۶ ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی

۶ ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی


6 تیر 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
تیپ زمستانی مردانه شیک

هوا در حال سرد شدن است و به زودی باید به سراغ لباس‌های زمستانی برویم. اگر از آن دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید در زمستان مهم گرم ماندن است و داشتن یک استایل زمستانی مردانه در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد، باید این را بدانید که گرم ماندن و خوش استایل بودن جدا از هم نیستند. زمستان باید فرصتی برای شما باشد تا بتوانید گزینه ها و سبک‌های جدید مد و فشن را که معمولاً نمی‌پوشید، را پیدا کنید و به آن‌ها شانس امتحان بدهید. اگر برایتان سوال است که چطور یک استایل و تیپ زمستانی مردانه و پسرانه شیک و بی نقص داشته باشید، این مطلب را مجله‌ کوروش بخوانید.

۱. لایه لایه پوشیدن یک انتخاب بی‌نقص برای استایل زمستانی مردانه است

 

لایه لایه پوشیدن یک انتخاب بی‌نقص برای استایل زمستانی مردانه است

 

وقتی نوبت به استایل و تیپ شیک مردانه پاییزی و زمستانی می‌رسد، لایه لایه پوشیدن همیشه بهترین گزینه است. خوشبختانه، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید یک تیپ و استایل زمستانی مردانه شیک کلاسیک یا اسپرت و حتی کژوال یا رسمی را به شکلی اید‌ه‌آل و آٰراسته ایجاد کنید. برخی از گزینه‌هایی که برای استایل لایه لایه عالی کار می‌کنند، عبارتند از: فلانل، پیراهن‌های دکمه دار، پلوور، ژاکت کش‌باف پشمی و جلیقه‌ها.

 

 

بیشتر بخوانید: وسایل مناسب برای تیپ مردانه پاییزی

 

 

برای برنامه‌ریزی لایه‌های استایل‌تان، این سه مرحله‌ی ساده را انجام دهید:

 

*اولین مرحله شامل انتخاب لایه‌ی اول استایل شما است که شامل مواردی مانند تی‌شرت و پیراهن است.

*مرحله بعدی شامل انتخاب لایه‌ی میانی و تأثیرگذار استایل زمستانی مردانه است که شامل لباس‌های گرم و راحت مانند ژاکت کش‌باف پشمی و فلانل می شود.

*مرحله سوم و آخر این است که برای لایه‌ی رویی، موردی را انتخاب کنید که همه چیز را با هم جمع کند: کت یا پالتوی شما.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

نکته‌ی مهم برای این سبک از استایل زمستانی مردانه این است که به هر لایه‌ای که اضافه می کنید توجه کنید، زیرا ممکن است هر یک از این لایه‌ها ناگهان همان لباسی باشد که بیشتر توجه جلب می‌کند و همه آن را می‌بینند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آنقدر لایه اضافه نکنید که تحرک شما مختل شود یا آنقدر کم نباشد که برای گرم ماندن، به لایه‌ی رویی که همان پالتو یا کت شماست، وابسته باشید.

 

 

۲. گزینه‌های کت و ژاکت بسیار مهم هستند

 

گزینه‌های کت و ژاکت بسیار مهم هستند

 

بدیهی است که لباس‌های گرم و دنج در زمستانِ مهم‌ترین نیاز ما هستند. یک کت بلند مردانه مجلسی یا اسپرت، کت لی خزدار، کت چرم مردانه، ژاکت بافتنی مردانه یا پالتو شیک و البته گرم سپر دفاعی شما در برابر سرمای خارج از خانه است. بنابراین باید باید گزینه‌های متنوعی از انواع کت، ژاکت و پالتو داشته باشید. این مدل لباس‌های مردانه در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. شما می‌توانید از بین ژاکت‌های پشمی، پالتو‌های فوتر، کت‌های چرمی و کت‌های خز یا چرم مصنوعی انتخاب کنید. نکته مهم در داشتن لباس‌های زیبا، داشتن گزینه‌های متنوع برای خودتان است. با تهیه‌ی کت وژاکت‌های مختلف، مطمئناً برای هر موقعیتی در زمستان، لباس خوب خواهید داشت.

حتما بخوانید  این رنگ ها و لباس ها شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد

 

 

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در انتخاب لباس های مردانه

 

 

۳. هر مردی به یک جفت چکمه‌ی خوب احتیاج دارد

 

هر مردی به یک جفت چکمه‌ی خوب احتیاج دارد

 

استایل زمستانی مردانه بدون یک جفت چکمه‌ی خوب می‌تواند یک شکست بزرگ باشد. هر مردی حداقل به یک جفت چکمه‌ی خوب نیاز دارد. با این حال، هر مرد خوش پوشی می‌داند که کلید یک استایل زمستانی خوب، داشتن سه نوع چکمه‌ی کاربردی است.

 

اولین گزینه، چکمه‌ای است که برای زمین‌های برفی مناسب است. در شهر‌هایی که حجم بارش برف زیاد است، شما به چکمه‌ای نیاز دارید که هم پاها را گرم نگه دارد و هم از لیز خوردن روی برف و یخ جلوگیری کند. برای روزهایی که برف روی زمین در حال ذوب شدن است، بوت‌های ساق بلند راحت‌ترین و شیک‌ترین گزینه خواهد بود. برای مهمانی‌های شبانه در فصل زمستان، چکمه‌های چلسی یک گزینه‌ی شیک و ایده‌ال هستند. این سه مدل چکمه، شما را در تمام روز‌های زمستان گرم نگه می‌دارند و در عین حال بی‌عیب‌ترین استایل را به شما می‌دهند.

