راهنمای جامع و مفید خرید بهترین کوله پشتی لپ تاپ

راهنمای جامع و مفید خرید بهترین کوله پشتی لپ تاپ


10 آبان 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
راهنمای جامع و مفید خرید بهترین کوله پشتی لپ تاپ

انتخاب بهترین کوله پشتی برای لپ تاپ که مطابق سلیقه و نیازهای شما باشد، کمی گیج‌کننده است و نیاز به تحقیق و بررسی دارد. قدرت محافظت، ایمنی، ضربه گیر لپ تاپ، اندازه کوله پشتی و حتی، قیمت و جنس آن از جمله نکاتی است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. در این مقاله از مجله کوروش به بررسی نکاتی که در خرید بهترین کوله پشتی لپ تاپ باید در نظر گرفته شود، می‌پردازیم که اتفاقا یک هدیه مناسب برای مردان و زنان است. در سرویس سبک زندگی با ما همراه شوید.

 

راهنمای انتخاب کوله پشتی لپ تاپ

 

قشرهای مختلف مردم از تاجر حرفه‌ای گرفته تا دانشجو و مسافر، همگی اکثر یک لپ تاپ دارند. اما جالب اینجاست که بیشتر مردم با تفاوت‌های بین کوله پشتی لپ تاپ و کوله پشتی عادی چندان آشنایی ندارند. قطعا بهترین کوله پشتی برای سفر و پیاده‌روی، گزینه بهترین کوله پشتی برای حمل لپ تاپ نمی‌تواند باشد. چرا که در کوله پشتی معمولی محفظه خاصی برای لپ تاپ شما وجود ندارد.

 

راهنمای انتخاب کوله پشتی لپ تاپ

 

اما در یک کوله پشتی لپ تاپ، محفظه مخصوصی وجود دارد که می‌توانید در هنگام مسافرت یا پیاده‌روی لپ تاپ خود را با خیال راحت در کنار دیگر لوازم جانبی خود قرار دهید. برای تهیه بهترین کوله پشتی برای لپ تاپ خود به راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ نیاز دارید که به شما کمک می‌کند با ملاحظه جنس، ابعاد و راحتی، بهترین را انتخاب کنید.

 

کوله پشتی لپ تاپ نوعی کیف متمایز است که برای اطمینان از ایمنی لپ تاپ شما ساخته می‌شود. کوله پشتی‌های لپ تاپ، انواع مختلفی دارند. از کوله پشتی با سایزها و اندازه‌ها و ابعاد مختلف گرفته تا کوله‌های ضد آب یا معمولی و چرمی و غیر چرمی.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۷ مدل از جدیدترین ترندهای کیف زنانه و دخترانه

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

به اندازه لپ تاپ توجه کنید

 

قبل از هر چیز برای خرید کوله پشتی لپ تاپ در ابتدا باید از اندازه دقیق لپ تاپ خود مطلع شوید. کوله پشتی‌های لپ تاپ بسته به اندازه و ابعاد آن‌ها، اندازه‌های مختلفی دارند. بنابراین، اول از همه، اندازه لپ تاپ خود را بدانید و سپس سراغ کوله پشتی لپ تاپ مورد نظر خود بروید.

 

 

بهترین جنس کوله پشتی

 

وقتی مورد جنس کوله پشتی لپ تاپ صحبت می‌کنیم، هدف‌مان بیشتر پرداختن به بحث اهمیت کیفیت محصولی است که قصد خرید آن را داریم. کیفیت همیشه برای هر محصولی مهم است.

حتما بخوانید  معرفی رنگ سال 2023 | Viva Magenta با الهام از خاک خلیج فارس

 

بهترین جنس کوله پشتی

 

به طور کلی چهار نوع ماده برای تولید کوله پشتی لپ تاپ وجود دارد. معمولااز چرم، مموری فوم ، نایلون و پلی استر و کنواس (canvas) برای ساخت کوله پشتی لپ تاپ بسیار استفاده می‌شود.

 

 

چرم

 

کوله پشتی‌های لپ تاپ چرمی خوب، شیک و در عین حال حرفه‌ای و جزو بهترین‌ها هستند. چرم‌ها از دوام خوبی برخوردار هستند بنابراین شاید بهتر است بگوییم که خرید کوله پشتی جنس چرمی به معنای بهترین سرمایه‌گذاری است.

 

 

کنواس

 

کنواس پارچه‌ای بسیار سرسخت با بافت بسیار نامنظم و پراکنده است. اگر می‌خواهید از لپ تاپ و سایر لوازم ضروری خود در برابر باران ملایم محافظت کنید، بهتر است به سراغ یک کوله پشتی از جنس کنواس بروید که در برابر نفوذ آب مقاوم است.

 

کوله پشتی جنس کنواس می‌تواند لپ تاپ و سایر لوازم جانبی شما را از باران نسبتا ملایم نجات دهد. اما باید به این موضوع اشاره کرد که جنس کنواس ضد آب نیست، بلکه تنها مقاوم در مقابل نفوذ آب است.

 

مموری فوم

 

اگر می خواهید از لپ تاپ خود در برابر ضربه محافظت کنید ، کوله پشتی مموری فوم بهترین کوله پشتی است. اهمیت جنس مموری فوم در ضربه‌گیری آن است. کوله پشتی مموری فوم به دلیل تشکیل شدن از ماده‌ای به نام پلی اورتان که دانسیته وچگالی آن بسیار بالاست از لپ تاپ و سایر لوازم جانبی آن نسبت به سایر جنس‌های کوله پشتی محافظت بیشتری می‌کند.

