این رنگ ها و لباس ها شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد

این رنگ ها و لباس ها شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد


17 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چه لباس هایی شما را لاغرتر نشان می دهد

کم کردن وزن همیشه کار ساده ای نیست و بسیاری از افراد حتی با رژیم و ورزش باز هم ظاهر درشت و پری دارند. برای این که با هر نوع شکل و اندامی زیبا و جذاب به نظر برسید، باید با ترفندهای لباس پوشیدن آشنا باشید. در واقع پوشیدن برخی از لباس ها موجب می شود تا شما لاغرتر و بلندتر به نظر برسید و ظاهری کشیده تر و زیباتر پیدا کنید. در مقابل استفاده از برخی لباس ها نیز موجب چاق تر به نظر رسیدنتان می شود. اگر بدانید چه رنگی لاغر نشون میده و چه مدلی برای اندام شما مناسب است، بهتر می توانید مدل لباس مناسب با اندام خود را انتخاب کنید. اصلا چه لباس هایی شما را لاغرتر نشان می دهد ؟ در این مقاله از مجله کوروش قصد داریم به شما بگوییم که چه لباس هایی شما را  لاغرتر نشان می دهد و چه رنگی قد را بلندتر نشان می دهد.

 

 

۱- برای لاغرتر دیده شدن، لباس متناسب بپوشید

 

برای لاغرتر دیده شدن، لباس متناسب بپوشید

 

اولین و مهم ترین نکته ای که باید در مورد لباس پوشیدن بدانید، این است که برای این که ظاهر جذابی داشته باشید باید از پوشیدن لباس های خیلی تنگ و خیلی گشاد اجتناب کنید. لباس تنگ موجب می شود تا چربی های اضافی بدن شما بیشتر به چشم بیاید. از طرفی لباس های گشاد نیز شما را درشت تر و چاق از چیزی که هستید نشان می دهد. سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که درست در سایز و اندازه خودتان هستند و در هیچ بخشی از بدن حالت چسبان ندارند. این موضوع حتی در مورد لباس زیر صدق می کند. برای اینکه اندام شما متناسب به نظر برسد، باید از لباس زیر متناسبی استفاده کنید. لباس هایی که بیش از اندازه تنگ هستند، موجب می شوند تا چربی های اضافه بدن بیشتر به چشم بیاید.

 

 

این مقاله را بخوانید: ۱۲ نکته مهم در انتخاب لباس برای لاغرتر و بلندتر دیده شدن

 

 

۲- برای لاغرتر به نظر رسیدن، لباس های یقه هفت بپوشید

 

پوشیدن لباس های یقه هفت موجب می شود گردن شما بلندتر به نظر برسد و اندام شما کشیده تر و باریک تر می شود. اگر لباس یقه هفت ندارید، می توانید چند دکمه بالایی پیراهن خود را باز کنید و آن را به صورت هفت درست کنید. توجه داشته باشید که لباس هایی با یقه قایقی که یقه کشیده و افقی دارند موجب می شوند تا شانه ها و بخش سینه شما پهن تر به نظر برسد.

تخفیف شوینده های افق کوروش
حتما بخوانید  7 نکته برای خوش استایل به نظر رسیدن خانم های چاق و دارای اضافه وزن

 

 

۳- بهترین لباس برای لاغر دیده شدن، لباس هایی با طرح عمودی است

 

بهترین لباس برای لاغر دیده شدن، لباس هایی با طرح عمودی است

 

اگر به دنبال این هستید که چه لباسی لاغرتر نشان می دهد، بهتر است حتماً لباس هایی با طرح های عمودی را امتحان کنید. خطوط عمودی روی لباس موجب می شود تا اندام شما بلندتر و کشیده تر به نظر برسد. به طور کلی اگر طرح لباس به صورت عمودی باشد یا زیپ و نوارهای به کار رفته در آن به صورت عمودی کار شده باشد، شما لاغرتر به نظر می رسید. در مقابل لباس هایی که چاق نشان می دهند، معمولاً طرح های افقی دارند. این طرح ها اندام شما را پهن تر می کنند، بنابراین سعی کنید از پوشیدن این لباس ها اجتناب کنید.

 

 

۴- برای لاغرتر دیده شدن از کمربند استفاده کنید

 

برای لاغرتر دیده شدن از کمربند استفاده کنید

 

بهترین لباس برای لاغر دیده شدن لباسی است که کمر شما را باریک تر از سایر بخش های بدن نشان دهد. از همین رو برای این امر می توانید روی پیراهن خود از کمربند استفاده کنید. توجه داشته باشید که کمربندتان بیش از اندازه محکم نبندید و آن را دقیقاً روی باریک ترین بخش کمرتان قرار دهید. معمولاً پیراهن هایی که روی ناحیه کمر برش دارند و یا در ناحیه دو طرف کمر دارای پارچه تیره تری هستند، کمر شما را باریک تر نشان می دهند.

