راهنمای خرید هدیه برای آقایان | ۴۲ کادو مردانه برای مناسبت های خاص

راهنمای خرید هدیه برای آقایان | ۴۲ کادو مردانه برای مناسبت های خاص


18 دی 1402 . زمان مطالعه: 12 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
راهنمای خرید هدیه برای آقایان

خرید هدیه برای آقایان معمولا کمی سخت‌تر از خرید کردن برای خانم‌ها است و همین موضوع موجب می‌شود تا بسیاری از خانم‌ها در زمان خرید هدیه‌های خاص برای آقایان دچار مشکل شوند. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش با ارائه یک لیست راهنمای خرید هدیه برای آقایان به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کادو مردانه را در روز مرد، سالگرد ازدواج یا برای کادو تولد و هدیه ولنتاین به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

لیست پیشنهادی خرید هدیه برای آقایان

لیست پیشنهادی خرید هدیه برای آقایان

شما می‌دانید بهترین هدیه‌ها برای مردان خاص پسند چیست و کدام کادو برای پسرها و آقایان خوشحال‌کننده‌تر است؟ در این بخش می‌توانید با لیست کامل هدیه برای آقایان آشنا شوید.

مچ بند یا ساعت هوشمند

مچ بند یا ساعت هوشمند برای هدیه به مردان

اگر قصد دارید یک کادو تولد مردانه خاص تهیه کنید و یا دوست دارید همسرتان را با یک هدیه خاص روز مرد سورپرایز کنید، می‌توانید یک «ساعت هوشمند» یا «مچ بند هوشمند» برای او تهیه کنید. به طور کلی ساعت هوشمند و مچ بندهای هوشمند به خصوص برای مردانی که ورزش می‌کنند و به تکنولوژی علاقه زیادی دارند، گزینه‌های جذابی هستند.

معمولا هزینه مچ بندهای هوشمند از انواع ساعت هوشمند مناسبت‌تر است. اگر در فکر یک هدیه لوکس و گران‌قیمت برای آقایان هستید می‌توانید به جای مچ بند هوشمند یک ساعت هوشمند برای همسرتان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند و تفاوت آن ها

ماشین اصلاح

یکی دیگر از بهترین کادوهای مردانه در لیست راهنمای خرید هدیه برای آقایان، «ماشین اصلاح» است. ماشین‌های اصلاح معمولا در مدل‌ها و برندهای مختلفی به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با توجه به قابلیت‌های هر دستگاه و هزینه‌ای که برای آن در نظر دارید، یک گزینه را انتخاب کنید.

لباس ورزشی

اگر همسرتان اهل ورزش کردن و تیپ‌های ورزشی است، می‌توانید برای هدیه روز مرد و کادوی تولد یا حتی کادوی ولنتاین مردانه برای او یک «ست ورزشی» تهیه کنید. برای تهیه ست ورزشی گزینه‌های زیادی پیش رویتان وجود دارد. می‌توانید ۲ عدد تی شرت بخرید یا یک تی شرت و شلوار ورزشی ست خریداری کنید. خرید یک ست کامل تی شرت ورزشی همراه با شلوار و سویشرت یا گرمکن نیز ایده فوق‌العاده‌ای برای هدیه دادن به آقایان است.

کیف پول و کمربند چرم

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه مردانه خرید یک کیف پول چرم یا کمربند چرم است. کیف پول‌های چرم مردانه معمولا اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند. بهتر است قبل از خرید این هدیه حتما سلیقه همسرتان را در نظر بگیرید. اگر او همیشه از کیف پول‌های منسوب به «کتی» استفاده می‌کند، یعنی به این نوع کیف پول‌ها علاقه بیشتری دارد و می‌توانید یک کیف پول کتی جدید به او هدیه دهید. برای خرید کمربند چرم هم رنگ کفش چرم موردعلاقه همسرتان را که معمولا به پا می‌کند در نظر بگیرید و یک کمربند چرم مردانه مرغوب و با کیفیت تهیه کنید.

لوازم بهداشتی مردانه

خرید «لوازم بهداشتی» یکی دیگر از بهترین پیشنهادها در لیست راهنمای خرید کادو برای آقایان است. برای تهیه ست بهداشتی می‌توانید یک عدد ماسک صورت، یک شوینده صورت، یک افتر شیو، کرم ضد آفتاب یا حتی یک مسواک برقی برای او تهیه کنید. اگر قصد دارید به همسرتان ست لوازم بهداشتی هدیه دهید، گزینه‌های زیادی پیش رویتان وجود دارد که می‌توانید چند عدد از آن‌ها را با توجه به بودجه‌تان تهیه کنید و در یک باکس بگذارید و به او هدیه دهید.

ساعت مچی

ساعت مچی بهترین هدیه به مردان

تقریبا همه مردها عاشق ساعت مچی هستند و از همین رو یکی از خوشحال‌کننده‌ترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای آن‌ها تهیه کنید، یک ساعت مچی مردانه زیبا و ارزشمند است. مهم نیست در فکر خرید کادو تولد برای پسر ۲۵ ساله هستید یا هدیه تولد یک مرد ۵۰ ساله به هر حال ساعت مچی می‌تواند ایده مناسب کادو برای مرد متاهل و مجرد باشد.

