بهترین عطرهای مردانه زمستانی با ماندگای و پخش بوی عالی

بهترین عطرهای مردانه زمستانی با ماندگای و پخش بوی عالی


22 آبان 1399 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

عطرها بخش جدایی‌ناپذیر استایل ما هستند یعنی نمی‌توانید ظاهر شیکی داشته باشید ولی عطر و ادکلن را از قلم بیندازید. اهمیت انتخاب یک عطر مردانه باعث می‌شود به این مساله دقت کنید که موارد گوناگونی را در نظر بگیرید. مثل نوع مراسم یا مکانی که قرار است در آن حضور داشته‌ باشید، نوع پوشش‌تان‌ و مهم‌تر از همه، فصلی که در آن هستید. برای مثال، عطرهای تلخ و گرم برای محافل رسمی‌تر، عطرهای خنک برای تابستان و عطرهای گرم هم برای زمستان مناسب‌تر هستند. در ادامه لیست بهترین عطرهای و ادکلن مردانه را از سایت تی تری برای شما آورده‌ایم. حتی اگر به دنبال هدیه‌ای معطر و لذت‌بخش برای هدیه به یک آقا هستید و قصد دارید با انتخاب یک عطر خاص، سلیقه خودتان را به رخ دیگران بکشید، نگاهی به‌ لیست بهترین و جذاب‌ترین عطرهای مردانه زمستانی با ماندگاری و پخش بوی عالی بیندازید.

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۱. عطر تام فورد نوار TOM FORD NOIR

 

تام فورد نوآر، عطری محبوب و پرفروش است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار آمد و یک عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان است. تام فورد رایحه‌ای شرقی، لطیف و در عین حال متمایز دارد و چهارمین عطر رسمی است که توسط طراح آمریکایی آن ساخته شده است. او عطر نوآر را به عنوان شخصی‌‌ترین عطر و بویی توصیف کرده که برای یک فرد خاص طراحی شده است.این عطر، ترکیبی از رایحه ظریف و در عین حال متمایز و گرم برگاموت، با فلفل سیاه و پچولی ایتالیایی است که وانیل، کهربا و جوز هندی را هم در خود دارد.

 

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۲. عطر پنهالیگونز جونیپر اسلینگ PENHALIGON’S JUNIPER SLING

 

از میان محبوب‌ترین و جذاب‌ترین عطرهای مردانه، «پنهالیگونز جونیپر اسلینگ» یک عطر خنک و تند است که توسط استاد عطر‌ساز، آقای «الیویه کرسپ» ساخته و در سال ۲۰۱۱ پایش به بازار باز شده است. این عطر مردانه زمستانی با طراوت، رایحه ترش و شیرین میوه سرو کوهی دارد و ترکیب فلفل سیاه، هل، چرم و اوریس در آن قابل تشخیص است. همچنین در آن از موادی با پایه گرم مانند شکر قهوه‌ای، گیلاس سیاه و عنبر استفاده شده است. هر ‌چند این عطر مناسب مهمانی‌های پر زرق و برق پاییز و زمستان است ولی عطری است که استفاده از آن در تمام طول سال شما را از نظر خانم‌ها جذاب و خاص می‌کند.

 

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۳. عطر جو مالون لندن هانتسمن JO MALONE LONDON HUNTSMAN

 

جایگاه سوم در لیست بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ به عطر جو مالون لندن هانتسمن اختصاص دارد. این عطر حاصل ترکیب ادکلن Jo Malone London با Huntsman، Savile Row است که محصول آن رایحه‌ شیرین چوبی دارد. جو مالون یک طراح عطر بریتانیایی است که به‌خاطر علاقه‌اش به چیزهای معطر با گل‌فروشی کار خود را آغاز و در سال ۱۹۹۴، اولین بوتیک خود را در لندن افتتاح کرد.

 

بعدها جو برند تجاری خود را با کمک عطرینه استور به ثبت رساند و تحت نام خودش به طراحی و تولید ادکلن پرداخت. جو، این عطر عطر را به‌عنوان یک انتخاب برتر کلاسیک روانه بازار کرد که برای استایل مردانه و شیک طراحی شده است. این عطر در بطری شیک و محکم خیالتان را راحت می کند که به این راحتی‌ها قابل شکستن نیست.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۴. دیور ساواج DIOR SAUVAGE

 

دیور ساواج یکی از بهترین عطرهای مردانه دنیا با اصالت فرانسوی و با پخش بوی عالی است و به گونه‌ای طراحی شده که رایحه ترنج را به عنوان عطر غالب ارائه می‌دهد. اما با گذشت زمان اندکی از استفاده بر روی پوست، دیور نوید یک رایحه با عطر چوب را می‌دهد. طرح تبلیغاتی دیور ساواج با حضور بازیگر مشهور جانی دپ تهیه و منتشر شد و  از زمان ورود این محصول به بازار، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به عنوان عطری محبوب و پر فروش از برند معروف دیور شناخته شده است. ساواج ترکیبی جذاب از ‌وتیور، فلفل، پچولی‌ و رایحه زنانه اسطوخودوس و شمعدانی‌ است که به سختی قابل تشخیص است. اما اگر به دنبال رایحه مناسب مهمانی‌های شبانه هستید عطر بسیار خوبی است که می‌توانید انتخاب کنید.

