ترندهای رنگ مو زنانه و دخترانه برای فصل بهار ۲۰۲۱

ترندهای رنگ مو زنانه و دخترانه برای فصل بهار ۲۰۲۱


5 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ترند رنگ مو بهار 2021

شروع یک سال نو با ایجاد تغییری اساسی در ظاهر و به خصوص رنگ موها، بسیار دلنشین‌تر خواهد بود. هر سال با  نزدیک شدن به بهار ترندهای جذاب و متفاوتی از رنگ مو مد می‌شود. امسال فرصت خوبی است که با شروع بهار حس و حال جدید به چهره خودتان ببخشید و کمی هیجان انگیزتر به استقبال سال نو بروید. در این مقاله از سرویس سبک زندگی می‌توانید با ترند رنگ مو برای فصل بهار ۲۰۲۱ مجله کوروش آشنا شوید.

 

رنگ مو تاثیر بی نظیری روی زیبایی چهره دارد و سبب می شود صورت تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد. مهم‌ترین عامل زیبا به نظر رسیدن ظاهر مو، شاداب و مرتب بودن آن است. برای رنگ کردن موها باید نکاتی را رعایت نمایید و رنگ مویی را انتخاب کنید که به دیگر اجزای صورت تان بیاید و با پوست صورت منطبق باشد تا ظاهر جذاب و زیبایی به شما ببخشد. واضح است که حتی بهترین رنگ موها نیز نمی‌توانند به موهای سوخته، وز و آسیب دیده ظاهر جذابی بدهند. با مطالعه این مقاله بهترین و مناسب ترین رنگ مو را انتخاب کنید.

 

 

رنگ مو صورتی پاستلی

 

رنگ مو صورتی پاستلی

 

در لیست جدیدترین رنگ مو ترند بهار سال ۲۰۲۱ برای امسال رنگ مو صورتی پاستلی است که قطعاً بسیاری افراد را به سمت خود جذب می‌کند. این رنگ مو روشن و جذاب معمولاً برای پوست‌های روشن مناسب‌تر است و تغییر شگفت‌ انگیزی در چهره شما ایجاد می‌کند. از آنجایی که شیوع کرونا موجب شده تا رفتن به آرایشگاه کمی سخت شود، از همین رو امسال برای اجرای این رنگ مو جدید دخترانه استفاده از رنگ‌های موقت برای رنگ کردن مو در خانه بیشتر از همیشه در سراسر دنیا طرفدار دارد.

 

 

 

 

رنگ مو استخوانی مایل به نقره‌ای

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

رنگ مو استخوانی مایل به نقره‌ای

 

رنگ موی استخوانی یا خاکستری مایل به نقره‌ای احتمالاً محبوب‌ترین و جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۰ خواهد بود. افراد مشهود زیادی تاکنون موهای خود را استخوانی رنگ کرده‌اند و همین موضوع موجب شده تا رنگ موی استخوانی مایل به نقره‌ای محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد. امسال بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که مردم به هیجان و تغییر بیشتری نیاز دارند و از همین رو تغییر دادن رنگ مو می‌تواند شروعی خوب برای تغییری شگفت در زندگی باشد.

 

 

رنگ مو مشکی

 

رنگ مو مشکی

 

موهای مشکی براق یا پر کلاغی نیز امسال در لیست ترند رنگ مو ۲۰۲۱ به خصوص به عنوان یک رنگ مو دخترانه قرار دارد. این رنگ موی طبیعی هیچ‌گاه از مد نمی‌رود و همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کند و با آرایش ترند ۲۰۲۱ نیز بسیار هماهنگ است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این رنگ مو این است که نیاز به مراقبت کمتری دارد و آسیب کمتری به موها وارد می‌کند.

