۱۰ مورد از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۰

۱۰ مورد از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۰


30 فروردین 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین عطرهای زنانه 2020

اگر از طرفداران عطر و پرفیوم هستید و به اینکه همیشه خوشبو باشید اهمیت می‌دهید، این مطلب مجله کوروش را از دست ندهید. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۰ کدامند. در سرویس سبک زندگی بر پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۰ مروری خواهیم داشت.

 

جالب است بدانید خرید عطر در سال ۲۰۲۰ افزایش قابل توجهی داشته است. این موضوع با توجه به شرایط پاندمی کرونا و قرنطینه کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما استفاده از یک عطر خوشبو تاثیر مثبتی بر آرامش روانی و حال خوب ما دارد. احتمالا به همین دلیل است که با وجود خانه‌نشینی، اشتیاق مردم به خرید عطر نه تنها کم نشده، بلکه افزایش نیز داشته است.

 

به طور کلی برای خریدن یک عطر به مواردی مانند نت‌های عطر، کمپانی تولیدکننده، ماندگاری و قیمت آن توجه می‌شود. ما این موارد را در بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۰ را (از نظر خریداران) بررسی کرده‌ایم. این راهنمای خرید عطر را بخوانید تا در انتخاب عطر مورد علاقه خود اشتباه نکنید.

 

 

مشخصات بهترین‌ عطرهای زنانه ۲۰۲۰

 

رزز آن آیس (Roses On Ice) یکی از بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۰

 

عطرهای زنانه

 

این پرفیوم محصول شرکت «بای کیلیان» بوده و در سال ۲۰۲۰ به بازار روانه شده است. رایحه‌ای که در ابتدای پاشیدن رزز آن آیس به مشامتان می‌رسد ترکیبی از بوی لیمو، خیار و میوه ارس است. این ترکیب به آرامی به بوی گل رز تغییر کرده و در نهایت به بوی مشک و صندل ختم می‌شود.

ماندگاری رزز آن آیس متوسط و خوب بوده و عطری مناسب فصل‌های گرم محسوب می‌شود. به نظر خریداران این عطر می‌تواند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان عطر مناسبی باشد. این عطر قیمت نسبتا بالایی دارد که با توجه به کمپانی تولیدکننده آن دور از انتظار نیست.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

بیشتر بخوانید: درباره عطر های زنانه و مردانه

 

 

لانکوم لاویه بل (La Vie Est Belle Lancome)؛ یک عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا

 

لانکوم لاویه بل (La Vie Est Belle Lancome)؛ یک عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا

 

کمپانی لانکوم تولید کننده بسیاری از بهترین عطرهای زنانه است. لانکوم لاویه بل عطری با رایحه گلی – میوه‌ای و مناسب که جذابیت زنانه شما را به رخ می‌کشد. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شد. ماندگاری لانکوم لاویه بل بسیار زیاد است و بوی آن در دسته شیرین قرار می‌گیرد.

نت‌های آغازین La Vie Est Belle انگور فرنگی سیاه و گلابی است. این بو کم‌ کم جای خود را به رایحه‌ای ملایم متشکل از یاسمین، زنبق و شکوفه پرتقال می‌دهد. نت‌های پایانی این عطر بادام، نعنا هندی و وانیل هستند. اگر به دنبال یک عطر زنانه خوشبو با ماندگاری فوق‌العاده هستید،‌ لانکوم لاویه بل را حتما تست کنید.

 

بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۰ ؛ باز هم کوکو شنل (Chanel N°۵)

 

بهترین عطرهای زنانه

 

بیشتر ما با رایحه شیرین گلی و چوبی عطر کوکو شنل آشنا هستیم. این عطر خوشبوی زنانه اولین بار در سال ۲۰۰۷ تولید شد و جدید نیست. با وجود اینکه سالها از عرضه عطر کوکو شنل به بازار می‌گذرد اما چیزی از محبوبیت آن کم نشده است. بهار نارنج و یلانگ یلانگ (درختی استوایی) نت‌های آغازین این عطر هستند. با گذشت زمان رایحه‌ایی از یاسمین و رز پدیدار شده و با چوب صندل و وانیل پایان می‌یابد. این عطر بیانگر جذابیت و اغواگری زنانه است و انتخابی عالی برای روزهای سرد محسوب می‌شود.

