ترندها و ترفندهای جالب آرایش و ناخن در بهار ۱۴۰۰

ترندها و ترفندهای جالب آرایش و ناخن در بهار ۱۴۰۰


20 اسفند 1399 . زمان مطالعه: 15 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ترفندهای جدید آرایش و ناخن در بهار 1400

شروع بهار و آغاز سال جدید برای ما فرصت مناسبی است تا تغییراتی اساسی در ظاهر و باطن خود ایجاد کنیم. فرصتی برای نو شدن و به کار گرفتن روش های جدید برای داشتن ظاهری جذاب تر و به روزتر نسبت به گذشته. با نزدیک شدن به روزهای عید و پشت سر گذاشتن سرمای زمستان بهتر است سبک آرایشی خودتان را نیز به روز کنید و با یاد گرفتن جدیدترین آرایش صورت در بهار تغییراتی جذاب در ظاهر خودتان ایجاد نمایید. برای به روز کردن آرایش و آشنا شدن با مدل آرایش عید امسال و آشنایی با ترندها و ترفندهای جالب آرایش و ناخن در بهار ۱۴۰۰ این مقاله را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

سایه های اسموکی مدل آرایش عید ۱۴۰۰

 

سایه های اسموکی مدل آرایش عید 1400

 

یکی از بهترین ترفندهای جالب آرایشی ۱۴۰۰ استفاده از سایه های اسموکی روی پلک بالای چشم است. برای این سبک آرایش بهتر است در زیر چشم ها از هیچ سایه و مداد چشمی استفاده نشود. فقط برای قسمت بالای پلک سایه اسموکی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجرای سایه اسموکی روش های متفاوتی وجود دارد. در یک روش برای این کار می توانید در گوشه های بیرونی چشم هایتان از رنگ مشکی استفاده کنید. سپس هر چقدر به میانه و گوشه داخلی چشم نزدیک می شوید، سایه روشن تری را به کار ببرید. استفاده از سایه مشکی یک دست پشت پلک نیز می تواند ایده خوبی برای چشم های درشت باشد.

 

 

استفاده از رژ لب قرمز بدون هیچ آرایش دیگری جدیدترین مدل آرایش سال ۲۰۲۱

 

یکی از ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ مربوط به عدم استفاده از کرم پودر و یا آرایشی خاص روی صورت است. در واقع آرایش نکردن امسال به یکی از ترندهای رایج تبدیل شده است. اما جالب است بدانید که استفاده از یک رژ لب قرمز در کنار پوستی طبیعی نیز می تواند جلوه ای جذاب به صورت شما ببخشد. این سبک آرایش از جدیدترین ترفندهای جالب آرایشی عید نوروز ۱۴۰۰ محسوب می شود.

 

آموزش رژلب زدن برای افراد مبتدی

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

راهنمای انتخاب رژلب براساس تناژ پوست

 

 

داشتن پوستی طبیعی و براق از ترند های آرایشی سال ۱۴۰۰

 

داشتن پوستی طبیعی و براق از ترند های آرایشی سال 1400

 

شاید به جرات بتوان گفت که امسال داشتن پوست سالم و طبیعی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. جذاب ترین مدل آرایش سال ۲۰۲۱ مربوط به صورتی شفاف و سالم با کمی درخشندگی در بخش گونه ها است. برای پیاده کردن این ترند جذاب آرایشی باید سعی کنید به پوست خود بیشتر رسیدگی کنید تا ظاهری سالم تر داشته باشد.

 

از طرف دیگر می توانید با استفاده از یک کرم پودر بسیار سبک، حالت طبیعی و یک دست روی پوست ایجاد نمایید. سپس برای ایجاد درخشندگی می‌توانید مقداری هایلایتر روشن روی قسمت بالای گونه ها به کار ببرید. این آموزش ترفند آرایش بهاری به شما کمک می کند تا صورتی طبیعی و در عین ‌حال درخشان و جذاب داشته باشید. استفاده از کرم پودرهای سبک و براق نیز می تواند ایده خوبی برای این سبک آرایش جدید باشد.

 

 

جدیدترین مدل آرایش عید ۱۴۰۰ با خط چشم های خاص

 

جدیدترین مدل آرایش عید 1400 با خط چشم های خاص

 

اگر دوست دارید عید امسال آرایش به روزتری داشته باشید، می توانید با کشیدن خط چشم هایتان به سبکی جدید، ظاهری متفاوت به چشمان خود ببخشید. برای این کار تنها لازم است که قسمت گوشه داخلی چشم هایتان را با استفاده از مداد مشکی پر رنگ کنید. سپس برای گوشه بیرونی چشم ها نیز یک خط در راستای مژه ها و کمی به سمت بالا بکشید به طور که درست در امتداد گوشه چشم هایتان باشد. حالا ادامه آن را در راستای پلک بالایی خود بکشید. می توانید برای زیر و داخل چشم ها نیز از یک مداد سفید استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای کشیدن این سبک خط چشم از خط چشم های رنگی نیز استفاده کنید. این کار ظاهر شاداب تر و بهاری طراحی چهره شما می بخشد.

