چرا این ۱۱ مکان محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا هستند؟

چرا این ۱۱ مکان محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا هستند؟


26 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
محبوب ترین مقاصد سفر

بیشتر از یک سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد. در این مدت مرز بسیاری از کشورها برای حفظ سلامت مردم دنیا بسته شد. اما با واکسینه شدن همه مردم دنیا و پشت سر گذاشتن این پاندمی، امکان سفر کردن به سراسر دنیا باز هم برای همه فراهم خواهد شد. در سرویس سبک زندگی مجله کوروش می توانید با ۱۱ مکان گردشگری که احتمالا محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا هستند و دلایل این محبوبیت آشنا شوید.

 

طبق گزارشاتی که توسط انجمن های مختلف مربوط به سفر و مجمع جهانی اقتصاد انجام شد، مسافران آینده احتمالاً بعد از اتمام کرونا مقاصدی را انتخاب خواهند کرد که سالم، تمیز و امن هستند. مقاصدی که می توانند با سفر به آن تنش ها و استرس های این یک سال را دور بریزند و آرامش محض را تجربه کنند.

 

 

چه شاخص هایی روی انتخاب محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا مؤثر هستند؟

 

چه شاخص هایی روی انتخاب محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا مؤثر هستند؟

 

نتایج تحقیقاتی که در مورد محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا انجام شده است، نشان می دهد که مسافران بعد از پاندمی بیشتر به سراغ مقاصدی خواهند رفت که تمیز هستند و به بهداشت اهمیت زیادی می دهند. گزارش ها نشان می دهد که برای بیشتر افرادی که بعد از کرونا قصد سفر دارند، امنیت و بهداشت اهمیت زیادی دارد. در نتیجه کشورهایی که در دوران پاندمی شرایط بهداشت و بیماری را به خوبی رعایت نکردند، در لیست محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا جای نخواهند گرفت. از طرف دیگر بعد از اتمام بیماری بیشتر مردم به دنبال محلی برای دور شدن از استرس و آرامش یافتن هستند. بنابراین مقاصدی که حس آرامش و امنیت بیشتری را داشته باشد، احتمالاً در لیست بهترین کشورها برای مسافرت قرار می گیرند.

 

پیش بینی می شود بعد از اتمام کرونا بسیاری از مقاصد گردشگری به دنبال روش هایی کارآمدتر برای جذب مسافران باشند. شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری را برای بیشتر از یک سال تعطیل کرد. این موضوع ضررهای زیادی را برای اقتصاد کشورها به بار آورد. در این دوران بسیاری از افراد بیکار شدند و میزان درآمد آن ها به شدت کاهش پیدا کرد. از همین رو ممکن است تحولی عظیم در صنعت گردشگری اتفاق بیفتد.

 

احتمالاً رعایت بسیاری از پروتکل های بهداشتی به قوانینی همیشگی برای بسیاری از دولت ها تبدیل شوند. از طرف دیگر بسیاری از مقاصد نیز برای افزایش جذب مسافرین احتمالاً تخفیف های باورنکردنی برای هتل ها، هواپیما و مقاصد گردشگری در نظر می گیرند.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

بیشتر بخوانید » ۱۰ مقصد محبوب گردشگری در پاییز « 

حتما بخوانید  ۷ مقصد گردشگری برای مسافرت بدون ویزا در تابستان

 

 

پر سرچ ترین مقاصد سفر بعد از انتشار خبر واکسن فایزر و مدرنا

 

پر سرچ ترین مقاصد سفر بعد از انتشار خبر واکسن

 

طی نظرسنجی ها و تحقیقاتی که در روز ۹ نوامبر سال ۲۰۲۰ بعد از انتشار خبر واکسن فایزر اعلام شد. محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا این شهرهای دنیا اعلام شدند:

 

  • نیویورک
  • لس آنجلس
  • میامی
  • لاس وگاس
  • کانکون
  • لندن
  • دنور
  • اورلاندو
  • شیکاگو
  • واشنگتن

 

در روز ۱۶ نوامبر ۲۰۰ خبر واکسن مدرنا با اثربخشی حدود ۹۴/۵ درصد اعلام شد. این بار مردم مقاصد گردشگری متفاوتی را به عنوان محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا انتخاب کردند.

