بهترین اپلیکیشن های کاربردی و رایگان برای آیفون در سال ۲۰۲۱

بهترین اپلیکیشن های کاربردی و رایگان برای آیفون در سال ۲۰۲۱


30 اسفند 1399 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین اپلیکیشن های کاربردی و رایگان برای آیفون در سال 2021

اگر در دست خود یک گوشی آیفون دارید یا با تبلت خود از سیستم عامل iOS بهره می گیرید، بهتر است با ما همراه شوید. در این مقاله از مجله کوروش بهترین اپلیکیشن های مهم و کاربردی و رایگان آیفون را به شما معرفی می کنیم. ما در این مطلب بهترین اپلیکیشن های رایگان و مهم و کاربردی آیفون در سیستم عامل iOS را برای شما گردآوری کرده ایم. از ویرایشگر عکس و فیلم، برنامه های بهداشتی، پخش کننده موسیقی و موارد دیگر را می توانید در ادامه بببینید.

انتخاب بهترین اپلیکیشن مهم و کاربردی و رایگان آیفون

 

شما یک آیفون دارید و وارد فروشگاه App Store اپل می شوید که بیش از یک میلیون برنامه دارد. این یک خبر عالی است! بسیاری از آنها رایگان هستند اما این خبر خیلی خوبی نیست! چرا که شما باید آنها را الک کنید تا بهترین ها را دانلود کنید. خوشبختانه، این مطلب همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید! یک لیست کامل از بهترین اپلیکیشن های مهم و کاربردی برای آیفون و سیستم عامل خاص آی او اس.

 

بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و iOS

 

 

ویجت رادار آب و هوا یک اپلیکیشن مهم و کاربردی برای آیفون

 

ویجت رادار آب و هوا یک اپلیکیشن مهم و کاربردی برای آیفون

 

Weid Radar Widget یک برنامه آب و هوا را به صفحه نمایش تلفن همراه شما می آورد. پس از نصب برنامه، ویجتی را مانند سایر ویجت ها به موبایل خود اضافه می کنید. اگر بخواهید بیشتر و کامل تر از وضعیت آب و هوا مطلع شوید کافیست روی آن کلیک کنید و از وضع هوا با خبر شوید.

 

 

بهترین اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم، عکس و انیمیشن برای آیفون

 

اگر از دوربین موبایل خود استفاده می کنید و می خواهید بهترین برنامه ها را داشته باشید در ادامه اپلیکیشن های مفید و کاربردی آیفون در این زمینه را معرفی می کنیم. قطعا اپلیکیشن های مهم و کاربردی دیگری هستند که یا پولی هستند یا این امکانات را ندارند. در اینجا بهترین برنامه های رایگان آیفون برای ویرایش سریع فیلم ها، تصاویر، GIF، عکس ها و ایجاد انیمیشن Stop-motion آمده اند. با ما همراه باشید:

 

 

بهترین اپلیکیشن های بدنسازی اندروید و آیفون

 

 

تصویربرداری همزمان از دوربین عقب و جلو با اپلیکیشن DoubleTake آیفون

 

تصویربرداری همزمان از دوربین عقب و جلو با اپلیکیشن DoubleTake آیفون

 

اپلیکیشن DoubleTake با استفاده از امکان مهم و کاربردی خود به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان از دو دوربین دستگاه خود فیلم بگیرید. این اپلیکیشن جالب یک آیفون را به یک استودیو با چند دوربین تبدیل می کند! شما می توانید از دو موضوع با دوربین پشت و جلوی خود فیلم برداری کنید! یا از دوربین های جلو و عقب برای ثبت یک تصویر و عکس العمل خود نسبت به آن استفاده کنید. به طور پیش فرض، برنامه از تنظیمات تصویر در تصویر به نام Discreet استفاده می کند. با این کار دو فیلم جداگانه ذخیره می شود. بنابراین بعداً می توانید هرکدام را به طور مستقل ویرایش کنید.

 

در نسخه رایگان این برنامه محدودیت هایی وجود دارد. از جمله این محدودیت می توان به نبود خروجی ۱۰۸۰p اشاره کرد. احتمالاً به این دلیل که دو جریان ۴K به طور هم زمان در گوشی شما در حال ضبط است این امکان فراهم نیست. اما برای سرگرمی و کار جدی، DoubleTake کاملاً ارزش دانلود کردن دارد.

