۴ دلیل برای برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی خرده فروشی

۴ دلیل برای برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی خرده فروشی


20 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
4 دلیل برای برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی خرده فروشی

یکی از کارهای مهم و در عین حال هوشمندانه در بازاریابی، بحث برون سپاری تولید محتوا است. تولید محتوا بخش مهمی از استراتژی برند است. چرا که تیم محتوا باید با کاربران، مشتریان، شرکای تجاری و مردم به راحتی ارتباط برقرار کند. این ارتباط عامل موفقیت طولانی مدت برندها خواهد شد. محتوای تولید شده در مراحل مختلف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. این محتوا در رسانه های اجتماعی، مقالات، مجلات و حتی روزنامه ها منتشر می شود. در این مقاله از مجله کوروش به بحث اهمیت برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی خرده فروشی از نگاه مجله فوربس پرداخته ایم.

دلیل برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی خرده فروشی

 

دلیل برون سپاری محتوا در بازاریابی خرده فروشی

 

تیم شما به عنوان یک برند خرده فروشی نمی تواند در تمام امور تخصص داشته باشد. شاید یکی از راه های کاهش حجم و فشار کار از روی کارکنان بحث برون سپاری باشد. شما می توانید محتوای ایده آل خود را به یک تیم حرفه ای که شناخت کافی از بازار و مخاطبان دارد، بسپارید. با این کار استرس کمتری متحمل می شوید. در عین حال می توانید بر روی کارهای دیگر تمرکز بیشتری داشته باشید.

 

 

بدون محتوا، فروش معنایی ندارد

 

بسیاری از مدیران بیش از حد بر عملکرد روزمره کسب و کار و یا توسعه محصول و خدمات تمرکز می کنند. محتوا اغلب در رده های عقب تر قرار می گیرد. اما این در حالی است که محتواست که ذهن مشتری را برای استفاده از محصول و یا خدمات آماده می کند. بدون محتوا، فروش معنایی ندارد. در عین حال درآمدی در جریان نخواهد بود. اگر می خواهید جلو بیافتید باید محتوا در اولویت قرار دهید. با این حال محتوایی که عجولانه و بدون تخصص و آگاهی تولید می شود، هرگز مطلوب نیست.

 

 

بیشتر بخوانید » ترندهای بازاریابی محتوا در خرده فروشی «

 

 

نبود نویسنده محتوا در تیم

 

نبود نویسنده محتوا در تیم

 

گاهی اوقات در مشاغل شما نویسنده محتوای حرفه ای وجود ندارد. بنابراین می توانید کار را برون سپاری کنید. گاهی به تازگی وارد بازار جدیدی شده اید. بنابراین از نحوه تعامل و برقراری ارتباط با مشتری آگاهی ندارید. شما می توانید با برون سپاری تولید محتوا به تیم متخصص و آشنا به بازار از عهده این کار به خوبی برآیید. برخی برندها پروژه های بزرگی با برندهای تجاری دیگر می گیرند. در آن زمان است که نیاز به تهیه استراتژی محتوا و تولید آن دو چندان می شود. شما در چنین شرایطی می توانید با تکیه بر یک تیم متخصص کار را برون سپاری کرده و بر روی مسئولیت های دیگر تمرکز بیشتری داشته باشید.

حتما بخوانید  5 روش موثر برای تبلیغ از طریق خبرنامه ایمیلی در بازاریابی

 

محتوا زبان برند شماست

 

محتوا زبان برند شماست

 

محتوا زبان برند شماست. شما با محتوای مناسب می توانید به سادگی با جهان ارتباط برقرار کنید. ارتباطی که موثر و کارآمد باشد. تدوین استراتژی محتوا وظیفه انجام این کار را دارد. شما باید بتوانید اهداف کلی برند تجاری خود را با محتوای ایده آل در ذهن مشتری ثبت کنید. در بسیاری از مواقع شرکت ها فاقد تیم محتوا هستند. گاهی کارکنان ساده توانایی تولید محتوای حرفه ای را ندارند. در چنین شرایطی است که برون سپاری محتوا ایده آل ترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید » راهکارهای عملی فروش بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی «

 

 

مزیت های برون سپاری تولید محتوا در بازاریابی

 

 

افزایش کارایی و سرعت تیم بازاریابی

 

افزایش کارایی و سرعت با برون سپاری محتوا در بازاریابی

 

آیا تا به حال سعی کرده اید یک پروژه را به صورت شخصی انجام دهید؟ اینکه صفر تا صد پروژه را خودتان بچرخانید. این کار چندان درست نیست. شاید به کارگیری یک متخصص در برخی کارها کارایی و سرعت را افزایش دهد. شاید یک متخصص حرفه ای محتوا بتواند بخش تولید و تدوین استراتژی محتوای شما را خیلی سریع تر به پایان برساند. یک تولید کننده محتوای حرفه ای می تواند دستورالعمل اولیه شما را بگیرد و آن را به محصول نهایی تبدیل کند. شما می توانید آنچه را که در ذهنتان از محتوا ساخته اید، خیلی سریع تحویل بگیرید. بنابراین گاهی برون سپاری محتوا به یک شخص ثالث می تواند پروسه کار را سریع تر کند. حتی گاهی یک متخصص بیرونی برای درک بیشتر از محصول و یا خدمات شما به سادگی می تواند با کارکنان ارتباط برقرار کند.