 

نایلون و پلی استر

 

نایلون و پلی استر جزو سبک ترین ماده‌های با دوام هستند. اگر می خواهید از لپ تاپ خود در برابر ضربه محافظت کنید، انتخاب کوله پشتی نایلونی و پلی‌استر تصمیم ایده‌آلی نخواهد بود.

 

زیرا کوله پشتی نایلونی و پلی‌استری در برابر ضربه آسیب پذیرهستند. این کوله‌ها ضد آب و حتی مقاوم در برابر آب هم نیستند. اما یکی از مزایای کوله پشتی لپ تاپ نایلونی و پلی استر این است که خیلی زود خشک می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای مراقبت از کیف و کفش چرم

 

 

جادار بودن و فضای کوله پشتی

 

بعد از آن‌ که تصمیم گرفتید که چه نوع جنسی را برای کوله پشتی لپ تاپ خود انتخاب کنید، باید ظرفیت حمل کوله پشتی را در نظر بگیرید. اگر لوازم دیگری غیر از لپ تاپ با خود حمل می‌کنید، باید ظرفیت کوله پشتی را حتما در نظر داشته باشید و به مواردی چون: تعداد محفظه‌های داخلی کوله پشتی لپ تاپ، جای شارژر و پاوربانک، جیب کناری برای حمل بطری آب و… توجه کنید.

 

جادار بودن و فضای کوله پشتی

به داخل کوله پشتی نگاه کنید. اینکه آیا ظرفیت ذخیره‌سازی کافی برای قرار دادن همه چیزهایی را دارد که شما معمولا با خود حمل می‌کنید.

 

 

اهمیت راحتی کوله پشتی لپ تاپ

 

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید، راحتی هنگام حمل کوله پشتی است. باید ببینید بهترین و مناسب‌ترین کوله پشتی لپ تاپ برای شما چه نوع کوله پشتی است. به بندهای شانه و قسمت پشتی کوله پشتی توجه کنید. بهتر است به دنبال بندهای شانه دار بروید تا در هنگام حمل کوله پشتی فشار کمتری بر روی شانه‌های خود احساس کنید. علاوه بر این، بندهای شانه‌ای پرشده، در حین حمل لذت فوق العاده ای به شما می‌دهد.

حتما بخوانید  چطور رنگ سال وری پری (Very Peri) را ست کنیم

 

اهمیت راحتی کوله پشتی لپ تاپ

 

بررسی قسمت پشتی کوله پشتی لپ تاپ را فراموش نکنید. قسمت پشتی کوله پشتی باید مشبک هوا داشته باشد تا در حین حمل کوله پشتی پوست شما بتواند نفس بکشد. و در آخر اینکه شما باید یک کوله پشتی متناسب با بدن خود پیدا کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین برند تخت و تشک دو نفره 

 

 

بهترین زیپ کوله پشتی لپ تاپ

 

یکی از مهمترین قسمت‌های کوله پشتی زیپ آن است. یک کوله پشتی پیدا کنید که دارای زیپ با کیفیتی باشد. سراغ زیپ و دندانه‌های متالیک زیرا ماندگاری زیپ‌های متالیک بیشتر از انواع دیگر زیپ‌ها است. سعی کنید از خرید کوله پشتی‌های لپ تاپ با زیپ پلاستیکی خودداری کنید. چرا که اگر زیپ کوله پشتی شما خراب شود رسما کارآیی برای شما نخواهد داشت.

 

بهترین زیپ کوله پشتی لپ تاپ

 

چه سبک کوله پشتی می‌پسندید

 

سبک چیزی است که نشانگر سلیقه ، اولویت و نگرش شماست. اینکه ترجیح می‌دهید با چه استایلی در ملاعام ظاهر شوید. شاید بی‌راه نباشد اگر بگوییم که انتخاب کوله پشتی لپ تاپ که همیشه و همه جا همراه شماست، تا حد زیادی استایل و سلیقه شما را نشان می‌دهد. بنابراین وقتی می‌خواهید با رعایت سایر شرایط ، کوله پشتی جدیدی بخرید ، باید به دنبال شیک بودن و مناسب بودن آن باشید. شما باید کوله پشتی انتخاب کنید که ظاهر حرفه‌ای خوبی به شما بدهد.

 

سبک و سلیقه در افراد متفاوت است اما کمی محیط‌هایی که اغلب روزانه به همراه کوله پشتی لپ تاپتان به آنجا رفت‌ و‌ آمد می‌کنید را هم لحاظ کنید. با این حال برخی از افراد طراحی شلوغ را دوست دارند، برخی دیگر طراحی ساده و شیک و برخی دیگر طراحی مدرن را دوست دارند. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع طرحی را دوست دارید.

 

 

مقاومت در مقابل آب یا ضد آب

 

بین ضدآب بودن کوله پشتی و مقاومت در برابر نفوذ آب تفاوت زیادی است. اگر می‌خواهید یک کوله پشتی ضد آب خریداری کنید، کوله پشتی‌های زیادی وجود دارد که به طور خاص طراحی شده‌اند.

اما به خاطر داشته باشید که برای محافظت از لپ تاپ و سایر لوازم جانبی در برابر باران به کوله پشتی‌های مقاوم در برابر آب و یا ضد آب نیاز دارید که طبیعتا کوله پشتی لپ تاپ ضد آب بهترین انتخاب است.

 

 

منبع: lappack

 

کالابرگ الکترونیک