جدیدترین و جذاب‌ترین ترندهای مدل آرایش برای سال ۲۰۲۱

جدیدترین و جذاب‌ترین ترندهای مدل آرایش برای سال ۲۰۲۱


30 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
جدیدترین و جذاب‌ترین ترندهای مدل آرایش برای سال 2021

ترندهای آرایشی روز به روز در حال تغییر هستند و بسیاری از افراد نیز دوست دارند، آرایش و میکاپ روزانه خود را با این ترندها پیش ببرند. معمولاً در هر سال سبک و نوع آرایش با توجه به معیارهای مختلفی در دنیای مد و فشن تعیین می‌شود. ترند درواقع به معنی گرایش و همراه شدن با سبک و مدل‌هایی است که از سوی مراجع مد اعلام می‌شود و بین افراد علاقه‌مند به مد رواج پیدا می‌کند. در این مقاله می‌توانید آخرین ترندهای مدل آرایش در سال ۲۰۲۱ را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

آرایش تک رنگ از ترندهای آرایش زمستان ۲۰۲۱

 

آرایش تک رنگ از ترندهای آرایش زمستان 2021

 

یکی از اولین ترندهای آرایش سال ۲۰۲۱ به خصوص در فصل زمستان به کار بردن یک رنگ خاص برای آرایش است. در این نوع آرایش رنگ به کار رفته برای سایه چشم، رژ گونه و لب‌ها تقریباً یک شکل است. برای اینکه ریسک کمتری در این آرایش متحمل شوید، می‌توانید از چند طیف صورتی کم رنگ برای آرایش گونه، ‌لب و چشم‌هایتان استفاده کنید و با این روش یک آرایش خاص و جذاب برای خود رقم بزنید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۶ مرحله ساده و قدم به قدم آموزش آرایش ملایم صورت

 

 

استفاده از نگین روی صورت

 

استفاده از نگین روی صورت از ترندهای آرایشی ۲۰۲۱

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

اگر از آرایش معمولی چشم‌هایتان خسته‌ شده‌اید، امسال می‌توانید تنوع جذابی به آرایشتان اضافه کنید. می‌توانید در گوشه چشم‌ها از یک نگین ریز استفاده کنید و یا با چسباندن نگین به کنار گونه و زیر ابرو جذابیتی ویژه به صورتتان ببخشید. استفاده از نگین روی صورت، امسال بیشتر از همیشه مد است. شاید در نگاه اول به نظر برسد به کار بردن این ترند، چندان کاربردی نیست. اما شما می‌توانید با اضافه کردن چند نگین ساده در کنار ابرو یا زیر ابروهایتان یک آرایش خاص و منحصر به فرد را تجربه کنید.

 

 

خط چشم‌ و سایه تیره و پر رنگ

 

خط چشم‌ و سایه تیره و پر رنگ

 

استفاده از خط چشم به صورت پر رنگ یکی از ترندهای مدل آرایش سال ۲۰۲۱ است. در کنار این خط چشم پر رنگ و مشکی می‌توان از سایه دودی نیز استفاده نمود و یک آرایش جذاب مشکی را روی چشم‌ها پیاده کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترفند طلایی ماندگاری آرایش در تابستان

 

 

خط چشم‌ها گربه‌ای از ترندهای آرایش ۲۰۲۱

 

خط چشم‌ها گربه‌ای از ترندهای آرایش 2021

 

یکی دیگر از ترندهای آرایش سال ۲۰۲۱ خط چشم‌های دنباله‌دار و گربه‌ای است که چشم‌های شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد. قدمت این نوع آرایش به زمان مصر باستان و افسانه کلئوپاترا می‌رسد. جالب است بدانید در آن زمان باور بر این بود که استفاده از این مدل خط چشم از افراد در برابر چشم بد محافظت می‌کند.

