بهترین نرم افزارهای بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی

بهترین نرم افزارهای بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی


27 تیر 1400 . زمان مطالعه: 4 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین نرم افزارهای بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی

یکی از کاربردهای مهم نرم افزار های بازاریابی اومنی چنل ارائه محتوای مناسب به کاربران است. اما این نرم افزار ها کارشان تنها ارائه محتوای مناسب نیست. اینکه اطلاعات در زمان مناسب و در لحظه مناسب و در یک بازار هدف مناسب ارائه شود، یکی از اهداف اصلی استفاده از این نرم افزار ها است. ارائه خدمات به مصرف کننده مهم است. اما به شرط آنکه این خدمات ارزشمند باشد. منظور از ارزشمندی شناخت مخاطب و ارائه خدماتی است که مخاطب به آن علاقه‌مند باشد. بنابراین شناخت بازار بسیار مهم است. بخشی از کار پلتفرم‌های نرم افزاری بازاریابی همین است. در مجله کوروش چند نرم افزار بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی را معرفی می‌کنیم.

 

 

اسموچ (Smooch) تجربه پیام‌رسانی تعاملی

 

اسموچ (Smooch) تجربه پیام‌رسانی تعاملی

 

یکی از نرم افزار های بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی «اسموچ» است. به اسموچ نرم افزار گفتگوی درخشنده هم می‌گویند. این نرم افزار به مشتریان این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را در طیف وسیعی از کانال ها در یک مکالمه واحد قرار دهند. مشتریان اسموچ با استفاده از نرم افزار آن می‌توانند تجربه پیام رسانی تعاملی را در هر فضایی فراهم کنند. محصولات اصلی نرم افزاری اسموچ شامل استفاده از هوش مصنوعی، چت‌بات‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان تعاملی است. این نرم افزار در سال ۲۰۱۵ طراحی شده است. شرکت اسموچ در مونترال کانادا قرار دارد و تجارت آن تا کنون تغییری نکرده است. پایه اصلی تجارات نرم افزار اسموچ، زمینه‌سازی روابط با مشتری در بیزینس به ویژه بازاریابی اومنی چنل در صنعت خرده فروشی است.

حتما بخوانید  برای این 8 ترند اصلی آینده صنعت خرده فروشی آماده باشید

 

 

بیشتر بخوانید:  اومنی چنل چیست 

 

 

تاک‌دسک (Talkdesk) مناسب شرکت‌های خرده فروشی

 

تاک‌دسک (Talkdesk) مناسب شرکت‌های خرده فروشی

 

«تاک‌دسک» یکی از قدیمی‌ترین نرم افزار های صنعت خرده فروشی است. تاک‌دسک فعالیت خود را در سال ۲۰۱۱ شروع کرد. تاک‌دسک با ثبت تجربیات موفق در سازمان‌های مختلف در سراسر جهان، در ایجاد حس وفاداری به برند و رضایت مشتری بسیار موفق بوده است. در کمتر از یک دهه، بیش از ۱۸۰۰ شرکت در ۷۵ کشور مختلف با نرم افزار بازاریابی اومنی چنل تاک‌دست کار کردند. تاک‌دسک برای بسیاری از شرکت‌ها از جمله آی‌بی‌ام استراتژی بازاریابی اومنی چنل را طراحی و پشتیبانی کرده است. برخی معتقدند شیوه تاک‌دسک ارائه راه‌حلی انقلابی و متمرکز بر مشتری است. با استفاده از این نرم‌افزار عملکرد سطح سازمانی هم افزایش پیدا می‌کند. استفاده از تاک‌دسک باعث افزایش بهره‌وری و سود خواهد شد.

 

 

تاک‌دسک مناسب شرکت‌های خرده فروشی

 

 

بیشتر بخوانید: راه های جذب آنلاین مشتری جدید در خرده فروشی

 

 

فرش‌دسک (Freshdesk) بهترین نرم افزار بازاریابی اومنی چنل

 

فرش‌دسک (Freshdesk) بهترین نرم افزار بازاریابی اومنی چنل

 

فرش‌دسک یکی از بهترین نرم افزار های بازاریابی اومنی چنل است. این نرم افزار در بازاریابی خرده فروشی بسیار کاربرد دارد. فرش‌دسک با ارائه یک پلتفرم متمرکز همه نیازهای کانال‌های بازاریابی اومنی چنل را تامین می‌کند. فرش‌دسک در سال ۲۰۱۰ شکل گرفت. اما تا ژوئن ۲۰۱۱ همچنان نقطه ضعف داشت. این نرم افزار هندی در سال ۲۰۱۰ نزدیک به یک میلیون دلار جذب سرمایه کرد. بنیانگذاران فرش‌دسک در سال ۲۰۱۱ بر روی یک بستر ابری پلتفرم خدمات مشتری تمرکز کردند. همین موضوع باعث رشد و توسعه آن شد. فرش‌دسک در سال ۲۰۱۲ بار دیگر بیش از ۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. این جذب سرمایه بسیار موفقیت آمیز بود. چراکه درآمد آن از ۱۰۰ میلیون دلار در سال عبور کرد.

حتما بخوانید  ابزارهای مارکتینگ تکنولوژی (مارتک) در تعامل با مشتری

 

 

منبع: kevsbest

 

کالابرگ الکترونیک