بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios

بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios


12 تیر 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios

سبک زندگی سالم چیزی فراتر از تغذیه مناسب و ورزش مداوم است. خواب کافی، مراقبت از بدن و روان و مدیریت مواردی مانند داروها و قرارهای ملاقات با پزشک نیز در حفظ سلامتی نقش مهمی دارند. در این مقاله از مجله کوروش می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن های اندروید و ios مناسب برای سلامت را به شما معرفی کنیم.

 

یک برنامه خوب روی موبایل شما می تواند روشی عالی برای مدیریت همه ویژگی ها و پارامترهای سلامت شما باشد. در ادامه، بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios که در سال ۲۰۲۰ آزمایش خود را به خوبی پس داده اند را به شما معرفی خواهیم کرد. مهم نیست شما از چه سیستم عاملی در تلفن همراه خود استفاده می کنید. در سرویس علم و تکنولوژی، اپلیکیشن‌های لیست زیر تقریبا برای هر دو سیستم عامل رایج این روزها یعنی اندروید و IOS ارایه شده اند. کافیست این اپ‌ها را نصب کنید و در مسیر تندرستی و سلامت روانی قرار بگیرید.

 

 

HealthTap، یکی از بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios

 

HealthTap یکی از بهترین اپلیکیشن های حوزه سلامت اندروید و ios

 

اگر درباره سلامتی خود سوالی دارید این اپلیکیشن یکی از بهترین های بازار اپ ها است. در این اپ بیش از ۲.۶ میلیون پرسش و پاسخ و راهکار برای سلامتی وجود دارد. هفتاد هزار موضوع و مقاله درباره ۸۵۰ حالت و مشکل جسمی و روانی منتظر جست‌وجوی شماست! اگر سوالی دارید، می توانید در این اپلیکیشن به صورت رایگان بپرسید و ظرف حدود ۲۴ ساعت پاسخ محرمانه ای از پزشک دریافت کنید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۵ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۴ ستاره

قیمت: رایگان

 

ShopWell، اپلیکیشن سلامتی اندروید و ios درباره غذا

 

ShopWell، اپلیکیشن سلامتی اندروید و ios درباره غذا

 

با ShopWell برچسب های تغذیه ای را ساده کنید و غذاهایی را پیدا کنید که با رژیم غذایی شما سازگار است. با داشتن هدف در رژیم غذایی می توانید، آلرژی ها، نگرانی های بهداشتی و هر غذایی که دوست ندارید را مدیریت کنید. با این اپ شما یک برنامه غذایی ایجاد کنید و هنگام اسکن یک برچسب، امتیازات تغذیه ای شخصی دریافت نمایید. سایر ویژگی های جالب این برنامه شامل توصیه های غذایی و نکات مربوط به آگاهی از مکان یافتن محصولات در فروشگاه ها است.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۷ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴ ستاره

قیمت: رایگان

 

 

بیشتر بخوانید: با بهترین اپلیکیشن های ورزش و بدنسازی، سلامتی خود را بهبود بخشید.

 

 

Elevate، اپلیکیشن فوق العاده برای تمرکز و سلامت روانی در دو نسخه اندروید و ios

 

Elevate، اپلیکیشن فوق العاده برای تمرکز و سلامت روانی در دو نسخه اندروید و ios

 

این نوع اپلیکیشن سلامتی یک اپلیکیشن مناسب برای آموزش بهبود تمرکز مغز، توانایی گفتاری، سرعت پردازش، رشد قابلیت های حافظه، مهارت‌های ریاضی و موارد دیگر طراحی شده است. با این اپ شما می‌توانید یک برنامه آموزش شخصی دریافت کنید که هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، نتایج خود را به بهبودی بیشتری می رسانید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۸ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۵ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

Fabulous، یک اپلیکیشن شگفت انگیز برای تنظیم جسم و جان شما!

 

Fabulous: یک اپلیکیشن شگفت انگیز برای تنظیم جسم و جان شما!