عطر، ادکلن و اسپری

«عطر»، «ادکلن» و «اسپری» یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کادوی مردانه است که در زمان خرید آن حتما باید به سلیقه فرد مورد نظرتان توجه کنید. برخی مردها به عطر با بوی شیرین علاقه دارند و برخی دیگر عاشق عطرهای خنک و تلخ هستند. می‌توانید با در نظر گرفتن عطرهایی و ادکلن‌هایی که او استفاده می‌کند، یک عطر مردانه زمستانی یا یک عطر مردانه مناسب تابستان مطابق سلیقه‌اش خریداری کنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

دستبند و اکسسوری مردانه

هر چند همه مردها از دستبند استفاده نمی‌کنند، اما اکثر مردان جوان علاقه زیادی به استفاده از دستبندهای چرم و سنگی دارند. اگر فردی که برای او هدیه می‌خرید، اهل استفاده از دستبند است، می‌توانید با وجه به بودجه‌تان برای او یک دستبند چرمی با پلاک نقره، طلا یا استیل خریداری کنید. همچنین خرید انواع اکسسوری زینتی مردانه مثل انگشتر و پلاک هم جزو بهترین کادوهایی است که می‌شود برای مردان خرید.

هندزفری و هدست

هندزفری و هدست بهترین هدیه برای آقایان

خرید کادو تولد برای مردان یعنی این‌که وسیله‌ای بخرید که به درد بخور و مفید باشد. یکی دیگر از بهترین هدیه‌ها برای روز مرد و کادو تولد مردانه، «هندزفری» و «هدست» است. اگر فردی که برای او هدیه می‌خرید از گوش دادن به موسیقی لذت می‌برد، می‌توانید یک هندزفری یا هدست برای او تهیه کنید. مطمئن باشید این هدیه به خصوص برای افرادی که به موسیقی علاقه دارند، جزو بهترین ایده‌های خرید کادو برای مردان است.

گوشی موبایل

هر چند خریدن «گوشی موبایل» هزینه زیادی دارد، اما اگر قرار است یک هدیه گران‌قیمت برای یک مرد بخرید، گوشی موبایل می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای باشد. به خاطر داشته باشید که برای خرید گوشی موبایل گزینه‌های زیادی با قیمت‌ها و برندهای مختلف پیش رویتان قرار دارد، بنابراین حتما در زمان خرید به جزئیات گوشی توجه کنید.

پاور بانک

پیشنهاد بعدی ما به عنوان هدیه مردانه برای مناسبت‌هایی مثل روز تولد و ولنتاین و روز مرد خرید پاور بانک است. پاور بانک یک وسیله ضروری برای شارژ کردن گوشی و لوازم هوشمند است که می‌توانید آن را به عنوان کادوی مردانه برای کسی که دوستش دارید خریداری کنید.

هارد اکسترنال

یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید به عنوان هدیه برای آقایان و آقا پسرها تهیه کنید، «هارد اکسترنال» است. معمولا هاردهای اکسترنال در شکل‌های مختلف و حجم‌های متفاوتی به فروش می‌رسند که می‌توانید با توجه به بودجه خودتان یک گزینه را انتخاب کنید.

اسپیکر بلوتوثی

برای مردانی که به گوش دادن به موسیقی علاقه دارند، «اسپیکر بلوتوثی» یکی دیگر از بهترین هدیه‌ها است. اسپیکرهای کوچک قابل حمل از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای کادوی تولد یا هدیه روز مرد تهیه کنید.

کتاب

اگر مردی که برای او هدیه می‌خرید عاشق کتاب خواندن است، مطمئن باشید هیچ هدیه‌ای به اندازه یک کتاب ارزشمند نمی‌تواند او را خوشحال کند. قبل از خرید کتاب بهتر است به این موضوع توجه کنید که فرد موردنظرتان به چه سبک کتاب‌هایی علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین و پرفروش ترین رمان‌های دنیا

کوله پشتی

«کوله پشتی» یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به سفر و کمپینگ یا حمل لپ تاپ با کوله علاقه زیادی دارند. اگر همسرتان یا فردی که برای او هدیه می‌خرید، از کوله پشتی استفاده می‌کند، می‌توانید به عنوان هدیه برای او یک کوله پشتی جدید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کوله پشتی برای لپ تاپ

کلاه کپ و کلاه زمستانی

پیشنهاد بعدی ما در لیست معرفی هدیه برای مردان خرید «انواع کلاه» است. می‌توانید یک عدد کلاه کپ یا کلاه زمستانی برای آقایان خریداری کنید و این هدیه کاربردی فرد مورد نظرتان را خوشحال کنید.

خودکار یا خودنویس لوکس

اگر فردی که برای او هدیه می‌خرید در فضای کاری با نوشتن سر و کار دارد، می‌توانید به عنوان هدیه برای او یک خودنویس گرانقیمت یا خودکار لوکس و زیبا تهیه کنید. معمولا خودنویس و خودکارهای لوکس داخل جعبه‌های شکیل قرار دارند و برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. این کادو برای پدر و مردان کارمند یک هدیه بی‌نظیر است.

