راهنمای خرید انواع تابلو برای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

راهنمای خرید انواع تابلو برای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک


8 آبان 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
راهنمای خرید انواع سبک تابلو برای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

هیچ خانه‌ای با دیوارهای خالی و سفید آن چنان که باید، زیبایی نخواهد داشت. یکی از جذاب‌ترین راهکارها برای روح بخشیدن به دیوارهای خالی، انتخاب تابلو برای منزل است. تابلوها انواع و سبک‌های متفاوتی دارند که باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه و در نظر گرفتن فضایی که قصد قرار دادن آن را دارید، انتخاب شوند. در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با انواع سبک تابلو برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک آشنا شوید. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

 

 

تابلوهایی با طرح‌های هندسی

 

یکی از رایج‌ترین سبک‌های تابلو که احتمالاً در زمان انتخاب تابلو برای منزل با آن مواجه می‌شوید، تابلوهایی با طرح‌ها و اشکال هندسی هستند.

 

تابلوهایی با طرح‌های هندسی

 

این تابلوها معمولاً بسیار ساده هستند و زمانی که با دکوراسیون مدرن تلفیق می‌شوند، جذابیت فوق العاده‌ای به فضا می‌بخشند.

 

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم در چیدمان مبلمان و طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

طرح‌های آبستره یا انتزاعی

 

یکی دیگر از انواع تابلو برای دکوراسیون مدرن تابلوهایی با طرح‌های انتزاعی هستند.

 

طرح‌های آبستره یا انتزاعی

 

این تابلوها معمولاً شکل و طرح خاصی ندارند و مجموعه‌ای از رنگ‌ها و بافت‌های مختلف در کنار هم هستند که در عین مشخص نبودن طرحی مشخص، زیبایی شگفت انگیزی دارند. اگر قصد خرید تابلو دکوراتیو مدرن برای منزل خود را دارید، بهتر است از طرح‌های آبستره نیز غافل نشوید.

 

 

تابلوهای چند تکه

 

استفاده از تابلوهای چند تکه این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. خرید تابلو دکوراتیو مدرن چند تکه برای منزل جلوه‌ای متفاوت به فضا می‌بخشد و می‌تواند تغییری اساسی در یک سمت دیوار پذیرایی یا اتاق خوابتان ایجاد کنید.

 

تابلوهای چند تکه

 

برخی از انواع این تابلوها یک تصویر را در چند قاب نشان می‌دهند و برخی دیگر مجموعه‌ای از چند تابلو با مفاهیم و نوشته‌های هماهنگ در کنار هم هستند. به هر حال این سبک تابلو برای دکوراسیون مدرن کارایی زیادی دارد.

 

 

بیشتر بخوانید: تغییرات مهم دکوراسیون آشپزخانه در جدیدترین ترندهای ۲۰۲۱

 

 

تابلو نقاشی

 

تابلوهای نقاشی معمولاً تصاویر حقیقی دنیای اطراف ما را نشان می‌دهند و از آن جایی که به وسیله دستان یک هنرمند خلق می‌شوند، ارزش مادی و معنوی زیادی دارند. این تابلو برای دکوراسیون کلاسیک اتاق نشیمن یا پذیرایی بسیار مناسب هستند.

 

تابلو نقاشی برای انتخاب تابلو

 

به طور معمول انتخاب تابلو نقاشی برای منزل‌ باید با در نظر گرفتن طرح آن باشد. برخی از انواع تابلو نقاشی برای سبک‌های مدرن نیز بسیار مناسب هستند و برخی دیگر تنها با دکوراسیون کلاسیک هارمونی دارند.

 

 

تابلو سلطنتی

 

تابلوهای سلطنتی به صورت تابلو نقاشی یا تابلو فرش معمولاً سبک‌های خاصی دارند و در آن‌ها داستانی از پادشاهان و شخصیت‌های سلطنتی به تصویر کشیده شده است. این سبک تابلو برای دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است و جلوه فوق العاده زیبا و منحصر به فردی به فضا می‌بخشد. برای جلوه بیشتر این تابلوها بهتر است آن‌ها را در فضایی خلوت و دور از شلوغی قرار دهید تا جزئیات و زیبایی‌های تابلو بیشتر به چشم بیاید.

 

 

تابلو دکوراتیو مدرن

 

خرید تابلو دکوراتیو مدرن یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای زیباتر شدن منزلتان انجام دهید. تماشای تابلوهایی با طرح‌های خاص و مدرن که معمولاً باید در زمان انتخاب آن رنگ دکوراسیون خود را نیز مد نظر قرار دهید.

 

تابلو دکوراتیو مدرن برای دکوراسیون داخلی

 

برای جذابیت بیشتر می‌توانید در زمان خرید تابلو دکوراتیو مدرن چند طرح مشابه و هماهنگ را در کنار هم انتخاب کنید و همه تابلوها را در کنار هم در یک سمت دیوار بچسبانید.

 

 

بیشتر بخوانید: روانشناسی رنگ آبی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

 

 

تابلو برجسته

 

تابلوهای برجسته بافت جذاب‌تری نسبت به سایر انواع تابلوها دارند. برای انتخاب تابلو برای پذیرایی با بافت برجسته بهتر است ابتدا یک دیوار خلوت و مناسب برای آن پیدا کنید، سپس با در نظر گرفتن رنگ و عناصر سایر بخش‌های منزل، یک تابلوی هماهنگ و زیبا برای خود انتخاب کنید.

 

تابلو برجسته برای انتخاب دکوراسیون داخلی

 

 

توجه داشته باشید که این تابلو برای دکوراسیون مدرن مناسب‌تر است اما گاهی اوقات طرح‌های کلاسیک جذابی نیز در میان تابلوهای برجسته یافت می‌شود.

 

 

تابلو آثار هنری

 

قرار دادن نقاشی هنرمندان معروف که به دست نقاشانی همچون پیکاسو، ونگوگ، داوینچی و چنین نقاشانی کشیده شده‌اند، می‌تواند جذابیت زیادی به فضای خانه شما ببخشد. برای انتخاب تابلو برای منزل به این سبک تنها لازم است طرحی را انتخاب کنید که با رنگ مبلمان و سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگ‌تر است. به هر حال این سبک تابلو برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن کارایی دارد و در هر صورت جلوه‌ای خاص به فضا می‌دهد.

 

تابلوهای نوشته

 

تابلوهای نوشته برای دکوراسیون داخلی

 

این روزها نصب کردن تابلوهایی با نوشته‌های انگیزشی و یا جملات بزرگان به وفور در دکوراسیون استفاده می‌شود. اگر برای خرید تابلو برای پذیرایی به چند فروشگاه مدرن و به روز سر بزنید، حتماً مجموعه‌ای از این تابلوها را مشاهده خواهید کرد. اگر سبک خانه شما مدرن است و دوست دارید، هر روز به نگاه کردن به دیوارهای خانه سرشار از انرژی شوید، بهتر است از خرید این سبک تابلوها غافل نشوید.

 

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین ترندهای مبل راحتی برای اتاق نشیمن

 

 

بشقاب‌های دیوارکوب

 

یکی دیگر از انواع تابلو نصب بشقاب‌های دیوارکوب روی دیوار است. اگر برای خرید تابلو برای پذیرایی به فروشگاه‌ها رفتید، حتماً نگاهی هم به این دیوارکوب‌های جذاب بیندازید. می‌توانید از این دیوارکوب‌ها در بخش بالای تلویزیون و یا در دیوار خالی راهرو استفاده کنید و جلوه خانه‌تان را بیشتر کنید.

 

کالابرگ الکترونیک