 

با Fabulous شما می توانید عادت‌های خوبی ایجاد کنید تا بتوانید از زندگی سالم و شادتری برخوردار شوید. این برنامه رویکردی جامع را در پیش می‌گیرد که انگیزه شما را برای بهره وری بیشتر می‌کند. با این اپ شگفت انگیز سطح انرژی را به حداکثر می‌رسانید. همچنین تمرکز بیشتری پیدا می کنید، وزن کم می کنید و خواب بهتری خواهید داشت. فقط باید دستورالعمل‌های برنامه را دنبال کنید و طبق برنامه پیش بروید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۶ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۵ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید برای سفر داخلی و خارجی

 

 

Health Pal، اپلیکیشن اندروید که موتور محرک شما به سمت سلامتی است

 

Health Pal اپلیکیشن اندروید که موتور محرک شما به سمت سلامتی است

 

Health Pal تمام ویژگی هایی که فکر می کنید برای سالم نگه داشتن سبک زندگی خود به آن نیاز دارید را در خود جای داده است. از شمارنده گام و یادآوری های رژیم غذایی در طول روز گرفته تا ردیاب های غذا و ورزش. برنامه Health Pal یک ابزار همراه روزانه برای تقویت انگیزه شما به سمت یک سبک زندگی کاملاً سالم است. در این اپ اطلاعات مربوط به رژیم غذایی، تناسب اندام و بسیاری از منابع بهداشتی و سلامت دیگر قرار دارد.

 

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۱ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش آسان برای چاق شدن افراد لاغر

 

 

Remente، اپلیکیشن اندروید و ios با تمرکز بر احساسات

 

سالم بودن چیزی فراتر از درست غذا خوردن، نوشیدن آب کافی و خوب خوابیدن است. سالم بودن همچنین به معنای درست کردن ذهن هم هست. برنامه Remente با تعیین هدف، یک ابزار برنامه ریزی روزانه برای کارهای روزمره و اهداف بلند مدت است. این اپ ویژگی های نوشتاری و بصری برای کمک به شما در ردیابی احساسات خود را داراست. با این اپلیکیشن منابع بسیاری را برای جست‌وجوی زندگی شاد در اختیار دارید. روش‌های متنوع و مفصلی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از هدف زندگی داشته باشد. پس بد نیست به کمک چنین برنامه ای در راستای بهبود سبک زندگی و تغییر نگرش های نادرست گام بردارید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۶ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۶ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

 

اپلیکیشن اندروید راهنمای بهداشت و تغذیه مناسب برای گیاه‌خواران

 

اپلیکیشن اندروید راهنمای بهداشت و تغذیه مناسب برای گیاه‌خواران

 

“Health and Nutrition Guide & Fitness Calculators‏” نام بلند بالای اپلیکیشن جالبی است که فقط نسخه اندروید دارد. تلاش برای رژیم گرفتن و کاهش وزن ممکن است پیچیده و با عدد و رقم به نظر برسد. وقتی می خواهید غذاها را تجزیه کنید، مواد را بشناسید و یا هر کالری را محاسبه کنید شاید کلافه شوید. این برنامه به شما کمک می کند بفهمید چگونه انتخاب هایی که در مورد رژیم غذایی کلی خود انجام می دهید، بر سلامتی شما تأثیر می گذارد. این اطلاعات دقیق در مورد مزایای بسیاری از غذاهای سالم برای گیاه خواران و گوشت خواران ارائه شده است. این اپ همچنین به شما امکان می دهد BMI و سایر اندازه گیری های بدن را محاسبه کنید تا ببینید که چگونه تغییرات در رژیم شما منجر به نتایج مثبت یا منفی در سلامتی می‌شود.

