۱۷ مدل از جدیدترین ترندهای کیف زنانه و دخترانه ۲۰۲۱/۱۴۰۰

۱۷ مدل از جدیدترین ترندهای کیف زنانه و دخترانه ۲۰۲۱/۱۴۰۰


26 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 15 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
مدل کیف زنانه جدید

کیف ‌ها یکی از جذاب ‌ترین بخش‌ های استایل ما هستند که به شدت روی به روز و زیبا به نظر رسیدن تیپ ما تأثیر می‌ گذارند. شاید به جرات بتوان گفت که سرمایه گذاری روی مدل اکسسوری کیف زنانه جدید می ‌تواند ظاهری به روزتر و جذاب ‌تر به شما ببخشد. اگر دوست دارید عید امسال ظاهری به روز و مطابق مد سال برای خودتان رقم بزنید، بهتر است به فکر خرید یک کیف جدید برای خودتان باشید. در سرویس سبک زندگی مجله کوروش می ‌توانید با لیستی از جدیدترین مدل کیف جدید سال ۲۰۲۱ /۱۴۰۰ آشنا شوید.

 

مدل کیف زنانه جدید شبیه به ساک خرید توری

 

مدل کیف زنانه جدید شبیه به ساک خرید توری

 

یکی از جذاب ‌ترین و البته عجیب ‌ترین ترندهای مدل کیف جدید ۲۰۲۱ مربوط به کیف‌ هایی است که بیشتر شبیه به یک ساک خرید توری است. یک مدل ساده و در عین حال خاص و جذاب که بسیاری از سلبریتی‌ ها و افراد مشهور در سال ۲۰۲۱ از آن استفاده می‌ کنند. این مدل کیف جدید دخترانه یک پیشنهاد بی ‌نظیر برای فصل بهار و تابستان ۱۴۰۰ است.

 

این کیف ‌ها شباهت زیادی به تورهای ماهی دارند و از همین رو شاید در ابتدا با دیدن آن در مدل کیف‌ های جدید سال کمی متعجب شوید. از طرف دیگر کیف ‌های بافتنی و قلاب دوزی شده نیز امسال به شدت ترند هستند. شما می‌توانید از این تورهای بافتنی هم به صورت تکی استفاده کنید و هم کیف کوچک خودتان را در آن قرار دهید و جلوه ‌ای متفاوت به آن ببخشید. یکی از زیباترین انواع کیف‌ های توری امسال کیف ‌های مرواریدی هستند که به شکل تور طراحی شدند و شما می ‌توانید از آن هم به صورت تکی و هم در کنار کیف ‌های تخم مرغ شکل در مهمانی‌ ها و مجالس استفاده کنید.

 

 

کیف‌ گردنی، مدل کیف جدید ۱۴۰۰

 

کیف‌ گردنی، مدل کیف جدید 1400

 

امسال تفاوت‌ های محسوس و خاصی در مدل کیف جدید دخترانه ایجاد شده است. این روزها کیف ‌های کوچک بیشتر از همیشه طرفدار دارند. سایز برخی از این کیف ‌ها تنها به اندازه ‌ای است که یک گوشی یا کارت را در خود جای می‌دهند. اما جذاب ‌ترین بخش این کیف ‌ها آویزان کردن آن در گردن است. حتی اگر دوست دارید با آویزان کردن کیف در گردنتان خیلی جلب توجه کنید، می ‌توانید بند این کیف‌ها را به صورت کج روی شانه قرار دهید. برای زیباتر شدن استایل تان با این مدل کیف ‌های خاص می ‌توانید از کیف ‌هایی استفاده کنید که رنگ آن با رنگ لباس شما همخوانی بیشتری دارد.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ترندهای جواهرات و زیورآلات سال ۲۰۲۱ 

 

 

مدل کیف جدید ۱۴۰۰ با سطح دوخته شده یا لحاف دوزی

 

مدل کیف جدید 1400 با سطح دوخته شده یا لحاف دوزی

 

