۲۴ تم تولد یک سالگی جدید برای دختر و پسر + عکس

۲۴ تم تولد یک سالگی جدید برای دختر و پسر + عکس


25 دی 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پیشنهاد تم تولد یک سالگی
آشنا بودن با روش‌های تزیین جشن تولد یک سالگی با ایده‌های جذاب می‌تواند اولین تولد فرزندتان را به یاد ماندنی و فراموش نشدنی کند. معمولاً بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی ایده‌ای است که با جنسیت، علایق کودک و همچنین سلیقه شما همخوانی داشته باشد. اما بهترین ایده‌های ساده و قشنگ برای تولد یک سالگی چیست؟ شما چقدر با تم تولد یک سالگی دخترانه ساده آشنا هستید؟ کدام تم تولد یک سالگی پسرانه برای فرزند شما مناسب‌تر است؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با چند پیشنهاد تم جشن تولد یک سالگی کودکان دختر و پسر با عکس تم تولد دخترانه و پسرانه آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد تم تولد یک سالگی

پیشنهاد تم تولد یک سالگی
معمولاً جشن تولد یک سالگی کودکان برای والدین به دلیل این که تازه پدر و مادر شده‌اند، اهمیت بیشتری دارد. فراهم کردن وسایل جشن تولد یک سالگی و همچنین انتخاب ایده تولد یک سالگی پسرانه و دخترانه به این پدر و مادرها کمک می‌کند تا این جشن تولد را جذاب‌تر و زیباتر برگزار کنند.
معمولاً برای انتخاب تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه استفاده از شخصیت‌های کارتونی معروف و به کار بردن رنگ‌های شاد بسیار مناسب‌تر است. مثلاً شما می‌توانید به عنوان ایده برای تم تولد یک سالگی از لوازم و تزیینات یک شخصیت کارتونی دوست داشتنی که با روحیات فرزندتان سازگار است، استفاده کنید.
توجه داشته باشید که رنگ صورتی، قرمز، نارنجی و زرد برای فرزند دختر شما مناسب‌تر است. اگر کودک شما پسر است می‌توانید از رنگ آبی، قرمز و سورمه‌ای استفاده کنید. فراموش نکنید که همه رنگ‌ها به عنوان ایده برای تم تولد یک سالگی فرزند کوچک شما مناسب هستند و از همین رو می‌توانید از رنگ‌های متنوعی برای جشن تولد کودک خود استفاده کنید.
اگر در حال جمع آوری وسایل جشن تولد یک سالگی هستید و یا به دنبال یک پیشنهاد تم تولد یک سالگی برای اولین تولد فرزندتان هستید، در ادامه ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای شما داریم.

۱-  تم هلوکیتی بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی دخترانه

عکس تم هلوکیتی بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی
کیتی یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کارتونی برای دختران کوچک است که درواقع یک گربه ملوس و کوچک با لباس صورتی است که محبوبیت زیادی بین کودکان دارد. شما می‌توانید برای جشن تولد نوزاد یا فرزند دختر یک ساله‌تان از تم هلو کیتی استفاده کنید.
تم هلو کیتی برای تولد کودک یک ساله
برای این کار می‌توانید از رنگ صورتی کم رنگ و پر رنگ در کنار هم استفاده کنید. استفاده از ظروف و کیک تولد با طرح هلو کیتی، بادکنک‌های خال خالی صورتی و تزئینات صورتی رنگ نیز ایده خوبی برای تکمیل این ایده جذاب تم تولد یک‌ سالگی دخترونه در خانه است.

۲- تم فلامینگو بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی دخترانه

عکس تم فلامینگو بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی دخترانه
اگر کمی سخت‌گیر هستید و به دنبال ایده برای تم تولد یک سالگی خاص هستید، پیشنهاد می‌شود از تم فلامینگو برای فرزند کوچک دخترتان استفاده کنید. استفاده از بادکنک‌های فلامینگوی صورتی در کنار طرح برگ‌های سبز بزرگ و بادکنک‌ها و تزیینات کاغذی صورتی می‌تواند جذابیت بی‌نظیری به این تم تولد یک سالگی دخترانه جدید و ساده و جذاب ببخشید.

۳- تم مینی موس محبوب‌ترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی دخترانه

تم مینی موس محبوب‌ترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی دخترانه
شاید اگر فرزند یک ساله شما زبان باز می‌کرد و خودش یک ایده برای تم تولد یک سالگی‌اش می‌داد، مینی موس را انتخاب می‌کرد. مینی موس یکی از زیباترین طرح‌ها برای تم تولد یک سالگی دخترانه در خانه است.
تم مینی موس محبوب‌ترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی
مهم‌ترین عناصری که می‌توانید در این ایده برای تم تولد یک سالگی استفاده کنید، استفاده از رومیزی و لوازمی با رنگ صورتی یا قرمز با خال‌های سفید است. شما می‌توانید با آویزان کردن طرح مینی موس به دیوار و سفارش کیک تولد مینی موس زیبا این تم تولد را کامل کنید.

۴- تم هندوانه جشن تولد یک سالگی کودکان

تم هندوانه جشن تولد یک سالگی کودکان
هندوانه یکی از خوش رنگ و آب‌ترین میوه‌های تابستانی است که ترکیب رنگ قرمز، سفید و سبز در این میوه موجب شده تا به طرز شگفت انگیزی زیبا و دوست داشتنی به نظر برسد. اگر تولد فرزند یک ساله شما در تابستان است و به دنبال یک ایده برای تزیین جشن تولد یک سالگی با ایده‌های جذاب هستید، بهتر است از طرح هندوانه استفاده کنید.
تم هندوانه برای جشن تولد یک سالگی کودکان
برای این کار می‌توانید از بادکنک‌های طرح هندوانه، سبز، قرمز و سفید استفاده کنید. می‌توانید چند طرح هندوانه مقوایی به دیوار نصب کنید و از قاچ‌های هندوانه طبیعی روی میز و در زمان عکاسی استفاده کنید. این تم برای تولد یک سالگی دختر و پسر مناسب و یک ایده تم تولد دخترانه و پسرانه جدید و ساده است.

۵- تم مینیون بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی پسرانه و دخترانه

تم مینیون بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه
مینیون ها یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های کارتونی هستند که خیلی از افراد برای تم تولد یک سالگی نوزاد دختر و پسر از آن استفاده می‌کنند. مینیون ها موجودات بامزه زرد رنگی هستند که شما می‌توانید از طرح آن‌ها برای تهیه کیک و تزیینات تولد استفاده کنید. برای تکمیل این تم می‌توانید با خرید لباس تولد یک سالگی هندوانه‌ای دخترانه و پسرانه این ایده جذاب تم تولد جدید و ساده را تکمیل کنید.

۶-  تم بچه رئیس بهترین تم تولد یک سالگی پسرانه

تم بچه رئیس بهترین تم تولد یک سالگی پسرانه
اگر انیمیشن بچه رئیس را دیده باشید می‌دانید که به کار بردن عکس شخصیت کارتونی این انیمیشن چقدر ایده فوق‌العاده‌ای برای تم تولد پسرانه است.
تم بچه رئیس برای تولد یک سالگی
برای پیاده کردن این مدل تزیین جشن تولد یک سالگی با ایده‌های جذاب باید از رنگ مشکی و آبی در کنار هم استفاده کنید و در کنار آن می‌توانید از نمادهای پستونک و عکس خود شخصیت بچه رئیس استفاده کنید.

۷- تم پرنسسی از ایده‌های ساده و قشنگ برای تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

عکس تم پرنسسی از ایده‌های ساده و قشنگ برای تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه
تم «پرنسسی» یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای جشن تولد یک سالگی کودکان دختر و پسر است. برای این تم می‌توانید از عکس‌های پرنسس‌های کارتونی در کنار رنگ‌های صورتی و بنفش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این تم هم برای تولد پسر و هم دختر مناسب است. برای پیاده کردن بادکنک آرایی تم تولد پسرانه یک سالگی می‌توانید از نورهای رنگی، گل‌های رنگارنگ و کلاه‌های پرنسسی استفاده کنید.

۸- تم سوپر ماریو از بهترین انواع تم تولد یک سالگی پسرانه ساده

تم سوپر ماریو از بهترین انواع تم تولد یک سالگی پسرانه ساده
سوپر ماریو که خیلی از پدرها و مادرها با آن خاطره دارند، یکی دیگر از بهترین تم‌ها برای تولد پسرانه است. برای پیاده کردن این تم می‌توانید از عکس شخصیت بازی سوپر ماریو یا قارچ خورد استفاده کنید. در کنار آن می‌توانید میز تولد فرزندتان را مثل فضای بازی سوپر ماریو با گل، سبزه و قارچ تزیین کنید.

۹- تم آناناسی بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

تم آناناسی بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی
آناناس یک میوه زرد و خوش رنگ است که استفاده از نماد این میوه می‌تواند ایده بی‌نظیری برای تزیین تم تولد کودک یک ساله دختر و پسر شما باشد. برای پیاده کردن این تم تولد یک سالگی می‌توانید از کلاه‌هایی به شکل آناناس در آناناس‌های زرد و خوشرنگ برای تزیین میز و ظروف تولد استفاده کنید.

۱۰- سایر ایده های تم تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه

تم رنگارنگ برای تولد کودک 1 ساله
تم حیوانات برای تولد یک سالگی
تم زرافه برای تولد یک سالگی کودک
تم کارتونی برای تولد یک سالگی
تم یونی کورن برای تولد کودک
تم ماه و ستاره برای تولد کودک
تم صورتی برای تولد نوزاد دختر
تم تولد دخترونه برای یک سالگی

بادکنک آرایی تم تولد دخترونه شیک

عکس تم تولد یکسالگی دخترانه

خلاصه کلام اینکه اگر به دنبال تزیین جشن تولد یک سالگی با ایده‌های جذاب هستید، در این مقاله می‌توانید با چند ایده برای تم تولد یک سالگی آشنا شوید. استفاده از عکس شخصیت‌های معروف کارتونی، بادکنک آرایی تم تولد پسرانه و دخترانه یکسالگی و رنگ‌های شاد و کودکانه برای تزیین میز و فضای خانه برای تولد کودک یک ساله در خانه یا کافی شاپ و رستوران بسیار مناسب است.

سوالات متداول

چرا استفاده از طرح هندوانه بهترین پیشنهاد تم تولد یک سالگی پسرانه و دخترانه است؟

هندوانه ترکیب رنگ فوق‌العاده زیبایی دارد و از همین رو برای تزیین جشن تولد یک سالگی دخترانه و پسرانه از ایده‌های جذاب و مناسب است.

بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی دختر چیست؟

استفاده از طرح‌های هلو کیتی، فلامینگو، مینی موس و پرنسسی بهترین ایده برای تم تولد یک سالگی دخترانه جدید است.

تم مینیون برای تهیه وسایل جشن تولد یک سالگی پسر مناسب است یا دختر؟

اگر از شخصیت کارتونی مینیون ها خوشتان می‌آید، می‌توانید از تم تولد مینیون هم برای دختر و هم پسر استفاده کنید.
کالابرگ الکترونیک