بهترین و پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده مو زنانه و مردانه

بهترین و پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده مو زنانه و مردانه


5 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین برندهای شامپو تقویت کننده مو

شامپو زدن به موها موجب از بین رفتن آلودگی و چربی اضافی مو و پوست سر می شود. ویتامین ها و روغن های طبیعی به کار رفته در شامپوهای تقویت کننده می تواند موهای شما را به خوبی آبرسانی کند و از خشک یا چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری کند. از طرف دیگر استفاده از شامپوهای نامناسب می تواند موهای شما را خشک یا چرب کند و یا حتی زمینه ریزش موها را فراهم سازد. از همین رو آشنایی با پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده می تواند به شما کمک کند تا بهتر از موهای خود محافظت کنید. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با لیستی از بهترین برندهای شامپو تقویت کننده مو ایرانی و خارجی آشنا شوید.

 

 

بهترین شامپو تقویت کننده مو چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین شامپو تقویت کننده مو چه ویژگی هایی دارد؟

 

شامپوی تقویت کننده مو به نوعی از شامپوها گفته می شود که به دلیل ترکیبات مفید و مغذی که دارند از تارهای موی شما مراقبت می کنند. بهترین شامپو های تقویت کننده مو شامپوهایی هستند که در آن ها از عصاره ها و روغن های طبیعی استفاده شده است و از سلامت موهای شما محافظت می کنند. این شامپوها با تأمین نیازهای اساسی موها از ریزش مو و آسیب به تار مو جلوگیری می کنند و موجب تقویت موها و پوست سر می شوند. امروزه این شامپوها با برندها و عصاره های مختلفی تولید می شوند. از همین رو انتخاب یک شامپوی طبیعی با خواص اثربخش اهمیت زیادی بر سلامت موهای شما دارد.

 

 

انواع شامپوهای تقویت کننده مو

 

انواع شامپوهای تقویت کننده مو

 

شامپوها باید با توجه به جنس موهای ما انتخاب شوند. درواقع سازگاری نوع شامپوی تقویت کننده با جنس مو مهم ترین موضوعی است که باید در زمان استفاده از شامپو به آن توجه کنید. افرادی که پوست سر و موی آن ها چرب است باید از شامپوهای تقویتی موهای چرب استفاده کنند. این شامپوها طوری طراحی شده اند از ایجاد چربی بیش از اندازه مو جلوگیری می کنند و پوست سر و موها را پاکسازی می کنند.

شامپوی تقویت کننده موی خشک از ایجاد خشکی و آسیب به موها جلوگیری می کند و مانع ایجاد شکنندگی موها می شود. در این شامپوهای تقویت کننده از عصاره ها و روغن های طبیعی استفاده می شود. شامپوی تقویت کننده موهای معمولی نیز به حفظ حالت طبیعی موها کمک می کند و به خوبی موها را رطوبت رسانی می کند و با تقویت موها به درخشندگی و زیبایی بیشتر آن ها کمک می نماید.

حتما بخوانید  10 مورد از بهترین برندهای شامپو ایرانی برای انواع مو

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین شامپوها برای موهای چرب و نازک «

 

 

بهترین برندهای ایرانی و خارجی شامپو تقویت کننده مو

 

بهترین برندهای ایرانی و خارجی شامپو تقویت کننده

 

اثربخشی برخی از برندهای شامپوهای تقویت کننده از سایرین بیشتر است و می تواند به سلامت و رشد موهای شما کمک کند. در ادامه می توانید با لیستی از برترین برندهای شامپو تقویت کننده مو موجود در بازار آشنا شوید.

 

 

۱- ایوروشه (Yves Rocher)، پرفروش ترین برند شامپو تقویت کننده و جلوگیری از ریزش مو

 

ایوروشه (Yves Rocher)، پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده و جلوگیری از ریزش مو

 

ایوروشه یکی از بهترین برندهای شامپو است که به خوبی از بافت و ساختار موها محافظت می کند. این شامپوی تقویت کننده از ریزش موی سر جلوگیری می کند و با تأمین پروتئین های مفید برای تقویت موی سر موجب درخشندگی و سلامت موها می گردد. شامپوهای تقویت کننده این برند طوری طراحی شده اند که از پیاز مو و پوست سر به خوبی محافظت می کنند و مانع ریزش موها می شوند.

 

 

۲- سریتا (Cerita)، بهترین شامپو  تقویتی برای پرپشت شدن مو

 

سریتا (Cerita)، بهترین شامپو برای پرپشت شدن مو

 

شامپو تقویت کننده مو سریتا یکی دیگر از بهترین برندهای ایرانی شامپو است که نه تنها موهای شما را تقویت می کند، بلکه از ریزش مو نیز جلوگیری می کند. این شامپوی تقویت کننده موجب افزایش حجم و ترمیم موها می شود. ویتامین های موجود در این شامپوی تقویت کننده به خوبی از موها محافظت می کند و از چرب شدن موها جلوگیری می کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

بهترین دمنوش ها برای درمان ریزش مو

 

تقویت و درمان ریزش مو با چند ماسک تخم مرغ

 

 

۳- سینره، از پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده و آبرسان

 

سینره، از پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

شامپو سینره یکی دیگر از باکیفیت ترین مارک های ایرانی است که برای محافظت از موها و درمان موهای آسیب دیده بسیار مؤثر است. شامپوهای تقویت کننده این برند به رشد موها کمک می کند و موجب تغذیه و آبرسانی موها می شود. ویتامین های E و B5 موجود در شامپوهای تقویت کننده به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