 

 

آرایش بدون کرم پودر از ترندهای آرایش امسال

 

آرایش بدون کرم پودر از ترندهای آرایش امسال

 

یکی از مهم‌ترین ترندهای آرایش سال ۲۰۲۱ پوست طبیعی و عدم استفاده از کرم پودر است. این موضوع برای افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهند، بسیار جذاب است. از زمستان ۲۰۲۱ دیگر لازم نیست هر روز از کرم پودر استفاده کنید، زیرا پوست طبیعی یکی از ترندهای مهم سال محسوب می‌شود.

 

 

اکستنشن مژه از ترندهای آرایش سال ۲۰۲۱

 

اکستنشن مژه از ترندهای آرایش سال 2021

 

داشتن مژه‌هایی بلند که طبیعی به نظر می‌رسند، یکی دیگر از ترندهای آرایش سال ۲۰۲۱ است. پوستی طبیعی و بدون کرم پودر در کنار مژه‌هایی بلند، ظاهری دوست داشتنی و در عین حال جذاب به صورت می‌بخشد.

 

 

آرایش به سبک زنان پاریس

 

آرایش به سبک زنان پاریس از ترندهای آرایشی ۲۰۲۱

 

خانم‌های اهل پاریس یکی از دنبال کنندگان اصلی دنیای مد هستند و به آرایشی یا چشم‌های روشن گربه‌ای و رژ لب قرمز معروف هستند. در این آرایش تمرکز بیشتر روی چشم‌ها و لب‌ها است و کمتر به زیرسازی صورت و آرایش گونه‌ها پرداخته می‌شود. تنها کافی است یک رژ لب قرمز بزنید و از یک ریمل ابرو و ریمل برای مژه‌ها استفاده کنید. پس حتی اگر علاقه‌ای به دنبال کردن ترندهای مدل آرایش در سال ۲۰۲۱ ندارید، بهتر است یک رژ لب قرمز در کیف آرایشتان داشته باشید و ببینید تنها استفاده از همین یک رژ چقدر روی ظاهر شما تأثیر می‌گذارد.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین ترفندها و اصول آرایش برای عکس گرفتن

 

 

لب‌های تیره و چشمانی با آرایش اسموکی

 

لب‌های تیره و چشمانی با آرایش اسموکی

 

استفاده از رژ لب‌های تیره و قرمز با آرایش چشم اسموکی، یکی دیگر از ترندهای آرایش ۱۴۰۰ /۲۰۲۱ است. برای پیاده کردن این آرایش جسورانه می‌توانید چشم‌هایتان را با سایه مشکی آرایش کنید و با یک رژ لب قرمز جگری ظاهری جذاب به صورت خود ببخشید.

 

 

شکاف در ابرو 

 

شکاف در ابرو از ترندهای آرایشی ۲۰۲۱

 

شاید تا به حال این کار تنها مختص به دسته خاصی از نوجوانان و شخصیت‌های خاص بود، اما برای سال ۲۰۲۱ ایجاد شکاف در ابرو یکی از ترندهای سال محسوب می‌شود و احتمالاً افراد زیادی از این مد غافلگیر کننده پیروی می‌کنند. یکی از جالب‌ترین نکاتی که در مورد این ترند وجود دارد این است که هم خانم‌ها و هم آقایان از آن پیروی خواهند کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای اصول میکاپ برای خانم های عینکی

 

 

پوست براق

 

پوست براق از ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱

 

استفاده از هایلایتر و براق کننده روی گونه‌ها و صورت یکی دیگر از ترندهای مدل آرایش در زمستان ۲۰۲۱ است. صورتی جذاب و خیس مانند که مثل یک الماس می‌درخشد و گونه‌ها برجسته به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید خودتان در منزل آرایش تمیز و طبیعی انجام بدهید بد نیست ترفندهای آرایش کردن در منزل را بلد باشید.

 

 

منابع: thelist/kriskogroup

 

کالابرگ الکترونیک