معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان ۲۰۲۱/۹۹

معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان ۲۰۲۱/۹۹


11 آذر 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان 2021/99

در سال‌های گذشته پوشیدن لباس زمستانی ساده بود و تاکید روی راحتی و گرما در کنار زرق و برق زیاد بود. اما هنجارهای جامعه مد و فشن به سرعت در حال تغییر هستند و سبک زندگی جدید در حال شکل گرفتن است.  ترندها و جدیدترین مد روز دنیا در ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به تازگی معرفی شده‌اند و حالا طراحان باید از ایده‌های مطرح شده در طراحی‌های خود استفاده کنند و از آنها الهام بگیرند. در این مطلب از سایت marieclaire که در مجله‌ی کوروش می‌خوانید، ترندهای جدید مد و فشن و لباس زنانه برای پاییز و زمستان ۲۰۲۱ یا پاییز و زمستان ۹۹ که پیشنهاد می‌کنیم بپوشید را باهم بررسی می‌کنیم.

ترندهای مد زنانه پاییز و زمستان ۲۰۲۱ / پاییز و زمستان ۹۹

 

چرم برای آب و هوای سرد

 

معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان 2021/99

 

از طراحان معروف ورساچه تا فرگامو، چرم مشکی را به عنوان یکی از ترندهای لباس مد روز دنیا برای  زمستان ۹۹ یا زمستان ۲۰۲۰ در نظر گرفته‌اند. روی یک پیراهن چرمی سرمایه‌گذاری کنید که زمستان امسال تن خیلی از افراد آن را خواهید دید. همچنین در کنار آن می‌توانید ژاکت چرمی و شلوار چرمی را نیز وارد تیپ مورد نظرتان کنید. نکته‌ی قابل توجه درباره چرم مزایای آن است. چرم علاوه بر بوی خاصی که دارد (که خیلی‌ها عاشقش هستند)، انعطاف‌پذیری بالایی هم دارد و معمولا با گذشت زمان این خاصیت را از دست نمی‌دهد.

 

همچنین چرم خاصیت تنفس‌پذیری بالایی دارد که باعث می‌شود کمتر عرق کنید. به  طور کلی چرم را نمی‌توان محدود به فصل خاصی کرد و تقریبا در همه‌ی فصل‌های سال می‌توان چرم را جزوی از ترند دانست. چرم با کیفیت معمولا در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است و محصولات چرمی از عمر بالایی برخوردار هستند که این مورد باعث می‌شود خرید یک محصول چرمی، همیشه به صرفه باشد. از دیگر مزایای چرم می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر سایش و کشش اشاره کرد. در صورت بروز تصادف و برخورد با سطوح مختلف، چرم خاصیت محافظت کردن زیادی در مقابل بدن انسان دارد. با چرم می‌توان همیشه مطابق با جدیدترین مد روز دنیا بود.

 

ژاکت پافر؛ پرشده از پر اردک یا غاز

 

معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان 2021/99

 

گاهی هوا انقدر سرد می‌شود که نمی‌شود به یک کاپشن ساده بسنده کرد و باید از طبیعت کمک بگیریم. حیوانات برای گرم ماندن در هوای سرد از پر خود کمک می‌گیرند. در صنعت مد و فشن نیز گاهی از پر اردک یا غاز برای ساخت لباس‌های گرم زمستانی استفاده می‌شود.

ترندهای لباس زمستان ۹۹ یا زمستان ۲۰۲۱ نیز لباس‌ها یا کاپشن‌هایی پفی پر شده از پر اردک و غاز خواهد بود. در خرید این لباس‌ها به دنبال جزئیات لازم باشید. مثلا به جیب‌ها دقت کنید که به اندازه‌ی کافی عمق داشته باشند و توصیه می‌کنیم اگر در بین گزینه‌هایتان کاپشن کمر حلزونی وجود داشت آن را انتخاب کنید و همچنین به زیپ‌ها به اندازه کافی توجه کنید، آنها قرار است به گرم ماندن شما در برابر دمای زیر صفر کمک کنند.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

لباس‌های طرح لحاف‌دوز

 

معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان 2021/99

 

ترند طرح لحاف در میان انواع کت، دامن یا حتی پیراهن جدیدترین مد روز دنیا تبدیل شده و خیلی‌ها عاشق این مدل شده‌اند. تصور کنید از تخت خواب گرم و نرم‌تان جدا می‌شوید، اما جدا نمی‌شوید. چون ژاکت طرح لحاف‌تان را به تن می‌کنید و نمی‌گذارید گرما از تن تان فرار کند. غریزه‌ی ما در فصل سرما به سمت خواب زمستانی می‌رود و بهترین چیز در سرمای زمستان، ‌گرمای لحاف است.

 

لباس‌های مخلمی

 

معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان 2021/99

 

یکی از ترندهای مد پاییز و زمستان ۲۰۲۱ پارچه مخمل است. مخمل چه ابریشمی باشد چه نخی، نرمی و گرمی خاصی دارد که بسیار مناسب فصل سرد سال است و امسال زمستان نیز مورد اقبال همه قرار گرفته است و تبدیل به جدیدترین مد روز دنیا شده است. همه ساله با کم‌رنگ شدن پرتو آفتاب تابستان و خشک شدن چشمه‌ی نوشیدنی‌های تابستانی، پدیده‌ای عجیب سر بلند می‌کند. مثل سحر و جادو ناگهان پارچه مخمل همه جا ظهور می‌کند: در ویترین مغازه‌ها، مجله‌های سطح بالا و قامت خانم‌ها در کافه‌ها.

 

اما برخلاف بسیاری از ترندهای مد، مخمل از مد نمی‌افتد زیرا همواره راه‌های جدیدی برای استفاده از آن وجود دارد، چه به صورت یک نشان تجاری جدید یا وسائل جدیدی که در آن از مخمل استفاده شده است. یکی از محبوب‌ترین ترندهای طراحان معروف مثل والنتینو و شانل در زمستان ۲۰۲۱ هم، مخمل است. کت‌های مخمل به همراه شلوار پاگشاد مخلمی در کنار کیف دستی و چکمه‌های چرمی را تصور کنید که چقدر در کنار هم زیبا می‌شوند. حتما کمی مخمل و چرم به تیپ زمستانی‌تان اضافه کنید.

 

تیپ بهتر با لباس‌های جذب

 

بعضی از بانوان علاقه دارند خیلی لاغر یا خیلی چاق به نظر نرسند. به همین دلیل اکثرا از رسیدن زمستان خوشحال هستند چرا که می‌توانند لباس‌هایی به تن کنند که فرم بدن آنها را پنهان می‌کنند. اما جدیدترین مد روز دنیا در زمستان ۲۰۲۱ این است که ژاکت‌های گرم و نرم را فراموش کنید و فرم بدن خود را پنهان نکنید. بهتر است بدن خود را آنگونه که هست بپذیرید. به این منظور پیشنهاد می‌شود استفاده از پارچه‌های بلند و سبک را در دستور کار قرار دهید. به عنوان مثال لباس‌های ماکسی که حتی تا زیر زانو و نزدیک مچ پا هستند و کمی جذب هستند، در زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ترند خواهند بود.

 

 

کالابرگ الکترونیک