کراوات

یکی دیگر از بهترین پیشنهادات ما در لیست خرید هدیه برای آقایان «کراوات» است. کراوات یکی از شیک‌ترین اکسسوری‌های مردانه برای هدیه است که می‌توانید آن را بنا به سلیقه خودتان برای کسی که دوستش دارید، تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب و خرید کراوات

کفش ورزشی

کفش ورزشی برای هدیه به مردان و پسران

پیشنهاد بعدی ما به عنوان هدیه روز مرد و کادو پسرانه «کفش ورزشی» است. اگر از شماره پای کسی که دوستش دارد مطمئن هستید می‌توانید به عنوان هدیه برای او یک جفت کفش ورزشی و راحت تهیه کنید.

عینک آفتابی

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا روز مرد هدیه‌ای است که به آن علاقه دارند. اگر فردی که برای او هدیه می‌خرید عاشق «عینک آفتابی» است، می‌توانید یک عینک جذاب و جدید برای او خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی استاندارد

پازل

برخی از مردان به خصوص جوان‌ترها عاشق کنار هم چیدن قطعات «پازل» هستند. خرید پازل‌های جذاب با طرح‌های خاص می‌تواند ایده خوبی برای هدیه تولد، هدیه ولنتاین یا روز مرد باشد.

ماساژور خانگی

پیشنهاد بعدی ما برای خرید هدیه آقایان «ماساژور خانگی» است. ماساژورهای خانگی در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای آن در نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ابزار فنی

اگر مردی که برای او هدیه می‌خرید به کارهای فنی علاقه زیادی دارد، می‌توانید به عنوان هدیه برای او یک وسیله فنی بخرید که می‌تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • جعبه ابزار
  • دریل شارژی
  • چراغ قوه
  • پیچ گوشتی
  • کارواش خانگی

فندک

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای هدیه مردانه، خرید یک عدد «فندک» زیبا است. این هدیه به خصوص برای مردانی که سیگار می‌کشند و یا از جمع آوری فندک‌های کلکسیونی لذت می‌برند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

شال گردن

آخرین پیشنهاد ما برای خرید هدیه روز تولد مردانه یا خرید کادوی روز مرد «شال گردن» است. می‌توانید یک شال گردن زیبا برای کسی که دوستش دارید هدیه بخرید و با این هدیه از او در برابر سرمای زمستان محافظت کنید.

کارت هدیه

یکی از بهترین راه‌های هدیه دادن به مردان آن هم زمانی که واقعا نمی‌دانید چه گزینه‌ای مناسب است، «کارت هدیه» است. می‌توانید مبلغ هدیه مورد نظرتان را به صورت کارت هدیه آماده کنید و از متصدی بانک بخواهید یک جمله زیبا و عاشقانه یا هر جمله‌ای که مد نظرتان است روی کارت هدیه برای شما چاپ کند.

کفش مردانه

کفش مردانه برای هدیه

خرید «کفش مردانه» یکی دیگر از بهترین پیشنهادها به عنوان هدیه برای مردها و پسرها است که می‌توانید برای روز مرد، کادوی ولنتاین یا حتی سالگرد ازدواج تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که اگر ذره‌ای در مورد سایز کفش فرد موردنظرتان شک دارید، به هیچ عنوان به سراغ این گزینه نروید.

لوازم کمپینگ

اگر فردی که برای او هدیه می‌خرید عاشق کمپینگ و طبیعت‌گردی است، می‌توانید با خرید لوازم کمپینگ او را خوشحال کنید. از بهترین لوازم کمپینگ برای هدیه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • کتری و بخاری سفری
  • ساک مخصوص
  • تخت بادی
  • اجاق سفری تاشو

کیف اداری مردانه

«کیف اداری مردانه» یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای خرید هدیه مردانه است که می‌توانید به عنوان هدیه شرکتی برای روز مرد یا خرید کادو مردانه برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید. کیف‌های اداری به خصوص برای کارمندان و کسانی که در شرکت‌ها کار می‌کنند، گزینه فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.

کتابخوان (بوک ریدر)

«بوک ریدر» یا «کتابخوان الکترونیک» یک گجت جذاب و کاربردی به خصوص برای مردان کتابخوان است. اگر می‌خواهید بهترین خرید هدیه برای آقایان را به بهترین نحو عملی کنید یک بوک ریدر بخرید و به همسر، پدر، برادر یا پسر خود هدیه دهید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین کادو برای روز مرد و روز پدر

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد خرید هدیه برای مردان

بهترین هدیه فانتزی مردانه چیست؟

اگر به دنبال یک هدیه فانتزی مردانه هستید، شال گردن، هدست، پازل و خودکار و خودنویس یا بوک ریدر گزینه‌های فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند.

بهترین کادو برای مردن متاهل چیست؟

برای تهیه کادو برای مرد متاهل می‌توانید از گزینه‌هایی مثل عطر، ریش تراش، کراوات و کیف و کمربند چرم یا کیف اداری چرم استفاده کنید.

 

کالابرگ الکترونیک