۷ تکنیک مهم آموزش میکاپ صورت روزانه و لایت زمستانی

۷ تکنیک مهم آموزش میکاپ صورت روزانه و لایت زمستانی


11 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
6 تکنیک مهم آموزش میکاپ صورت روزانه لایت و ساده برای فصل زمستان

آرایش کردن در هر فصلی اصول خاص خودش را دارد. رژلبی که در تابستان استفاده می‌کنید در زمستان به کارتان نمی‌آید و رنگ سایه چشم و رژگونه بهار با پاییز متفاوت است. در فصل زمستان میکاپ خانم‌ها بسیار متفاوت‌تر از فصل‌های دیگر است. این فصل آرایش باید لایت‌تر و ساده‌تر باشد و البته سلامت پوست هم مهم است. ۷ مورد از تکنیک‌های آموزش یک میکاپ صورت روزانه لایت و طبیعی و ساده برای فصل زمستان را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

۱- کرم‌پودر و پنکیک یک درجه روشن‌تر

 

کرم‌پودر و پنکیک یک درجه روشن‌تر

 

نخستین مورد از تکنیک‌های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان استفاده از یک کرم‌پودر یا پنکیک یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی خودتان استفاده کنید. یادتان باشد پنکیک یا کرم‌پودر یک درجه تیره‌تر از رنگ پوست‌تان برای آرایش تابستانی مناسب است. از آن‌جایی که پوست معمولا در فصل زمستان خشک و گاهی پوسته پوسته می‌شود حتما قبلا از استفاده از کرم‌پودر و پنکیک از مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر برای یک مهمانی قرار است آرایش کنید با استفاده از «هایلایتر» متناسب با رنگ کرم یا پنکیک قسمت بالای گونه‌ها را براق و برجسته‌تر کنید اما برای یک میکاپ دخترونه و لایت این کار لازم نیست.

 

 

بیشتر بخوانید: آموزش آرایشگری در منزل 

 

 

۲- سایه چشم را با توجه به رنگ پوست‌تان انتخاب کنید

 

 در فصل زمستان برای میکاپ سایه چشم را با توجه به رنگ پوست‌تان انتخاب کنید

 

اگر رنگ پوست‌تان روشن است از سایه چشم «نقره‌ای» براق و اگر تن پوست‌تان تیره است از سایه چشم «طلایی» برای زیرسازی سایه در فصل زمستان استفاده کنید. عکس بالا مدل یک میکاپ چشم لایت است. برای سایه دوم از رنگ متالیک استفاده کنید و سایه نهایی را یک مشکی براق انتخاب کنید. برای سایه مشکی تمام برس سایه را به سایه مشکی آغشته نکنید، کمی سایه مشکی به برس سایه بمالید و آن را روی پلک محو کنید تا یک میکاپ اسموکی ملایم داشته باشید. در مجموع یکی از بهترین رنگ‌های سایه برای آرایش مناسب زمستان رنگ‌های مسی، برنز و طلایی و ترکیب این رنگ‌ها با دودی و مشکی است.

حتما بخوانید  10 روش درمان قطعی و سریع جوش سر سیاه در خانه

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ سایه چشم و آموزش اصولی سایه زدن

 

 

۳- رژگونه تیره نزنید

 

رژگونه تیره نزنید برای آرایش فصل زمستان

 

یکی دیگر از تکنیک‌های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان انتخاب یک رژگونه مناسب رنگ پوست و البته متناسب با رنگ پنکیک یا کرم پودرتان است. در فصل زمستان رژگونه را دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست انتخاب کنید اما به هیچ‌وجه سراغ رنگ‌های تیره رژگونه نروید. رنگ‌های تیره رژگونه برای فصل تابستان مناسب هستند و آرایش زمستانی شما را مصنوعی و بد ظاهر نشان می‌دهند. بهترین رنگ‌های رژلب برای فصل تابستان صورتی، هلویی ملایم و گلبهی هستند. نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب انواع رنگ رژگونه بر اساس رنگ پوست

