معرفی بهترین کرم های ضد چروک و افتادگی برند olay

معرفی بهترین کرم های ضد چروک و افتادگی برند olay


20 تیر 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
کرم ضد چروک و افتادگی olay

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر چین و چروک های صورت هستید، احتمالاً اسم کرم ضد چروک olay نیز به گوشتان خورده است. یک برند معتبر در زمینه تولید انواع کرم های ضد چروک که محصولات متنوعی به این منظور تولید می کند. بیشتر افرادی که از این کرم استفاده کرده اند مدعی هستند که کرم های اولای در کاهش چین و چروک پوستی و صاف تر به نظر رسیدن پوست آن ها مؤثر عمل کرده است. اما چرا این کرم تا این حد پرطرفدار است؟ چه موادی در تهیه کرم های اولای استفاده شده است؟ در این مقاله از مجله کوروش می توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد برند olay و بهترین کرم های ضد چروک و افتادگی آن بدانید آشنا شوید.

 

 

با برند اولای بیشتر آشنا شوید؟

 

با برند اولای بیشتر آشنا شوید؟

 

 

اولای یک برند آمریکایی مراقبت از پوست است که در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد. در آن زمان اولای تنها یک روغن بود که یک شیمیدان آفریقایی آن را برای همسرش طراحی کرده بود. یک روغن مؤثر برای مراقبت از پوست که به عنوان روغن ضد پیری به بازار عرضه شد. سال ها گذشت و این برند توانست محبوبیت چشم گیری را در بین خانم ها به دست آورد. از سال ۱۹۹۹ این برند شروع به ساخت انواع محصولات مراقبت از پوست نمود و سعی کرد بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه کند.

 

 

چرا کرم ضد چروک olay بهترین برند برای رفع چین و چروک است؟

 

چرا کرم ضد چروک olay بهترین برند برای رفع چین و چروک است؟

 

کرم ضد چروک و افتادگی اولای یکی از بهترین کرم های شناخته شده برای از بین بردن چین و چروک پوستی است. این کرم عملکرد بسیار سریعی دارد و در از بین بردن چروک های ریز و کاهش سریع چین و چروک تأثیر فوق العاده ای دارد. برند اولای کرم های مراقبتی زیادی دارد. اکثر این کرم ها در رفع چروک و تیرگی زیر چشم بسیار مؤثر هستند و می توانند پوستی شاداب و زیباتر به شما هدیه دهند. اگر به دنبال سریع ترین کرم برای ناپدید کردن چروک های پوستی هستید، بهتر است بدانید که هیچ کرمی نمی تواند به اندازه کرم ضد چروک olay برای شما مناسب باشد.

جالب است بدانید که اولای محصولات متنوعی برای رفع چین و چروک پوست دارد که همگی مواد تشکیل دهنده مشابهی دارند. وجود نیاسینامید، پالیتوئیل پنتاپپتید، گلیسیرین، پانتنول و سیلیکون در کرم های این برد موجب اثر بخشی سریع آن می شود.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست «

حتما بخوانید  10 روش برای پیشگیری از ماسیدن آرایش، کرم پودر و ضد آفتاب روی پوست

 

 

کرم ضد چروک olay برای چه پوست هایی مناسب است؟

 

کرم ضد چروک olay برای چه پوست هایی مناسب است؟

 

کرم ترمیم کننده چین و چروک و افتادگی اولای برای انواع پوست مناسب است. این کرم حاوی آبرسان است و به خوبی پوست شما را هیدراته می کند. کلیه افرادی که روی پوست و زیر چشم هایشان دارای چروک است، می توانند برای رفع این چروک ها و شاداب تر به نظر رسیدن صورت، از کرم های ضد چروک اولای استفاده کنند. کرم های دور چشم اولای برای از بین بردن چروک های پنجه کلاغی و رفع تیرگی زیر چشم نیز بسیار مؤثر هستند. اسید هیالورونیک موجود در کرم های اولای موجب می شود تا پوست شما حالتی مرطوب پیدا کند و شاداب تر به نظر برسد. برخی از انواع کرم های ضد چروک اولای فاقد پارابن، الکل و مواد حساسیت زا هستند و از همین رو حتی افرادی با پوست حساس نیز به راحتی می توانند از این کرم استفاده کنند.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان پوست خیلی خشک «