یکی دیگر از رایج ‌ترین مدل ‌های ترند کیف ۲۰۲۱ کیف ‌های کلاسیک دوخته شده هستند. کیف ‌هایی که احتمالاً اگر کمی در کمد کیف ‌هایتان جستجو کنید، می ‌توانید نمونه ‌ای از آن را پیدا کنید. این مدل کیف ‌ها که معمولاً انواع و طرح ‌های متفاوتی دارند، گزینه ‌ای ایده آل برای تیپ ‌های مجلسی و مهمانی هستند و در عین حال می ‌توانید از آن‌ ها برای خرید و حتی پیاده روی نیز استفاده کنید. سطح این کیف ‌ها معمولاً به صورت لوزی یا نواری دوخت شده که به اصطلاح به آن طرح ‌های لحاف دوزی شده نیز گفته می ‌شود.

 

 

کیف ‌های مخصوص بطری آب در لیست مدل کیف زنانه جدید

 

کیف ‌های مخصوص بطری آب در لیست مدل کیف زنانه جدید

 

امسال برای بطری آب شما نیز کیف ‌های جداگانه‌ای طراحی شده است و شما می ‌توانید این کیف را به صورت جداگانه و یا همراه با یک کیف دیگر استفاده کنید. این طراحی جذاب که از سوری برند Fendi اجرا شده، در کنار خلاقیتی که پشت آن وجود دارد، به شما نیز کمک می‌ کند تا فضای مناسبی برای نگهداری بطری آب داشته باشید و در عین حال فضای داخل کیفتان را نیز اشغال نکنید. در انواع مدل کیف جدید ۲۰۲۱ می ‌توانید کیف ‌های مخصوص بطری را مشاهده کنید که روی کمربند نصب شده و یا به صورت دوشی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. برخی از مدل‌ های این کیف ‌های بطری چنان جذاب طراحی شده ‌اند که درست مثل یک کیف پر زرق و برق به نظر می ‌رسند. به نظر می رسد رعایت بهداشت فردی در بحران کرونا در طراحی این مدل برند فندی بی تاثیر نبوده است.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین عطرهای زنانه

 

 

کیف ‌های کلاسیک و نوستالژیک؛ مدل کیف جدید ۱۴۰۰

 

کیف ‌هایی با طرح قایقی و نوستالژیک؛ مدل کیف جدید 1400

 

کیف‌هایی که در دهه ۹۰ بسیار پرطرفدار بودند و سال‌ها از دنیای مد فاصله گرفته بودند، امسال در لیست مدل کیف جدید ۱۴۰۰ قرار دارند. احتمالاً دیدن این کیف این جمله مادرتان را به یادتان می ‌اندازد که هر چیز قدیمی یک روز دوباره مد می ‌شود.

 

 

کیف ‌های خیلی کوچک، مدل کیف جدید امسال

 

کیف ‌های خیلی کوچک، مدل کیف جدید امسال

 

از سال ۲۰۱۹ هر سال سایز و اندازه کیف ‌ها بزرگ‌ تر شد. از طرف دیگر با شیوع ویروس کرونا هر روز کیف ‌های ما برای جاسازی انواع ماسک، ضدعفونی کننده و الکل بزرگ ‌تر شد. اما امسال شاهد یکی از کوچک ‌ترین انواع کیف‌ هایی هستید که تا به حال مورد استفاده قرار می‌ گرفت. کیف ‌های کوچک و رنگی که از آن می ‌توانید تنها برای قرار دادن کارت و یا لوازم کوچک استفاده کنید. این کیف ‌ها که به آن‌ها کیف ‌های میکرو نیز گفته می ‌شود، توسط برندهای معروف زیادی تولید شده‌اند و شما می ‌توانید از آن‌ ها هم به صورت دستی، هم دوشی و هم گردنی استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: برند های لباس اوت کوتور

 

 

کیف‌ دسته‌دار، ترند کیف ۲۰۲۱

 

کیف‌ دسته‌دار، ترند کیف 2021

 