 

 

۵- لباس های تک رنگ شما را لاغرتر نشان می دهد

 

برای این که بدانید چه لباسی لاغرتر نشان می دهد و برای اندام شما مناسب تر است، باید ترفندهای لباس پوشیدن را یاد بگیرید. پوشیدن لباس های تک رنگ موجب می شود تا شما متناسب تر به نظر برسید. برای این کار می توانید بلوز و شلوارتان را هم رنگ و یا کمی تیره و روشن انتخاب کنید. با این سبک لباس پوشیدن هم بسیار جذاب به نظر می رسید و هم اندام شما بسیار متناسب تر به نظر خواهد رسید.

 

 

بیشتر بخوانید » ۷ نکته برای خوش اندام به نظر رسیدن خانم های چاق «

 

 

۶- اگر شکم برجسته ای دارید، از پوشیدن لباس های کمر دار اجتناب کنید

 

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند، بزرگ بودن ناحیه شکم است. برای این که شکم شما در لباس مشخص نشود و ظاهر متناسب تری داشته باشید، بهتر است از پیراهن های بدون کمر استفاده کنید. در واقع استفاده از کمربند و لباس های کمردار برای افرادی که شکم دارند، مناسب نیست. این افراد باید لباس هایی را انتخاب کنند که هیچ برش و شکستگی در کمر آن وجود ندارد.

 

 

۷- پوشیدن لباس های طرح دار و شلوغ شما را چاق تر نشان می دهد

 

حتما بخوانید  راهنمای جامع و مفید خرید بهترین کوله پشتی لپ تاپ

پوشیدن لباس های طرح دار و شلوغ شما را چاق تر نشان می دهد

 

برای انتخاب مدل لباس برای لاغر نشان دادن سعی کنید از پوشیدن لباس های طرح دار و شلوغ اجتناب کنید. لباس هایی که پر از طرح و مدل هستند و طرح های بزرگ و چین های درشتی دارند، اندام شما را بزرگ تر نشان می دهند. اگر هیکل درشتی دارید و یا چاق هستید، بهتر است بیشتر از لباس های ساده و تک رنگ و یا طرح های خلوت استفاده کنید.

 

 

۸- برای اینکه لاغر به نظر برسید، رنگ های تیره بپوشید

 

به طور کلی پوشیدن رنگ های تیره موجب می شود تا شما لاغرتر و متناسب تر به نظر برسید. این که چه لباسی لاغرتر نشان می دهد، معمولاً به مدل و رنگ آن وابسته است. در واقع بهترین مدل لباس مجلسی که لاغر نشان دهد معمولاً ساده و تیره است. اگر اندام درشتی دارید، سعی کنید لباس هایی با رنگ های تیره تر را انتخاب کنید و از پوشیدن رنگ های جیغ و روشن اجتناب کنید. اگر به دنبال این هستید که چه مدل مانتویی لاغر نشون میده بهتر است بیشتر به سراغ مانتوهایی با رنگ تیره ببرید. در مقابل بهترین رنگ لباس برای افراد لاغر رنگ های روشن است. زیرا رنگ های تیره می تواند این افراد را لاغرتر نشان دهد.

 

 

۹- برای لاغرتر به نظر رسیدن، کفش پاشنه بلند بپوشید

 

برای لاغرتر به نظر رسیدن، کفش پاشنه بلند بپوشید

 

مهم نیست خانم هستید یا آقا، به هر حال پوشیدن کفش های لژ دار و پاشنه بلند می تواند به بلندتر به نظر رسیدن شما کمک کند. هر چقدر پاهای شما بلندتر به نظر برسد، اندام شما نیز زیباتر و لاغر تر به چشم می آید. توجه داشته باشید که منظور از کفش پاشنه بلند این نیست که حتماً یک کفش مجلسی با پاشنه های ۱۲ سانتی بپوشید. می توانید یک کفش لژدار انتخاب کنید و یا کفشی را بپوشید که تنها قد شما را چند سانتی متر بلندتر نشان می دهد.

 

 

این مقاله را بخوانید: ترفندهای انتخاب کفش و لباس برای بلند قد دیده شدن

 

 

۱۰- برای لاغرتر دیده شدن از گردنبندهای بلند استفاده کنید

 

برای لاغرتر دیده شدن از گردنبندهای بلند استفاده کنید

 

استفاده از گردنبندهای بلند موجب می شود تا شما بلندتر به نظر برسید. سعی کنید علاوه بر لباس برای لاغر دیده شدن حتماً به جزئیات و اکسسوری ها نیز توجه کنید. استفاده از یک گردنبند بلند یا شال گردن بلند روی لباس می تواند به بلندتر و لاغرتر دیده شدن شما کمک کند.

 

 

جمع بندی نهایی

 

نحوه لباس پوشیدن شما تاثیر فوق العاده ای بر استایل و چاق و لاغر به نظر رسیدنتان دارد. اگر بدانید چه رنگی قد را بلندتر نشان می دهد و چه لباسی لاغرتر نشان می دهد، راحت تر می توانید لباس مناسبی انتخاب کنید. سعی کنید از ترفندهایی که در این مقاله ذکر شد استفاده کنید. معمولاً پوشیدن لباس های تک رنگ، ساده و بدون طرح و چین موجب می شود تا شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسید.

 

 

منابع: wikihow، aarp، wikihow

 

کالابرگ الکترونیک