 

تجربه و تخصص کاربری بهتر

 

تجربه و تخصص کاربری بهتر با برون سپاری محتوا

 

گاهی یک تیم محتوا در کنار تیم فروش می تواند یک بازوی کمکی موثر در بالا بردن بازدهی و تخصص باشد. به عنوان مثال تعداد زیادی از سازمان برای ارتباط با سازمان ها و برندهای مرتبط با خود راهی جز مکاتبات محتوایی ندارند. این مکاتبات محتوایی باید کاملا قابل فهم و روان باشد. در برخی از مشاغل رساندن مفهوم و معنای دقیق موضوعات در این مکاتبات از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین برون سپاری تولید محتوا در زمینه ارتباط میان مشاغل اهمیت زیادی دارد. برندها با به کار گیری این روش می توانند گپ موجود در این فضا را پر کنند. در نتیجه تجربه و تخصص کاربری بهتری را ایجاد کنند.

 

بازدهی بیشتر

 

بازدهی بیشتر با برون سپاری محتوا

 

تصور کنید برند تجاری شما یک استراتژی بازاریابی تدوین کرده است. در تلاش هستید تا همه چیز را در کنار هم قرار دهید. هدف رونق کسب و کار است. تیم بازاریابی شما در حال استفاده از حداکثر ظرفیت است. در این میان تولید محتوا جدا از بحث تدوین و استراتژی بازاریابی قرار گرفته است. شما می توانید با برون سپاری محتوا از افراد موجود در شرکت در زمینه تخصصی بهترین استفاده را کنید و فشاری بر روی آن ها وارد نکنید. در عین حال می توانید از نویسندگان متخصص بخواهید تا در زمینه تهیه محتوای مناسب به شما کمک کند. قطعا تولید محتوا بر عهده کارکنان شما نیست. با برون سپاری می توانید کار با کیفیت تری ارائه دهید. محتوایی که تحت فشار و بدون تخصص تولید شود، قطعا محتوای تاثیرگذاری نخواهد بود. در چنین شرایطی در بهترین حالت پول خود را در مسیر بازاریابی هدر داده اید.

حتما بخوانید  5 راهکار مدیریت مشکلات زنجیره تامین برای مشتریان

 

بیشتر بخوانید » اهمیت استفاده از عکس و تصویر در دیجیتال مارکتینگ «

 

 

تدوین و تولید استراتژی محتوا از طریق برون سپاری

 

تدوین و تولید استراتژی محتوا از طریق برون سپاری

 

تولید کنندگان محتوای حرفه ای، علاوه بر تولید محتوا در تدوین استراتژی نیز متخصص هستند. استراتژی محتوا به معنای توسعه روشی برای ایجاد و انتشار محتوا است. به طوری که حداکثر تعامل ایجاد شود، در عین حال مخاطب نیز حفظ شود. با برون سپاری محتوا می توانید از تخصص و تجربه متنوعی برخوردار شوید. دیدگاه متخصصین خارجی می تواند به شما کمک کند تا فرصت هایی را که نادیده گرفته اید دریابید. گاهی شما در مسیر اشتباه حرکت می کنید. تولید کنندگان محتوا با به کار گیری بهترین استراتژی می توانند در دیده شدن برند تجاری شما تاثیر گذار باشند. بهترین راه برای کسب نتیجه مطلوب، هماهنگ بودن محتوا با استراتژی کلی برند تجاری شما است.

 

بیشتر بخوانید » روش های بازاریابی پیامکی در تجارت الکترونیک خرده فروشی «

 

 

وظایف استراتژیست محتوا

 

وظایف استراتژیست محتوا

 

استراتژیست محتوا معمولا پیش از انجام هر کاری سوالاتی را مطرح می کند. این که چرا چنین محتوایی تولید می شود. یا این که مخاطب محتوا کیست. او باید در نظر بگیرد که مخاطبین هدف چگونه به بهترین نحو با محتوا تعامل خواهند داشت. بهترین سرعت انتشار برای محتوا و زمان انتشار آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمام این کارها توسط متخصصین تولید محتوا صورت می گیرد. معمولا تولید کنندگان محتوا به متخصصین در هر صنعت و متخصص در یک حوزه خاص تقسیم بندی می شوند. بنابراین بهتر است با برون سپاری محتوا به متخصصین حوزه سرعت و کیفیت کار خود را بالا ببرید. نویسندگان معمولا انعطاف پذیر هستند. آن ها با شما صحبت می کنند و بررسی های لازم را قبل از شروع کار انجام می دهند. تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است. از دریافت کمک خارج از مجموعه برای محتوا نترسید. برون سپاری می تواند شما را به اهداف خود نزدیک تر کند، چرا که میزان استرس شما کاهش می یابد و تیم متخصص شما کارایی بالاتری خواهد داشت. معمولا متخصصین محتوا در حوزه نوشتن و زبان به طور غریزی سریع تر و بهتر عمل می کنند.

 

 

منبع: forbes

 

کالابرگ الکترونیک