 

 

 

 

رنگ مو مسی

 

رنگ مو مسی

 

اگر طرفدار رنگ موهای مایل به قرمز هستید، باید بدانید که رنگ مسی امسال در ابتدای لیست رنگ موی سال ۲۰۲۱ قرار دارد. این رنگ موی گرم موجب می‌شود تا زیبایی چهره بیشتر به چشم بیاید. از طرف دیگر در کنار ترند رنگ موی ۲۰۲۱ که اکثراً سرد هستند، چهره شما را گرم‌تر نشان می‌دهد.

 

 

رنگ مو بالیاژ کاراملی

 

رنگ مو بالیاژ کاراملی

 

بالیاژ به یک تکنیک رنگ مو گفته می‌شود نوعی از هایلایت است و رنگ عمیق‌تری به موها می‌دهد و در بسیاری از واقع لازم نیست ریشه مو نیز رنگ شود. این ترند رنگ موی ۲۰۲۱ به شما کمک می‌کند تا رنگ‌های روشن را به ریشه موهایتان نزنید و تنها بخش‌های پایینی موهایتان را رنگ کنید. این رنگ مو سال ۲۰۲۱ برای افرادی که دوست ندارند مدام ریشه موهایشان را رنگ کننده، ایده فوق العاده‌ای است. برای اینکه درخشش و جذابیت موها در این رنگ موی جدید بیشتر شود، می‌توانید در کنار رنگ کاراملی برای زیر مو از هایلایت بلوند گرم استفاده کنید. بالیاژ یک رنگ موی مناسب برای پوست سبزه است.

 

 

 

 

رنگ مو هایلایت دارچینی

 

رنگ مو هایلایت دارچینی

 

رنگ موهای مایل به قرمز و مسی امسال بیشتر از همیشه مد است. برای اجرای رنگ مو سال ۱۴۰۰ حتماً لازم نیست که کل موهایتان را قرمز یا مسی رنگ کنید. می‌توانید روی موهای طبیعی‌تان از هایلایت دارچینی استفاده کنید. این روش جدیدترین رنگ مو سال دخترانه و زنانه است که جلوه فوق العاده‌ای زیبایی به چهره می‌دهد. این رنگ موی پوست سبزه به شما کمک می‌کند تا جذاب‌تر و خاص‌تر به نظر برسید و از طرفی آسیب کمتری به موها وارد کنید.

 

 

بلوند عسلی با ریشه موی تیره‌تر

 

بلوند عسلی با ریشه موی تیره‌تر

 

امسال در لیست جدیدترین رنگ موی سال رنگ موی عسلی با ریشه‌های تیره وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد که در رنگ موی سال ۱۴۰۰ نیازی نیست هر ماه رنگ ریشه موهایتان را تمدید کنید و نگران سیاه شده ریشه موها باشید. رنگ موی عسلی با ریشه موهای طبیعی به عنوان رنگ مو سال ۲۰۲۱ بسیار رایج خواهد شد. و تقابل دو رنگ تیره و روشن در کنار هم امسال بیشتر از همیشه مد است.

 

 

 

 

رنگ موی نئونی

 

رنگ موی نئونی

 

امسال استفاده از رنگ‌های نئونی متعلق به دهه نود باری دیگر به عنوان رنگ موی جدید دخترانه مد شده‌اند. برای اجرای این رنگ مو می‌توانید موهای خود را به رنگ‌های نئونی صورتی، آبی، سبز رنگ کنید و هایلایت‌های مشکی و تیره روی برخی از بخش‌ها بیندازید. با این ترند رنگ مو ۲۰۲۱ می‌توانید یک تغییر هیجان انگیز روی موهای خودتان پیاده کنید.

 

 

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

 

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

 

رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی یکی دیگر از ترند های بهار سال ۲۰۲۱ و یک رنگ مو دخترانه شیک  و زیبا است که ظاهری طبیعی و جذاب دارد. برای این رنگ مو بهتر است از قهوه‌ای شکلاتی تیره استفاده کنید و لابه‌لای موها از هایلایت‌های روشن‌تر این رنگ استفاده کنید تا درخشش و جذابیت بیشتری پیدا کند.

 

 

منبع: thelist 

 

کالابرگ الکترونیک