کیف ‌های دستی یکی دیگر از ترندهای کیف در سال ۱۴۰۰ هستند که معمولاً دسته‌ای کوتاه دارند. شما به راحتی می ‌توانید با گرفتن این دسته کیف خود را حمل کنید. برخی از انواع این کیف ‌ها امسال طرح‌ها و الگوهای خاصی دارند. برخی از آن ‌ها دارای طرح گلدوزی هستند و برخی دیگر با انواع زنجیر و دسته طلایی رنگ تزئین شده ‌اند. برخی از انواع این کیف ‌ها دسته ‌های بلند یا حتی زنجیرهای بلند دارند و شما می‌ توانید با پیچاندن بند کیف دور مچ دست آن را بگیرید.

 

 

کیف دستی یا کلاچ؛ مدل کیف جدید ۱۴۰۰

 

کیف‌ های دستی همیشه در مهمانی‌ ها و مجالس شام مورد استفاده قرار می ‌گرفتند. اما امسال این کیف ‌ها به عنوان مدل کیف زنانه جدید یکی از ترندهای سال هستند. امسال شما می‌ توانید از کیف ‌های دستی هم در مهمانی ‌ها و هر جایی که دوست دارید استفاده کنید. می ‌توانید کیف خود را مستقیماً در دست بگیرید و یا زیر بازویتان قرار دهید.

 

این کیف ‌ها که در انگلیسی به آن کلاچ گفته می ‌شود، در واقع به نوعی کیف خطاب می ‌شود که در دست جا می‌ گیرد و شما می ‌توانید برای قرار دادن لوازم کوچک همچون کارت بانکی لوازم آرایش و گوشی از آن استفاده کنید. این سبک کیف امسال یکی از ترندهای جذاب ۲۰۲۱ محسوب می‌ شود اما امسال بر خلاف همیشه شما می ‌توانید انواع کیف ‌های بزرگ و حجیم را نیز به صورت کلاچ و کیف دستی استفاده کنید.

 

یکی از جذاب ‌ترین ویژگی ‌هایی که امسال در کیف ‌های دستی مشاهده می ‌کنید، وجود بندهای پهن و زنجیری قفلی روی کیف هستند. این بندها این امکان را به شما می ‌دهند که هر زمان که لازم دارید، کیف دستی خود را به کیف دوشی تبدیل کنید و در صورتی که تمایلی به این کار ندارید، بند کیف را جدا کنید و از آن به عنوان کیف دستی یا حتی کیف دسته دار استفاده نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید: وسایل ضروری برای استایل پاییزی

 

 

کیف‌ های استوانه ‌ای یا خورجینی از جدیدترین ترندهای کیف ۱۴۰۰

 

در لیست مدل کیف جدید امسال می ‌توان به کیف ‌های خورجینی با حالتی از استوانه ‌ای یا بیضی شکل اشاره کرد. از آنجایی که این کیف ‌ها فضای زیادی برای قرار دادن لوازم و ضروریات ما دارند، کیف ‌های مناسب برای مسافرت استایل ‌های خیابانی و همچنین خرید کردن هستند. از طرف دیگر شما می‌ توانید از این کیف همه صورت دوشی استفاده کنید و همین که بند آن را بگیرید و آن را به یک کیف دستی مبدل نمایید. این کیف‌ ها با همه نوع سبک‌ و استایلی همخوانی دارند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین ترندهای کیف ۲۰۲۱ شناخته می ‌شود.

 

 

کیف هایی با زنجیرهای طلایی ضخیم، در لیست مدل کیف زنانه جدید

 

کیف هایی با زنجیرهای طلایی ضخیم، در لیست مدل کیف زنانه جدید

 

