بهترین عطر و ادکلن های مردانه در سال ۲۰۲۱

بهترین عطر و ادکلن های مردانه در سال ۲۰۲۱


29 آبان 1400 . زمان مطالعه: 12 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
عطر و ادکلن مردانه
فهرست محتوا پنهان

آیا به دنبال خرید بهترین عطر و ادکلن مردانه در سال ۲۰۲۱ هستید؟ یا از رایحه های تکراری که بارها حس کرده اید، خسته شدید؟ مرحله اول در این انتخاب دشوار این است که برچسب جنسیت را فراموش کنید! متخصصان عطر می گویند چیزی به نام رایحه اختصاصی برای خانم ها و آقایان وجود ندارد. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می خواهیم بهترین عطر و ادکلن مردانه در سال ۲۰۲۱ را به اختصار توضیح دهیم. با ما همراه باشید تا خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه را بشناسید.

چه تفاوتی بین عطر و ادکلن مردانه وجود دارد؟

 

چه تفاوتی بین عطر و ادکلن مردانه وجود دارد؟

 

در صنعت تولید عطر، غلظت عطر خالص همان چیزی است که باعث تمایز ادوپرفیوم (حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد) ، ادو تویلت (از ۵ تا ۱۵ درصد) و ادکلن (حدود دو تا چهار درصد) می شود. به زبان ساده ، هرچه عطر آن بیشتر باشد، ماندگاری رایحه نیز بیشتر است. این درصدهای غلظت هست که تمایز عطر و ادکلن مردانه را مشخص می کند. راهنمای خرید عطر و ادکلن اصل را در این مقاله دنبال کنید.

 

بهترین عطر و ادکلن مردانه در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

 

بهترین عطر و ادکلن های مردانه توسط ساختارهای جنسیتی جامعه محدود نمی شوند. چه در استفاده از رایحه های شخصی تازه کار باشید، چه در حال جستجوی یک عطر جدید، اینجا مطلب مفیدی برای شما لیست کرده ایم. برخی از عطرهای مردانه در سال ۲۰۲۱ را در جمع آوری کرده ایم و به اختصار توضیح می دهیم.

 

۱. ادو پرفیوم Tom Ford Black Orchid، یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

ادو پرفیوم Tom Ford Black Orchid، یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

Black Orchid تام فورد عطری گرم با رایحه ای اغواکننده است. این رایحه برگرفته از آلو سیاه و شیرین، عصاره ارکیده سیاه و یک پایه چوبی از پاتچولی و وانیل است. برای استفاده از این محصول اسپری کردن آن بر روی پوست پیشنهاد می شود تا اطمینان حاصل کنید که رایحه طبق خواسته سازندگان بوجود می آید. این واقعاً یک عطر شگفت انگیز با ویژگی انتشار بسیار زیاد است و این یک انتخاب خاص است. ادو پرفیوم Tom Ford Black Orchid  حدود ۱۳۴ دلار قیمت دارد.

 

۲. عطری الهام گرفته از پاریس Byredo Bal d’Afrique ، یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

برچسب مورد علاقه فرقه Byredo استکهلم (که لورد و کانیه وست را طرفداران خود می داند) این راحیه است. هنگام ساخت این عطر چوبی شرقی، که دارای غلظت بالایی از رایحه گل همیشه بهار آفریقایی، ترنج، بوچو، لیمو و نرولی است، از آفریقا با استفاده از دهه ۱۹۲۰ پاریس الهام گرفته شده است. این رایحه دارای نتهای میانی سیکلامین، یاسمن و بنفشه و پایه ای از عنبر سیاه، چوب درخت سرو مراکش، مشک و وتیور است. برای داشتن Byredo Bal d’Afrique باید حدود ۱۸۰ دلار بپردازید.

 

۳. ادو پرفیوم Diptyque Philosykos ،یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

ادو پرفیوم Diptyque Philosykos ،یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

جان مایر ، وبلاگ نویس برجسته یکی از طرفداران مارک عطر فرانسوی با ارزش Diptyque است. رایحه این عطر با نام “خاطره یک تابستان یونانی” ساخته شده است و با چوب، شیره و برگ درختان انجیر ساخته شده و حاوی رایحه هایی از فلفل سیاه است. با ۱۸۰ دلار می توانید این محصول را داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید : بهترین روش ها برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

 

 

۳. ادو تویلت Paco Rabanne Invictus ،یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

ادو تویلت Paco Rabanne Invictus ،یکی از خوشبوترین عطر و ادکلن های مردانه

 

اگر به دنبال گزینه مورد خاصی هستید که ترکیبی از رایحه های چوبی و آبزی باشد، ادو تویلت Paco Rabanne’s Invictus را امتحان کنید. انتظار می رود رایحه های اصلی گریپ فروت، اسطوخودوس، نارنج و نارنگی در این ادو تویلت نقش داشته باشد. همچنین برگ بو، یاسمن، نعناع و پایه ای از چوب گایاک، خزه بلوط و پاچولی نیز در این محصول ۷۲ دلاری وجود دارند.