 

 

استفاده از خط لب در مدل آرایش عید ۱۴۰۰

 

امسال در جدیدترین آرایش صورت در بهار ۱۴۰۰ می توانید از خط لب نیز در کنار رژ لب های نود یا براق و بدون رنگ استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از یک خط لب با رنگ نود و تنها کمی تیره تر از رنگ طبیعی لب های خودتان برای دور لب و گوشه های کناری لب استفاده کنید. سپس می توانید روی لب هایتان از یک بالم لب با رژ لب رنگ نود و یا برق لب و بدون رنگ استفاده نمایید. این آرایش ظاهری طبیعی به لب های شما می بخشد و در عین حال جذابیت زیادی نیز به چهره می دهد.

 

برای این که لب های شما ظاهر درشت تر و جذاب تری پیدا کند می توانید از دو رنگ مداد لب استفاده کنید. مدادی را که رنگ آن کمی تیره تر است برای دور لب و گوشه های لب استفاده کنید. سپس برای داخل لب و درست وسط لب پایینتان از یک مداد لب با رنگی که چند درجه روشن تر است استفاده نمایید. این کار موجب می شود تا لب های شما درشت تر و بزرگ تر به نظر برسد.

 

 

استفاده از سایه صورتی در لیست جدید ترین آرایش صورت برای عید

 

استفاده از سایه صورتی در لیست جدید ترین آرایش صورت برای عید

 

اگر واقعاً دوست دارید که عید امسال چهره شما بهاری شود و نسبت به گذشته کمی متفاوت تر به نظر برسید، بهتر است بهار امسال از این مدل آرایش سال ۲۰۲۱ استفاده کنید. برای این ترفند آرایش بهاری باید مقداری سایه صورتی براق روی پلک بالایی به سمت کناره های چشم بکشید سپس کمی از این سایه را برای زیر چشم هایتان نیز به کار ببرید.

 

 

جدیدترین آرایش صورت در بهار با مژه های بلند و یا اکستنشن مژه

 

جدیدترین آرایش صورت در بهار با مژه های بلند و یا اکستنشن مژه

 

در مدل آرایش عید ۱۴۰۰ داشتن مژه های بلند و ضخیم بسیار رایج است. اگر آن قدر خوش شانس هستید که مژه های بلندی دارید، برای جدیدترین آرایش صورت در بهار تنها لازم است که از یک ریمل مناسب استفاده کنید و ضخامت و بلندی مژه هایتان را چندین برابر نمایید. اما در صورتی که مژه های شما کوتاه است می توانید با استفاده از اکستنشن مژه، ظاهر جذاب تری به چشمان خود ببخشید. امسال داشتن مژه های بلند و عروسکی بسیار ترند است و اگر دوست دارید آرایش به روزی داشته باشید، بهتر است رسیدگی به مژه هایتان را فراموش نکنید.

 

 

بهار امسال پر از رنگ های شاد برای سایه چشم

 

بهار امسال پر از رنگ های شاد برای سایه چشم

 

در مدل آرایش سال ۲۰۲۱ استفاده از سایه های رنگی جایگاه ویژه ای دارد. اگر دوست دارید بهار امسال چهره شما نشاط و سرزندگی بیشتری پیدا کند و مطابق با مد روز به نظر برسد، بهتر است از ترفندهای جالب آرایشی ۱۴۰۰ استفاده کنید و با استفاده از سایه های رنگی چهره ای جذاب برای خودتان رقم بزنید. برای این ترفند آرایش بهاری می توانید از سایه هایی با رنگ های بنفش، یاسی، آبی، هلویی، مرجانی، صورتی، زرد استفاده کنید. مطمئن باشید که تنها عوض کردن رنگ سایه در سال جدید می تواند ظاهر شما را به طرز شگفت انگیزی تحت تأثیر قرار دهد.