 

از چکمه‌هایی با جنس جیر و نوباک خودداری کنید چون با آن‌ها نمی‌توانید در برف راه بروید. چکمه‌ها را از جنس چرم انتخاب کنید و آن‌ها را همیشه با واکس چرب نگه دارید؛ این کار باعث می شود جلوی لکه دار شدن آن، به طور دائمی گرفته شود. به زیره‌های چکمه هم توجه کنید به سراغ کفی‌های کماندویی یا لاستیکی به سبک داینیت بروید. زیره‌های چرمی عمول می‌توانند مانند اسکیت روی یخ عمل کنند و دائم با آن‌ها لیز بخورید.

 

 

بیشتر بخوانید: مدل های جدید و ترند ۲۰۲۱ کیف زنانه

 

 

۴. شال گردن و دستکش یک ضرورت زمستانی است

 

کلید گرم ماندن در زمستان، پوشاندن تمام اندام‌ها است. اکثر مردم این را می دانند و با این حال، شالگ ردن و دستکش همچنان کمترین توجه را در میان مردان به خود جلب می‌کنند. این موارد می‌توانند شما را گرم کنند و استایل زمستانه‌تان را چشمگیرتر کنند. نکته‌ی اصلی این است که باتوانید انتخاب پارچه، سبک و رنگ درستی برای شالگ ردن و دستکش داشته باشید.

به چرم طرح‌دار برای دستکش، و پشم خالص برای شال گردن خود فکر کنید. شالگردن را می‌توانید با روش‌های مختلفی گره بزنید تا ظرافت و تزیین بیشتری به استایل زمستانی مردانه شما ببخشد. انواع دستکش چرم، شال گردن و دستکش بافتنی، شال گردن و دستکش اسپرت، شال گردن و دستکش موهر و شال گردن و دستکش مجلسی با توجه به استایلی که انتخاب می‌کنید حسابی شما را گرم نگه می‌دارند.

حتما بخوانید  12 عطر زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا

 

 

۵. با رنگ و طرح دقت کنید

 

با رنگ و طرح دقت کنید

 

در استایل زمستان مردانه به رنگ و طرح لباس‌هایی که می‌پوشید دقت کنید. استایل شخصی البته که سلیقه‌ای و شخصی است. استایل شخصی و محصر به فردتان را به روش خودتان انجام دهید. اما اگر به نظرتان کار سختی است، می‌توانید رنگ لایه‌های مختلف را از بین رنگ‌های مکمل انتخاب کنید. ترکیب رنگ‌های سبز ارتشی، خاکستری و مشکی در زمستان همیشه حواب می‌دهد.

به علاوه به طرح لباس‌های هم توجه کنید؛ قرار دادن لباس‌هایی با بافت درشت، در کنار یک کت پارچه‌ای با طرحی ساده اما کمی براق، می‌تواند یک استایل زمستانی مردانه شیک ایجاد کند. با این حساب می توانید‌، حداقل برای استایل روزمره، تقریباً هر چیزی را روی هم بپوشید و زیبا به نظر برسید.

 

 

۶. عینک آفتابی را در روزهای زمستانی فراموش نکنید

 

عینک آفتابی را در روزهای زمستانی فراموش نکنید

 

نه، اشتباه نکنید، عینک آفتابی فقط برای تکمیل تیپ و استایل روزهای آفتابی تابستان نیست و نگران نباشید با استفاده از آن‌ها در زمستان، عجیب و غریب به نظر نمی‌رسید. عینک آفتابی از چشمان شما در برابر نور محافظت می‌کند و روزهای روشن زمستان (به خصوص پس از بارش برف) می‌توانند کور کننده باشند. عینک آفتابی می‌تواند استایل زمستانی مردانه شما را کامل و به آن رمز و راز اضافه کند.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب عینک آفتابی

 

 

به علاوه به عنوان یک سپر دفاعی برای شما عمل می‌کند؛ هنگامی که خسته هستید، سرما خورده‌اید و یا به هر دلیلی نمی‌خواهید چشمان‌تان دیده شوند از عینک آفتابی استفاده کنید. برای انتخاب عینک آفتابی بهتر است از فریم‌های تابستانی و روشن دوری کنید. فریمی انتخاب کنید که رنگ خنثی و ظاهری کلاسیک داشته باشد.

 

 

۷. یک بافتنی خوشرنگ در استایل شما تاثیر بسزایی دارد

 

استایل پاییزی مناسب

 

لباس‌های بافتنی و پشمی برای پوشش زمستانی بسیار مناسب هستند؛ در هوای سرد زمستان بهتر است زیر کت یا کاپشن خود یک بافتنی گرم بپوشید تا از گزند سرما در امان باشید. سعی کنید طرح و رنگ بافتنی را طوری انتخاب کنید تا با سایر اکسسوری‌های شما هم‌خوانی داشته باشد. یک بافتنی خوشرنگ که با لباس‌های دیگر شما ست شده است جلوه خاصی به تیپ زمستانی شما خواهد داد.

نکته پایانی

 

همانطور که گفتیم، خوشتیپی شما نباید با آمدن هوای سرد و برف و باران زیر سوال برود. در عوض باید زمستان را فرصتی برای داشتن یک استایل زمستانی مردانه که شیک و چشمگیر است بدانید. در زمستان می‌توانید یک استایل لایه لایه داشته باشید که اگر با دقت انتخاب شود، همیشه زیبا و مد روز است و در عین حال شما را گرم نگه می‌دارد. بنابراین همین امروز دست به کار شوید و استایل زمستانی مردانه خودتان را داشته باشید.

 

 

منبع: Gantdaily، Apetogentleman

 

 

کالابرگ الکترونیک