معرفی و زمان پخش سریال‌ های ماه رمضان ۱۴۰۱

معرفی و زمان پخش سریال‌ های ماه رمضان ۱۴۰۱


31 فروردین 1401 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی و زمان پخش سریال‌های ماه رمضان 1401

اگر اهل تماشای سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ در شبکه‌های مختلف صدا و سیما باشید حتما تمایل دارید بدانید زمان و ساعت پخش و تکرار پخش این سریال‌ها در چه ساعتی از شبانه‌روز است. در این مطلب از مجله کوروش به معرفی مختصر سریال‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ و زمان پخش و تکرار آنها پرداخته شده است. شما می توانید با آگاهی از موضوع سریال و عوامل هر کدام از آن‌ها، سریال مورد علاقه خود را برای دنبال کردن انتخاب کنید. با گروه هنر و سینما همراه باشید.

 

خوشنام؛ سریال ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه یک

 

خوشنام؛ سریال ماه رمضان 1401 شبکه یک

 

اگر طرفدار سریال‌های طنز با موضوع‌های خانوادگی و اجتماعی هستید تماشای این سریال پر بازیگر را از دست ندهید. سریال طنز «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده»، تهیه‌کنندگی «احمد زالی»، نویسندگی «محسن کیایی» و بازنویسی «فهمیه سلطانی» برای پخش از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است.

بازیگرانی همچون حمید لولایی، سحر ولدبیگی، هومن حاجی عبدالهی، شهره لرستانی، امیر کربلایی‌زاده، فریده سپاه منصور، امیر غفارمنش، عباس جمشیدی‌فر، نیلوفر رجایی‌فر و رابعه مدنی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال خوشنام در ماه رمضان ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود و اگر موفق نشدید در زمان پخش به تماشای آن بنشینید تکرار آن را هم می‌توانید روز بعد ساعت‌های ۸:۳۰ و ۱۵ تماشا کنید.

 

از سرنوشت ۴؛ سریال ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه دو

 

 

خبر خوب برای آن دسته از بیننده‌هایی که تاکنون سه فصل قبلی سریال «از سرنوشت» را دنبال کرده‌اند این است که فصل ۴ این سریال برای شب‌های ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است. سریال از سرنوشت ۴ برای ماه رمضان ۱۴۰۱ به کارگردانی «محمدرضا خردمندان»، تهیه‌کنندگی «علی‌اکبر تحویلیان» و نویسندگی «محمد سلطانی» و «روح‌الله صدیقی»، با موضوعی پیرامون چالش‌ها و موانع زندگی شخصی و کاری دو جوان با نام‌های هاشم و سهراب، در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

حتما بخوانید  نقد و بررسی فیلم همه چیز همه جا ناگهان | دغدغه های زمینی در قالب فانتزی

دارا حیایی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، رضا داوودنژاد، مجید واشقانی، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه‌خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا در سریال از سرنوشت ۴ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ و تکرار آن روز بعد ساعت‌های ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

نجلا ۲؛ سریال ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه سه

 

نجلا 2؛ سریال ماه رمضان 1401 شبکه سه

 

سریال «نجلا ۲» در ادامه‌ی فصل اول این سریال، درباره داستان عاشقانه‌ای است که شخصیت‌های اصلی آن درگیر جنگ تحمیلی هستند. پخش مجموعه تلویزیونی نجلا ۲ به کارگردانی «خیرالله تقیانی‌پور»، تهیه‌‌کنندگی «سعید سعدی» و نویسندگی «سید حسین امیرجهانی»، از اول فروردین شروع شده و تا انتهای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ ادامه دارد.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، آزیتا حاجیان، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌ فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان در سریال نجلا ۲ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان هر شب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت‌های ۱۰ و ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

مسافران شهر؛ سریال ماه رمضان ۱۴۰۱ شبکه پنج

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سریال‌هایی پیرامون مشکلات و مسائل اجتماعی علاقه دارید از تماشای سریال «مسافران شهر» در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ غافل نشوید. در این سریال که نام آن از «ساعت یازده» به «مسافران شهر» تغییر پیدا کرد، به معضلات روز جامعه پرداخته می‌شود.

حتما بخوانید   نقد و بررسی سریال سیلیکون ولی (Silicon Valley)

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «سیروس حسن‌پور» و «احمد معظمی»، تهیه‌کنندگی «پرویز امیری» و نویسندگی «سیروس حسن‌پور» در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

سریال «مسافران شهر» به نحوی طراحی شده که هر بخش آن، داستانی متفاوت و شخصیت اصلی مشخصی دارد، اما تمام این بخش‌ها به واسطه‌ی خط داستانی مشترکی با هم در ارتباط هستند.

آشا محرابی، حبیب دهقان‌نسب، شهرزاد کمال‌زاده، ویدا جوان، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، نسرین نکیسا، حمیدرضا محمدی، زهره نعیمی، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی و حامد احمدجو در سریال مسافران شهر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن را هم می‌توانید ساعت ۲۳ همان روز ببینید.

 

سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ برای سلایق مختلف

 

همیشه در بین مخاطبان تلویزیون، افرادی با سلیقه‌های گوناگون به دنبال تماشای سریال مورد علاقه‌ی خود هستند. با توجه به تنوع موضوع‌ها و سبک‌های سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱، که به طور مختصر به آن ها اشاره شد، دیدیم که برای هر مخاطبی با هر نوع سلیقه، مجموعه‌ای تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

اگر طرفدار سریال‌های طنز هستید، به داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، به دنبال سریال‌هایی با موضوعات خانوادگی، فراز و نشیب‌های زندگی و مشکلات اجتماعی هستید می‌توانید در اوقات فراغت و ساعت‌های بعد از افطار خودتان را با سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ سرگرم کنید.

 

کالابرگ الکترونیک