معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب


20 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

انتخاب بهترین ماسک موی ایرانی موجود در میان برندهای مختلف در بازار کاری نسبتا دشوار است. اما برای اینکه بتوانیم با شناختی بهتر انتخاب کنیم بهتر است انواع ماسک مو را بشناسیم. سلامت مو تضمینی جدی برای زیبای هر انسانی است. اگر در دسته آن افرادی هستید که از سلامتی موی خود ناراضی هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر موهای آسیب دیده، رنگ شده، مجعد و فر و یا خشک دارید حتما به اهمیت ماسک مو آشنا هستید. عوامل محیطی، سبک زندگی، آب و هوا و ژنتیک همه بر سلامت مو تاثیر می گذارند. مواد شیمیایی مانند رنگ مو، دکلره یا استفاده از وسایلی همچون سشوار، بابلیس یا اتو نیز سلامت مو را تهدید می‌کنند. بنابراین لازم است تا در برابر تهدیدات زیبایی مو مطلع شویم و بهترین ماسک مو را انتخاب کنیم. در این مقاله از مجله کوروش، راهنمای خرید بهترین ماسک موهای ایرانی را از دو برند شون و مای را به شما ارایه می‌کنیم.

 

ماسک مو چیست؟ بهترین ماسک برای من کدام است؟!

 

ماسک مو محصولی است که با روش درمانی عمیق، موهای آسیب‌ دیده را ضمن التیام، بهبود می‌بخشد. ماسک مو حاوی عناصر و موادی از قبیل روغن‌های طبیعی و لیپیدها هستند. ماسک مو هایی که پایه طبیعی دارند و در فرمولاسیون خود از میوه، گیاه و روغن های طبیعی استفاده می کنند مناسب‌ترند. این مدل ماسک مو برای کمک به بهبود وضعیت و رفع مشکل مفید تر بوده و ضرر کمتری برای سلامتی شما خواهند داشت. مدل مو در انتخاب ماسک مناسب برای مو مهم است. ماسک برای انواع مشکلات مو برای مثال ماسک موی خشک و آسیب دیده، ماسک موی چرب و یا موی معمولی همچنین موی شکننده و نازک ماسک مخصوص به خود را دارد در ادامه این مقاله راهنمای خرید مناسبی برای انتخاب بهترین ماسک مو به شما ارایه می‌کنیم.

 

 

«مای»، از بهترین مدل‌های ماسک موی ایرانی

 

پیشتر درباره کرم‌های ضد آفتاب مای با شما سخن گفتیم. این شرکت معتبر که سال‌هاست در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، ماسک مو برای انواع مدل‌ها را عرضه کرده است.  هدف شرکت مال از تولید ماسک مو، از بهبود وضعیت موی آسیب دیده و ترمیم ساقه موی شماست. سبد کالای این شرکت در حوزه ماسک مو به سه دسته تقسیم می‌شود: ماسک موی پروتئینه، ماسک موی کراتینه و ماسک موی محافظ. در ادامه به توضیح انواع محصولات برند مای در دسته ماسک مو می‌پردازیم تا راهنمای خرید مناسب برای شما در حوزه ماسک مو باشد:

 

انواع ماسک موی مای , معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

ماسک موی پروتئینه مای

 

در ساختار ماسک مو پروتئینه مای از پروتئین ابریشم بهره گرفته شده است. با استفاده از این ماسک موهایی نرم و لطیف خواهید داشت. همچنین حالت خشکی سلول‌های مو را برطرف کرده و سلامتی و زیبایی را به موهای شما باز می‌گرداند.

ماسک موی کراتینه مای

 

ماسک کراتینه مو مای، قوی‌ترین مدل در دسته محصولات شرکت مای می‌باشد. این ماسک با استفاده از کراتین هیدرولیز شده پوست را ترمیم کرده و باعث احیای مو می‌شود. این ماسک مناسب افرادی است که موهای آن ها در اثر رنگ، دکلره، شامپوی نامناسب و یا دیگر مواد شیمیایی به شدت آسیب دیده است. این محصول بالاترین میزان مواد مغذی و ترمیم کنندگی را داراست.

 

ماسک محافظ مو مای

 

ماسک محافظ مو مای قابلیت آبرسانی عمق و نرم کنندگی بسیار بالایی دارا است. استفاده از این ماسک مو باعث نرمی و خوش حالتی موها شده و موها را تقویت می‌نماید. این محصول مناسب موهایی است که به هر دلیلی رطوبت خود را از دست داده و ظاهری زبر، خشن و وز پیدا کرده‌اند. همچنین افرادی که مویی سالم ولی بلند دارند، می‌توانند از این ماسک استفاده کنند. استفاده از این ماسک برای موهای رنگ شده نیز توصیه می‌شود.

 

معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

 

ویژگی مشترک همه محصولات شرکت مای در دسته ماسک مو، خاصیت آبرسانی، تغذیه و ترمیم کنندگی موها است. این محصولات الکتریسیته ساکن را از مو دور کرده و نرمی و لطافت را به آن بازمی‌گرداند. در ماسک پروتئینه مای برای تقویت مو و استحکام آن از پروتئین ابریشم استفاده شده است. کراتین هیدرولیز شده در ماسک مو کراتینه مای وجود دارد. شرکت مای به جز ترکیبات رایج در ماسک مو، در فرمولاسیون ماسک محافظ مو از روغن جوجوبا استفاده کرده است.

شما می‌توانید ماسک موی مای در انواع مدل را در بازه قیمتی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان خریداری کنید.

 

 

«شون» از دیگر بهترین مدل‌های ماسک موی ایرانی با کیفیت بالا

 

معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

 

برند معتبر شون دارای سه ماسک برای مو است: ماسک میوه‌‌ای، ماسک آووکادو و ماسک جینسینگ و کراتین. در ادامه به توضیح انواع محصولات برند شون در دسته ماسک مو می‌پردازیم تا راهنمای خرید مناسب برای شما در حوزه ماسک مو باشد:

 

انواع ماسک موی شون , معرفی بهترین برندهای ماسک موی ایرانی با قیمت مناسب

 

ماسک میوه‌‌ای شون

 

اگر موهای شما خشک، آسیب دیده و یا رنگ شده است بهتر است سراغ ماسک میوه‌‌ای شون بروید. بهره گیری از عصاره میوه‌های قرمز همچون توت فرنگی، موی شما را تغذیه می‌کند. علاوه بر بهبود وضعیت، سلامتی را به موی شما باز می‌گرداند. ترمیم کنندگی ماسک میوه‌ای شون در رده مدیوم قرار می‌گیرد و برای موهای کمتر آسیب دیده تولید شده است.

 

ماسک آووکادو شون

 

ماسک آووکادو با فرمولاسیون قوی‌تر نسبت به ماسک میوه‌ای، ساقه و ریشه مو را تغذیه کرده و آبرسانی می‌کند. آووکادو میوه‌ای پر خاصیت است که با داشتن ویتامین‌های گروه B و E سلامت مو را تضمین می‌نماید.

 

ماسک جینسینگ و کراتین شون

 

ماسک جینسینگ و کراتین قوی‌ترین محصول در دسته ماسک موی شون است. این ماسک با بهره گیری از ویژگی‌های گیاه جینسینگ و پروتئین کراتین، موهای خیلی آسیب دیده و رنگ شده را ترمیم و تغذیه می‌کند.

شما می‌توانید ماسک موی شون در انواع مدل را در بازه قیمتی ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان خریداری کنید.

 

کالابرگ الکترونیک