 

 

بهترین اپلیکیشن های آموزشی برای کودکان

 

 

 اپلیکیشن کاربردی Playys برای طراحی انیمیشن در آیفون

 

 اپلیکیشن کاربردی Playys  برای طراحی انیمیشن در آیفون

 

اپلیکیشن کاربردی Playys در آیفون ادعا می کند که می تواند محتوای شما را بسیار زیبا کند. در واقع، این یک برنامه آیفون رایگان است که به شما امکان می دهد یک پیام کوچک (۱۴۰ کاراکتر یا کمتر) تایپ کنید و سپس حروف را با آن زیباسازی کنید. شما در این اپلیکیشن یک قلم، یک نوع انیمیشن، یک الگوی پس زمینه (که متحرک است) و یک تصویر را برای قرار دادن در زیر همه چیز انتخاب می کنید. به طور پیش فرض، شما یک خروجی مربع برای اینستاگرام دریافت می کنید (کادر یک در یک). اما می توانید کادر را در مقیاسی دیگر نیز تغییر دهید، اگر می خواهید فایل خروجی یک در یک نباشد.

 

 

Splice یک اپلیکیشن کاربردی برای تدوین فیلم در آیفون

 

Splice یک اپلیکیشن کاربردی برای تدوین فیلم در آیفون

 

اپلیکیشن Splice در فضایی بین نرم افزارهای سنتی فیلم سازی و ویرایشگرهای ویدئویی سریع قرار دارد. همانطور که در شبکه های اجتماعی به برنامه و اپ های سریع نیاز دارید، Splice کار شما را انجام می دهد. برخی از فیلم ها یا عکس ها را در آیفون خود انتخاب کنید. بکشید و وارد برنامه کنید (درگ اند دراپ). این برنامه گزینه های زیادی برای ادامه کار به شما می دهد. می توانید عناوین، جلوه ها، همپوشانی متن و صدا را اضافه کنید. کلیپ های جداگانه را می توان کوتاه کرد، برش داد و فیلترهایی به آنها اضافه کرد. به طور طبیعی، پروژه های در حال انجام ذخیره می شوند تا بعداً بتوانید به آنها بازگردید.

 

پس چیزی را از دست نخواهید داد که این عالی است! در کل، چیدمان و کار با این اپلیکیشن شبیه نرم افزارهایی است که در صورت استفاده از نسخه کامپیوتری آن حتما به چشم تان خورده است. اما ساده تر، سبک تر و البته رایگان!

 

 

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس برای آماتورها

 

 

Pixaloop اپلیکیشن متحرک سازی تصاویر و ساخت گیف در آیفون

 

Pixaloop اپلیکیشن متحرک سازی تصاویر و ساخت گیف در آیفون

 

اپلیکیشن Enlight Pixaloop شما را قادر می سازد تا عکس های خود را متحرک کنید. این کار از طریق رسم دستی فلش های ‘path’ برای تعیین جهت انیمیشن و تنظیم لنگرها برای نگه داشتن سایر مناطق تصویر شما انجام می شود. روی دکمه پخش ضربه بزنید و چیزی شبیه به تصویربرداری فیلم بدست آورید. فراموش نکنید فقط براساس یک عکس ثابت این امکان وجود دارد و نه برای ده ها عکس یا یک ویدیو!

 

متأسفانه، هیچ گزینه GIF متحرک وجود ندارد. اما موارد زیادی وجود دارد که می توانید از ابتدا اضافه کنید. از جمله لرزشگیر دوربین، جلوه های همپوشانی و تصاویر متحرک خودکار. برخی از این ویژگی ها بهتر از سایر ویژگی ها کار می کنند. اما در مجموع این اپ راهی عالی برای زنده کردن عکس های شماست. توجه داشته باشید که نسخه خرید اشتراکی در کمین است. اگرچه خیلی گران نیست اما می توانید با نسخه رایگان این اپلیکیشن آیفون به کار خود ادامه دهید.

 

 

Moodelizer اپلیکیشن کاربردی و جذاب ساخت فیلم و تیزر در آیفون

 

Moodelizer اپلیکیشن کاربردی و جذاب ساخت فیلم و تیزر در آیفون

 

اپلیکیشن مودلایزر این امکان رابه شما می دهد که موسیقی متن های سفارشی را به فیلم ها اضافه کنید. حتما موافق هستید که ترکیب تصویر و صدا سرگرم کننده است. اما همه آنها در این اپلیکیشن به درستی هنگام ساخت یک ویدیو جمع و جور می شوند. هنگامی که در حال فیلمبرداری از صحنه ای خنده دار هستید، Moodelizer می تواند هیجان مورد نیاز خود را از طریق افزودن موسیقی و جلوه های ویژه به آن اضافه کند. کافیست فیلم خود را در این برنامه وارد کنید و از میان موسیقی های موجود به آن جلوه جدیدی بدهید. می توانید موسیقی را هم خودتان اضافه کنید و حسابی خودتان و دوستانتان را سرگرم کنید!