اگر نگاهی به جدیدترین طرح‌ های کیف ۲۰۲۱ بیندازید، متوجه می ‌شوید که بسیاری از این کیف‌ ها با بندهایی زنجیری و طلایی شکل تزئین شده ‌اند. امسال استفاده از زنجیرهای طلایی ضخیم بیشتر از همیشه بر روی انواع کیف استفاده شده است و این موضوع جلوه‌ های جذاب و لوکس این کیف‌ها بخشیده است. اگر دوست دارید تغییر اساسی در کیف ‌های قدیمی خودتان ایجاد کنید و به جای خرید یک کیف جدید کیف ‌هایی که از قبل دارید را به روز کنید می ‌توانید یک زنجیر ضخیم قفل‌دار به کیفتان وصل کنید و آن را مطابق با ترند ۲۰۲۱ به روز رسانی نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید: مدل های ترند شلوار زنانه

 

 

کیف ‌های رنگی، ترند سال ۲۰۲۱

 

کیف ‌های رنگی، ترند سال 2021

 

احتمالاً اگر نگاهی به کمد کیف‌ هایتان بیندازید متوجه می‌شوید که بیشتر آن‌ها رنگ‌ هایی تیره دارند و یا اگر خیلی هم به رنگ ‌های روشن علاقه‌ مند باشید، احتمالاً چند کیف کرم یا سفید نیز از لابه ‌لای آن‌ ها پیدا می ‌شود. اما امسال بسیاری از برندهای معروف اقدام به تولید کیف ‌های رنگی با رنگ ‌های شاد و خاص نموده ‌اند. کیف ‌هایی که شاید تا به حال داشتن آن را تجربه نکرده ‌اید و امتحان کردن آن می ‌تواند برایتان جذاب باشد. امسال بیشتر از همیشه می ‌توانید از کیف ‌هایی با رنگ‌ های خاص در استایل خود استفاده کنید و رنگ و زیبایی جذابی به تیپ و استایل خود ببخشید. مهم‌ ترین رنگ ‌های ترند کیف سال ۱۴۰۰ دخترانه و زنانه رنگ ‌های زرد، خاکستری، سبز چمنی روشن، سبز فسفری، رنگ ‌های پاستیلی، قرمز روشن، نارنجی و زرد زعفرانی هستند.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی رنگ سال ۲۰۲۱/۱۴۰۰ 

 

 

کیف ‌های دوشی کوچک، ترند ۲۰۲۱

 

کیف ‌های دوشی کوچک، ترند 2021

 

کیف ‌های دوشی زنانه کوچک متعلق به دهه ۹۰ اگر از این زمان را تجربه کرده باشید، حتماً یک نمونه از این کیف‌ ها را استفاده کرده‌اید. این کیف ‌ها در واقع سایز کوچکی دارند و بندی با ارتفاع حدوداً نیم متری در آن استفاده شده و شما می ‌توانید این کیف را روی شانه‌ هایتان قرار دهید. امسال این کیف‌ ها به یکی از ترندهای ۲۰۲۱ تبدیل شده است و می‌ تواند انتخاب خوبی برای افرادی که به دنبال کیف ‌های دوشی زنانه سبک و کوچک هستند، باشد.

 

 

کیف ‌های خیلی بزرگ، در لیست مدل کیف جدید دخترانه

 

یکی از جالب ‌ترین ترندهای کیف سال ۲۰۲۱ مربوط به کیف ‌هایی است که اندازه خیلی بزرگی دارند. ترند شدن این کیف‌ ها آن هم درست در زمانی که کوچک‌ ترین سایز کیف نیز مد شده است، یک تضاد جالب در مدل‌ های کیف دوشی امسال ایجاد کرده و به شما این اجازه را می ‌دهد که از کوچک ‌ترین اندازه کیف تا بزرگ ‌ترین سایزی که تصورش را می ‌کنید، انتخاب نمایید. کیف‌ های فوق العاده بزرگ گزینه خوبی برای سفر و زمان ‌هایی هستند که نیاز به حمل لوازم بیشتری دارید. شما می ‌توانید از این کیف ‌ها در اشکال و رنگ ‌های مختلف استفاده کنید و حس کلاسیک بودن بیشتری به استایل خودتان ببخشید. کیف ‌های بزرگ ترند ۲۰۲۱ معمولاً از جنس چرم هستند و طرح و مدل خیلی شلوغ و خاصی ندارند و معمولاً با طرح‌ هایی ساده تولید می‌ شوند.

