جدیدترین مدل های کوتاهی مو مردانه در سال ۲۰۲۱/۱۴۰۰

جدیدترین مدل های کوتاهی مو مردانه در سال ۲۰۲۱/۱۴۰۰


16 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
مدل مو جدید مردانه

معمولاً هر ساله مدل موی جدید مردانه طی بررسی‌هایی که توسط معروف‌ترین آرایشگران دنیای مد انجام می‌شود، تعیین می‌گردد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید مدل موی مردانه ۲۰۲۱ به خصوص برای عید ۱۴۰۰ را بدانید و ظاهری به روز و مدرن داشته باشید این مقاله را از دست ندهید. در این نوشتار می‌توانید مدل مو مردانه جدید از مدل مو کوتاه گرفته تا بلند را از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش بخوانید.

 

 

مدل موهای کج و یک طرفه مدرن

 

مدل موهای کج و یک طرفه مدرن

 

مدل موهای فرق از کنار سر به هر شکلی که فکرش را کنید، امسال بسیار مد است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل موها، موهایی است که به طرفین شانه می‌شوند. نوع قرار گیری مو در این مدل به بلندی موها بستگی دارد، اما به هر حال این مدل امسال در رأس مدل موی مردانه ۲۰۲۱ قرار دارد. برای اجرای این مدل، موها باید کمی بلند و به وسیله ژل مرطوب شوند و از کنار مو فرق باز شود. می‌توانید با این مدل موی جدید تغییری اساسی در چهره خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

مدل موهای کاملاً کوتاه و تراشیده

 

مدل موهای کاملاً کوتاه و تراشیده

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

این مدل موها که تنها یک قدم کوچک با تراشیدن کامل موها فاصله دارد، یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ است. احتمالاً امسال سلبریتی‌ها و مردان مشهوری اقدام به تراشیدن موهای خود می‌کنند و این مدل مو به عنوان مدل موی جدید مردانه افراد زیادی را راغب به این کار خواهد کرد.

 

 

مدل موهایی که تنها دو مو کاملاً تراشیده است

 

یک مدل مو مردانه ۱۴۰۰ به این صورت است که تنها دور تا دور سر تراشیده می‎شود و هر چقدر موها به سمت بالا می‌روند، مقدار مو بیشتر می‌شود. در قسمت بالای مو هم می‌توان موها را از ارتفاع گوش بلندتر کنید و یا کوتاهی موها را به هر اندازه که دوست دارید، در نظر بگیرید. در نهایت می‌توانید موها با کمک ژل به پشت شانه کنید و یا به صورت کج به یک سمت حالت دهید.

 

 

مدل مو مردانه جدید به سبک فرانسوی

 

مدل مو مردانه جدید به سبک فرانسوی

 

این مدل مو که معروف به مدل موی فرانسوی یا سزار است، یک مدل موی مردانه جدید است. برای اجرای این مدل مو باید کناره‌های مو کاملاً تراشیده شوند و موهای بخش بالای سر حالتی شبیه به چتری خیلی کوتاه به خود بگیرند.

 

 

موهای فر با کناره‌های تراشیده

 

موهای فر با کناره‌های تراشیده

 

یکی دیگر از ترندهای مدل موی جدید مردانه موهای فر است. موهایی که دو تا دور آن تراشیده شده و بخش بالای موها به صورت مجعد و یا موی فر هستند. این مدل موی جدید پسرانه و مردانه استایل شما را به صور شگفت انگیزی تغییر می‌دهد.

 

 

 

 

موهای مجعد و نامرتب

 

یکی از ترندهای مدل موی مردانه ساده این است که موهایتان را به صورت مجعد و همان گونه که هست رها کنید. اندازه موها در این مدل مو به صورت متوسط است و موها باید به صورت حالت‌دار و فر باشد.

 

 

مدل موهای یک طرفه کلاسیک

 

مدل موهای یک طرفه کلاسیک

 

از دیگر ترندهای مدل موی مردانه ۱۴۰۰ موهایی یک طرفه به صورت کاملاً کلاسیک و خوابیده روی سر است. این مدل موی مردانه ساده برای افرادی که دوست دارند در نهایت سادگی کمی متفاوت به نظر برسند، ایده جذابی است.

 

 

موهای مشکی کمی بلند

 

موهای مشکی کمی بلند

 

از دیگر ترندهای مدل موی مردانه ۲۰۲۱ که جز زیباترین سبک‌های مدل موی مردانه نیز هست، می‌توان به موهای کمی بلند اشاره کرد. موهایی مشکی که بلندی متوسطی دارد و به سمت پشت شانه شده است. در این مدل موها هم می‌توانید موهایتان را یک سره بلند کنید و هم اینکه طرفین را کمی کوتاه‌تر در نظر بگیرید تا جلوه مرتب‌تری پیدا کند.

 

 

موهای شانه شده به سمت بالا

 

در این مدل موی جدید مردانه باید ارتفاع موها را طوری تنظیم کنید که به خوبی به سمت بالا قرار بگیرند. برای کوتاهی این مدل موی مردانه ۱۴۰۰ دور موها باید کوتاه‌تر باشد و قسمت بالای سر کمی بلند باشد تا به سمت بالا و معلق در هوا قرار بگیرد.

 

 

موهای کاملاً تراشیده

 

موهای کاملاً تراشیده

 

در این سبک مدل مو درواقع هیچ مویی وجود ندارد، اما تراشیدن کامل موها برای امسال در لیست مدل موی مردانه جدید قرار دارد. اگر دوست دارید سرتان کمی هوا بخورد و نگران این موضوع بودید که شاید جذاب به نظر نرسید، بهتر است بدانید که موهای از ته تراشیده امسال به یکی از ترندهای مهم سال تبدیل شده و احتمالاً افراد مشهور زیادی اقدام به این کار خواهند کرد.

 

 

مدل موی دم اسبی

 

مدل موی دم اسبی یک مدل موی مردانه ساده است که ظاهر شما را به طور کلی تغییر می‌دهد. برای این کار اجازه دهید موهایتان کمی بلند شوم، سپس آن را در پشت سرتان ببندید.

 

 

مدل موی بلند و باز

 

یکی دیگر از ترندهای مدل مو جدید پسرانه و مردانه در کنار انواع مدل مو کوتاه انواع ترند مدل موی بلند است. مهم نیست موهای شما صاف، فر یا مجعد است چون امسال مدل موی بلند با هر حالت و هر شکلی برای مردان ترند شده است.

 

 

منبع: irreverentgent / baospace

 

کالابرگ الکترونیک