حتما بخوانید  بهترین روش ها برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

 

 

بیشتر بخوانید: افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

 

 

مشخصات عطر زنانه جورجیو آرمانی مای وی (My Way Giorgio Armani)

 

مشخصات عطر زنانه جورجیو آرمانی مای وی (My Way Giorgio Armani)

 

این عطر با رایحه‌ گلی – میوه‌ای از محصولات جدید کمپانی «آرمانی» بوده و در سال ۲۰۲۰ به بازار روانه شده است. جورجیو آرمانی مای وی ماندگاری خوبی دارد. پس از اسپری کردن عطر ابتدا رایحه‌ شکوفه پرتقال و برگاموت را حس می‌کنید. به مرور زمان بوی میوه‌ای به سمت بوی گل‌های مریم و یاسمین هندی می‌رود. نت‌های پایانی این عطر مشک سفید،‌ وانیل و رایحه درخت ارس هستند. جورجیو آرمانی مای وی عطری سبک و مناسب استفاده در روز است.

 

 

یکی از پرفروش ترین عطرهای ۲۰۲۰ ؛ مارلی دلینا اکسکلوسیو (Delina Exclusif Parfums de Marly)

 

یکی از پرفروش ترین عطرهای 2020 ؛مارلی دلینا اکسکلوسیو (Delina Exclusif Parfums de Marly)

 

عطر مارلی دلینا اکسکلوسیو از کمپانی «پرفیومز د مارلی» در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار شد. این عطر زنانه همان‌طور که رنگ بطری آن نشان می‌دهد، رابحه‌ای رزی دارد. اگر از دوستداران عطرهای پودری باشید، این عطر انتخاب خوبی برای شماست. نت‌های اولیه این عطر برگاموت، گلابی و لیچی (سرخالو) هستند. در ادامه نت‌هایی از گل محمدی و چوب عود پدیدار شده و در انتها با نت‌های صمغ، وانیل و چوب تثبیت می‌شود.

فروش این عطر در سال ۲۰۲۰ افزایش زیادی داشت و محبوبیت آن افزایش پیدا کرد. مصرف‌کنندگان این عطر ماندگاری آن را بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند. این عطر با ترکیبی از بوهای شیرین، استوایی، تازه و پودری برای تمام فصول سال قابل استفاده است.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین عطر و ادکلن های مردانه

 

 

عطر پرفروش زنانه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ ؛ لانکوم آیدول (Idôle Lancome)

 

عطر پرفروش زنانه 2019 و 2020 ؛ لانکوم آیدول (Idôle Lancome)

 

عطر لانکوم آیدل در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و عطری جدید محسوب می‌شود. رایحه این عطر زنانه خوشبو از مرکبات و گل‌ها گرفته شده و لطافت شیرینش آن را برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان ایده‌آل می‌سازد. نت‌های ابتدایی آن برگاموت و گلابی، نت‌های میانی رز سنتیفولیا، گل محمدی و رازقی و نت‌های پایانی آن مشک سفید و وانیل هستند. خریداران قیمت عطر لانکوم آیدول را کمی گران دانسته‌اند. با این وجود فروش این عطر زنانه در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ افزایش چشمگیری داشته است.

 

 

 

عطر زنانه خنک و شیرین کرید آکوا فیورنتینا (Acqua Fiorentina Creed)

 

مشهورترین عطرهای زنانه

 

«کرید» یکی از قدیمی ترین و مشهورترین برندهای فرانسوی تولیدکننده عطرهای نیش است. عطر کرید آکوا فیورنتینا نیز عطر جدیدی نیست، اما هنوز از بهترین عطرهای زنانه محسوب می‌شود. همان‌طور که از نام آن پیداست، آکوا فیورنتینا بوی خنک و شیرینی دارد. نت‌های آغازین این عطر آلو سیاه و سیب سبز هستند. با گذشت زمان متوجه رایحه برگاموت،گل رز و گلابی خواهید شد. رایحه گریپ‌فروت،‌ چوب صندل و سدار نیز نت‌های پایه این عطر خوشبوی زنانه را تشکیل می‌دهند.

عطر آکوا فیورنتینا ماندگاری خوب و قیمت بالایی دارد که با توجه به کمپانی آن دور از انتظار نیست. محبوبیت این عطر زنانه معروف در سال گذشته به طور تصاعدی بیشتر شده است.

 

 

گوچی فلورا گورجس گاردنیا (Flora by Gucci Gorgeous Gardenia Gucci)؛ خوشبو با ماندگاری متوسط

 

گوچی فلورا گورجس گاردنیا (Flora by Gucci Gorgeous Gardenia Gucci)؛ خوشبو با ماندگاری متوسط

 

این عطر از مجوعه عطرهای فلورا با گوچی است که هر کدام رایحه خاص و گلی مخصوص به خود را دارند. همان‌طور که در نام این عطر آمده رایحه گل گاردنیا شاخصه این عطر زنانه خوشبو است. رایحه رد بری و گلابی نت‌های آعازین گوچی فلورت گورجس گاردنیا را تشکیل می‌دهند. در ادامه رایحه شیرین گل‌های پلومریا و گاردنیا به مشام می‌رسد. این عطر خاص در نهایت با نتی از نعنا هندی تثبیت می‌شود.