 

 

بهترین کرم های ضد چروک برند olay

 

کرم ضد چروک ریجنریست میکرو اسکالپتینگ اولای (olay Regenerist Micro-Sculpting Anti-Ageing Cream)

 

برند اولای کرم های متعدد و متنوعی برای رفع چروک و مراقبت از پوست دارد. کرم ها، سرم ها، لوسیون ها و محصولات مراقبت از پوست دیگر که همگی به عنوان محبوب ترین کرم های دنیا شناخته می شوند و اثر بخشی فوق العاده ای بر رفع چین و چروک و شادابی پوست دارند.

 

 

۱-  کرم ضد چروک ریجنریست میکرو اسکالپتینگ اولای (olay Regenerist Micro-Sculpting Anti-Ageing Cream)

 

کرم ضد چروک ریجنریست میکرو اسکالپتینگ اولای (olay Regenerist Micro-Sculpting Anti-Ageing Cream)

 

این کرم ضد چروک و افتادگی olay در واقع یک مرطوب کننده ضد پیری است که درست از اولین روز استفاده از آن متوجه اثرات کرم خواهید شد. با اولین استفاده این کرم مقدار چروک های ریز کاهش پیدا می کنند. این کرم ضد چروک از گلیسیرین، نیاسینامید، پانتنول، پالمیتوئیل پنتاپپتید و سیدم هیالورونات است. این کرم حاوی پارابن و رایحه است.

 

 

۲- سرم ضد چروک ریجنریست میکرو اسکالپتینگ اولای (olay Regenerist Micro-Sculpting Anti-Ageing serum)

 

سرم ضد چروک ریجنریست میکرو اسکالپتینگ اولای (olay Regenerist Micro-Sculpting Anti-Ageing serum)

 

این سرم ضد پیری موجب افزایش آبرسانی، بهبود حالت ارتجاعی پوست، و لیفت پوست شما می شود. اثرات سرم درست بعد از اولین استفاده روی چین و چروک های صورت قابل مشاهده خواهد بود. مهم ترین مواد تشکیل دهنده این سرم نیاسینامید، سیلیکون، پانتنول، ویتامین E و پالمیتوئیل پنتاپپتید هستند. استفاده از این کرم موجب صاف تر و نرم تر به نظر رسیدن پوست می شود. این کرم بدون بو نیست و حاوی رایحه است.

 

 

۳- کرم شب مرطوب کننده رتینول olay (Olay Regenerist Retinol 24 Night Moisturizer)

 

کرم شب مرطوب کننده رتینول olay (Olay Regenerist Retinol 24 Night Moisturizer)

 

این کرم ضد چروک و افتادگی اولای یک مرطوب کننده است که به صاف شدن، روشن شدن، سفت شدن و رفع لکه های پوستی کمک زیادی می کند. مهم ترین مواد تشکیل دهنده این کرم نیاسینامید، رتینول، رتینیل پروپیونات هستند. فرمولاسیون این کرم طوری طراحی شده است که بدون رنگ و بدون رایحه است.

 

 

۴- سرم  شب رتینول اولای (Olay Regenerist Retinol 24 Night Serum)

 

سرم  شب رتینول اولای (Olay Regenerist Retinol 24 Night Serum)

 

یک سرم شب ضد چروک و افتادگی فوق العاده از برند اولای که تأثیر فوق العاده ای در برطرف کردن چین و چروک، روشنایی، صافی، سفت شدن و از بین بردن لکه های پوستی دارد. این سرم از نیاسینامید، رتینول و رتینیل پروپیونات تشکیل شده است. غلظت رتینول موجود در این سرم از کرم آن بیشتر است. فرمول این کرم بدون عطر و بدون بو است. برای جلوگیری از قرار گرفتن رتینول در معرض هوا بطری این محصول به صورت مات طراحی شده است.

