۷ نکته برای خوش استایل به نظر رسیدن خانم های چاق و دارای اضافه وزن

۷ نکته برای خوش استایل به نظر رسیدن خانم های چاق و دارای اضافه وزن


23 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
اصول لباس پوشیدن افراد چاق

زیبا و خوش اندام به نظر رسیدن برای همه ما اهمیت زیادی دارد. اغلب ما با تمام رژیم های لاغزی که رعایت می‌کنیم و فعالیت‌هایی که داریم، باز هم دارای اضافه وزن هستیم. مهم‌ترین چیزی که می‌تواند به شما کمک کند تا همان‌طور که هستید، زیبا و جذاب به نظر برسید، انتخاب صحیح نوع لباس پوشیدن است. به طور کلی دانستن این موضوع که افراد چاق و دارای اضافه وزن چگونه لباس بپوشند که در همه حال جذاب به نظر برسند، می‌تواند به شما کمک کند تا با هر قد و زنی که دارید، احساس خوبی را تجربه کنید. در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با مهم‌ترین ترفندهای لباس پوشیدن خانم های چاق و دارای اضافه وزن آشنا شوید.

 

 

اگر چاق هستید لباس تنگ نپوشید

 

اگر چاق هستید لباس تنگ نپوشید

 

اولین نکته‌ای که در مورد لباس پوشیدن افراد چاق اهمیت دارد این است که شما باید لباسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی دارید. زمانی که با پوشیدن یک لباس احساس ناخوشایندی دارید، هیچ‌گاه نمی‌توانید زیبا باشید. برای داشتن یک تیپ و استایل شیک از پوشیدن لباس‌های تنگ و لباس‌هایی که حس خوبی به شما نمی‌دهد اجتناب کنید. بهترین انتخاب مانتو و پالتو برای افراد چاق مانتوهای فری سایز و کمی گشاد است. هیچ‌گاه از مانتوی تنگ و چسبان استفاده نکنید و مطمئن باشید که حتی افراد لاغرتر از شما هم باید در پوشیدن این مانتوها محتاط باشند.

 

سعی کنید از لباس‌های کمی آزادتر استفاده کنید تا چربی‌های اضافه و چاقی‌های موضعی بدنتان را کمتر در معرض نمایش قرار دهد. توجه داشته باشید که بیش از اندازه شل و گشاد بودن لباس نیز می‌تواند جلوه بدی به اندام شما ببخشد. حتی برای انتخاب مدل دامن یا هودی برای افراد چاق نیز به دنبال مدل‌هایی باشید که سایز و اندازه متناسبی دارند. چون گشاد بودن لباس هیکل شما را درشت‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل پالتو زنانه شیک بر اساس فرم بدن، اندام و قد

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

لباس پوشیدن افراد چاق با کمک گرفتن از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب

 

لباس پوشیدن افراد چاق با کمک گرفتن از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب برای خوش استایل بودن

 

مهم‌ترین موضوعی که باید در پاسخ به این سوال که افراد چاق چگونه لباس بپوشند، مد نظر قرار دهید طرح و رنگ لباس شما است. اگر به اضافه وزن و یا چاقی مبتلا هستید، باید از طرح‌ها و رنگ‌های مناسبی استفاده کنند. برخی طرح‌ها می‌توانند شما را باریک‌تر نشان دهند و در مقابل برخی دیگر از طرح‌ها نیز موجب چاق‌تر به نظر رسیدن شما می‌شوند.

 

معمولاً برای انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق، رنگ‌های تیره گزینه مناسب‌تری هستند. حتی برای انتخاب هودی یا مدل دامن برای افراد چاق نیز بهتر است به سراغ رنگ‌های تیره بروید. برای انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق سعی کنید از رنگ‌های تیره استفاده کنید. آقایان دارای اضافه وزن هم بهتر است کت و شلوار تیره انتخاب کنند. خانم‌های دارای اضافه وزن اگر به مانتوهای طرح‌دار علاقه دارید، از طرح‌های بزرگ و دایره‌ای روی پارچه اجتناب کنید و بیشتر به دنبال طرح‌های عمودی و راه راه باشید.