 

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۴ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

 

بیشتر بخوانید: رژیم‌‌های گیاهخواری و  انواع آن آن کدام‌اند؟

 

 

شناسایی افسردگی و اضطراب با اپلیکیشن Moodpath در اندروید و ios

 

درک و تأمل در تغییرات خلق و خوی شما چالش برانگیز به نظر می رسد، به خصوص اگر شما دارای یک بیماری روانی هستید که کنترل احساسات یا خلق و خوی شما را دشوار می کند. برنامه Moodpath ابزار ورود اطلاعات روزانه شماست. این اپ می‌تواند به شما کمک کند هر روز از زندگی عاطفی خود را حساب کنید، بینش خاصی را در مورد حالات خاص به دست آورید. این محاسبه و ثبت روزانه به شما کمک می کند تا رفتار و افکار خود را بهتر بفهمید. این اپلیکیشن جالب به شما می آموزد در ذهن شما چه اتفاقاتی می افتد و از بسیاری از تکنیک‌های اثبات شده مانند رفتار درمانی شناختی برای کار در برابر رفتارهای منفی یا سمی استفاده کنید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۷ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۶ ستاره

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

 

 

Eufylife، اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس برای نظارت بر وزن شما

 

Eufylife: اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس برای نظارت بر وزن شما

 

برنامه Eufylife همراه با محاسبه گر هوشمند Eufylife و سایر محصولات بهداشتی Eufylife هماهنگ است. این پلتفرم جالب به شما کمک می کند تا با سهولت و یکپارچگی سلامت و وزن خود را در طول روز ردیابی کنید. این اپلیکیشن همچنین با برنامه Apple Health شما همگام سازی می‌شود تا همیشه آخرین اطلاعات را از وزن خود داشته باشید. این اپ می تواند به شما کمک کند تا در مورد آنچه می خورید، هنگامی که ورزش می کنید و یا وقتی که قصد دارید وزن خود را در یک سطح سالم نگه دارید، بهترین تصمیمات را بگیرید.

 

امتیاز در سیستم عامل IOS (اپ استور): ۴.۹ ستاره

امتیاز در سیستم عامل اندروید (گوگل پلی): ۴.۶ ستاره

قیمت: رایگان

 

 

تصمیم بگیرید!

 

در پایان معرفی این اپلیکیشن های جالب که به سلامت جسم و جان شما کمک می کند لازم است بگوییم بهترین راه برای سلامتی، توجه به آن است. هیچ برنامه و رژیم و اپلیکیشنی نمی تواند سلامتی جسم و روح شما را تضمین کند اگر خودتان نخواهید. گام اول در این راه ساده است: تصمیم بگیرید! پس از تصمیم گیری به سراغ یک برنامه خوب و مناسب برای تندرستی و سلامت روانی خود بگردید. فراموش نکنید حالا که موبایل جزئی از زندگی ما شده است، می تواند مربی و مشوق خوبی باشد!

 

موبایل و ساعت هوشمند رفته رفته جای خود را به عنوان یک ابزار کنترل سلامت بدن باز کرده اند. امروزه کمتر کسی را می بینیم که یک تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید یا IOS همراه خود نداشته باشد. ساعت هوشمند و مچبندهای سلامتی هم به عنوان ابزار کمکی نقش پر رنگی در کنترل سلامت بدن ایفا می‌کنند.

 

با نصب بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios می توانید بهترین عملکرد را در زندگی داشته باشید. حالا که در قرنطینه خانگی هستیم کنترل سلامت بدن و روان اهمیت بیشتری دارد. با استفاده از این لیست که بهترین اپلیکیشن های سلامتی در حوزه سلامت سال گذشته هستند، به جنگ با کرختی، روزمرگی و بیماری های جسمی و روحی بروید. کافی است کمی از زمانی که به شبکه های اجتماعی می پردازید را کاهش داده و به جسم و جان خود بپردازید. هر کدام از این اپلیکیشن ها بهترین راهکار را برای بهبود وضعیت جسمی و روحی به شما ارایه می دهند.

 

 

منبع: healthline

 

کالابرگ الکترونیک