معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS


20 آذر 1399 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS

آیا همیشه به دنبال سلامت بیشتر بدن و کم‌کردن وزن بوده‌اید؛ اما هیچ‌کدام از روش‌های رژیم‌ لاغری برایتان کارساز نبوده است؟ ممکن است ناامید شده باشید یا در شرایط کرونایی حال حاضر، به باشگاه هم نمی‌روید. اگر به چیزی سازمان‌یافته‌تر نیاز دارید و واقعا می‌خواهید وزن کم کنید یا تنها سلامت بدن خود را حفظ کنید؛ می‌توانید اپلیکیشن‌های لاغری فارسی را دانلود کنید. ما در مجله کوروش بهترین اپلیکیشن ‌های لاغری فارسی را برای شما معرفی کرده‌ایم. این اپلیکیشن‌ها در Android و iOS به‌صورت رایگان دانلود می‌شوند و از همه مهم‌تر؛ به زبان فارسی هستند.

۱- کرفس

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS

 

یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های فارسی لاغری و کاهش وزن که در انتخاب رژیم غذایی و متناسب‌کردن میزان کالری دریافتی به شما کمک می‌کند، اپلیکیشن «کرفس» است. این اپلیکیشن نام هوشمندانه و متفاوتی هم دارد؛ کرفس معمولا برای لاغرشدن استفاده می‌شود. در این اپلیکیشن، ابتدا قد و وزن خود را وارد می‌کنید؛ سپس وزنی را که می‌خواهید به آن برسید، مشخص می‌کنید و کرفس به شما رژیم‌های غذایی مختلفی را پیشنهاد می‌کند. برای اینکه به شخص فشار ناگهانی وارد نشود، کرفس میزان کاهش وزن هفتگی را نیز برای شما مشخص می‌کند تا طبق این اهداف کوچک‌تر، به وزن مناسب خود برسید.

اپلیکیشن کرفس همچنین برای شما میزان کالری مواد غذایی مختلف را نیز محاسبه می‌کند و به این ترتیب می‌توانید کالری دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید. کرفس در زمینه آشپزی رژیمی نیز به کاربرانش کمک می‌کند؛ با ۱۵۰ دستور غذای رژیمی، باعث می‌شود غذاهای متنوع و کم‌کالری طبخ کنید و از آنها لذت ببرید. این اپلیکیشن در Android و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

 

۲- خورشاد

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS

 

 

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ‌های لاغری فارسی، اپلیکیشن «خورشاد» است. از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن در بین کاربران، می‌توان به داشتن کالری‌شمار دقیق و محاسبه دقیق میزان پروتئین، کربوهیدارت، چربی و مواد دیگر در هفته و ماه اشاره کرد.

اپلیکیشن خورشاد می‌تواند شما را از سردرگمی برهاند؛ زیرا شامل ۲۵۰ سؤال متداول درباره رژیم‌های غذایی کاربران است. تمام این سؤالات با پاسخ‌های تخصصی همراه هستند و شما را راهنمایی می‌کنند. این برنامه دقیق‌ترین رژیم غذایی را برای هر کاربر مشخص می‌کند و به او در کاهش وزن و تناسب اندام کمک می‌کند.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۳- مانکن

 

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های لاغری فارسی رایگان برای اندروید و iOS

 

شاید بخواهید در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب، تمرینات ورزشی مناسب را هم دریافت کنید و تمام ویژگی‌های موردنظرتان در یک اپلیکیشن جمع شده باشد. «مانکن» به شما این امکان را می‌دهد. این اپلیکیشن با تجزیه ‌و تحلیل بشقاب غذا، به شما میزان مصرف مناسب مواد غذایی‌تان را گزارش می‌کند و در کنار همه اینها، تمرینات ورزشی مناسب را هم به شما پیشنهاد می‌کند؛ حتی اگر خودتان ورزشکار هستید. زیرا تمرینات در ۲ بخش مبتدی و حرفه‌ای به شما پیشنهاد می‌شوند. اپلیکیشن مانکن به شما کمک می‌کند تا ابتدا با تعیین اهداف کوچک، وزنتان را تثبیت کنید و به تدریج، به وزن مورد نظرتان برسید. این اپلیکیشن خوش‌ساخت، در روزهای کرونا و قرنطینه سلامت شما را حفظ می‌کند و می‌توانید با کمک آن، در خانه ورزش کنید و به باشگاه نروید. این برنامه مفید و چاره‌ساز نیز در سیستم عامل اندرویید و iOS قابل دانلود است.

 

۴- زیره

 

بعضی ‌اوقات، به اشتباه فکر می‌کنیم که بعضی از مواد غذایی کالری زیادی ندارند و مدام آنها را استفاده می‌کنیم؛ یا گاهی اصلا نمی‌دانیم مواد غذایی که هرروز مصرف می‌کنیم، برایمان مفید نیست و باعث افزایش وزن می‌شود. اپلیکیشن «زیره» به شما درباره کالری‌های مواد غذایی هشدار می‌دهد و بهترین رژیم‌های غذایی را با توجه به قد و وزنتان را در اختیار شما می‌گذارد. با اپلیکیشن زیره، دیگر از مصرف‌نکردن مواد غذایی پرکالری در رژیم غذایی‌تان مطمئن خواهید شد. اپلیکیشن زیره هم در Android و هم در iOS به صورت رایگان در دسترس است و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های لاغری فارسی به حساب می‌آید.

 

 

کالابرگ الکترونیک