حتما بخوانید  12 عطر زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا

ماندگاری فلورا گورجس گاردنیا متوسط است. رایحه ملایم، خنک و تازه این عطر آن را برای استفاده در طول روز و فصول گرم سال مناسب می‌سازد.

 

 

ایوسن لورن مون پاریس (Mon Paris Yves Saint Laurent)؛ یک عطر زنانه بهاری با ماندگاری بالا

 

بهترین روش عطر زدن

 

اگر از طرفداران عطر زنانه میوه‌ای با بوی ترش و شیرین هستید این عطر را دوست خواهید داشت. عطر مون پاریس از کمپانی « ایوسن لورن» در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد. نت‌های ابتدایی این عطر زنانه خوشبو شامل برگاموت، پرتقال، نارنگی، تمشک، توت‌فرنگی و گلابی است. شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و یاسمین نت‌های میانی این عطر هستند. با گذشت زمان این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های پایه شامل وانیل، مشک، سدار و نعنا هندی می‌دهند.

عطر ایوسن لورن مون پاریس از جمله عطرهای زنانه با ماندگاری بالا است. بوی ملایم و میوه‌ای این عطر برای روزهای بهاری فوق‌العاده است.

 

 

 ویکتور اند رالف فلاور بمب (Flowerbomb Viktor&Rolf)؛ عطر منتخب مشهورترین سایت های مد و فشن

 

 ویکتور اند رالف فلاور بمب (Flowerbomb Viktor&Rolf)؛ عطر منتخب مشهورترین سایت های مد و فشن

 

این عطر خوشبو به انتخاب بسیاری از سایت‌های مد و زیبایی، یکی از بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۰ است. عطر فلاور بمب از کمپانی «ویکتور اند رالف»  برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ تولید شد. رایحه گل و نعنا هندی پررنگ‌ترین آکوردهای این عطر هستند. برگاموت، اسمانتوس و چای نت‌های آغازین این عطر هستند. نت‌های میانی آن رایحه ارکیده، رز،‌ یاسمین، شکوفه پرتقال و مانگاست. نت‌های پایه این عطر زنانه معروف شامل مشک و نعنا هندی است.

ترکیب بوهای گلی، چوبی و نعنا هندی ویکتور اند رالف فلاور بمب، آن را به یک عطر زنانه زمستانی خوشبو با پخش بوی عالی تبدیل کرده است. قیمت این عطر نسبتا بالاست اما ماندگاری خوب آن می‌تواند قیمت را توجیه کند.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه

 

 

 آیا عطر زدن روش خاصی دارد؟

 

بهترین عطرهای زنانه 2020

 

عطر نقش مهمی در شخصیت افراد دارد و استفاده درست از آن می‌تواند تبدیل به امضای شخصیتی شما شود. این عطر به صورت دائم در یاد و حافظه دوستان‌تان مانده و هر بار شنیدن بوی این عطر شما را به خاطرشان خواهد آورد. بسیاری از افراد هستند که علاقه زیادی به عطر زدن دارند اما به این دلیل که به طرز درستی این کار را انجام نمی‌دهند قادر به گرفتن نتیجه مورد نظر خود نیستند. وقتی از عطر دیگران لذت می بریم در واقع به این دلیل است که شخص مورد نظر عطر را درست استفاده کرده است. برای این کار باید چند نکته را در عطر زدن رعایت کنید.

 

  • توجه کنید که عطر ها را به قسمت های نبض دار بدن مانند شانه ها سینه و مچ دست بزنید تا با حرارت این قسمت ها عطر بیشتر بوی خود را نشان دهد.
  • بهترین زمان برای عطر زدن موقعی است که پوست کاملا تمیز است یعنی بعد از حمام.
  • سعی کنید عطر را در هوا اسپری نکرده و در فاصله ۷ تا ۱۵ سانتی متری از بدنتان اسپری کنید.
  • زیاده روی در عطر زدن باعث تند شدن بوی آن شده و ممکن است خوشایند نباشد، بنابراین نهایت ۳ یا ۴ بار بیشتر اسپری نکنید.
  • هیچ وقت بعد از عطر زدن پوست خود را نمالید و ماساژ ندهید.

 

کالابرگ الکترونیک