 

 

کیف ‌های نیم‌ دایره‌ای، یکی دیگر از ترندهای سال ۱۴۰۰

 

کیف ‌های نیم‌ دایره‌ای، یکی دیگر از ترندهای سال 1400

 

در لیست ترندهای کیف سال ۱۴۰۰ یک مدل غیر قابل پیش بینی نیز وجود دارد. کیف‌ های دوشی زنانه که درست مثل یک دایره طراحی شده ‌اند. بدنه این کیف ‌ها حالت نیم دایره‌ ای دارد و دسته‌ های آن نیز در راستای کیف و متصل به آن به صورت دایره وار برش خورده است. این کیف ‌ها در عین راحتی، موجب خاص شدن استایل شما نیز می ‌شود. از طرف دیگر شما می‌توانید از این کیف به عنوان کیف دستی و به صورت کیف دوشی استفاده کنید. این کیف ‌ها گزینه ‌هایی عالی برای ترندهای بهار ۱۴۰۰ هستند و شما می ‌توانید به خوبی آن را با استایل بهاری و رنگی خودتان ست کنید.

 

 

کیف‌ های تزئین شده با مروارید، مد جدید ۱۴۰۰

 

با شروع سال ۲۰۲۱ میلادی مروارید یکی از جذاب ‌ترین ترندهای سال تبدیل شد. از مروارید در مدل مو، لباس، اکسسوری و زیورآلات، کفش و هر چیز دیگری استفاده شد و حال ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که امسال در مدل ‌های کیف ۲۰۲۱ و بهاره ۱۴۰۰ می ‌توانید کیف ‌هایی را مشاهده کنید که با مرواریدهایی از سایزهای مختلف تزئین شده ‌اند و جلوه‌ های دخترانه و زیبا به استایل  شما می‌ دهند.

 

 

کیف تخم مرغی، ترند ۲۰۲۱

 

کیف تخم مرغی، ترند 2021

 

شاید در تصور بیشتر ما کیف ‌ها معمولاً مستطیلی شکل هستند. درواقع سال‌ ها است که کیف ‌ها به این شکل تولید می ‌شوند و این موضوع دیگر در تصور همه ما نقش بسته است. اما امسال در ترندهای ۲۰۲۱ مدل ‌هایی وجود دارند که هنجارها را زیر پا گذاشته و با طرح ‌ها و ایده ‌های خاص تغییراتی اساسی در استایل ما ایجاد می‌ کنند. یکی از جدیدترین مدل ‌های کیف ۲۰۲۱ مربوط به کیف ‌های تخم مرغی شکل است. این کیف های تخم مرغی در طرح ‌ها و رنگ ‌های متفاوتی تهیه می‌ شوند. در بسیاری از برندهای معروف می ‌توانید این کیف‌ ها را با دسته یا بند زنجیری یا مرواریدی مشاهده کنید. سبک طراحی شده این کیف‌ ها به گونه ‌ای است استفاده از آن‌ها بیشتر برای مهمانی ‌ها و مجالس و همچنین تیپ و استایل بهار و تابستان مناسب است.

 

 

کیف ‌های حصیری درست شبیه به سبد پیک‌نیک، مدل کیف زنانه جدید

 

از دیگر مدل ‌هایی که احتمالاً امسال در لیست جدیدترین و خاص ‌ترین مدل ‌های کیف بهار ۱۴۰۰ مشاهده می ‌کنید مربوط به کیف ‌های حصیری شکل و درست شبیه به سبدهای پیک ‌نیک طراحی شده ‌اند. این کیف‌ ها معمولاً با ترکیبی از چرم و یا حتی طناب ‌های کنفی استایل خاص و ویژه ‌ای به شما می‌بخشند. شما می ‌توانید از این کیف ‌ها هم به صورت دستی و هم دوشی استفاده کنید.

 

 

منبع: marieclaire، lifestyleasia، lofficielusa

 

کالابرگ الکترونیک