 

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

 ۵. عطر پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

 

پاکو رابان وان میلیون عطری است با رایحه تند، تلخ و پاییزی که در سال ۲۰۰۸ به بازار وارد شد.  اگر شما شخصیت آرامی دارید و می‌خواهید عطرهایتان را بر اساس فصول سال انتخاب کنید، این عطر گرم و تند چیزی است که شما را در مهمانی‌های شب، خیره‌کننده می‌کند. پاکو رابان با الهام از رایحه‌های گرم پاییزی، عطری را تولید کرده که با گریپ فروت تازه، ماندارین و نعناع فلفلی آغاز می‌شود، اما در ادامه رایحه پوست دارچین و مشک به مشام می‌رسد. رایحه پایه این عطر بوی چرم‌ و فوق‌العاده مردانه است. به طور کلی، این عطر مخلوطی از ادویه‌‌هاست و اگر از دوستداران مرکبات هستید، از آن اجتناب کنید.

 

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۶. عطر شنل بلو د شنل CHANEL BLEU DE CHANEL

 

یکی از بهترین عطرهای مردانه زمستانی فرانسوی، عطر شنل بلو د شنل است که آن را می‌توان در تمام طول سال استفاده کرد. دقیقا مانند لباس‌های نمادین که کوکو شانل تقریبا یک قرن پیش شروع به طراحی آنها کرد، عطرهای مردانه شانل پیچیده و بی‌انتها هستند. آنچه در مورد این عطر منحصر به فرد است این است که رایحه‌های چوب‌ معطر و مرکبات را ترکیب می‌کند و‌ آن را برای استفاده در ماه‌های زمستان یا تابستان مناسب می‌کند. اگر به شیشه این عطر دقت کنید، نام Blue de Chanel را که با رنگ روشن روی شیشه‌‌ تیره‌‌ آن چاپ شده  است، می‌بینید. زیر این نوشته‌های درشت،Eau De Parfum  را می‌بینید. این نوشته، وجه تمایز شیشه‌‌ ادو پرفیوم و ادو تویلت بلو دو شانل با هم تلقی می‌شود.

 

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

۷. عطر کرید اونتوس  CREED AVENTUS EAU DE PARFUM

 

کرید اونتوس رایحه‌ای مردانه، خنک و تلخ دارد و در سال ۲۰۱۰ برای جشن ۲۵۰ سالگی برند کرید به بازار عرضه شد. این عطر برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، عطر و بویی لوکس است. اونتوس از زندگی دراماتیک یک امپراطور تاریخی الهام گرفته است که همان‌قدر که به جنگ اهمیت می‌داده برای صلح و زندگی عاشقانه هم احترام قایل بوده است.

 

کرید اونتوس با رایحه دل‌انگیز توت سیاه و ترنج ایتالیایی و سیب‌ و آناناس به سرعت مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد. این عطر با ماندگاری بالا بدون شک، یکی از موفق‌ترین عطرهای همه دوران‌هاست.کرید اونتوس در لفظ به  معنی موفقیت است و آن را به ناپلئون بناپارت نسبت می‌دهند.

بهترین عطرهای مردانه زمستانی سال ۲۰۲۰ با ماندگای و پخش بوی عالی

 ۸. عطر هوگو باس BOSS BOTTLED BY HUGO BOSS

 

مثل خیاطی هوگو باس، شما این عطر را هم دوست خواهید داشت. عطر هوگو باس، برای روزهای پاییزی، زمستانی و حتی بهاری بسیار مناسب است. روی بطری آن هم خطوط ساده و تمیزی طراحی شده است، دقیقا مانند خیاطی‌‌های هوگو باس.هوگو باس حاوی رایحه‌های تازه شامل میوه‌های سیب و مرکبات است. در قلب عطر، رایحه‌های شیرین و گرم گل شمعدانی، دارچین و میخک هم نهفته است.

 

رایحه‌های تند و خشک چوب صندل، وتیور، چوب درخت سرو، چوب زیتون، عنبر و مشک نیز در پایه دود قرار دارند و باعث می‌شوند این عطر هرچه بیشتر مردانه شود. در ضمن بوی ماندگار و خاص به همراه کیفیت بالای عطر و شیشه، آن را حسابی ارزشمند و به یاد ماندنی می‌کند. درنهایت در انتخاب یک عطر باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت اما در لیست بهترین عطرهای زمستانی مردانه، حتما می‌توانید چند موردی را که موردپسندتان واقع خواهد شد، پیدا کنید. شک نکنید که این عطرها امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

 

پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه که همیشه ترند هستند را هم در مجله کوروش بخوانید.

 

کالابرگ الکترونیک