عکس آنلاین را به‌صپورت نامحدود، برای شما فراهم می‌کند.

 

 

۷- ای‌اس‌پی‌ان (ESPN) برای ورزشکاران

 

 

ای‌اس‌پی‌ان (ESPN) برای ورزشکاران

 

آنچه درمورد برنامه اندروید ESPN بسیار چشم‌گیر است، تعداد زیادی از ورزش‌هایی است که تحت پوشش آن قرار دارد. از فوتبال آمریکایی گرفته تا فوتبال برزیلی؛ همه‌چیز در این برنامه در دسترس است. می‌توانید با این اپلیکیشن، بازی‌های خاصی را دنبال کنید و اخبار و رویدادهای ورزشی را در آن دنبال کنید.

 

 

بخش‌دوم؛ پر دانلودترین اپلیکیشن‌های iOS

 

ممکن است شما جدیدترین و بهترین آیفون ۱۲ را داشته باشید؛ اما فایده آن بدون داشتن برخی از برنامه‌های جذاب iOS چیست؟ باید بر حسب نیاز خود، بهترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های iOS را دانلود کنید تا از دستگاه موبایل خود حداکثر استفاده را ببرید. در ادامه ما برخی از بهترین و پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های iOS‌ در ۲۰۲۱ را برایتان شرح داده‌ایم.

 

 

۱- ای‌اس‌ال (ASL) برای برای یادگیری اصول زبان اشاره آمریکایی

 

ای‌اس‌ال (ASL) برای برای یادگیری اصول زبان اشاره آمریکایی

 

اپلیکیشن «ASL»  یک برنامه رایگان برای آیفون و آیپد است که به‌طور خاص برای یادگیری اصول زبان اشاره آمریکایی ساخته شده و مقدمه‌ای خوشایند است. این اپلیکیشن از فیلم‌ها برای آموزش الفبا، کلمات و عبارات مختلف مفید و حرکات مورد نیاز استفاده می‌کند. نسخه رایگان اصول اساسی را پوشش می‌دهد و با پرداخت ۹.۹۹ دلار، می‌توانید از تمام خدمات این برنامه استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ اپلیکیشن‌ کاربردی اندروید برای سفر داخلی و خارجی

 

 

۲- نتفلیکس (Netflix) برای دانلود سریال‌ها و فیلم‌های به روز دنیا

 

نتفلیکس (Netflix) برای دانلود سریال‌ها و فیلم‌های به روز دنیا

 

اپلیکیشن «نتفلیکس» مانند بسیاری دیگر از برنامه‌های موجود، به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است. بسیاری از مجموعه‌های اصلی و منحصر‌به‌فرد مانند  «تاج» (The Crown)، «خانه پوشالی» (House of Cards) و سریال‌های جدید ۲۰۲۱  از موارد موجود در لیست پخش این اپلیکیشن هستند. البته این برنامه نسخه رایگان ندارد و اشتراک آن از ۷.۹۹ دلار شروع می‌شود. با این برنامه می‌توانید سریال‌ها و فیلم‌ها را نیز به صورت آفلاین بارگذاری کنید. این برنامه نیز یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌های iOS‌ در بین مردم جهان است.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس

 

 

۳- ساوند کلود (SoundCloud) برای گوش دادن قدیمی‌ترین و جدیدترین آهنگ‌ها

 

یکی از بهترین و پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌ های ۲۰۲۱ iOS، این برنامه است. امروزه اپلیکیشن «ساوند کلود» به یک پدیده صوتی مهم تبدیل شده است. این برنامه رابط کاربری زرق‌و‌برق‌دار و روشنی را برای آهنگ‌ها فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی، قدیمی‌ترین و جدیدترین آهنگ‌های هر کشوری را گوش کنید. گزینه SoundCloud Go تبلیغات را حذف می‌کند و صرفه‌جویی نامحدود در مسیر آفلاین را ارائه می‌دهد. SoundCloud Go با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه، کتابخانه عظیمی از موسیقی منتشر‌شده را به برنامه اضافه می‌کند.

 

 

۴- گوگل‌ مپس (Google Maps)

 

پردانلودترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ های Android و iOS در 2020

 

اپلیکیشن پردانلود «گوگل مپس» دارای به روزترین نقشه‌ها و اطلاعات جغرافیایی دقیق هر سازمان در اطراف شماست. گوگل‌مپس را می‌توانید با ماشین، پای پیاده و با حمل‌و‌نقل عمومی دنبال کنید. این برنامه با حساب Google شما ادغام می‌شود، بنابراین آدرس خانه و محل کار شما را برای تعیین زمان رفت‌و‌آمد می‌داند.

 

نقشه‌های آفلاین، نمای خیابان و نقشه‌های داخلی بسیار جذاب هستند. این برنامه یکی از بهترین و پرطرفدارترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن Android و iOS در ۲۰۲۰ و در همه زمان‌ها بوده و هست. البته این برنامه برای سیستم عامل Android نیز موجود است.

 

 

منبع: pcmag

 

 

 

کالابرگ الکترونیک