بهترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی تماشای فیلم و سریال

بهترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی تماشای فیلم و سریال


29 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

این روزها تماشای فیلم و سریال از طریق اینترنت به یکی از محبوب ترین روش ها برای استفاد از محتوای تصویری تبدیل شده است. اگر علاقه مند به فیلم و سریال هستید و می خواهید با بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال آشنا شوید، در سرویس هنر و سینما مجله کوروش این مطلب را بخوانید.

 

 

با محبوبیت گسترده سرویس های تماشای آنلاین فیلم و سریال، نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی برای تماشای فیلم و سریال در دسترس کاربران قرار گرفته اند. در حال حاضر، اپلیکیشن های زیادی در دسترس کاربران قرار دارند که با داشتن آرشیوهای بسیار قوی از بهترین فیلم ها و سریال های روز دنیا خیال کاربران را از تماشای بهترین محتواهای تصویری راحت می کنند.

حال، انتخاب هر کاربر نیز بر اساس آنکه قصد تماشای فیلم و سریال های داخلی یا خارجی را داشته باشد متفاوت است. ضمن آنکه در اپلیکیشن های ایرانی علاوه بر فیلم ها و سریال های ایرانی، بسیاری از فیلم ها و سریال های خارجی به صورت رایگان یا در ازای پرداخت حق اشتراک در دسترس کاربران قرار دارد. در مورد برنامه های خارجی هم به این صورت است. گاهی فیلم ها و سریال های خارجی از طریق برنامه های رایگان در دسترس قرار دارند و گاهی هم که اکثرا چنین است، باید برای تماشای فیلم و سریال، مبلغی به عنوان حق اشتراک بپردازید. برای اینکه بیشتر با بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال کدام ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

 

 

بیشتر بخوانید » نقد و بررسی سریال پیکی بلایندرز « 

 

 

فیلیمو از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

فیلیمو از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

فیلیمو با داشتن آرشیوی غنی از بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال است. نمایش محتوا با اینترنت رایگان یا نیم بها، هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال بر اساس سرعت اینترنت کاربر و دسته بندی های موضوعی سریال ها و فیلم ها به همراه شناسنامه و اطلاعات تکمیلی از امکانات کاربردی برنامه فیلیمو هستند.

 

 

آیو؛ تلویزیون اینترنتی به همراه ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال

 

آیو؛ تلویزیون اینترنتی به همراه ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال

 

آیو، یکی از تلویزیون های اینترنتی ایرانی است. آیو علاوه بر اینکه برای کاربران خود امکان تماشای زنده تمام برنامه های شبکه های تلویزیونی صدا و سیما را فراهم می کند، دارای ویترینی از بهترین سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی است. برنامه تماشای فیلم و سریال آیو هم دارای ویژگی هم ‌سان‌ ساز شونده است. به این معنا که کیفیت پخش محتوای تصویری با سرعت اینترنت کاربر هماهنگ می شود تا محتوا بدون وقفه پخش شود.

حتما بخوانید  34 سریال پرطرفدار که در سال 2022 به پایان می ‌رسند

 

 

تلوبیون از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم

 

تلوبیون از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم

 

برنامه تلوبیون یکی دیگر از سرویس های تلویزیون های اینترنتی است. تلوبیون دارای ۴ بخش داغ ترین ها، فیلم و سریال و دانلودهای من است. صفحه پیش فرض اپلیکیشن تلوبیون تلویزیون است. با این حال، می توانید به جز تماشای زنده شبکه های صدا و سیما، از آرشیو بی نظیر این برنامه به ۳ دسته فیلم های سینمایی، سریال و برنامه های کودک و نوجوان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر تماشای سریال ها و فیلم ها می توانید هر کدام از سریال ها و فیلم های دلخواه خود را دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین سریال های شبکه خانگی « 

 

 

نماوا؛ آرشیوی بزرگ از بهترین محتواهای دوبله فارسی

 

نماوا؛ آرشیوی بزرگ از بهترین محتواهای دوبله فارسی

 

نماوا یکی دیگر از سرویس های استریم یا تماشای آنلاین فیلم و ویدیو است. کاربران در اپلیکیشن نماوا امکان دسترسی به مجموعه ای از فیلم های سینمایی، سریال ها، مستندها و انیمیشن ‌های ایرانی و خارجی را دارند. سرویس نماوا با هماهنگی با سرعت اینترنت کاربران امکان پخش بدون وقفه فیلم ها را فراهم می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نماوا دوبله بودن تمام محتواهای موجود در این سرویس تماشای فیلم و سریال است. به این جهت، نماوا یکی از معدود سرویس های پخش اینترنتی است که تمام محتواهای خود را با دوبله اختصاصی در دسترس کاربران قرار می دهد.

 

 

«کرکل (Crackle)»؛ بستری مناسب برای تماشای انیمه های جذاب

 

«کرکل (Crackle)»؛ بستری مناسب برای تماشای انیمه های جذاب

 

اپلیکیشن کرکل یکی از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال است. در اپلیکیشن کرکل هزاران عنوان فیلم و سریال با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاوه بر فیلم و سریال کاربران در کرکل دسترسی بسیار خوبی به یک مجموعه عالی از بهترین انیمه های دنیا دارند. رابط کاربری ساده به همراه دسته بندی های موضوعی بسیار منظم، کار را برای انتخاب بهترین عناوین فیلم ها و سریال ها در کراکل راحت کرده است.