حتما بخوانید  9 کار مهمی که آقایان در اولین قرار عاشقانه حتما باید انجام بدهند

 

 

اصول پوشیدن لباس مجلسی برای افراد چاق

 

برای زیباتر به نظر رسیدن لباس مجلسی برای افراد چاق می‌توانید از یک کمربند روشن‌تر روی لباس استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که کت و شلوار برای خانم های چاق معمولاً بهتر است در رنگ‌های تیره و یا با دو تناژ رنگ مختلف انتخاب شود. برای این کار می‌توانید از شلوار یا دامن تیره با بلوز یا کت روشن‌تر استفاده کنید.

 

سعی کنید لباس‌هایی را انتخاب کنید که دارای طرح‌ها و الگوهای مورب یا عمودی هستند. طرح‌های افقی بزرگ‌ترین دشمن شما هستند که موجب می‌شوند شما پهن و چاق تر به نظر برسد. اما در مقابل پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های عمودی شما را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهند. اگر دامن یا لباس گلدار دوست دارید بهتر است بدانید بهترین مدل دامن برای افراد چاق دامن گلدار با گلها یا طرح ریز است نه درشت.

 

 

اصول پوشیدن دامن پلیسه برای افراد چاق

 

یادتان باشد پوشیدن دامن پلیسه برای افراد چاق قانون دارد: دامن پلیسه به ویژه برای افرادی که باسن ندارند و یا به اصطلاح باسن صافی دارند، مناسب است. اگر هم چاق هستید و اضافه وزن دارید اما کمی شکم دارید دامن پلیسه مناسب شماست. اگر شکم بزرگی دارید سراغ دامن پلیسه یا دامن هایی که زیر دامنی دارند نروید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۲ نکته کلیدی انتخاب رنگ‌ و مدل لباس برای لاغرتر و قد بلندتر دیده شدن

 

 

از لباس زیر و گن مناسبی استفاده کنید

 

لباس پوشیدن افراد چاق معمولاً نیاز به توجه بیشتری دارد. انتخاب نامناسب لباس زیر شما نیز می‌تواند روی ظاهرتان تأثیر زیادی بگذارد. سعی کنید از لباس زیر با اندازه مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از انواع گن‌هایی که روی شکم را می‌پوشانند می‌تواند به شما کمک کند تا جمع‌تر به نظر برسید. هیچ‌گاه از گنی که در آن احساس ناخوشایندی دارید استفاده نکنید. استفاده از گن هایی مثل گن ساعت شنی که اندام شما را جمع‌تر نشان می‌دهد، بسیار مناسب است.

 

اگر با پوشیدن گن مشکل دارید، می‌توانید از ساپورت‌هایی با کمر بلندتر استفاده کنید که کمی شکم و پهلویتان را جمع کند. پوشیدن لباس زیر بلند که تا روی پهلوها کشیده می‌شود نیز می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای شما باشد.

 

 

اگر چاق هستید از اکسسوری های مناسب استفاده کنید

 

انتخاب اکسسوری مناسب برای افراد چاق و دارای اضافه وزن

 

اکسسوری‌ها نقش مهمی در تیپ و استایل ما دارند. کیف مناسب افراد چاق چه کیفی است؟ استفاده از کیف‌ کوچک برای افراد با اندام‌ های بزرگ و چاق چندان مناسب نیست. کیف مناسب افراد چاق یک کیف بزرگ است. سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که با تیپ و سایز شما همخوانی دارد. توجه داشته باشید که در مجموع استفاده از اکسسوری‌هایی که کمی درشت‌تر هستند، برای شما بسیار مناسب‌تر است. به کار بردن چند دستبند روی مچ دستتان در کنار استفاده از چکمه و بوت‌های بلند می‌تواند به خوش تیپ‌تر شدن شما کمک زیادی کند. همان قدر که در مورد انتخاب مانتو برای اندام چاق حساس هستید، باید به اکسسوری‌ها و لوازم جانبی استایل تان نیز توجه کنید.