 

راهنمای انتخاب سایه چشم

 

 

وجود کک و مک، جدیدترین مدل آرایش عید ۱۴۰۰

 

شاید تا چند سال پیش پوشاندن کک و مک بزرگ ترین دغدغه افرادی بود که با چنین مشکلی روبرو بودند. اما امسال این موضوع یک مشکل تلقی نمی شود. امسال بسیاری از افرادی که روی صورت خود کک و مک ندارند نیز با استفاده از ترفندهای جالب آرایشی ۱۴۰۰ روی صورت خود لکه های ایجاد می کنند تا جذاب تر به نظر برسند. به عنوان آموزش ترفند آرایش بهاری می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه با این ترند آرایشی پیش بروید و کمی کم و مک بر روی صورت خودتان ایجاد کنید.

 

برای این کار می ‌توانید یک رژ لب ۲۴ ساعته رنگ نود انتخاب کنید. سپس با استفاده از آن لکه هایی کوچک روی گونه و زیر چشم هایتان بکشید. فقط مراقب باشید که برای این کار حتماً از یک رنگ نود و طبیعی استفاده کنید و انجام این کار زیاده روی نکنید.

 

 

مدل آرایش بهار ۲۰۲۱؛ مداد چشم برای پررنگ کردن تمام قسمت های چشم

 

مدل آرایش بهار 2021؛ مداد چشم برای پررنگ کردن تمام قسمت های چشم

 

شاید سال ها بود که این ترفند آرایشی دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفت و معمولاً برای آرایش چشم ها از یک خط چشم نازک تر تنها در قسمت بالای چشم ها استفاده می شد. اما در مدل آرایش عید ۱۴۰۰ شاهد آرایشی جدید برای چشم ها هستیم. آرایشی که چندین سال پیش و در زمان مادران و مادر بزرگ های ما نیز به وفور از آن استفاده می‌شد. برای این ترفند آرایش بهاری شما باید با استفاده از یک مداد چشم مناسب از گوشه داخلی چشم ها شروع به کشیدن خط چشم کنید.

 

سپس در گوشه بیرونی چشم کمی خط چشمتان را به سمت بالا متمایل نمایید. سپس خط چشم تان را با همان ضخامت در بخش پایین چشم نیز بکشید؛ به طوری که ضخامت خط چشم بالا و پایین چشم شما تقریباً یکسان باشد. این آرایش موجب می شود تا چشم های شما مرکز توجه صورتتان شوند معمولاً بهتر است در کنار این سبک آرایش چشم از رژ لب پر رنگ استفاده نکنید. می توانید برای تکمیل آرایشتان با چنین خط چشمی از یک رژ لب رنگ نود و یا برق لب استفاده نمایید و جلوه ای طبیعی به لب ها ببخشید.

 

 

استفاده از رژ گونه صورتی و هلویی به سبکی متفاوت در بهار ۱۴۰۰

 

داشتن گونه های گلگون که کمی قرمزتر از همیشه به نظر می رسد، از ترندهای آرایشی بهار در سال ۲۰۲۱ است. برای این سبک آرایش بسیاری از متخصصین امسال از روش متفاوتی استفاده کرده اند. استفاده از رژ گونه مایع و یا به کار بردن رژ لب به جای رژ گونه امسال به یکی از ترندهای رایج ۲۰۲۱ تبدیل شده است. به عنوان آموزش ترفند آرایش بهاری باید بدانید که شما می توانید امسال برای رژ گونه زدن از یک رژ لب قرمز نیز استفاده کنید.

 

برای این ترفند آرایش بهاری باید قبل از اینکه از کرم پودر روی صورتتان استفاده کنید دو طرف گونه هایتان را کمی با استفاده از رژ لب قرمز کنید. سپس با استفاده از یک برس مناسب، روی صورتتان را کرم پودر بزنید و کرم پودر بخش گونه هایتان را به سمت کنار صورت و در راستای گونه پخش کنید. این سبک آرایش این روزها بسیار رایج شده و به یکی از ترندهای آرایشی بهار ۱۴۰۰ تبدیل شده است.

 

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از یک رژ گونه صورتی یا هلویی پودری یا مایع نیز رنگ بیشتری به چهره خود ببخشید. تنها کافی است که در انتهای آرایش صورت و بعد از اینکه از کرم پودر استفاده کردید، کمی رژ گونه روی برجسته ترین قسمت گونه تان بزنید. توجه داشته باشید که برای رژ گونه زدن حتماً به حالت صورت خودتان توجه داشته باشید. انتخاب رنگ رژ گونه با توجه به تناژ رنگ پوست نیز می تواند به شما کمک کند تا از رنگ رژ گونه متناسب با چهره خودتان استفاده کنید و جذابیت بیشتری به چهره تان ببخشید.