 

 

«اسنگ فیلمز (SnagFilms)» از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

«اسنگ فیلمز (SnagFilms)» از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

اپلیکیشن اسنگ فیلمز یکی از برنامه های عالی و کاربردی برای دسترسی رایگان به فیلم ها و سریال های خارجی است. اسنگ فیلمز دارای فهرستی از فیلم های برگزیده منتقدان سینما است. فیلم هایی که اکثر کلاسیک یا ایندی (مستقل) هستند. می توانید به صورت رایگان از امکانات این برنامه کاربردی و جذاب استفاده کنید. با این حال، همچون بسیاری دیگر از برنامه های رایگان، اسنگ فیلمز هم دارای تبلیغات درون برنامه ای است که گاهی ممکن است برای کاربران آزار دهنده باشند.

 

 

«ویواستر (Viewster)»؛ اپلیکیشنی برای تماشای فیلم و سریال رایگان

 

«ویواستر (Viewster)»؛ اپلیکیشنی برای تماشای فیلم و سریال رایگان

 

ویواستر که شباهت های زیادی به سایر سرویس های پخش ویدئو همچون یوتیوب دارد، برنامه بسیاری خوب و کاربردی برای تماشای فیلم ها و سریال های رایگان است. ویواستر با یک رابط کاربری ساده و خلوت به شما این امکان را می دهد که به راحتی از میان هزاران فیلم و سریال، آثار دلخواه خود را در ژانرها و دسته بندی های مختلف پیدا کنید. کیفیت پخش ها فیلم ها و سریال در ویواستر مناسب است و تمام محتواها دارای زیرنویس هستند.

حتما بخوانید  ادتک (AdTech) یا همان تکنولوژی تبلیغات چیست؟

 

 

«وودو (Vudu)»؛ از اپلیکیش های تماشای فیلم و سریال

 

«وودو (Vudu)»؛ از اپلیکیش های تماشای فیلم و سریال

 

در میان برنامه های دارای تبلیغات میان برنامه ای، اپلیکیشن وودو بهترین گزینه است. با نصب اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال وودو می توانید همیشه یک مجموعه بزرگ فیلم رایگان را در گوشی همراه خود داشته باشید. دسته بندی و اطلاعات فیلم ها هم کاملا مشخص ارائه می شود. همواره نیز فیلم های جدید با به روز رسانی فهرست ها به این نرم افزار پخش فیلم رایگان اضافه می شوند. فیلم های نمایش داده شده در برنامه وودو به چند صورت از جمله کاملا رایگان و همچنین رایگان همراه با تبلیغات در حین پخش در دسترس قرار دارند.

 

 

«نتفلیکس (Netflix)»؛ از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

«نتفلیکس (Netflix)»؛ از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

 

نتفلیکس یکی از نام آشناترین سرویس های پخش اینترنتی جهان است. نتفلیکس که چند سالی است علاوه بر پخش و توزیع، خودش هم سراغ تولید محتوای تصویری رفته، تقریبا کامل ترین آرشیو فیلم و سینما را در بین تمام سرویس های پخش اینترنتی دارد. فیلم ها و سریال ها و انیمیشن های برنامه نتفلیکس مرتب به روز رسانی می شوند. علاوه بر این، نتفلیکس از استندآپ کمدی ها هم غافل نشده و کاربران امکان تماشای صدها و هزاران برنامه کمدی را در این اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال دارند.

 

 

بهترین سریال های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰

 

 

«هولو (Hulu)»؛ یک برنامه ایده آل برای تماشای سریال های روز جهان

 

«هولو (Hulu)»؛ یک برنامه ایده آل برای تماشای سریال های روز جهان

 

اپلیکیشن هولو از بهترین سرویس های تماشای فیلم و سریال است. با نصب برنامه هولو می توانید جدیدترین سریال های دنیا را در گوشی خودتان داشته باشید. از بهترین قابلیت های برنامه هولو دسترسی به آخرین قسمت منتشر شده از هر سریالی است. علاوه بر این، امکان اضافه کردن کلیپ های مورد علاقه تان به فهرست تماشای اپلیکیشن فراهم شده است. با این کار می توانید این کلیپ ها را هر زمان که می خواهید در اختیار داشتید باشید یا اینکه با دیگر به اشتراک بگذارید.

با اپلیکیشن هولو می توانید به بیش از ۱۰۰ هزار سریال تلویزیونی دسترسی داشته باشید. امکان کنترل اپلیکیشن از روی ایکس باکس۱، پلی استیشن ۳ و ۴ نیز وجود دارد. همچنین در صورتی که قسمتی از سریالی را در یک دستگاه نیمه تمام رها کردید، می توانید ادامه آن را از دستگاه دیگری پیگیری کنید. نسخه رایگان اپلیکیشن هولو در دسترس کاربران قرار دارد، با این حال، نسخه کامل برنامه هولو دارای حق اشتراک ماهیانه ۸ دلاری است.

 

 

کالابرگ الکترونیک