 

  • لندن
  • پاریس
  • کپنهاگ
  • منچستر
  • مادرید
  • آمستردام
  • دوبلین
  • فراکفورت
  • میلان
  • مونیخ

 

 

محبوب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا

 

فلوریدا، ششمین مقصد پرطرفدار در تابستان ۲۰۲۱

 

فلوریدا، ششمین مقصد پرطرفدار در تابستان 2021

 

فلوریدا یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود. یک مقصد تابستانی و فوق العاده جذاب که به عنوان ششمین مقصدی که برای سفر در تابستان ۲۰۲۱ جستجو می شود، معرفی شده است. این ایالت با آب و هوای گرم و تفریحات بی نظیری که دارد، یکی از بهترین کشورها برای مسافرت بعد از کرونا محسوب می شود. آرامش و امنیت این ایالت آن را در لیست بهترین مقاصد برای سفر قرار می دهد.

 

 

پورتوریکو، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر

 

پورتوریکو، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر

 

اگر رویای قدم زدن در خیابان های سنگفرش شده و طبیعتی حیرت انگیز را در ذهن می پرورانید، پورتوریکو مقصد فوق العاده ای برای شما است. پورتوریکو سومین مقصدی است که در تابستان ۲۰۲۱ مسافران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. این مقصد گردشگری یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر بعد از کرونا محسوب می شود.

 

 

هاوایی، جزیره ای بی نظیر برای سفر در تابستان

 

هاوایی، جزیره ای بی نظیر برای سفر در تابستان

 

یکی از جذاب ترین مقاصد سفر بعد از کرونا که سفر کردن به این جزیره آرزوی هر فردی است. مقصدی که به عنوان هشتمین مقصد پر جستجوی دنیا برای سفر بعد از کرونا قرار دارد. این جزیره در طول شیوع کرونا قوانین سختگیرانه ای برای مسافران داشت.

 

 

لاس وگاس، دومین مقصد پر جستجو برای سفر بعد از کرونا

 

لاس وگاس، دومین مقصد پر جستجو برای سفر بعد از کرونا

 

لاس وگاس شهری فوق العاده جذاب برای سرگرمی و غذا خوردن در رستوران های شیک و مدرن. این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد سفر بعد از اتمام بیماری کووید-۱۹ خواهد بود و مقصد خوبی برای گذراندن یک تعطیلات فوق العاده به نظر می رسد.

 

 

مکزیک، از بهترین کشورها برای مسافرت بعد از کرونا

 

بعد از اتمام کرونا و واکسینه شدن عموم مردم، مطمئناً مکزیک در لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد. کشوری با تفریحات بی نظیر و شهر های جذاب برای مسافران. مکزیک به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مسافرت محسوب می شود و در لیست کشورهای پرطرفدار و محبوب برای سفر قرار دارد.

 

 

مصر، زیباترین کشور جهان برای سفر

 

مصر، زیباترین کشور جهان برای سفر

 

مصر به راستی زیباترین کشور جهان برای سفر کردن است. مقصدی بین المللی که هر ساله مسافران زیادی از سراسر دنیا را به سمت خود جذب می کند. قاهره در میان رتبه بندی ها همیشه به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری شناخته می شود. دیدن از این شهر شگفت انگیز در مصر می تواند خستگی و استرس یک ساله کرونا را از تنتان بیرون کند و حال و هوای شما را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

حتما بخوانید  مسافرت در ماه رمضان | احکام روزه مسافر و حد ترخص چیست؟

 

 

قبرس، مقصدی زیبا برای آرامش یافتن بعد از کرونا

 

قبرس، مقصدی زیبا برای آرامش یافتن بعد از کرونا

 

قبرس کشور فوق العاده زیبایی است. این کشور اعلام کرده است که از تابستان ۲۰۲۱ آماده پذیرش مسافرانی که دوره واکسن خود را تمام کرده اند است. این کشور اروپایی جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد و گشت و گذار در آن می تواند لذت غیر قابل وصفی را به شما هدیه دهید.