 

راهنمای انتخاب رژگونه براساس رنگ پوست 

 

 

استفاده از لاک رنگ نود، ترند آرایشی بهار ۱۴۰۰

 

استفاده از لاک رنگ نود، ترند آرایشی بهار 1400

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بعد از چندین سال که ناخن های بلند با طرح ها و رنگ های مختلف ترند شده بود، امسال ناخن های کوتاه و مربعی با حالتی طبیعی به جدیدترین ترندهای ناخن تبدیل شده است. امسال دیگر خبری از کاشت های ناخن به سبک های مختلف نیست و داشتن ناخن های طبیعی با رنگی نود و کاملاً مشابه رنگ طبیعی ناخن ها روی بورس خواهد بود. شما می توانید برای انتخاب رنگ لاک نود از رنگ صورتی روشن تا قهوه ای را انتخاب کنید. اگر دوست دارید ناخن های شما هم در بهار ۱۴۰۰ مطابق مد روز باشند، بهتر است حتماً این طیف رنگی جذاب را امتحان کنید.

 

 

ناخن هایی با لبه رنگی از ترندهای ناخن ۲۰۲۱

 

ناخن هایی با لبه رنگی از ترندهای ناخن 2021

 

یکی دیگر از ترندهای جذاب مدل ناخن ۲۰۲۱ استفاده از رنگ های مختلف تنها روی لبه ناخن ها است. برای این ترفند آرایش بهاری می توانید روی کل ناخن های خود از یک رنگ نود و یا برق ناخن استفاده کنید. سپس لبه ناخن هایتان را با هر رنگی که دوست دارید لاک بزنید. شما می توانید به جای رنگ کردن لبه ناخن یک طرح ساده و کوچک رنگی روی ناخن های طبیعی تان بزنید و کمی رنگ به آن ببخشید. می توانید این روش را برای به روز کردن ناخن هایتان به کار ببرید و در سال جدید ظاهری جدید و متفاوت به ناخن هایتان بدهید.

 

ژلیش ناخن در خانه و حکم شرعی آن

 

 

استفاده از لاک رنگ زرد، از ترندهای جذاب مدل ناخن ۲۰۲۱

 

استفاده از لاک رنگ زرد، از ترندهای جذاب مدل ناخن 2021

 

رنگ زرد در سال ۲۰۲۱ به عنوان رنگ سال انتخاب شد و از همین رو به کار بردن آن در لباس و لاک می تواند ظاهری به روزتر به شما ببخشد. امسال استفاده از رنگ های مختلف به عنوان لاک ناخن چندان ترند نیست. اما لاک زرد یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی خواهد بود که احتمالاً با لباس های بسیاری از ما در عید ست می شود. استفاده از یک لاک زرد رنگ می تواند جلوه بهاری و جذابی به دستان شما ببخشد و در عین حال کاملاً مطابق با مد روز به نظر برسد.

 

معرفی رنگ سال ۲۰۲۱

 

 

ترفندهایی که باید برای آرایش در بهار ۱۴۰۰ بدانید

 

ترفندهایی که باید برای آرایش در بهار 1400 بدانید

 

با شروع بهار همه ما دوست داریم تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنیم و با شروع یک سال جدید کمی سبک آرایش خود را نیز به روزتر کنیم. برای این کار قبل از هر چیزی باید بدانید که استفاده از رنگ ها با شروع بهار بیشتر خواهد شد. پشت سر گذاشتن پاییز و زمستان و آغاز فصل رنگارنگ و پر نشاط بهار این نوید را به شما می دهد که حال می توانید با انعطاف بیشتری از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از لباس های رنگی در کنار آرایشی که رنگ های شاد بیشتری در آنها استفاده شده است می تواند حال و هوای استایل و چهره شما را بهاری تر کند. فراموش نکنید در فصل بهار معمولاً استفاده از آرایش تیره چندان جذاب نخواهد بود و بهتر است بیشتر از همیشه به دنبال رنگ های روشن برای آرایش صورت خود باشید.

 

بهتر است برای آرایش بهار حتی زمانی که از کرم پودر یا رژ لب استفاده نمی کنید، روی لب هایتان کمی بالم لی اب بزنید و برای طراوت بخشیدن به صورتتان مقداری آبرسان استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که در آرایش بهاری هیچ گاه استفاده از رژ گونه را فراموش نکنید زیرا رژ گونه جلوه شاداب تر و زیباتری به چهره شما می بخشد. استفاده از آرایش براق نیز می تواند ایده خوبی برای آرایش بهاری باشد، پس می توانید این سبک آرایش را هم امتحان کنید.

 

طرز تهیه بالم لب خانگی در طعم های مختلف

 

 

منابع: dior، marieclaire، whowhatwear

 

کالابرگ الکترونیک