حتما بخوانید  6 ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی انواع اکسسوری شیک زنانه

 

 

اعتماد به نفس مهم‌ترین سلاح برای افراد چاق

 

برای خوش استایل دیده شدن در لباس اعتماد به نفس مهم‌ترین سلاح برای افراد چاق

 

تا زمانی که خودتان حس خوبی به اندام و ظاهرتان نداشته باشید، زیبا و جذاب به نظر نمی‌رسید. بهتر است کمی روی نگرشتان در مورد ظاهرتان کار کنید و سعی کنید خودتان را همان طوری که هستید دوست داشته باشید. زمانی که حس خوبی به خودتان داشته باشید، از چشم دیگران نیز زیبا و دوست داشتنی به نظر می‌رسید.

 

 

بیشتر بخوانید: راه‌های بالا بردن و تقویت اعتماد به نفس و جذابیت درونی در بزرگسالان

 

 

به جای خرید چندین لباس بی‌کیفیت، یک لباس باکیفیت خریداری کنید

 

برای خوش استایل دیده شدن افراد چاق به جای خرید چندین لباس بی‌کیفیت، یک لباس باکیفیت خریداری کنید

 

اگر هنوز فکر می‌کنید که افراد چاق چگونه لباس بپوشند تا جذاب باشند، باید بدانید که شما باید به کیفیت لباس‌هایتان حتی بیشتر از افراد لاغر اهمیت دهید. به جای اینکه لباس‌های زیادی بخرید، چند دست لباس زیبا و با کیفیت تهیه کنید. معمولاً پوشیدن کت و شلوار برای افراد چاق گزینه مناسبی است، اما سعی کنید به دنبال مدل‌هایی بروید که از نظر دوخت و پارچه کیفیت بالایی دارند. به جای خرید مانتوهای بی کیفیت و بد دوخت، برای خرید مانتو برای افراد چاق به دنبال مانتوهایی با جنس و دوخت بهتر باشید. این کار تأثیر زیادی در استایل شما دارد و موجب می‌شود تا لباس شما در تن زیباتر به نظر برسد.

 

 

برای خوش استایل دیده شدن چند لایه بپوشید!

 

چند لایه لباس پوشیدن برای افراد چاق و خوش استایل دیده شدن در لباس

 

چندلایه پوشیدن دست شما را برای انتخاب رنگ لباس مناسب افراد چاق را بازتر می‌کند. شما می‌توانید در هر فصلی از لایه لایه پوشیدن برای لاغرتر نشان دادن خود استفاده کنید. تنها باید به دو نکته دقت کنید. اول اینکه، جنس لباس‌ها متناسب با فصلی که در آن قرار دارید، باشد. دوم اینکه رنگ های روشن را زیرتر و رنگ های تیره تر را در لباس های رویی بپوشید و یا اینکه حتما لباس‌های رویی‌تان بلندتر باشد نه کوتاه‌تر از لباس زیرین.

 

اما در نهایت بهتر است این موضوع را بپذیرید که هیچ لباس و گنی نمی‌تواند معجزه کند. اگر واقعاً دوست دارید متناسب‌تر به نظر برسید، بهتر است کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید. با خوردن غذاها و میان وعده‌های سالم و شروع ورزش و پیاده روی، بیشتر از آنکه به فکر ظاهرتان باشید، به سلامتتان فکر کنید. سبک زندگی‌تان را کمی تغییر کنید و فراموش نکنید که شما در نهایت باید همان گونه هستید، خودتان را دوست داشته باشید.

 

 

 

منبع: herbalone

 

کالابرگ الکترونیک