 

۵. ادکلن آبی روشن Dolce & Gabbana، پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه

 

کارشناسان حوزه عطر و ادکلن معتقد اند که این محصول خوش بو یعنی ادکلن آبی روشن Dolce & Gabbana دارای فرمول برتری است. این خیلی گران نیست ، هیچ جایزه خاصی نگرفته است اما کاملا شگفت انگیز است. این محصول ترکیبی از سه چیز است: روغن لیمو زیبا، رایحه ای مصنوعی از سیب ترش و سیب سبز تازه و البته حضور جالب توجه بویی خاص از سروها. با حدود ۵۸ دلار می توانید این معجزه مناسب و طبیعی را همراه خود داشته باشید.

 

۶. ادکلن هرمس Hermès Terre d’Hermès Eau de Toilette ،جذاب ترین عطر و ادکلن مردانه

 

ادکلن هرمس Hermès Terre d’Hermès Eau de Toilette ،جذاب ترین عطر و ادکلن مردانه

 

این ادکلن، توسط خانه مجلل فرانسوی هرمس ساخته شده است و دارای رایحه هایی از گریپ فروت، فلفل سیاه و سنگ چخماق (که بوی مواد معدنی می دهد) ساخته شده است. با ۸۹ دلار می توانید ادکلن Hermès Terre d’Hermès Eau de Toilette  را خریداری کنید.

 

۷. ادکلن شنل پاریس-دوویل Chanel Paris-Deauville Eau de Toilette ،پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه

 

عطر و طعم Chanel’s Paris-Deauville برای برانگیختن “هوای آزاد” طراحی شده است. عطر و بوی چایپری “زنده” و تازه است که از شهری که گابریل شانل اولین بوتیک خود را افتتاح کرده است الهام گرفته شده است. این رایحه شامل ماندارین سیسیلی، ریحان، ترنج و لیمو است. همچنین بوهایی از قلب سبزیجات تازه، یاسمن، گل رز و یک پایه پچولی در این محصول نهفته است. برای خرید این ادکلن باید ۱۳۰ دلار بپردازید.

 

۸. ادکلن جو مالون و آهک و ماندارین، ادکلن مردانه با بویی فراموش نشدنی

 

اگر عطرهای میوه ای را ترجیح می دهید ، ادکلن Jo Malone’s Lime Basil & Mandarin را حتما امتحان کنید. به این سبک از بو همه مبتلا هستند و دلیل آن هم بسیار عالی بودنش است. رایحه نهفته در ادکلن جو مالون و آهک و ماندارین یادآور نسیم کارائیب و ریحان فلفلی، آویشن سفید است. ۱۴۲ دلار برای خرید این ادکلن باید بپردازید.

 

۹. ادکلن هوگو Boss BOSS ، عطر و ادکلن مردانه با بوی وسوسه انگیز

 

با پرداخت ۹۷ دلار می توانید یک ادکلن خاص از هوگو داشته باشید. این محصول دارای رایحه ای کاملاً پیچیده است که هنوز هم برای استفاده روزمره مناسب است. به این نسخه از ادکلن ادویه جات هل و دارچین تزریق شده و همچنین با مشک آغشته می شود.

 

۱۰. ادکلن پولو رالف لورن رد ، خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه

 

ادکلن پولو رالف لورن رد ، خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه

 

این را به عنوان نسخه زمستانی آبی پولو کلاسیک در نظر بگیرید. افزودن چوب و ادویه جات مانند زنجبیل و مریم گلی به شما عطر و بویی گرم می بخشد که احساس می کنید کنار آتش نشسته اید. این یک نسخه عالی فصلی است که به یکی از ادکلن های محبوب و مورد علاقه برای آقایان تبدیل شده است. ۶۶.۴۹ دلار برای داشتن این ادکلن باید بپردازید.

 

۱۱. عطر فرانسوی Night Veils Sellier ، عطر و ادکلن مردانه با رایحه خنک

 

این محصول گران قیمت را باید با رقمی حدود ۳۳۰ دلار تهیه کنید! این سری جدید “حجاب های شب” از Byredo تیره تر، خنک تر و با غلظت بالاتر مواد تشکیل شده است. احساس دودی و مردانه موجود در این عطر همراه با خزه بلوط خاکی و درخت توس ترکیبی شگفت انگیز است.

 

 

شاید برایتان جالب باشد : بهترین عطرهای مردانه زمستانی

 

 

۱۲. ادکلن ضد استرس Nue، عطر و ادکلن مردانه با رایحه تند

 

این ادکلن علاوه بر رایحه تند و چوبی جنگل ، حاوی فیتونسید است، این ماده شیمیایی تولید شده در درختان است که نشان داده اضطراب را کاهش می دهد و باعث آرامش می شود. پس با پرداخت ۹۵ دلار می توانید هم خوشبو شوید و هم به جنگ با استرس بروید.