 

 

بیشتر بدانید » ۱۰ نکته برای کسانی که می خواهند تراولر شوند «

 

 

نیوزلند، کشوری فوق العاده برای سفر بعد از کرونا

 

نیوزلند، کشوری فوق العاده برای سفر بعد از کرونا

 

نیوزلند طبیعت بی نظیری دارد و گشت و گذار در طبیعت دلچسب، کوه های فوق العاده و دشت های زیبای این کشور انرژی بیشتری به شما می بخشد و روح و قلبتان را تازه می کند. این کشور همیشه در به عنوان توریستی ترین کشور دنیا شناخته می شود. زیبایی ها و دیدنی های این کشور جذاب تمام شدنی نیست و از همین رو کشور محبوبی برای مسافران بعد از کرونا در نظر گرفته می شود.

 

 

کپنهاگ، از جذاب ترین مقاصد گردشگری بعد از کرونا

 

کپنهاگ، از جذاب ترین مقاصد گردشگری بعد از کرونا

 

بعد از اینکه پاندمی کرونا به اتمام رسید و همه مردم دنیا واکسن زدند، شهر کپنهاگ احتمالاً یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین مقاصد سفر خواهد بود. شهری در دانمارک که جذابیت های زیادی برای مسافران دارد. این شهر که در لیست شادترین شهرهای دنیا نیز قرار دارد، جاذبه های زیادی برای سرگرم کردن مسافران دارد. بازدید از کاخ روزن بورگ و قدم زدن در میان ساختمان های رنگارنگ کانال نیهاون روزهای خاطره انگیزی را از سفر به این شهر حیرت انگیز برایتان رقم خواهد زد.

 

 

بیشتر بدانید » راهنمای جامع سفر به ترکیه «

 

 

گرجستان، کشوری امن برای سفر بعد از کرونا

 

گرجستان، کشوری امن برای سفر بعد از کرونا

 

یکی دیگر از جذاب ترین و امن ترین کشورهایی که می توانید بعد از اتمام کرونا به آن سفر کنید، گرجستان است. کشوری از حالا خود را برای گردشگرانی که در تابستان ۲۰۲۱ قصد سفر به آن را دارند، آماده کرده است. تمام افرادی که تا تابستان ۲۰۲۱ دوزهای واکسن خود را بزنند، می توانند از شهرهای مختلف گرجستان دیدن کنند. تنها لازم است که گواهی واکسن خود را نشان دهید و به این کشور جذاب سفر کنید. از آن جایی که گرجستان مقصد مقرون به صرفه ای برای سفر نیز محسوب می شود، احتمالاً یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری دنیا و ایران بعد از کرونا محسوب خواهد شد.

 

 

این مطلب را هم بخوانید: ترفندها و اصول بستن چمدان برای مسافرت 

 

 

اتریش، زیباترین مقصد اروپایی برای سفر

 

اگر قصد سفر به زیباترین کشور جهان را دارید، بهتر است نگاهی به جاذبه ها و زیبایی های این کشور فوق العاده بیندازید. کشوری محبوب برای سفر که تا قبل از کرونا مسافران زیادی به آن سفر می کردند. بعد از اتمام کرونا این کشور دوباره در لیست توریستی ترین کشورهای دنیا قرار می گیرد. امنیت بالا، رعایت بهداشت و جاذبه های شگفت انگیز تنها بخشی از دلایلی هستند که این کشور را در لیست بهترین کشورها برای مسافرت بعد از کرونا قرار می دهند.

 

 

منابع: foreignpolicy، weforum، insider، cntraveler، worldofwanderlust

 

کالابرگ الکترونیک