راهنمای خرید بهترین برندهای نرم کننده مو در بازار ایران

راهنمای خرید بهترین برندهای نرم کننده مو در بازار ایران


13 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین برندهای نرم کننده مو

استفاده از نرم کننده موجب تقویت موها و از بین رفتن حالت خشکی و گره خوردگی مو می شود. ترکیبات موجود در نرم کننده حالتی نرم و درخشان به موها می بخشد و به خوبی تار موها را آبرسانی می کند. روغن های موجود در نرم کننده های مو می تواند موها را تغذیه کند و به رفع گره ها و شانه پذیری موها کمک می کند. اما در این میان برخی از برندهای نرم کننده مو اثربخشی بهتری دارند و این موضوع گاهی بعد از اولین استفاده نیز قابل مشاهده است. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با بهترین برندهای نرم کننده مو آشنا شوید.

 

 

چرا باید از نرم کننده مو استفاده کنیم؟

 

چرا باید از نرم کننده مو استفاده کنیم؟

 

خشک شدن مو موجب آسیب به کوتیکول های مو و کدر شدن و پاره شدن تار مو می شود. نرم کننده مو حاوی ترکیباتی مؤثر برای نرم کردن تار مو و از بین بردن خشکی و کدر شدن تار مو است. استفاده از نرم کننده مو موجب می شود تا موهای شما راحت تر شانه شود و حالت پذیری بهتری پیدا کند. از طرف دیگر نرم کننده مو موجب تقویت تار مو می شود و از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می کند. اگر موهای خشک و شکننده ای دارید و یا بعد از حمام به راحتی نمی توانید موهایتان را شانه کنید، استفاده از نرم کننده برای شما کاملاً ضروری است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین برندهای شامپو برای موهای چرب و نازک «

 

 

بهترین نرم کننده مو چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین نرم کننده مو چه ویژگی هایی دارد؟

 

  • بهترین برندهای نرم کننده مو طوری طراحی شده اند که از گره خوردن موها جلوگیری می کنند.
  • بهترین مواد نرم کننده مو حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مؤثر است که به ترمیم و بازسازی مو کمک می کنند.
  • نرم کننده های معتبر از ایجاد موخوره و خشکی مو جلوگیری می کنند.
  • یک نرم کننده خوب از موهای شما در برابر آسیب های اشعه خورشید محافظت می کند.
  • بهترین نرم کننده مو لطافت و درخشندگی محسوسی به موها می بخشد.
  • یک نرم کننده خوب PH موهای شما را خنثی می کند.
  • نرم کننده های مؤثر موهای خشک را درمان و بازسازی می کنند و از آسیب رسیدن مجدد به موها جلوگیری می کنند.

 

 

انواع نرم کننده مو

 

انواع نرم کننده مو

 

امروزه نرم کننده های مو به شکل های مختلفی تولید می شوند و ویژگی های متفاوتی دارند. توجه به نوع موها و همچنین انتظاراتی که شما دارید در زمان خرید یک نرم کننده مو اهمیت زیادی دارد. در ادامه می توانید با رایج ترین انواع نرم کننده مو آشنا شوید.

 

 

نرم کننده مو برای موهای خشک و شکننده

 

حتما بخوانید  آموزش کاشت 10 گیاه دارویی قابل کشت در گلدان و باغچه خانه

این نوع نرم کننده معمولاً برای موهایی که به دلیل عدم مراقبت صحیح یا دکلره خشک و کدر شده است، بسیار مناسب است. ترکیبات موجود در این نرم کننده ها موجب احیای مجدد مو می شود.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده و آسیب دیده «

 

 

نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

 

نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

 

اگر موهای شما خشک و وز شده است، بهترین درمان برای آن استفاده از نرم کننده های حاوی روغن های طبیعی و ویتامین E است. استفاده مداوم از نرم کننده های مخصوص موهای خشک و وز می تواند موها را به خوبی آبرسانی کند و ظاهر سالم تری به آن ببخشد.