 

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر اندروید

 

 

Vue ویرایشگر کاربردی ویدئو در آیفون

 

Vue ویرایشگر کاربردی ویدئو در آیفون

 

اپلیکیشن Vue یک ویرایشگر ویدئو است که تجسم اولیه آن ترکیبی عجیب و غریب و جالب است. به طور خلاصه، این اپلیکیشن طراحی شده است تا با گرفتن یک فیلم فوق کوتاه که شامل سه عکس است، در شش ثانیه به شما خروجی جالبی هدیه دهد.

 

این برنامه هنوز اختصار را ترجیح می دهد، اما به فیلم هایی با طول حداکثر سه دقیقه هم امکان ایمپورت شدن می دهد. این اپ همچنین می تواند فیلم های موجود را از گوشی شما بارگیری کند. هنگامی که شاهکار مینیاتوری شما تمام شد، می توانید فیلترها و برچسب ها را اضافه کنید. زیرنویس ها را اضافه کنید و فیلم خود را سرگرم کننده و جذاب تحویل بگیرید.

 

 

Clips اپلیکیشن کاربردی و مهم آیفون برای ویرایش ویدئو

 

Clips اپلیکیشن کاربردی و مهم آیفون برای ویرایش ویدئو

 

اپلیکیشن Clips یک برنامه ویرایش ویدئو است که هدفش ساختن محتوا برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. برای این منظور، از صفحه عریض، عناوین استاندارد، آهنگ ها و … استفاده نمی کند و سعی می کند سرگرمی های فراوانی را در یک روند ویرایش ساده ایجاد کند.

می توانید مستقیماً در برنامه اقدام به ضبط فیلم کنید یا فیلم های موجود در موبایل را وارد کنید. در هر صورت، می توانید برچسب ها و زیرنویس های زنده را  همپوشانی کنید و فیلترها را برای ظاهری متفاوت استفاده کنید. پوسترها و آپشن های جالب برنامه به عنوان جایگزینی برای عناوین عمل می کنند. به نوعی این اپلیکیشن کاربردی کمک بزرگی به فیلم و تصاویر شما می کند.

 

Motion Stills متحرک سازی کاربردی تصاویر با ویژگی مهم لرزش گیر در آیفون

 

Motion Stills متحرک سازی کاربردی تصاویر با ویژگی مهم لرزش گیر در آیفون

 

اپلیکیشن کاربردی Motion Stills با کمک Live Photos که در iPhone دارید به شما کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهید. اپلیکیشن Photos خود اپل البته گزینه هایی را برای تنظیم نحوه متحرک سازی تصاویر در اختیار شما قرار می دهد. اما این پیشنهاد بسیار جالب تر است.

با دادن اجازه به برنامه برای مشاهده عکس های شما، این اپ یک فید قابل تغییر از تصاویر را نشان می دهد که هنگام مرور متحرک می شوند. این ویژگی به تنهایی باعث می شود Motion Stills ارزش بارگیری را داشته باشد. به این دلیل که این برنامه از فناوری تثبیت کننده در Live Photos استفاده می کند و لرزش را از بین می برد.

اما با چند دقیقه کار با این اپلیکیشن می توانید تعدادی عکس زنده را به سرعت بسازید. سپس می توانید آن ها را به یک فیلم کوچک تبدیل کنید. همچنین می توانید Live Photos را به کلاژ تبدیل کنید یا متن و شکلک را به دلخواه خود اضافه کنید.

 

 

ساخت فیلم و تیزر در خانه با اپلیکیشن کاربردی Quik آیفون

 

ساخت فیلم و تیزر در خانه با اپلیکیشن کاربردی Quik آیفون

 

اگر ایده ویرایش فیلم های خانگی را دوست دارید، Quik را حتما امتحان کنید. این برنامه تمام مراحل را به طور خودکار انجام می دهد و و به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به داشتن استعداد فیلمبرداری، فیلم زیبایی را با چند ضربه ایجاد کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند فیلم و عکس را انتخاب کرده و سبکی خاص را انتخاب کنید. Quik سپس آنها را در یک ویدیوی زیبا ویرایش می کند که می توانید با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. اما کمی بیشتر دل به کار بدهید، می توانید سبک، موسیقی، قالب و سرعت را همراه با برش کلیپ ها، مرتب سازی مجدد موارد و افزودن عناوین برای جلوه های بهتر، استفاده کنید.

 

 

منبع: techradar

کالابرگ الکترونیک