انواع مدل بوت و نیم بوت اسپرت و مجلسی زنانه و دخترانه ترند و مد روز

انواع مدل بوت و نیم بوت اسپرت و مجلسی زنانه و دخترانه ترند و مد روز


5 تیر 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
انواع مدل بوت و نیم بوت اسپرت و مجلسی زنانه و دخترانه ترند زمستان

هر سال با نزدیک شدن به هر فصل جدید، تغییراتی اساسی در ترندهای مد و فشن روز دنیا ایجاد می‌شود و لباس‌ها با توجه به رنگ و سبک‌هایی که از پیش توسط دنیای مد تعیین می‌شوند، طراحی می‌شوند. بوت‌های زنانه یکی از ضروری‌ترین پوشش‌های زمستانی محسوب می‌شوند که هر سال مدل‌های خاص  و متنوعی دارند. معمولاً این تغییرات شامل رنگ، فرم و حتی نوع پاشنه بوت‌ها است. دانستن این ترند ها به شما کمک می‌کند تا به روزتر و مدرن‌تر لباس بپوشید و پوشش خود را با مد سال هماهنگ کنید. جدیدترین مدل نیم بوت زنانه و دخترانه زمستانی سال ۲۰۲۱ که عموما همیشه ترند و مد روز هستند را در مجله کوروش به شما معرفی می کنیم.

 

 

مدل نیم بوت زنانه کامبت (combat)

 

مدل نیم بوت زنانه کامبت (combat)

 

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های نیم بوت دخترانه و زنانه در زمستان ۲۰۲۱ مربوط به بوت‌های مدل کامبت است که توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. این بوت‌ها در دهه ۹۰ هم برای زنان و هم مردان مد بودند و حال دوباره به صحنه مد بازگشتند. اگر در کمد کفش‌هایتان بوت کامبت دارید، حال زمان آن رسیده که بوت‌های قدیمی‌تان را درآورید و امسال دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: چطور انواع بوت و چکمه ترند و پرطرفدار را با انواع لباس مد روز ست کنیم؟

 

 

مدل بوت و نیم بوت کروکودیلی (Croco)

 

مدل بوت و نیم بوت کروکودیلی (Croco)

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

یکی دیگر از ترندهای مدل بوت و نیم بوت ۲۰۲۱ مربوط به بوت‌های بلند و چرمی با طرح کروکودیل است. چرم کروکوریل یکی از زیباترین و جذاب‌ترین انواع چرم است که امسال این طرح، بیشتر از هر زمان دیگری مد است. برای تهیه این بوت‌ها می‌توانید هم چرم طبیعی و هم چرم مصنوعی استفاده کنید.

 

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه وسترن یا کابوی (Cowboy)

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه وسترن یا کابوی (Cowboy)

 

چکمه‌های مدل وسترن یا کابوی یکی دیگر از ترندهای مدل بوت در زمستان ۲۰۲۱ است که معمولاً با شلوار مشکی یا جین و یا دامن و پیراهن گل‌دار استفاده می‌شود. اگر به بوت بلند این سبک علاقه ندارید، می‌توانید از نیم بوت‌های سبک وسترن استفاده کنید. این نوع بوت‌ها مخصوصاً برای خانم‌هایی که جثه کوچکی دارند، بسیار مناسب است و کمک می‌کند تا درشت‌تر به نظر برسند.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۲ مدل شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه شل و چروک (Slouch)

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه شل و چروک (Slouch)

 

این مدل بوت زنانه به صورت چروک و شل طراحی شده است و جالب‌ترین موضوعی که در مورد آن وجود دارد، این است که با هر نوع سبک لباسی همخوانی دارند و حتی با دامن شلوارهای چسبان بسیار شیک و منحصر به فرد به نظر می‌رسد. برخی از مدل‌های این بوت‌ها کوتاه هستند و برخی دیگر بلندی تا بالای زانوها دارند. استفاده از مدل‌های بوت چروک همراه با یک پاشنه کوچک، جلوه‌ای مجلسی به آن می‌بخشد و برای مهمانی و استفاده در روزهای خاص مناسب‌تر است. اگر از دنبال کنندگان جدیدترین ترندها هستید، بهتر است امسال از خرید این نیم‌ بوت‌ها غافل نشوید.

 

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه با نوک مربعی (Square Toe)

 

مدل بوت و نیم بوت زنانه با نوک مربعی (Square Toe)

 

دیگر مدل بوت و نیم بوت ۲۰۲۱ که روی هر سبکی از بوت‌ها نیز قابل اجرا است، بوت‌های با نوک مربعی است. شاید تا چند سال پیش کفش‌هایی با نو تیز و گرد را بیشتر مشاهده کردید. اما امسال بوت‌ها و کفش‌ها ظاهر متفاوتی به خود گرفته‌اند. فرم مربعی جلوی بوت و نیم بوت‌های امسال یک ظاهر خاص به آن‌ها می‌بخشد. این سبک از بوت‌ها مخصوصاً با چرم کروکودیل بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

 

 

بوت‌های زنانه با رنگ خنثی (Neutral)

 

بوت‌های زنانه با رنگ خنثی (Neutral)

 

از دیگر ترندهای مدل بوت و نیم بوت زنانه در زمستان سال ۲۰۲۱ استفاده از رنگ‌های خنثی برای بوت و نیم بوت است. استفاده از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، استخوانی و رنگ‌های این چنینی، امسال بیشتر از هر زمان دیگری رایج است. اگر چه این رنگ و مدل در زمستان های گذشته هم ترند بوده و به احتمال زیاد در سال های بعد هم مد روز است.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه

 

 

مدل نیم بوت زنانه چلسی (Chelsea)

 

مدل نیم بوت زنانه چلسی (Chelsea)

 

یکی از پر طرفدارترین مدل نیم بوت زنانه در زمستان می‌تواند همین مدل باشد. مدل نیم بوت زنانه چلسی، یک چکمه راحت و بدون دردسر است که بدون بند طراحی شده و در دو طرف آن  کش به کار‌ رفته تا راحت‌تر آن را بپوشید. این مدل بوت و نیم بوت هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب است و سبک ساده و جذابی دارد.

 

 

مدل بوت با رنگ‌های تند و براق (Bold)

 

مدل بوت با رنگ‌های تند و براق (Bold)

 

یکی از هیجان انگیزترین مدل‌های بوت و نیم بوت در زمستان ۲۰۲۱ مربوط به رنگ‌های تند و براق آن است. امسال شما می‌توانید بوت‌هایی با رنگ طلایی، نقره‌ای، قرمز و زرد را در دنیای مد مشاهده کنید. می‌توانید یک بوت رنگی و جذاب را با رنگ پالتو و یا شال و کلاه زمستانی‌تان ست کنید و یا از این بوت‌های رنگی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های مجلسی استفاده کنید.

 

 

منبع: ellemuse 

 

کالابرگ الکترونیک