بهترین سایت های تعمیرات موبایل در سراسر کشور

بهترین سایت های تعمیرات موبایل در سراسر کشور


22 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین سایت های تعمیرات موبایل

با گسترش خدمات آنلاین در حوزه های مختلف و همینطور پیشرفت فزاینده تکنولوژی تعمیرات موبایل هم به فهرست خدمات اینترنتی افزوده شده است. در این مطلب مجله کوروش برخی از بهترین سایت های تعمیرات موبایل را معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید.

 

همه ما قبل از اینکه اقدام به خریداری موبایل کنیم، زمان زیادی را صرف فکر کردن و ارزیابی جنبه های مختلف گوشی همراه مورد نظر خود می کنیم تا مطمئن شویم گوشی که می خریم، تمام نیازهای ما را برآورده کند. اکثر کاربران موبایل با توجه به قیمت سرسام آور تلفن های هوشمند در هنگام خریداری تا حد بسیار زیادی محتاط هستند. با این حال، هر چقدر که با دقت و با در نظر داشتن تمامی جوانب گوشی موبایل خود را انتخاب کرده باشید، باز هم بالاخره به دلیل آسیب دیدگی فیزیکی یا مشکلات داخلی تلفن همراه مجبور می شوید گوشی خود را به دست تعمیرکار بسپارید. اینجاست که سایت های تعمیرات موبایل به کار می آیند تا دستگاه گوشی معیوب شما را دوباره به حالت قبل برگردد.

 

 

ویژگی های بهترین سایت‌ های تعمیرات موبایل

 

ویژگی های بهترین سایت‌ های تعمیرات موبایل

 

قبل از اینکه به معرفی بهترین سایت های تعمیرات موبایل بپردازیم بهتر است ویژگی های سایت های خدمات تعمیر آنلاین را بررسی کنیم. چون با وجودی که سایت های زیادی در حوزه تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند، ولی تمامی این سایت ها لزوما خدمات با کیفیتی ارائه نمی دهند و مشخصا بهترین ویژگی های لازم را دارا نیستند.

 

 

تضمین اصالت قطعات

 

یکی از اصلی ترین نگرانی های صاحبان موبایل عدم اطمینان از اصالت قطعات تعویض شده است. در مواردی که تلفن همراه نیاز به قطعات یدکی داشته باشد،‌ باید سایت تعمیرات موبایل باید به مشتریان اطمینان کامل از حیث اصالت قطعات تعویضی بدهد. چون هیچ کس دوست ندارد پس از گذشت مدت کمی پس از تعمیر موبایل دوباره به علت بی کیفیتی قطعات تعویض شده دچار مشکل شود. به این جهت، معمولا بهترین سایت های تعمیرات موبایل همیشه گزینه تضمین اصالت قطعات را روی میز دارند.

 

 

مهلت تست

 

مهلت تست نیز از ویژگی های بهترین سایت های تعمیرات موبایل است. حتی اگر بهترین تعمیرکار موبایل هم گوشی شما را تعمیر کرده باشد، باز هم بدون اینکه تستی انجام دهد نمی تواند از تعمیرات خود اطمینان حاصل کند. به این جهت سایت های خوب تعمیر موبایل معمولا فرصت چند روزه ای را به تست موبایل مشتریان اختصاص می دهند.

 

 

تعمیر در محل

 

این گزینه به خصوص برای کسانی که در تهران و سایر شهرهای بزرگ سکونت دارند بسیار مفید است. قطعا با توجه به اینکه گوشی های همراه این روزها به جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند، هیچ کس دوست ندارد با سپردن موبایل خود به سایت های تعمیر موبایل چند روزی کارهای خود را عقب بیندازد. علاوه بر این، در بسیاری از موارد ممکن است که نیاز چندانی به تعمیرات پیشرفته موبایل نباشد. بلکه مشکل گوشی جزئی باشد و به زمان زیادی نیز احتیاج نداشته باشد. به این جهت، بسیاری از سایت های تعمیرات موبایل گزینه تعمیر در محل را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

حتما بخوانید  درباره «روز جهانی برنامه نویسان» | بررسی 10 تیپ شخصیتی برنامه نویس

 

 

بهترین سایت‌ های تعمیرات موبایل

 

بهترین سایت‌ های تعمیرات موبایل

 

حال که در مورد ویژگی های سایت های تعمیرات موبایل و اهمیت هر کدام از آنها کاملا مطلع شدید، بهتر است برخی از بهترین سامانه ها و سایت های تعمیرات موبایل را معرفی کنیم. با وجودی که کسب و کارهای آنلاین بسیاری خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می دهند، ولی لزوما همه بهترین نیستند. در حال حاضر، چهار سامانه ای که در ادامه معرفی می کنیم، بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیرات موبایل در کشور را ارائه می دهند.

 

 

بیشتر بخوانید » ۲۰ حقیقت جالب درباره شبکه جهانی اینترنت «

 

 

موبایل سلام از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

 

موبایل سلام از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

سایت «موبایل سلام» یکی از سایت های تعمیرات موبایل است که می توانید به صورت آنلاین در آن درخواست تعمیرکار موبایل کنید. تعمیرکاران موبایل سلام گوشی همراه مشتریان را در محل تعمیر می کنند. برای تعمیر موبایل تنها کافی است در سایت موبایل سلام ثبت نام کنید. پس از ثبت نام هم باید زمان و محل تعمیرات موبایل را نیز انتخاب کنید. سپس تعمیرکار سایت برای عیب یابی و تعمیر به محل مورد نظر شما مراجعه می کند.