حتما بخوانید  همه چیز در مورد پوشک بچه که حتما باید بدانید

 

 

۵- کرم دور چشم رتینول اولای (Olay Regenerist Retinol 24 Night Eye Cream)

 

کرم دور چشم رتینول اولای (Olay Regenerist Retinol 24 Night Eye Cream)

 

کرم دور چشم ضد پیری اولای موجب سفت شدن پوست اطراف چشم می شود. این کرم برای از بین بردن چین و چروک، تیرگی و کاهش خطوط ریز اطراف چشم بسیار مؤثر است. مواد تشکیل دهنده این کرم نیاسینامید، رتینول، رتینیل پروپیونات و ویتامین E است. بافت سبک و ابریشمی کرم موجب می شود تا به سرعت جذب شود. فرمول این کرم بدون عطر و بدون رنگ است.

 

 

۶- مرطوب کننده ضد پیری اولای (Olay Regenerist Whip Original Moisturizer)

 

مرطوب کننده ضد پیری اولای (Olay Regenerist Whip Original Moisturizer)

 

این کرم مرطوب کننده ضد پیری اولای موجب آبرسانی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. با استفاده از این کرم پوست شما سفت می شود و چروک های پوستی به صورت محسوس کاهش پیدا می کنند. فرمولاسیون سبک این کرم موجب می شود تا جذب آن بسیار سریع باشد. این کرم ظاهری مات و صاف به پوست می بخشد. مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده ضد پیری اولای گلیسیرین، نیاسینامید، پانتنول، پالمیتوئیل پنتاپپتید و سیدم هیالورونات هستند. این کرم حاوی رایحه است.

 

 

۷- مرطوب کننده کلاژن پپتید اولای (Olay Regenerist Collagen Peptide 24 Moisturizer)

 

مرطوب کننده کلاژن پپتید اولای (Olay Regenerist Collagen Peptide 24 Moisturizer)

 

کرم مرطوب کننده کلاژن پپتید در کمتر از ۲ هفته چروک های ریز پوست شما را کاهش می دهد. استفاده مرتب از این کرم موجب سفتی پوست می شود. مهم ترین مواد تشکیل دهنده این کرم پالمیتوئیل پنتاپپتید، نیاسینامید، گلیسیرین و پانتول هستند. این کرم فاقد رایحه و عطر و بو است.

 

 

۸- کرم شب بازسازی اولای (Olay Regenerist Night Recovery Cream)

 

کرم شب بازسازی اولای (Olay Regenerist Night Recovery Cream)

 

این کرم ضد چروک اولای در طول شب پوست را هیدراته می کند. مهم ترین خاصیت کرم olay از بین بردن خطوط ریز و کاهش چین و چروک های پوستی است. مهم ترین مواد تشکیل دهنده این کرم دی متیکون، گلیسیرین، نیاسینامید، پانتنول، ویتامین E و پالیتوئیل پنتاپپتید هستند. این کرم فاقد رایحه است.

 

 

۹- کرم ضد چروک ۷ در ۱ اولای (Olay Total Effects 7 in 1 day)

 

کرم ضد چروک 7 در 1 اولای (Olay Total Effects 7 in 1 day)

 

کرم ضد چروک اولای یکی دیگر از بهترین محصولات این برند برای جلوگیری از چروک است که موجب نرمی و لطافت پوست می شود. این کرم علاوه بر اینکه موجب از بین بردن چروک های پوستی می شود، یک ضد آفتاب است. درواقع شما با استفاده از این کرم بدون استفاده از کرم ضد آفتاب olay می توانید از پوست خودتان محافظت کنید. مهم ترین خاصیت این کرم از بین بردن چروک، رطوبت رسانی به پوست، لایه برداری و سفت کردن پوست است.

 

 

جمع بندی نهایی

 

این روزها افراد زیادی به دنبال پیدا کردن محصولات مطمئن و مؤثر برای کاهش چین و چروک و مراقبت از پوست خود هستند. ممکن است این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شود که آیا محصولات اولای خوبه؟ یا برای کاهش چروک چه کرمی مؤثرتر است؟ باید به شما بگوییم که کرم های ضد چروک اولای یکی از بهترین محصولات برای کاهش چروک های پوستی هستند. اما به هر حال بهتر است از هیچ محصولی توقع معجزه نداشته باشید. چون پوست شما با افزایش سن در معرض پیری و چین و چروک وجود دارد و در هر صورت این روند اتفاق می افتد. استفاده از این کرم ها تنها می تواند به کاهش پیری پوست کمک کند.

 

 

منابع: intuskincare، thedermreview

 

 

کالابرگ الکترونیک