 

 

نرم کننده مو برای موهای رنگ شده

 

رنگ کردن موی سر موجب آسیب دیدن تار مو می شود. استفاده از نرم کننده می تواند تار موهای شما را ترمیم کند و بدون از بین بردن رنگ مو، جلوه درخشان تری به آن ببخشد.

 

 

نرم کننده مو برای موهای چرب

 

نرم کننده های مخصوص موهای چرب معمولاً طوری طراحی می شوند که بدون ایجاد چربی روی موها، ظاهری نرم و لطیف به آن ببخشند.

 

 

نرم کننده برای موهای فر

 

بهترین نرم کننده موی فر می تواند رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز مو را تأمین کند. این نرم کننده ها از وز و خشک شدن موها جلوگیری می کنند و از همین رو ظاهر زیباتری به موهای فر می بخشند.

 

 

نرم کننده برای حجم دهی به مو

 

این نرم کننده ها به حفظ رطوبت موها کمک می کنند. استفاده از این نرم کننده با تأمین رطوبت مورد نیاز موها موجب افزایش حجم موهای نازک می شود.

 

 

نرم کننده ضد آب مو

 

نوع دیگری از نرم کننده های مو که با ایجاد یک لایه محافظ روی موها مانع از دست رفتن رطوبت می شود. استفاده از این نرم کننده ها موجب می شود تا موهای شما در زمان شنا کردن و شستشوی زیاد آسیب نبیند.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین و پرفروش ترین شامپوهای تقویت کننده مو «

 

 

نحوه استفاده از نرم کننده مو

 

برای استفاده از نرم کننده مو باید ابتدا موها را با شامپوی مناسب شستشو دهید. سپس بعد از آبکشی مو مقداری نرم کننده روی دست خود بریزید. حالا موهایتان را از چند سانتی متر بعد از ریشه تا انتهای ساقه مو به نرم کننده آغشته کنید. مراقبت باشید که نرم کننده به هیچ عنوان به ریشه مو برخورد نکند. زیرا این کار موجب ریزش مو می شود. بعد از آغشته کردن مو به نرم کننده حدود ۳ تا ۵ دقیقه صبر کنید. سپس موهایتان را به خوبی آبکشی نمایید. اگر موهای شما بیش از حد خشک شده و آسیب دیده است، می توانید مدت زمان بیشتری نرم کننده را روی موهای بگذارید.

 

 

بهترین برندهای نرم کننده مو

 

۱- کراستاس (Kerastase)، بهترین مارک های نرم کننده و صاف کننده مو

 

کراستاس (Kerastase)، بهترین نرم کننده و صاف کننده مو

 

کراستاس یک برند زیبایی فوق العاده است نرم کننده آن برای بازسازی مجدد موها و نرم و درخشان شدن موها طراحی شده است. مواد مغذی موجود در این نرم کننده به عمق کوتیکول های مو نفوذ می کند و موجب درخشندگی و لطافت موها می شود. از طرف دیگر این نرم کننده با ترمیم موهای خشک و آسیب دیده ظاهری صاف و سالم به موها می بخشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از نرم کننده کراستاس می توان به آبرسانی موها، مبارزه با ریزش مو، از بین بردن وز موها و درمان خشکی مو اشاره کرد.

حتما بخوانید  طرز تهیه 15 ماسک توت فرنگی ? جادویی برای زیبایی پوست و مو

 

 

۲- نوتروژینا (Neutrogena)، از بهترین مارک های نرم کننده مو

 

نوتروژینا (Neutrogena)، از بهترین برندهای نرم کننده مو

 

نوتروژینا یکی دیگر از برترین برندهای مراقبت از پوست و مو است. نرم کننده های این برند به خوبی بافت مو را آبرسانی می کنند. عصاره های گیاهی موجود در نرم کننده نوتروژینا موهای شما را تغذیه می کند و به عمق کوتیکول های مو نفوذ می کند. درست بعد از اولین استفاده از این نرم کننده می توانید به اثر بخشی فوق العاده آن پی ببرید. وجود روغن های طبیعی همانند روغن زیتون و بادام شیرین در نرم کننده های نوتروژینا موهای شما را ترمیم می کند و از خشک شدن و وز شدن موها جلوگیری می نماید.

