ترندهای رنگ کابینت آشپزخانه سال ۲۰۲۱

ترندهای رنگ کابینت آشپزخانه سال ۲۰۲۱


5 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
رنگ کابینت آشپزخانه 2021

استفاده از کابینت های رنگی و چوبی نقش پررنگی در ترندهای رنگ کابینت خانه آشپزخانه در سال ۲۰۲۱ دارند. یکی از نکات جالب در در لیست جدیدترین ترند رنگ‌های کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۱، پایبندی به رنگ چوبی است. رنگ چوبی یکی از بهترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و کابینت ها معرفی شده است. کابینت چوبی مدتهاست که در طراحی آشپزخانه‌های سنتی استفاده می‌شود. امسال کابینت هایی با رنگ سفید، خاکستری با تناژ آبی و حتی سبز در دسته بهترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه معرفی شده اند. در مجله کوروش نگاهی به ترندهای رنگ کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۱ خواهیم انداخت.

 

در انتخاب کابینت آشپزخانه، المان‌های زیادی را باید مدنظر قرار داد. اصول انتخاب رنگ کابینت به گفته طراحان داخلی، مهم ترین نکاتی هستند که خانواده ها یا شرکت های مجری دکوراسیون داخلی باید به آن توجه کنند. انتخاب کابینتی که بتواند علاوه بر رفع نیازهای کاربردی افراد داخل آشپزخانه، جلوه شیک و زیبایی داشته باشد اولین مرحله از طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است. تقویت روحیه، مزیت دیگری است که با نصب کابینت آشپزخانه با سبک های جدید و امروزی، آن را به دست می آورید. رنگ کابینت آن قدر در فضای اشپزخانه موثر است که می توانیم با شناخت تکنیک های رنگ آمیزی آشپزخانه و انتخاب رنگ مناسب برای آن، حتی آشپزخانه خود را بزرگ تر از آن چه که در واقع هست نشان دهیم.

 

 

استفاده از رنگ آبی برای کابینت آشپزخانه ترند سال ۲۰۲۱

 

استفاده از رنگ آبی برای کابینت آشپزخانه ترند سال 2021

 

یکی از بهترین رنگ‌ها که در ترند رنگ کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۱ به آن اشاره شده، رنگ آبی است. البته رنگ آبی کمرنگ یا آبی صرف، مد نظر نیست. رنگ آبی باید بر پایه خاکستری باشد. ترکیب این آبی خاکستری باعث ایجاد فضای خنثی در فضای آشپزخانه می‌شود. این رنگ محبوبیت بسیار زیادی دارد. اما باید مراقب استفاده از میزان تناژ خاکستری بود. چراکه خاکستری به تنهایی رنگ محبوبی برای آشپزخانه محسوب نمی‌شود. رنگ آبی یک کنتراست خوب برای اشپزخانه ها با وسایل سفید ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگی باعث احساس راحتی بیشتر در فضای آشپزخانه می‌شود. کسانی که نیاز به آرامش در هنگام پخت و سرو غذا دارند، معمولاً این رنگ را بسیار می‌پسندند. انتخاب رنگ آبی برای کابینت آشپزخانه به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. می‌توان انتخاب طراحان داخلی را بابت این موضوع ستود.

 

 

محبوبیت کابینت سفید در ترند سال ۲۰۲۱

 

محبوبیت کابینت سفید در ترند سال ۲۰۲۱

 

یکی از یکی از دلایلی که کابینت سفید رنگ در ترند رنگ کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته، محبوبیت این رنگ در میان مردم است. آن‌ها رنگ سفید را دوست دارند. کابینت های سفید، مدرن و براق هستند و معمولاً باعث روشنی فضا به خصوص در آشپزخانه های کوچک می‌شوند. کابینت سفید از نظر طراحی انعطاف‌پذیری خاصی دارد و معمولاً ظاهری عالی و روستایی به فضای داخل آشپزخانه می‌دهد. طی چند سال اخیر رنگ سفید روشن در بسیاری از طراحی ها برای دکوراسیون داخلی محبوب خاصی داشته است. به نظر می رسد کابینت های روشن با رنگ سفید همچنان تا چندین سال‌ ترند باقی بمانند.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

 

 

رنگ سبز ترند ۲۰۲۱ برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ سبز ترند 2021برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه است. اما استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به جرأت و جسارت زیادی احتیاج دارد. منظور از سبز یک سبزه روشن خالص نیست. در ترند سال ۲۰۲۱ رنگ سبز زیتونی تیره به عنوان رنگ مناسب برای کابینت های آشپزخانه معرفی شده است. بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند رنگ سبزه تیره، روحیه یکپارچه منحصر به فردی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند. انتخاب کابینت های زیتونی در ترند ۲۰۲۱ بازگشت به دهه ۷۰ است. در این زمان اکثر کابینت ها تقریباً سبز رنگ بودند. فضای آشپزخانه در آن دوران کاملاً پویا و نمایشی به نظر می‌رسید.

طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند رنگ سبز یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ ها برای کابینت آشپزخانه است. آن‌ها می‌گویند این رنگ ۵ تا ۱۰ سال به عنوان ترند بهترین رنگ آشپزخانه باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

رنگ های ترکیبی ترند رنگ کابینت آشپزخانه

 

رنگ های ترکیبی ترند رنگ کابینت آشپزخانه

 

یکی از موضوعاتی که در ترند طراحی رنگ کابینت آشپزخانه بر روی آن بسیار مانور داده شده، استفاده از دو رنگ است. به طور معمول کابینت های بالا به رنگ روشن و کابینت های پایین، تیره طراحی می‌شوند. بهترین رنگ ها برای کابینت های دو رنگ، خاکستری و آبی، قهوه‌ای و زرد، سبز نعنایی و بنفش تیره هستند. فقط باید توجه داشت تا کنتراست به اندازه کافی بین رنگ ها وجود داشته باشد. چرا که این تضاد باعث می‌شود تا رنگ های جذاب متضاد بیشتر دیده شوند.

 

 

کابینت های آشپزخانه با چوب طبیعی

 

کابینت های آشپزخانه با چوب طبیعی

 

چوب طبیعی و رنگ چوبی همچنان جایگاه خود را در ترند رنگ کابینت آشپزخانه ۲۰۲۱ حفظ کرده است. استفاده از کابینت های چوبی ظاهری روستایی و جذاب به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌دهد. این کابینت ها یک انتخاب عالی برای خانه‌های روستایی و حاشیه شهری هستند. چوب کاج و بلوط در لیست بهترین ها قرار دارند. کابینت های چوبی جذابیت بصری مینیمالیستی طبیعی به آشپزخانه می‌بخشند. از آنجا که برای کابینت های چوبی، معمولا از چوب طبیعی استفاده می‌شود، در کابینت ها پیچ ‌و تاب‌های مدرن‌ تری به چشم می‌خورد. همین موضوع جذابیت بصری بیشتری به فضای آشپزخانه می‌بخشد.

 

 

منبع: Floringinc

 

کالابرگ الکترونیک