 

۱۳. عطر  Armani Code Absolu Pour Homme ، عطر و ادکلن مردانه با رایحه جادویی

 

عطر  Armani Code Absolu Pour Homme ، عطر و ادکلن مردانه با رایحه جادویی

 

تندی متمایز این عطر به آن رایحه ای مرموز می بخشد ، اما آنچه واقعاً برجسته است وانیل و دانه تونکا است که با هم کار می کنند و به این محصول کیفیتی خاص می بخشند. این ادکلن به روشی غیرمنتظره مردانه است و ویژگی محسور کنندگی بالایی دارد. با پرداخت ۹۹ دلار می توانید جذب خارق العاده ای در اطراف خود انتظار داشته باشید!

 

۱۴. Calvin Klein Eternity Summer For Men ، عطر و ادکلن مردانه تابستانی

 

ترکیب چرخشی ترنج ، آب نارگیل و چوب صندل استرالیایی با پایداری بالا است. این محصول خاص و دلنشین برای تابستان بسیار مناسب است. کافی است برای خرید آن ۸۵ دلار بپردازید و لذت ببرید.

 

 

مطالب مرتبط : عطر مناسب تابستان برای خانم ها و آقایان

 

۱۵. ادو پرفیوم ورساچه اروس ، عطر و ادکلن خاص پسند

 

ادو پرفیوم ورساچه اروس ، عطر و ادکلن خاص پسند

 

ادکلن ورساچه اروس دارای یک رایحه خاص از لیمو، ترنج و نعناع ایتالیایی است، پچولی، چوب سدر از دیگر مواد تشکیل دهنده این محصول ۷۲ دلاری است. این ادکلن جذب اطرافیان را برای شما دو چندان می کند.

 

۱۶. ادو پرفیوم Parfums de Marly Layton Exclusif ، عطر و ادکلن مردانه شگفت انگیز

 

رایحه های برتر این ادکلن غیرمنتظره و عجیب و غریب مانند یک سالاد میوه ای خوشمزه هستند. ترنج، ماندارین، سیب. اما اجازه ندهید که شما را گول بزند و فکر کنید این عطر همه شیرینی است. پچولی، کهربا و چوب گایاک در این محصول مردانه به روشی غیرمنتظره هنرنمایی می کنند. رایحه و ماندگاری خوب این محصول قدرت جذب شگفت انگیزی به شما می دهد.

 

۱۷. ادو پرفیوم L’Homme À la Rose عطری با بوی خاص برای مردان

 

ادو پرفیوم L'Homme À la Rose عطری با بوی خاص برای مردان

 

اگر فکر می کنید که هرگز نمی توانید ادکلن گل رز استفاده کنید، هرگز این یکی را ملاقات نکرده اید. هیچ چیز زنانه ای در مورد دو نوع نت گل رز در این رایحه یافت نمی شود. مخصوصاً وقتی که با چوب کهربا و مریم گلی مخلوط شده باشد. نتیجه مسلماً مردانه و بوی طبیعی دارد.  اما همچنان بسیار غیرمنتظره است. ۲۷۵ دلار برای تجربه رایحه گل رز برای مردان طبیعی به نظر می رسد!

 

سخن پایانی درباره راهنمای خرید بهترین ادکلن و عطرهای مردانه ۲۰۲۱

 

دست دادن محکم و با اقتدار یا لبخند و نگاه گیرا تنها راه ایجاد احساس خوب در روابط نیست. یک عطر می تواند شما را بهتر یا بدتر به یاد ماندنی کند! حس بویایی ما توسط بخش بویایی مغز، درست در کنار آمیگدالا (که احساسات را پردازش می کند) و هیپوکامپ (که به شکل گیری خاطرات جدید کمک می کند) پردازش می شود. بنابراین عطر ما احساسات و خاطرات طرف مقابلمان را می سازد، پس عطر مناسب خود را در هر محیط انتخاب کنید.

 

تبلیغات و ترندها را فراموش کنید و تصمیم بگیرید! برخی دیگر معتقدند این ایده که عطر زنانه و ادکلن مردانه است کاملاً نادرست است. این نتیجه سیستم صنعتی و بازاریابی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم است. اولین قدم برای یافتن بهترین ادکلن مردانه؟ یک متخصص و نویسنده برجسته در حوزه عطر می گوید برچسب های جنسیتی را رد کنید و با بینی خود به خرید عطر مورد علاقه بروید. ژان کلود النا، عطرساز فرانسوی معتقد است: “هیچ کس نمی گوید بتهوون برای مردان است. رایحه یک هنر است و شما هنر را به دو جنس تقسیم نمی کنید. مگر اینکه بخواهید آن را به افرادی بفروشید که هیچ دانش و تخصصی ندارند.”

 

منبع: rollingstone / menshealth

کالابرگ الکترونیک