 

 

۴- مداد ابرو رنگ طبیعی

 

مداد ابرو رنگ طبیعی برای آرایش لایت فصل زمستان

 

اجازه بدهید برای چهارمین مورد از تکنیک‌های آموزش میکاپ صورت روزانه لایت و ساده و ملایم و طبیعی برای فصل زمستان انتخاب یک مداد ابروی مناسب است. بهتر است ابروها در فصل زمستان پرتر و پهن‌تر از سایر فصول باشند. ابروهای‌تان را نازک نکنید و برای انتخاب رنگ مداد ابرو از رنگ‌های طبیعی یا یک درجه روشن‌تر از رنگ ابروی خودتان استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۹ روش خانگی برای پر پشت کردن و رشد سریع ابرو

 

 

۵- رژلب براق برای آرایش روزانه و تیره برای آرایش شب

 

رژلب براق برای آرایش روزانه و تیره برای آرایش شب

 

یکی دیگر از تکنیک‌های آموزش میکاپ صورت روزانه ملایم و ساده و طبیعی برای فصل زمستان استفاده از رژلب‌های براق است. برای یک آرایش ملایم روزانه یک رژلب براق متناسب با رنگ رژگونه و آرایش کلی صورت‌تان است. برای مهمانی‌های تابستانی اما قضیه کاملا متفاوت است. بهترین رنگ‌های رژلب رنگ‌های تیره و میکاپ شاین است. به عقیده کارشناسان زیبایی وجود یک رژلب تیره با تم قهوه‌ای، بنفش بادمجانی یا حتی زرشکی برای فصل زمستان در کیف آرایش شما امری ضروری است. پیشنهاد ما به شما این است که برای مهمانی‌های شب در فصل زمستان به هیچ عنوان سراغ رنگ‌های رژلب نارنجی، صورتی و گلبهی ملایم نروید. به این ترتیب رنگ رژلب هم با رنگ‌های تیره یا خنثی مرسوم لباس‌های زمستانی هم ست می‌شود.

حتما بخوانید  10 ماسک صورت طبیعی و خانگی برای درمان جای جوش و آکنه

 

 

بیشتر بخوانید: ۴ روش حرفه‌ای انتخاب رنگ رژ لب و آموزش رژ لب زدن برای افراد مبتدی

 

 

۶- خط چشم و ریمل رنگی ممنوع

 

خط چشم‌های رنگی اگر چه جذاب و شاد هستند اما اگر به آن‌ها علاقه دارید باید بدانید که برای فصل تابستان مناسب هستند. بهترین رنگ خط چشم برای یک آرایش زمستانی مشکی است. ریمل‌های رنگی هم برای آرایش زمستانی مناسب نیستند. بهترین رنگ ریمل برای فصل زمستان مشکی است.

 

 

۷- استفاده از مرطوب کننده‌های پوست در فصل زمستان قبل آرایش

 

استفاده از مرطوب کننده‌های پوست در فصل زمستان قبل آرایش

 

با توجه به اینکه در فصل زمستان هوا سرد و خشک می‌شود، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان برای پوست بسیار ضروری است. فصل زمستان پوست بسیار آسیب پذیر است و ممکن است با آرایش چهره شما تغییری نکند و کرم پودر بر روی پوست شما حالت ترک ایجاد کند. بنابراین از قبل از آرایش از مرطوب‌کننده‌های هیدراته استفاده کنید.

 

سرم‌های پوست یکی از مهم‌ترین وسایلی است که قبل از کرم پودر زدن و پنکیک باید حتما بر روی پوست زده شود. پوست خود را قبل کرم پودر با تونر پاکسازی کنید و بعد آن کرم پودر خود را بزنید.

 

 

منبع: Be Beautiful / wiki HOW

 

 

کالابرگ الکترونیک