 

 

۴- فولیکا، از پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده برای موهای آسیب دیده

 

فولیکا، از پرفروش ترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

شامپو تقویت کننده فولیکا یک شامپوی فوق العاده مؤثر ایرانی برای جلوگیری از ریزش مو و ترمیم موهای آسیب دیده است. این شامپو به ضخیم شدن موها کمک می کند و با تأمین ویتامین های مورد نیاز موها موجب افزایش ضخامت و درخشندگی موها می شود. شامپوی تقویت کننده فولیکا هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است و از کلیه الگوهای ریزش مو جلوگیری می کند. مهم ترین ویژگی این شامپو فعال کردن پیاز مو و افزایش جریان خون در سر است.

 

 

۵- آلپسین (Alpecin)، از بهترین برندهای شامپو تقویت کننده و ضد ریزش و شوره

 

آلپسین (Alpecin)، از بهترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

آلپسین یک برند تولید کننده محصولات بهداشتی و دارویی است که شامپوهای تقویت کننده مؤثری برای مو تولید می کند. شامپوهای این برند به دلیل دارا بودن ترکیبات مؤثر از ریزش مو و شوره سر جلوگیری می کنند. این شامپو با افزایش جریان خون در پوست سر به رشد موها و ضخیم شدن تار مو کمک می کنند. از مهم ترین ویژگی های این شامپو می توان به خاصیت ضد التهابی، ضد میکروبی، غنی بودن از آنتی اکسیدان، افزایش رشد مو و کاهش ریزش مو اشاره کرد.

حتما بخوانید  بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه

 

 

۶- کلوران (Klorane)، شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو زنانه و مردانه

 

کلوران (Klorane)، شامپو تقویت کننده مو زنانه و مردانه

 

این شامپوی تقویت کننده با تقویت پیاز مو و افزایش خونرسانی از ریزش مو جلوگیری می کند. استفاده مکرر از این شامپو موجب قوی تر شدن و استحکام موها می شود. وجود عصاره کنین که مربوط به تنه درخت سین کنا است در این شامپو به خوبی موها را تقویت می کند و به افزایش ضخامت موها کمک می کند. اگر به دنبال راهی برای پاسخ به این سوال هستید که کدام شامپو برای ریزش مو بهتر است، بهتر است شامپوهای تقویت کننده کلوران را امتحان کنید.

 

 

۷- شون، از بهترین برندهای ایرانی شامپو تقویت کننده

 

شون، از بهترین برندهای ایرانی شامپو تقویت کننده مو

 

شون یک برند ایرانی فوق العاده در زمینه تولید شامپوهای تقویت کننده مو است. از مهم ترین ویژگی های شامپو تقویت کننده شون تنظیم PH، درخشندگی و نرم شدن موها است. شامپوهای شون رایحه دلپذیری دارند و در مدل های مختلف برای تقویت انواع موها تولید می شوند.

 

 

بیشتر بخوانید » پرفروش ترین انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده «

 

 

۸- درمالیفت، شامپو تقویت کننده مو مردانه و زنانه

 

درمالیفت، شامپو تقویت کننده مو مردانه و زنانه

 

یک برند شامپوی تقویت کننده تخصصی که هم برای موهای خشک و هم موهای چرب و معمولی شامپوهای مخصوص دارد. شامپوهای تقویت کننده این برند به دلیل داشتن عصاره های طبیعی گیاهان به خوبی موها را تغذیه می کنند و به افزایش ضخامت موها و افزایش درخشندگی موها کمک می کنند. شامپوهای درمالیفت فاقد سولفات و پارابن هستند و از همین رو به احیای موهای آسیب دیده نیز بسیار کمک می کنند.

 

 

۹- هیدرودرم، از بهترین برندهای شامپو برای آبرسانی موها

 

هیدرودرم، از بهترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده شامپوی تقویت کننده که به خوبی موها را آبرسانی می کند. این شامپو غنی از روی و بیوتن است و موها را تقویت و ترمیم می کند. شامپوهای این برند موها را شاداب و محکم می کند و موجب شادابی موهای می شود.

 

 

۱۰- داو (Dove)، بهترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

داو (Dove)، بهترین برندهای شامپو تقویت کننده

 

داو بهترین شامپو ضخیم کننده مو است که برای انواع موها مناسب است. این شامپو حاوی مواد مرطوب کننده ای مثل گلیسیرین است که به خوبی موها را تقویت و نرم می کنند. شامپوهای این برند به خوبی موهای شما را تغذیه می کنند و برای انواع موها مناسب هستند. پیشنهاد می شود این شامپو را همراه با نرم کننده داو مصرف کنید تا اثر بخشی فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین برندهای شامپو ایرانی برای انواع مو «

 

 

جمع بندی نهایی

 

انتخاب یک شامپو تقویت کننده مناسب می تواند نرمی و لطافت بیشتری به موهای شما ببخشد و با تغذیه پیاز مو، از ریزش مو و شکنندگی و خشک شدن بیش از اندازه موها جلوگیری کند. سعی کنید قبل از انتخاب یک شامپوی مناسب، ابتدا جنس موهای خود را شناسایی کنید. سپس با انتخاب یک شامپوی مناسب به سلامت و تقویت موهای خود کمک کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک