راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران


2 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 14 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران
فهرست محتوا پنهان

برای کسانی که می خواهند از سلامت گوشت چرخ کرده ای که مصرف می کنند، مطمئن باشند، چرخ گوشت یکی از وسایل ضروری آشپزخانه به حساب می آید. چربی گوشت های چرخ کرده موجود در فروشگاه یا مغازه ها، با سرعت بالایی اکسید می شوند و قابلیت و کیفیت آن ها کاهش می یابد. البته چرخ گوشت ها فقط برای چرخ کردن گوشت به کار نمی روند، بلکه می توان از آن ها برای خرد کردن انواع مواد غذایی، گرفتن آب انواع میوه ها یا حتی درست کردن سوسیس های خانگی هم کمک گرفت. در این مطلب از مجله کوروش به بررسی بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرخ گوشت چی بخریم؛ فاکتورهای مهم در خرید و انتخاب چرخ گوشت

 

فاکتورهای مهم در خرید و انتخاب چرخ گوشت

 

کیفیت محصول

 

در پاسخ به این سوال که چرخ گوشت چی بخریم برای خرید هر وسیله ای باید مواردی را در نظر بگیرید تا بر اساس آن ها، انتخاب هوشمتدانه ای داشته باشید و در نهایت از خرید خود پشیمان نشوید. یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید پرفروش ترین چرخ گوشت ها، کیفیت محصول است. پیش از هر چیز باید بابت هزینه ای که می پردازید، مطمئن باشید که محصولی با کیفیت تحویل می گیرید و در یک کلام پول خود را دور نمی اندازید.

 

انتظارات و نیازهای شما از محصول

 

در کنار کیفیت باید مشخص کنید که از دستگاهی که می خرید، چه انتظاراتی دارید. اگر در کنار چرخ کردن گوشت، قابلیت درست کردن و تهیه سوسیس را هم می خواهید داشته باشید، حتما باید گزینه هایی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشند. برخی هم این دستگاه را برای گرفتن آب دیگر میوه ها مثل آبغوره استفاده می کنند. یا می خواهند برای درست کردن مواد غذایی مثل کبه هم از آن استفاده کنند.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه سوسیس خانگی مرغ و گوشت «

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

میزان مصرف برق

 

مصرف انرژی از موارد مهم دیگر است که شاید در نظر برخی مصرف کنندگان در آخرین درجه اهمیت قرار گیرد ولی توان دستگاه که بر حسب وات اندازه گیری می شود، می تواند میزان برق مصرفی آخر ماه شما را کم یا زیادتر کند. پس از اهمیت این نکته هم غافل نشوید.

 

 

قیمت محصول

 

اما قیمت هم از دیگر موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید. علاوه بر این که باید برای خرید چرخ گوشتی هزینه کنید که به قول معروف بیارزد، باید به بودجه ای که برای خرید چرخ گوشت هم در نظر گرفته اید، توجه کنید.

 

 

رضایت یا عدم رضایت دیگر خریداران

 

میزان رضایتمندی دیگر خریداران را هم باید جزو لیست موارد مهم در هنگام خرید چرخ گوشت قرار دهید. بهتر است قبل از خرید از کسانی که تجربه استفاده از یک محصول از برندی خاص را داشته اند، مشورت بگیرید یا در سایت هایی که این امکان قرار داده شده است، اندکی بیشتر جست و جو کنید.

 

 

بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران

 

 

۱- چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو ۲۰۲۰ هم چرخ گوشت هم سوسیس ساز

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو ۲۰۲۰

 

این روزها که بازار ایران به محصولات داخلی بیشتر روی خوش نشان می دهد، کالاهای ایرانی معمولا در لیست پرفروش ها، مقام های بالاتری به خود اختصاص داده اند. پارس خزر یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که قدمت طولانی در زمینه تولید محصولات باکیفیت دارد.

 

 

مشخصات ظاهری

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو ۲۰۲۰ هم یکی از بهترین و پرفروش ترین مارک های چرخ گوشت های بازار است که علاوه بر ظاهر زیبا، نیاز مصرف کنندگان را برآورده می کند. برای زیبایی هر چه بیشتر سیم برق در یک محفظه مخصوص قرار می گیرد. با این کار، این مزیت هم به وجود آمده است که سیم دچار قطعی نشود. علاوه بر این، وجود پایه های ضد لغزش زیر دستگاه، باعث پیشگیری از حرکت چرخ گوشت در حین فعالیت می شوند.

حتما بخوانید  3 روش صحیح فریز کردن انبه + نحوه یخ زدایی و مدت نگهداری

 

 

قابلیت های دستگاه

 

وزن این چرخ گوشت حدود ۷ کیلوگرم است که کمی بالا به نظر می رسد ولی برای کاربرانی که مدام قصد جا به جایی آن را ندارند، چندان مهم نیست. ابعاد آن هم ۳۸*۲۰*۴۵ سانتی متر است. این چرخ گوشت مجهز به سوسیس ساز هم هست و سرعت بالایی در چرخ کردن گوشت دارد. توان دستگاه در محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات قرار دارد و مجهز به سیستم چرخش معکوس است.

 

 

نظرات خریداران

 

بیشتر مشتریانی که از این محصول استفاده کرده اند، تا حد زیادی از کیفیت و راحتی کار با آن احساس رضایت کرده اند. آن ها بر این باورند که به نسبت هزینه ای که پرداخته اند، محصول باکیفیتی را تحویل گرفته اند. هر چند برخی افراد، از صدای زیاد چرخ گوشت، ناراضی بوده اند.

 

 

۲- چرخ گوشت و سوسیس ساز پاناسونیک مدل MK-2500

 

چرخ گوشت و سوسیس ساز پاناسونیک مدل MK-2500

 

برند پاناسونیک هم به اندازه ای محبوب است که نیاز به معرفی ندارد. محصولات این برند، سال ها امتحان خود را پس داده اند.

 

 

مشخصات ظاهری

 

بدنه چرخ گوشت از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است که کیفیت بالایی دارد. سیم برق این دستگاه در پشت آن قرار گرفته و طول مناسبی دارد، برای سیم هم محفظه ای تعبیه شده است تا بعد از اتمام کار، سیم را در آن جمع آوری کنید.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 دارای دکمه چرخش معکوس است و این قابلیت را دارد که موادی که در دستگاه و تیغه های آن گیر کرده اند، به راحتی چرخ شوند. توان دستگاه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات و مجهز به سوسیس ساز است.

 

 

رضایتمندی مشتریان

 

بسیاری از مشتریان به اعتبار برند پاناسونیک اقدام به خرید این محصول کرده اند و از خرید آن هم تا حد زیادی راضی بوده اند. ولی برخی از آن ها از پایین بودن کیفیت قطعات فلزی بدنه و دستگاه گله داشته اند. همچنین برای بستن درب محفظه، به خاطر سفت بودن، با سختی مواجه شده اند.

 

 

۳- چرخ گوشت و سوسیس ساز بوش مدل MFW67440 از بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت ها

 

چرخ گوشت و سوسیس ساز بوش مدل MFW67440

 

بوش به عنوان یک برند اصیل و موفق آلمانی در بسیاری از کشورهای دنیا، محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد. چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 هم یکی از کالاهایی است که مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 

مشخصات ظاهری

 

طراحی این چرخ گوشت بسیار زیبا و شیک است و می تواند ظاهر آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر استفاده از قطعات باکیفیت برای ساخت بدنه، ظرف ورودی دستگاه از جنس پلاستیکی طراحی شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد. قسمت جلوی بدنه هم طرح استیل دارد و در اصل کاور پلاستیکی است. اما محفظه سیم جمع کن در زیر دستگاه قرار گرفته است که برخی افراد به آن انتقاد داشته اند.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

این چرخ گوشت با قدرت ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات، مجهز به سیستم چرخش معکوس و سوسیس ساز است. می توانید برای درست کردن کبه هم از آن استفاده کنید. دستگاه در حالت کلی قدرت بالایی دارد و سرعت آن در چرخ کردن گوشت بسیار بالاست. وزن دستگاه هم به ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم می رسد که برای چنین وسیله ای، به نظر معمول و منطقی می رسد.

 

 

رضایت مشتریان

 

هر چند برند بوش از برندهای تقریبا گران قیمت بازار به حساب می آیند ولی معمولا خریداران از کیفیت این محصول راضی بوده اند. مارک بوش جزو بهترین برند های چرخ گوشت در بازار ایران است و تنها برخی ایرادات جزئی مثل محل قرار گیری محفظه سیم به‌ آن وارد شده است.

 

 

بیشتر بخوانید » راهنمای خرید گوشت و مرغ به روش حرفه ای ها «

 

 

۴- یکی از پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران تکنو مدل Te-504

 

چرخ گوشت تکنو مدل Te-504

 

یکی از پرفروش ترین چرخ گوشت ها در بازار ایران تکنو مدل Te-504 است که علاوه بر ظاهر زیبا، کارایی بالایی نیز دارد.

 

 

مشخصات ظاهری

 

روی بدنه این چرخ گوشت یک نمایشگر دیجیتال و سیستم چرخش معکوس وجود دارد که کاربردی بودن این محصول را بالا می برد. رنده ها همه از جنس استیل ضد زنگ هستند که اگر بعد از شستن، به سرعت آن ها را خشک نکنید، نیازی به نگرانی بابت زنگ زدن آن ها وجود ندارد.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

این چرخ گوشت یک دستگاه چند کاره است که می تواند برای خرد و چرخ کردن دیگر مواد غذایی هم به کار برود. قطر دهانه ورودی ۸ سانتی متر است که برای قطعات بزرگ گوشت هم مناسب به نظر می رسد.

همچنین این کالا، سه پنجره متفاوت دارد و می توان تکه های گوشت را در اندازه های مختلف خرد کرد. توان دستگاه هم بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است و سیستم چرخش معکوس و سوسیس ساز هم دارد. وزن دستگاه به ۳ کیلوگرم می رسد و به اندازه کافی سبک است.

حتما بخوانید  10 روش‌ هسته گیری آلبالو و گیلاس آسان و بدون دستگاه

 

 

رضایتمندی خریداران

 

معمولا کسانی که از این دستگاه استفاده کرده اند از کارایی و قابلیت های آن راضی بوده اند. همچنین نسبت به وزن و ظاهر آن احساس رضایت داشته اند.

 

 

۵- چرخ گوشت و سوسیس ساز و کبه ساز فیلیپس مدل HR2713

 

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713

 

احتمالا خیلی از خانواده ها حداقل یک دستگاه برقی از برند فیلیپس را در خانه خود دارند. این برند با ارائه محصولات باکیفیت، در کل دنیا محبوب است.

 

 

خصوصیات ظاهری

 

این چرخ گوشت، طراحی ساده و زیبایی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین از قطعات محکم و بادوامی از جنس استیل ساخته شده است. به راحتی هم می توان مقدار زیادی گوشت را در یک بار استفاده، خرد و چرخ کرد.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

این دستگاه مجهز به سوسیس ساز و کبه ساز است ولی سیستم چرخش معکوس ندارد. روی دستگاه هم مثل مدل قبل، اثری از مانیتور نیست. اما تیغه های آن از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و سایزهای مختلفی دارند که می توانند ماده غذایی را در اندازه های مختلف چرخ کنند.

علاوه بر این ها، استوانه های فلزی برای رنده کردن مواد غذایی و سبزیجات، یک قابلیت بسیار عالی به حساب می آیند. همچنین فیلیپس ابزار نظافت جدیدی برای تمیز کردن دیسک های فلزی چرخ گوشت طراحی کرده است.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه کبه و فوت و فن های آن «

 

 

رضایتمندی مشتریان

 

کاربران زیادی از خرید این دستگاه به خاطر کیفیت دستگاه از آن راضی بوده اند. اما برخی از آنان ادعا کرده اند که اگر از قسمت ریز چرخ گوشت استفاده کنند، به دستگاه فشار زیادی وارد می شود و زود هم داغ می شود.

 

 

۶- چرخ گوشت و خرد کن و سوسیس ساز گوسونیک مدل GMG-744

 

چرخ گوشت و خرد کن و سوسیس ساز گوسونیک مدل GMG-744

 

گوسونیک هم جزو محصولات پرطرفدار و باکیفیت لوازم خانگی است که قیمت به نسبت مناسبی هم دارد.

 

 

مشخصات ظاهری

 

جنس بدنه این چرخ گوشت از پلاستیک و آلومینیوم است که کیفیت بالایی دارد. همچنین یک دسته برای افزایش امنیت دستگاه هنگام کار تغبیه شده است که آن را برای استفاده مناسب می کند.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

این مدل از چرخ گوشت سیستم چرخش معکوس دارد و توان مصرفی آن بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات قرار دارد. این دستگاه همچنین مجهز به سوسیس ساز و شفت آن هم فلزی است. ۳ شبکه فلزی هم روی آن قرار می گیرد که می تواند اندازه خرد کردن مواد خوراکی را با آن تنظیم کرد. یک سینی استیل هم این وسیله را در مقابل گرد و غبار محافظت می کند. جنس سری چرخ کننده هم فلزی است.

 

 

رضایت مشتریان

 

کسانی که این محصول را خریداری و استفاده کرده اند، از خرید خود به نسبت بودجه ای که به آن اختصاص داده اند، راضی بوده اند.

 

 

۷- چرخ گوشت و سوسیس ساز فلر مدل MG 333

 

چرخ گوشت فلر مدل MG 333

 

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین چرخ گوشت ها موجود در بازار ایران، فلر مدل MG 333 که به خاطر ظاهر زیبا در کنار قابلیت های بالا، بسیار محبوب است. این برند آلمانی محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد.

 

 

مشخصات ظاهری

 

این چرخ گوشت ابعاد کوچکی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین یک کشو در پایین آن قرار داده شده است که می توان تیغه ها را بعد از شست و شو در آن قرار داد.

 

 

قابلیت های دستگاه

 

این چرخ گوشت مجهز به سیستم چرخ معکوس و سوسیس ساز است. سه شبکه هم دارد که می توان مواد غذایی را به نسبت دلخواه خرد یا چرخ کرد. تیغه های آن هم از فولاد ضدزنگ ساخته شده اند. روی دستگاه هم کلیدهای روشن و خاموش و چرخش معکوس و چراغ اعلان قرار داده شده است که کاربری آن را برای همه آسان و راحت می کند.

 

 

رضایتمندی خریداران

 

فلر مدت هاست که جزو برندهای مطرح و با کیفیت بازار به حساب می آید. اکثر کابران از خرید این چرخ گوشت رضایت داشته اند و تعداد کمی از آن ها از لرزش گلوگاه هنگام کار با آن احساس نارضایتی کرده اند.

 

 

سخن پایانی

 

چرخ گوشت ها هنوز هم به عنوان یک کالای اساسی در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین برای خرید آن باید خساب شده و دقیق عمل کنید. در میان پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار، برندهای متفاوتی به چشم می خورند که هر یک قابلیت ها و ظاهر متفاوتی دارند. این شما هستید که باید بر اساس بودجه و نیازتان، یکی از گزینه ها را از بین آن ها انتخاب کنید. پس سعی کنید با یک جست و جوی عمیق، انتخاب دقیق و هوشمندانه ای داشته باشید.

 

 

کالابرگ الکترونیک