در صورتی که موبایل شما نیاز به تعمیرات جزئی داشته باشد، تعمیر در محل انجام می گیرد. ولی در غیر این صورت، ممکن است برای تعمیر نیاز باشد گوشی به دفتر مرکزی سامانه موبایل سلام ارجاع داده شود. سامانه موبایل سلام تعمیرات موبایل تمام برندها را انجام نمی دهد. بنابراین پیش از ثبت نام حتما از ارائه خدمات لازم برای برند گوشی خود اطمینان حاصل کنید. در حال حاضر این سامانه تنها تعمیرات گوشی های اپل و سامسونگ را انجام می دهد. موبایل سلام علاوه بر تضمین اصالت قطعات یدکی، مهلت تست ۷ روزه ای را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

 

موبایل امداد از سایت های تعمیرات آنلاین موبایل در تهران

 

موبایل امداد از سایت های تعمیرات آنلاین موبایل در تهران

 

«موبایل امداد» یکی دیگر از سایت های تعمیرات موبایل است. موبایل امداد در بازه زمانی بین ۱ تا ۲ روزه اکثر تعمیرات موبایل مورد نیاز کاربران را انجام می دهد. برای ثبت درخواست نیاز به ثبت در سایت موبایل امداد دارید. با این حال، امکان درخواست تعمیر به صورت تلفنی نیز وجود دارد. برای تحویل تلفن همراه نیز کاربران می توانند شخصا به دفتر موبایل امداد مراجعه کرده یا اینکه پس از درخواست، موبایل خود را تحویل پیک سامانه دهند. خدمات موبایل امداد هم اکنون تنها در محدوده تهران ارائه شده است. موبایل امداد هم علاوه بر گارانتی تعمیرات انجام گرفته، مهلت تست ۳ روزه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

حتما بخوانید  روز جهانی اینترنت | مروری بر 30 سال تاریخچه پیدایش شبکه جهانی اینترنت

 

 

بیشتر بخوانید » معرفی بهترین گوشی های موبایل برای عکاسی «

 

 

البان از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

 

البان از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

 

«سامانه اِلبان» یکی دیگر از سایت های تعمیرات موبایل است که خدمات تعمیر در محل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با این حال، اگر نیاز به تعمیرات طولانی مدت تر یا قطعات یدکی خاصی باشد، ممکن است گوشی موبایل برای تعمیرات بیشتر به دفتر سامانه البان ارجاع داده شود. برای استفاده از خدمات سامانه البان تنها کافی است درخواست تعمیر موبایل را در وب سایت البان ثبت کنید. در بخش ثبت درخواست از شما سوالات مختلفی درباره برند موبایل، مدل و مشکلات آن پرسیده می شود. شما باید پاسخ هر کدام از این سوالات را از کادرهای مربوطه انتخاب کنید.

سامانه البان از برندها و مدل های مختلف موبایل پشتیبانی می کند. این سامانه همچنین خدمات گارانتی تعمیرات به همراه مهلت تست را برای مشتریان خود ارائه می دهد. مهلت تست تعمیرات هم بسته به نوع آن از ۱ تا ۶ ماه متغیر است. البان هم از سایت های تعمیرات موبایل است که تنها به شهروندان تهرانی و کرجی خدمات رسانی می کند.

 

 

بیشتر بخوانید » ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران «

 

 

موبایل آباد از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

 

موبایل آباد از بهترین سایت های تعمیرات موبایل

 

«موبایل آباد» از بهترین سایت های تعمیرات موبایل در کشور است. دفتر مرکزی موبایل آباد در تهران قرار دارد، با این حال، این سامانه خدمات تعمیر آنلاین ده ها شعبه در اقصی نقاط کشور دارد. موبایل آباد ۵۰ شعبه در ۱۵ استان مختلف کشور دارد. برای درخواست تعمیرات موبایل در موبایل آباد باید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان موبایل آباد با شما تماس می گیرند. معمولا پس از اینکه به سوالات کارشناسان فنی شرکت پاسخ دادید، هزینه های احتمالی تعمیرات موبایل نیز اعلام می شود.

امکان درخواست پیک یا اینکه مراجعه حضور در دفاتر موبایل آباد وجود دارد. برای تعمیر در محل باید با بخش ارتباط با مشتریان این سامانه تماس بگیرید و درخواست خود را به کارشناسان اعلام کنید. موبایل آباد قطعات تعویض شده را تا سی روز گارانتی می کند. البته گارانتی تاچ و ال اس دی تنها ۷ روز است. در صورتی هم که تا یک هفته مشکلی برای قطعات تعویض یا تعمیر شده به وجود بیاید، بدون نوبت گیری مشکل شما رفع می شود.

 

 

جمع بندی نهایی

 

در صورتی که ساکن تهران باشید، می توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در هر کدام از سایت های تعمیرات موبایل که معرفی کردیم ثبت کنید. با این حال، چنانچه ساکن پایتخت نیستید، می توانید در سامانه موبایل آباد درخواست تعمیر موبایل خود را ثبت کنید. خوشبختانه موبایل آباد شعب زیادی در بسیاری از شهرهای کشور دارد. با این حال، در صورتی که آسیب موبایل شما جدی بوده یا نیاز به تعمیرات فوری دارید، سامانه موبایل امداد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

 

کالابرگ الکترونیک