 

 

۳- لورآل (L’oreal)، بهترین مارک خارجی نرم کننده مو

 

لورآل (L’oreal)، بهترین مارک خارجی نرم کننده مو

 

کمتر کسی است که با برند معتبر لورآل آشنایی نداشته باشد. نرم کننده های لورآل با بازسازی و ترمیم موهای شما ظاهری نرم و درخشان به موها می بخشند. نرم کننده های موی این برند حاوی پروتئین ها و مواد مغذی مفید برای مو هستند. استفاده از این نرم کننده موها را تقویت می کند و رطوبت مورد نیاز موها را فراهم می کند.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین برندهای شامپو ایرانی برای انواع مو «

 

 

۴- نکسوس (Nexxus)، بهترین نرم کننده برای موهای وز و خشک

 

نکسوس (Nexxus)، بهترین نرم کننده برای موهای وز و خشک

 

برند نکسوس یک برند تخصصی نرم کننده مو است که با تقویت و آبرسانی ۲۴ ساعته موها ظاهری درخشان و لطیف به آن می بخشد. بعد از استفاده از این نرم کننده می توانید اثرات بی نظیر آن را مشاهده کنید. موهای شما حالت پذیری بهتری پیدا می کند و نرم و صاف می شود.

 

 

۵- او جی ایکس (OGX)، بهترین شامپو نرم کننده و حالت دهنده

 

او جی ایکس (OGX)، بهترین شامپو نرم کننده و حالت دهنده

 

او جی ایکس یک برند شگفت انگیز مراقبت از مو است که تأثیر بی نظیری بر درخشندگی و صافی موها دارد. این برند بهترین روغن نرم کننده مو را نیز تولید می کند. نرم کننده های این برند سرشار از اسیدهای چرب امگا ۶، آنتی اکسیدان و ویتامین های مفید است. این نرم کننده موجب افزایش ضخامت موها و حالت پذیری آن ها می شود.

 

 

۶- اولاپلکس (Olaplex)، از بهترین برندهای نرم کننده مو

 

اولاپلکس (Olaplex)، از بهترین برندهای نرم کننده مو

 

اگر به دنبال راهی برای نرمی و درخشندگی موها هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده از نرم کننده اولاپلکس استفاده کنید. مواد موجود در این نرم کننده موجب افزایش ضخامت موها و نرم شدن تار مو می شود. اگر موهای نازک و شکننده ای دارید، پیشنهاد می شود از این نرم کننده شگفت انگیز استفاده کنید.

 

 

۷- پنتن (Pantene)، از بهترین برندهای نرم کننده مو

 

پنتن (Pantene)، از بهترین برندهای نرم کننده مو

 

پنتن یکی دیگر از برندهای معتبر تولید کننده انواع شامپو و نرم کننده است. این نرم کننده نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارد، بلکه به خوبی موها را آبرسانی و ویتامینه می کند. نرم کننده پنتن حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مفیدی است که ظاهری براق و درخشان به موهای شما می بخشد.

 

 

جمع بندی نهایی

 

اگر موهایتان خشک و شکننده شده و به خوبی حالت نمی گیرد، بهتر است از یک نرم کننده خوب استفاده کنید. برای مراقبت از موها و درمان موهای آسیب دیده، بهتر است بعد از شامپو کردن موها مقداری نرم کننده به موها بزنید. سپس چند دقیقه صبر کنید تا مواد نرم کننده به عمق موهای شما رسوخ کند. در نهایت موها را آبکشی کنید و از ظاهر درخشان و لطیف موهایتان لذت ببرید.

 

 

منابع: guidingbeauty، byrdie، rd

 

کالابرگ الکترونیک